Toen ik dit las deed ik eerstquote:Op zondag 19 juli 2009 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vond die kleertjes in maatje 50/56 ook altijd onvoorstelbaar klein, tot ik ze tussen mn benen hield en bedacht dat dat formaatje er doorheen zou moeten passen. Toen leek het ineens een stukje minder klein.![]()
![]()
Jaaaah nou zit ik hier weer helemaalquote:Op zondag 19 juli 2009 13:09 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd![]()
Wat is je leven veranderd in de afgelopen 2 jaar he? En dan te bedenken dat het allemaal weer van voor af aan gaat beginnen zo, weer een piepkleine baby zien uitgroeien tot bijdehante peuter...
ooohquote:Op zondag 19 juli 2009 13:18 schreef Kersjes het volgende:
Hihi, sorry Stiemie![]()
Manlief komt net binnen met de kleinste maten kleertjes van Devin die in de berging lagen opgeslagen. Ik ga maar eens even uitzoeken, doos tissues heb ik er alvast bijgepakt
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
frambozenbladthee drinkenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was
Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
Jij hebt ook Joep om je pre-bevalling-moedergevoelens op te botvierenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberenIk wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
harder drukken danquote:Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik![]()
niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maarzei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
![]()
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke contextquote:Op zondag 19 juli 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Linda_O-
Amaranta, traplopenDat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stilquote:Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberenIk wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
Ja, ergens in Zeeland. Ik weet het deze keer eig. niet precies.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:23 schreef lily het volgende:
Waar is F duiken. BE? Wel in de buurt begrijp ik.
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschapquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
wat is dan het nut van die plopnavel als je er niet eens een bevalling mee kan startenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil
Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.
traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop
Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
Het is inderdaad wat je denkt wat het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Hij plopt nog niet... misschien moet ik daar dan nog even op wachtenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
Dan is het gewoon niet zo. Je kindje groeit er echt niet minder om, omdat jij evt. niet 40 weken langquote:
ik dacht dat traplopen, schuin, wel het indalen kon bevorderen. Iets met een bepaalde stand waar je bekken zich in kantelt ofzo en de beweging erbij. Maar dan dus wel schuin en niet normaal traplopenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken haddenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |