abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71113912
Wat lief Leonieke dat je zo rekening houd met je nichten.

Nijna ook hier laatste loodjes tranen. Gisteren lekker flinke krampen enzo. Dus lekker onder de douche gaan staan ,maar inplaats van doorzetten een uur later helemaal niks meer.

Maar nog 11 daagjes op de teller. Max 24 nog. Ik kan die teller wel voorruit kijken nu.

Dat afwachten en lichamelijk/mentaal weinig kunnen is echt niks voor mij. Het kruipt voorbij net zoals die eerste 12 weken lijkt het.

Innepin bij jou al enige actie?
  zondag 19 juli 2009 @ 12:15:11 #52
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71114025
BE voor al die stomme hormonen, het komt goed schatje (zet een glas roosviscee voor je neer)
Martine dat is een lompe fout, ik ga duimen voor je maandag dat het dan wel goed mag gaan.

Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel van hellup het kan nu echt gewoon elk moment gebeuren, en dan krijgen we de baby ook gewoon mee naar huis enzo.
37 weken, wat is die tijd voorbij gevlogen, met sinterklaas 2 streepjes en nu bijna een heus beebje in onze armen

Straks nog even op zoek naar een mooie subtiele kindertekening, en het kamertje verder afmaken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71114130
_Bar_ 37 weken Whoei
pi_71114235
Waar is F duiken. BE? Wel in de buurt begrijp ik.

Bar, ook alweer 37 weken.
Pfoei, het wordt echt spannend hier de komende weken.

En dan zul je net zien dat miss_sly bevalt als ik volgende week een weekje offline ben
pi_71114609
Mefke, ik reken nu idd heel optimistisch tot aan de uitgerekende datum, maar weet ook wel dat het zomaar twee weken langer kan worden hoor! Moet toch ergens van uitgaan.

Hele veel plezier vandaag, Incantrix! Ik vond die kleertjes in maatje 50/56 ook altijd onvoorstelbaar klein, tot ik ze tussen mn benen hield en bedacht dat dat formaatje er doorheen zou moeten passen. Toen leek het ineens een stukje minder klein.

Niet schuldig voelen omdat je vandaag niets uitvoert, BE! Dat doe je namelijk wel degelijk! Je bent de hele dag bezig met zwanger zijn. Lekker de boel de boel laten en relaxen!

Vlindurtje al uitgehuild?

Balen is dat altijd, Martine. Ben je van plan om het op te hangen en lekker af te hebben, kun je weer terug…

Toch fijn dat het is meegevallen, Leonieke. Vooral omdat niemand nog weet dat je zwanger bent. Nog ff, dan kun je het te pas en te onpas als excuus gebruiken.

Leuk he Huup, babywasjes! Heb het allemaal al gedaan. En gestreken. En gesorteerd. Eerst op kleur, toen op maat en later nog maar eens op setje…

Verders gaat ie goed hoor! Lief dat je het vraagt. Ik hou jullie allemaal wel in de gaten, maar heb zelf weinig te melden. Lief en ik zijn vandaag bezig geweest met het geboortekaartje. Een vriendin van ons kan professionele foto’s maken en een vriend heeft zn eigen reclamebureautje. Mooie combi voor een kaartje dus! M’n moeder heeft een grote, ouwe, gare teddybeer. Idee is dus om ons meisje bij hem in zn armen te leggen en die foto (in zwart wit en wat vervaagd) op het kaartje te zetten.
  zondag 19 juli 2009 @ 12:38:55 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71114637
Bar 37 weken!!!! en de tijd gaat snel he???

Serpente ook al zo'n mooooooie mijlpaal!

En Lily 17 weken

@Leonieke, wat lief dat je aan de andere meiden denkt, en jouw tijd komt straks en dan mag je extra gaan genieten van alle felicitaties en aandacht

@Miss Sly, ik ben ook nieuwsgierig naar je mooie foto's!

@Freecell; een klein hormonenmonstertje? en best lastig al die emoties soms.... vooral als je huilaanvallen krijgt enzo...

en dan hadden we nog iemand die tegen auto's aantrapt haha dat zag er idd vast niet zo leuk uit...

Ik heb nog niet vaak echt emo-buien gehad, merk wel dat ik iets sneller geirriteerd ben en soms iets vlugger reageer als dat ik anders zou hebben gedaan.

@Guuzewuus, Wat TOF Aruba!!! wanneer ga je en voor hoe lang ga je die kant op??? en ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor... schijnt daar zo super te zijn....

Ik heb van8 eindelijk weer eens lekker geslapen en nu lekker een dagje helemaal niets doen, een beetje internetten enzo (ideetje opdoen voor de kinderkamer, zwangerschapsbh's uitzoeken, babynamen surfen etc etc...)
nou allemaal alvast een hele fijne zondag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71114956
Urla Volgende keer gewoon doorzetten hoor!

En ik wist niet dat hormonsteren besmettelijk was
*dikke knuffel voor allemaal!*
  zondag 19 juli 2009 @ 12:58:33 #58
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71115170
Jeetje wat een hormonen hier allemaal in dit topic Voor iedereen die er heel veel last van heeft een dikke

Leonieke jeetje wat hou je veel rekening met anderen. Ik weet niet of ik het in dat geval voor me zou kunnen houden hoor Jullie hebben zo lang gewacht en dan wil je het het liefst van de daken schreeuwen lijkt me.

BE lastig he als je zo graag wilt, maar het lukt niet Misschien kan je je storten op klusjes die wel al nu kunnen? (Schrijven van enveloppen voor de geboortekaartjes? Uitdenken wat je in welke kast wilt hebben?)

Chan eigenlijk is Linde pas morgen jarig, maar we vieren het vandaag. Ze is heel blij met de pop. Ze noemt 'm steeds baby en dan wil ze het flesje geven. Ze zei ook "Linne ook baby, mama ook baby " Mijn ouders zijn nu met mijn vriend de ruimte op de kinderboerderij aan het versieren en ik ben nog even thuis aan het wachten op Linde die nog een middagslaapje doet. Pff is mijn meisje gewoon alweer bijna 2

Mijn ouders zeiden trouwens dat mijn buik alweer een stuk groter was geworden. Ik kon net gewoon met gemak een gebaksschoteltje erop zetten
  zondag 19 juli 2009 @ 13:00:09 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71115213
alvast van harte Stieme
  zondag 19 juli 2009 @ 13:06:37 #60
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71115416
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vond die kleertjes in maatje 50/56 ook altijd onvoorstelbaar klein, tot ik ze tussen mn benen hield en bedacht dat dat formaatje er doorheen zou moeten passen. Toen leek het ineens een stukje minder klein.
Toen ik dit las deed ik eerst , toen en toen ik het aan M. vertelde deed ik ineens een beetje

BE, Vlindur, Freecell, Nijna, Urla.... en alle anderen wiens lichaam en bijbehorende hormonen niet willen meewerken: een voor jullie.
Er komen betere tijden aan, ik beloof het jullie

Lily, wat lekker een weekje weg! En Guuz nog een stuk langer zelfs, hopelijk veel verse beebjes als jullie weer terug zijn.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 19 juli 2009 @ 13:09:54 #61
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71115514
Stiemie, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd
Wat is je leven veranderd in de afgelopen 2 jaar he? En dan te bedenken dat het allemaal weer van voor af aan gaat beginnen zo, weer een piepkleine baby zien uitgroeien tot bijdehante peuter...
  zondag 19 juli 2009 @ 13:11:30 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71115556
Wat lief Stiemie!

En wat BeessieJen net zei vind ik ook
  zondag 19 juli 2009 @ 13:12:43 #63
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71115582
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:09 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd
Wat is je leven veranderd in de afgelopen 2 jaar he? En dan te bedenken dat het allemaal weer van voor af aan gaat beginnen zo, weer een piepkleine baby zien uitgroeien tot bijdehante peuter...
Jaaaah nou zit ik hier weer helemaal op de bank. Had ik ook al toen Linde met de pop op de bank zat en ik me bedacht dat ze over maximaal 2,5 maanden waarschijnlijk zo met haar zusje kan zitten...

Bedankt voor de felicitaties!

Oh Lily ik lees nu pas dat je lekker een weekje weg gaat. veel plezier! En morgen ook nog de echo. Spannend
pi_71115718
Ah, ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld ieder zijn moment van glorie en gisteren was het gewoon aan anderen En we wachten al zo lang, dan kan dat beetje extra er wel nog bij

En dan nu misschien toch maar eens mijn grote zorg uitspreken: ik schrik eigenlijk elke dag meer en meer van mezelf ik ben helemaal niet hyper terwijl ik eigenlijk had gedacht dat ik ondertussen helemaal gek ging zijn van mezelf. Ik ben er niet zoveel mee bezig. Ik ben wel blij dat het gelukt is, maar gewoon blij.
En dan zei mijn ma daarnet nog aan de telefoon dat zij er schijnbaar veel meer mee bezig is dan ik. Dat zij het zo moeilijk heeft om haar mond te houden terwijl ik het zo gewoontjes opneem
Maar ik ben wel blij Echt... maar gewoon minder blij dan ik dacht. En dat s*ckt eigenlijk want ik heb er zo op gehoopt, zo lang op gewacht en zo naar uitgekeken en nu komt mijn gevoel niet overeen met hetgeen ik had gedacht

Wat jammer dat ik hier van zoveel mensen lees dat ze zoveel last hebben van de hormonen. Hopelijk gaat het vlug over
  zondag 19 juli 2009 @ 13:18:06 #65
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71115737
Hihi, sorry Stiemie

Manlief komt net binnen met de kleinste maten kleertjes van Devin die in de berging lagen opgeslagen. Ik ga maar eens even uitzoeken, doos tissues heb ik er alvast bijgepakt
pi_71115806
Leonie, misschien JUIST omdat je in de medische molen zat en er zo veel van tevoren mee bezig was, heb je nu zelf het ''idee'' dat je veel blijer hoort te zijn of je hoort te voelen!
Maar die hypergevoelens komen misschien vast nog wel!
Heb je het al gedurfd iets voor de baby te kopen, of wil je dat na 12 weken gaan doen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71115815
Ach Leonieke
Maar zo hyperend blij hóeft toch ook helemaal niet? Het duurt ook even voor je aan het idee gewend bent en je begint nog maar net met zwangeren!
Komt allemaal wel joh

En je moeder lekker laten hyperen, doe ik ook met mijn schoonmam
pi_71115836
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:18 schreef Kersjes het volgende:
Hihi, sorry Stiemie

Manlief komt net binnen met de kleinste maten kleertjes van Devin die in de berging lagen opgeslagen. Ik ga maar eens even uitzoeken, doos tissues heb ik er alvast bijgepakt
oooh vast van die ''ojaaa'' momenten als je al die kleertjes van Devin weer ziet! Zo leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 19 juli 2009 @ 13:23:48 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71115916
leonieke, dat gevoel komt nog wel. Vast.

wat een ontzettend ranzige clip nu op tmf waar een of andere baby (dreumes) door een of andere reuzemier wordt gepakt. Echt vies. Niet geschikt voor hormonale moeders
pi_71115953
Och Leo! Misschien komt het omdat je het je gewoon nog niet echtechtecht realiseerd? Dat als je jullie beebje voelt, of je een klein buikje begint te krijgen, je het ineens wat meer beseft? En zolang je er maar gelukkig mee bent, dat is het belangrijkste en dat ben je, dat merk ik aan je posts. Natuurlijk heb je je onzekerheden en je angsten, dat is hartstikke normaal! Maar jij en je krijgen een beebje en daar ben je blij mee. En daar hoef je echt niet meer om te stuiteren dan anderen, alleen omdat je langer gewacht hebt. Je bent gelukkig, je kindje is welkom en jij wordt een supermama, dat is het belangrijkste
Lotte!
Noah!
pi_71116014
Hier komt nog niets in huis voor ik 12 weken ver ben Ik heb er trouwens geen zin in om de winkels binnen te stappen om dingen uit te zoeken En dan hoorde ik van de nicht van mijn man gisteren (die dus ongeveer 9 of 10 weken ver is) dat ze al vanalles was gaan uitzoeken en al massa's boeken heeft gelezen over de zwangerschap en al een wieg aan het zoeken is enzovoort, enzovoort.
En zelfs op dat moment kreeg ik niet het gevoel dat ik daar wou aan beginnen En dan zegt mijn ma aan de telefoon dat ze al op zoek was gegaan achter een eerste knuffel

Ik hoop echt dat het nog komt En dat het komt omdat ik er nog niet echt aan gewend ben en het gewoon wat extra tijd nodig heeft... Maar stel je voor dat het niet zo is...
  zondag 19 juli 2009 @ 13:28:36 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71116048
voor Leonieke
pi_71116138
En nu zit ik te wenen omdat ik jullie lieve posts lees en ik zo hard hoop dat het alleen maar komt omdat ik het nog maar half besef en ik zo blij zou willen zijn.
Jullie zijn zo'n schatten
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:35:03 #74
5428 crew  miss_sly
pi_71116281
leonieke, heel herkenbaar! En ga je daar alsjeblieft geen zorgen over maken! Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat je 9 maanden op een roze wolk ronddrijft, alleen maar hyperblij en gelukkig bent en nergens anders meer aan denkt of mee bezig bent. MIsschien inderdaad juist wel omdat het moeilijker is gegaan dan bij anderen, maar het waarom is niet belangrijk.

Het belangrijkste is dat je weet dat je niet gek bent, of anders. En dat het ook niet vanzelfsprekend is dat het nog wel komt. Heel lief hoor van mensen die dat zeggen, maar het kan ook gewoonweg niet komen. En dat is niet raar, dat is hormonaal en persoonlijk.

Dus ervaar deze zwangerschap op jouw manier en denk vooral niet dat die misschien wel eens raar kan zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 juli 2009 @ 13:39:01 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71116415
ha, leo, dus toch hormoontjes

Hier ook net heeel hard gejankt "tof he, die hormonen..."

ik zag een paar mijlpalen!

en vakantiegangers, veel plezier! Buikfoto's inde stralende zon, dus

oh, en ik mag mn babykadoos ophalen! jottem
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71116643
Blije Davinapost! Veel plezier met je babykadoos!

Leonieke: Wacht maar tot je plofjes baby in je buik voelt Dan ga je er heus bij zitten wegdromen

Hormonen zijn echt ondingen En ze lijker er altijd harder in te hakken op zondagochtend bij mij Misschien houden ze niet van de kerk en proberen ze me thuis te houden
pi_71116734
Leonieke, ik heb "het" ook nog steeds niet.
Ik heb nog niks gekocht ofzo. Gewoon nog geen behoefte aan. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Ik heb zelfs de tas vol met folders en tijdschriften die ik bij de VK kreeg nog niet eens ingekeken
Ik ben vast heel raar
pi_71116766
Leo, je móet helemaal niks voelen. Niemand zegt dat jij móet hyperen en weetikveelwat. Die roze wolk verwacht iedereen, maar hij is d'r heel vaak niet hoor.

Urla, oehhh krampjes! Voorwerk! Doe es bevallen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:54:23 #79
5428 crew  miss_sly
pi_71116914
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was

Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Pannenkoeken eten, prostaglandigessen, ananasharten...wat nog meer?
pi_71116939
Kinine (bitter lemmon)
pi_71116946
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:

Wat was ook alweer de lijst met dingetjes die je kon doen om de boel op gang te brengen?
Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik

niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maar zei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
Lotte!
Noah!
pi_71116987
Ik had mij al gemeld hoor miss sly
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberen Ik wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
  zondag 19 juli 2009 @ 13:58:01 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117025
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef miss_sly het volgende:
aah, innepin, daar ben je ook. Ikd acht dat je stiekem begonnen was

frambozenbladthee drinken
bitter lemon drinken
traplopen heb ik weleens gehoord
pi_71117033
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
En ik ben nog niet ongeduldig genoeg om dat allemaal te proberen Ik wacht t gewoon lekker af. Hoewel ik over twee weken misschien wel anders piep
Jij hebt ook Joep om je pre-bevalling-moedergevoelens op te botvieren
Lotte!
Noah!
pi_71117059
Linda

Amaranta, traplopen Dat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
  zondag 19 juli 2009 @ 13:59:09 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117072
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Boven op je buik drukken kan je van je lijstje strepen, dat werkt niet, weet ik

niet dat ik persé wil bevallen nu ofzo hoor, maar zei dattie een verrassing had die ik pas kreeg als de beeb er was, maar ze bleef gewoon zitten toen ik d'r naar beneden probeerde te drukken
harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
  zondag 19 juli 2009 @ 13:59:49 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117092
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Linda _O-

Amaranta, traplopen Dat doe ik een keer of 8 per nacht als ik weer es naar de wc moet, maar het helpt niet tot nu toe
Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
pi_71117158
Wat gaat de tijd toch snel wat is iedereen al ver.

En leonieke, dat gevoel komt vast en zeker wel als je echt gaat merken dat er een klein beebje in je buik zit
  zondag 19 juli 2009 @ 14:02:01 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117170
hmm google: traplopen en bevalling opwekken levert toch wel wat hits op
pi_71117522
Miss : badkraan opendraaien en naar beneden lopen in de veronderstelling dat je even wat drinken gaat pakken
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:11:43 #91
5428 crew  miss_sly
pi_71117526
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil

Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.

traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop

Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
  zondag 19 juli 2009 @ 14:11:44 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71117527
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:23 schreef lily het volgende:
Waar is F duiken. BE? Wel in de buurt begrijp ik.
Ja, ergens in Zeeland. Ik weet het deze keer eig. niet precies.

We hebben wel al de afspraak dat hij vanaf w37 tot de baby er is niet meer gaat hoor.
Meestal duiken ze in oostvoorne en dan is hij max 1 uurtje onderwater en daarna binnen 3 kwartier weer terug mocht het nodig zijn, maar toch... liever niet dat hij onder water zit als het begint.

Bar! Jeutje joh! Wat is het hard gegaan ook!
Ik weet nog dat je het me vertelde, en ik nog geen idee hebben dat ik je zo snel al zou gaan volgen!
pi_71117603
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:

Tja, dan dus pannenkoeken, ananas, tonic (toch, kinine?) en prostaglandingesen nog proberen
Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 19 juli 2009 @ 14:15:09 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117653
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ik had gezien dat je je had gemeld, maar daarna was je zo stil

Ik ben ook neit echt ongeduldig, maar ik zou het wel fijn vinden als donderdag bij het inwendig onderzoek al ies aan de gang blijkt te zijn. Inleiden vanaf 0 is natuurlijk minder prettig en gaat ws. langer duren dan wanneer er al iets gebeurd is.

traplopen doe ik regelmatig, en dan ook meteen 3 achter elkaar, dus die streep ik even weg
Naar beneden duwen lukt ook niet, ook niet als je het lief doet. Ik heb gisteravond in bed wel een half uur van boven naar beneden over mijn buik liggen wrijven, maar niets.
De plopnavel is niet de startknop

wat is dan het nut van die plopnavel als je er niet eens een bevalling mee kan starten
tsssk flauw hoor!

Maargoed, succes met proberen. Hopelijk heeft het het gewenste effect.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:15:45 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71117672
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als dat prostaglandingesen is wat ik denk dat het is, is het iets wat hier niet gebeurde in de zwangerschap
Het is inderdaad wat je denkt wat het is.
pi_71117711
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

harder drukken dan
er schijnt toch ook gewoon ergens een startknop te zitten??? als je navel plopt kun je die proberen
of anders de buiksleutel, waarvan ik vroeger dacht dat die bestond...
Hij plopt nog niet... misschien moet ik daar dan nog even op wachten En anders maar kijken of zo'n sleutel heeft
Lotte!
Noah!
  zondag 19 juli 2009 @ 14:18:23 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71117755
Bedankt voor alle ' s enzo.
Ik heb net op een slakkegangetje toch 1 kastje in elkaar weten te zetten en keutel nu wat verder. Sasha ligt in de woonkamer te slapen.
Stiemie, enveloppen enzo had ik niet eens aan gedacht. Is ook wel een slimme idd. Moet toch ook gebeuren.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:27 schreef leonieke het volgende:
Maar stel je voor dat het niet zo is...
Dan is het gewoon niet zo. Je kindje groeit er echt niet minder om, omdat jij evt. niet 40 weken lang zo rond loopt. En jij houdt echt niet minder van je kindje omdat je dat niet doet... Komt goed, echt! Het is zo onwerkelijk voor jullie.
pi_71117759
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja iets met klok en klepel.... ik heb het ooit gehoord, maar weet niet meer zo goed in welke context
ik dacht dat traplopen, schuin, wel het indalen kon bevorderen. Iets met een bepaalde stand waar je bekken zich in kantelt ofzo en de beweging erbij. Maar dan dus wel schuin en niet normaal traplopen
En bitterlemon en ananas, je moest toch echt minimaal 20 liter bitter lemon drinken voordat dat effect zou hebben ofzo? Ik zou er niet aan beginnen

Leo dat gevoel is niet zo gek hoor. Komt goed, gewoon doorgaan met wat je doet en niet teveel van dat gevoel aantrekken En denk maar zo, alles wat je nu niet koopt, kun je straks in hormonale toestand allemaal lekker wel kopen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71117929
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm, ik vermoed dat bevalling en prostaglandinges hier wel wat met elkaar te maken hadden
Of het was de maansverduistering:P
  zondag 19 juli 2009 @ 14:24:42 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71117955
Oooow joingens, ik sm elt hartstikke weg hier!
Al die kleine kleertjes, mutsjes, sokjes
En haast overal zit wel een verhaal aan vast, een herinnering die weer boven komt drijven als ik het bewuste kledingstuk vastheb. Vooralsnog zonder klein hummeltje erin, maar dat zal niet zo lang meer duren en daar word ik zo emo van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')