Mefke, ik reken nu idd heel optimistisch tot aan de uitgerekende datum, maar weet ook wel dat het zomaar twee weken langer kan worden hoor! Moet toch ergens van uitgaan.
Hele veel plezier vandaag, Incantrix! Ik vond die kleertjes in maatje 50/56 ook altijd onvoorstelbaar klein, tot ik ze tussen mn benen hield en bedacht dat dat formaatje er doorheen zou moeten passen. Toen leek het ineens een stukje minder klein.
Niet schuldig voelen omdat je vandaag niets uitvoert, BE! Dat doe je namelijk wel degelijk! Je bent de hele dag bezig met zwanger zijn. Lekker de boel de boel laten en relaxen!
Vlindurtje al uitgehuild?
Balen is dat altijd, Martine. Ben je van plan om het op te hangen en lekker af te hebben, kun je weer terug…
Toch fijn dat het is meegevallen, Leonieke. Vooral omdat niemand nog weet dat je zwanger bent. Nog ff, dan kun je het te pas en te onpas als excuus gebruiken.
Leuk he Huup, babywasjes! Heb het allemaal al gedaan. En gestreken. En gesorteerd. Eerst op kleur, toen op maat en later nog maar eens op setje…
Verders gaat ie goed hoor! Lief dat je het vraagt. Ik hou jullie allemaal wel in de gaten, maar heb zelf weinig te melden. Lief en ik zijn vandaag bezig geweest met het geboortekaartje. Een vriendin van ons kan professionele foto’s maken en een vriend heeft zn eigen reclamebureautje. Mooie combi voor een kaartje dus! M’n moeder heeft een grote, ouwe, gare teddybeer. Idee is dus om ons meisje bij hem in zn armen te leggen en die foto (in zwart wit en wat vervaagd) op het kaartje te zetten.