abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71141467
Miss_Sly je meisje is onderweg
Dat wordt f5en vandaag

oh en ik vond de pijn tot aan het laatst best te doen hoor en goed weg te puffen!
  maandag 20 juli 2009 @ 09:49:12 #252
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71141475
Alles zit nog waar het moet zitten hier

Oeh ja Urla hoest bij jou? Lijkt er al wat te gebeuren?

Innepin is vast net wakker ofzo maar ik ben wel benieuwd of ze nie stiekem al begonnen is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 09:51:36 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_71141514
Ik vond de pijn niet leuk, maar het ergste vond ik dat het me heel veel energie kostte. Daarom ben ik vrij snel voor een ruggeprik gegaan, zodat ik zeker zou weten dat ik wel gewoon zelf mee kon persen en daar nog energie voor zou hebben. Nouja, dat liep wat anders dan gepland, maar zeker niet verkeerd

(alhoewel ik nu nog steeds geen idee heb hoe pijnlijk dat bevallen nu is )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71141531
Troel Het word helaas weer heel onregelmatig en neemt qua kracht steeds meer af.
De afgelopen nachten steeds last van gehad.
Morgen weer naar de VK. Even vragen of ze wil kijken of het al iets gedaan heeft.
Dit is zo anders als bij de eerste.
Maar al het evt voorwerk is meegenomen.
Al begin ik erg te hopen op heeeel veeel pijn meer.
En nee Ben niet sadomochistisch (ofzoiets)
Ga zo proberen maar iets bij te slapen. Kan m'n energie goed gebruiken straks.
  maandag 20 juli 2009 @ 09:56:22 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_71141607
Je houd de moed er goed in, goedzo!

Hopelijk slaap je gewoon overal doorheen en word je wakker met bijna persweeen zodat je nog net op tijd bent om de vk te laten aanrukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71141616
De laatste 3 cm ontsluiting vond ik erg zwaar trouwens, maar zat toen in een hevige weeenstorm en kon ze niet goed opvangen. Tegen de tijd dat ik echt het gevoel had het niet meer te trekken kreeg ik de verlossende woorden dat ik mocht persen. Heerlijk was dat moment.
pi_71141683
Nou Als dat zou kunnen Troel.
Ik had laatst op tv een docu gezien en die vrouw ging naar het toilet kreeg 10 min hevige weeen en kon nog net haar beebje opvangen.
pi_71141766
Oh MissSly Senna komt er aan

Zet 'm op!
Lotte!
Noah!
pi_71141843
Miss Sly! Wat spannend!

Senna is onderweg!

misschien beval je wel in dezelfde kamer als waar ik van Kobus ben bevallen
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71142004
Goedemorgen uitbuikertjes!

Een weekend geen fok en ik moet me gewoon gelijk een slag in de rondte lezen! Stelletje kletskousen!

Miss Sly Wat spannend zeg!! Ik ben zó benieuwd naar jouw Senna... kun je nagaan hoe nieuwsgierig je zelf zult zijn! Héél veel succes, je kunt het!!

En verder, sorry sorry sorry, vergeef me enzo. Ik heb net dit héle topic gelezen, maar het blijft even niet hangen. Ik herinner me dat ik las over hormonale huilbuien, over pannenkoeken en andere bevallingsopwekmethoden. Maar wie wat zei... 't is mij even een raadsel. Wel wil ik iedereen er deze week weer heel veel succes en plezier mee wensen, want 't blijft een iets, zo'n zwangerschap. Ookal ga je er af en toe een beetje raar van doen.

Ik heb afgelopen weekend nogal op mijn sodemieter gekregen van mijn eigen lichaam. Vrijdagavond hadden we een feestje en was het behoorlijk laat geworden. Zaterdagavond zouden vrienden op bezoek komen, maar ons huis was nog een zwijnenstal. Terwijl boodschappen ging doen, had ik bedacht dat ik wel even het huis schoon kon maken. Dus ik ben als een gek door het huis gegaan. Stofzuigen, dweilen, stoffen, opruimen de hele mikmak in veel te hoog tempo. en ineens werd het zwart voor mijn ogen en werd ik duizelig. Ben nog net in een stoel geploft en heb daar echt een uur gezeten.. kon niks meer. Heb de rest van het weekend ook nog eens vreselijk rugpijn gehad.

Vrienden zijn wel gekomen, maar ik ben door verplicht in mijn stoel te blijven zitten en heb nu een verbod op alles waar ik moe van kan worden gekregen

Maar goed, hij heeft wel gelijk, want zelf de wandeling van het station naar mijn werk (een minuut of tien als je niet zwanger bent) viel me erg zwaar vanmorgen. Maar goed, nog 1 weekje werken, dan drie weken vakantie, dan nog drie weekjes werken en dan verlof.

Sorry voor de niet zo blije ego-bijdrage. Ben gewoon héél erg moe.
pi_71142032
Wat spannend miss_sly
  maandag 20 juli 2009 @ 10:33:15 #262
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71142357
Oeh Miss Sly, nu ben je waarschijnlijk al in het zkh, maar toch nog even een aanmoediging van mijn kant!

En Sorbootje, het is ook lastig soms om je eigen grenzen te respecteren, zeker als ze gedurende de zwangerschap steeds opschuiven. Luister maar braaf naar je lief (hoor wie t zegt.... hihihi) en pas goed op jezelf!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71142481
Miss Sly, spannend! Senna komt er gewoon al aan

Hier gisteravond de hele avond ongemakjes, lichte pijntjes en krampjes. En nu dus weer he-le-maal niks. Ik ben niet per se ongeduldig, maar zo word ik vanzelf wel chagrijnig natuurlijk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 20 juli 2009 @ 10:44:08 #264
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71142604
Spannend miss-sly
Niet mieten! Door gieten!
pi_71142653
Miss_sly sterkte je kunt t.

Sorbootje, niet over je grenzen heen gaan hoor , laat je maar lekker vertroetelen door je Lief.

Innepin waar ben je???? je bent toch niet stiekem aan t bevallen he.....

Net bij de VK geweest, en weer redelijk goed gekeurd. Puk loopt 2 tot 3 weken voor op de groei... aan t voormaat van mijn baarmoeder te voelen zij mn VK dat ik 30-31 weken zwanger ben ipv 28 weken. Was ook weer 3 kg aan gekomen in 4 weken tijd . Moet van de week dus naar t ziekenhuis voor de ontbijttest, of te wel 2 x prikken op suiker. Ben ff helemaal niet mezelf momenteel, weet niet of ik me zorgen moet maken of niet
  maandag 20 juli 2009 @ 10:53:08 #266
61183 leonieke
Dan toch?
pi_71142817
Wat spannend Ik had al zitten 'vrezen' dat miss_sly ging bevallen als we op vakantie waren, maar nee: het komt er gewoon nu van
  maandag 20 juli 2009 @ 11:04:34 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71143097
Miss sly zet 'm op Op 20 juli worden er hele mooie en lieve meisjes geboren! En het is inderdaad ook een hele mooie geboortedatum!
pi_71143276
Rock, dat zijn geen leuke dromen... .

Urla, zo'n stortbevalling van 10 minuten hevige weeën lijkt me ook niet echt wat... Ik had gisteravond nog met lief over dat er zoveel mensen best wel voorwerk enzo hebben... hier echt niks volgens mij (of ik heb een enorme plaat voor mn kop ofzo...). Bij Mirte duurde de bevalling dan ook wel lang en ik hoop stiekum op nu iets korter eigenlijk...

Sorbo, ik las "tuitbekertjes" ipv uitbuikertjes... (komt vast door het dreumestopic ).
Teruggefloten worden door je lijf is niet leuk .

Innepin, daar was je. Ook nog rustig daar dus...

Martine .

Ik heb weer voor een paar dagen boodschappen in huis (en pannenkoekenmix... . Hihi.
Fake it till you make it...
  maandag 20 juli 2009 @ 11:19:05 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_71143404
Miss: je leest het vast niet meer, maar succes!
Martine: komt vast goed!
Sorbootje: rustig aan doen!
Be: ik herken het gevoel wel, maar dan alleen in de lengte ja, niet in de breedte.

Ik heb iets heel geks gedaan/gehad gisteren, ben benieuwd of iemand dit herkent: Ik lag in bed en wilde omdraaien, lag zo'n beetje half op mijn zij en met mijn stomme hoofd dacht ik wel via mijn buik te kunnen draaien. En op de een of andere manier ging dat redelijk tot halvewege en toen was het net of iemand me een klap verkocht onderaan mijn buik. Het deed echt zo'n zeer dat ik even niet wist hoe of wat en die pijn is nu wel minder, maar niet weg. En vanochtend zag ik dus ook echt een lichte blauwe plek net op/boven mijn schaambeen. Maar het allergekste moet nog komen: ik zie ineens mijn voeten weer!
Kan het zijn dat Driekus gisteren ineens met z'n hoofdje in het bekken geschoten is en dat ik dat gevoeld heb ofzo? Of is dit gewoon toeval? En wat is die pijn dan? Tis niet zo hevig dat ik de vk ga bellen, het voelt gewoon alsof je je knie hard gestoten hebt, maar ik vind het zo raar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71143569
Oehhhh miss, ze komt eraan
zettemop!!
hihi ik heb er kippevel van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 juli 2009 @ 11:27:32 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_71143621
ik denk aan je miss sly Ik hoop dat je nu in een verloskamer ligt en dat het allemaal snel gaat
Ik puf mee vandaag
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 juli 2009 @ 11:30:12 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71143691
MISS-SLY!!!!
Wat geweldig dat het begonnen is! Kom op, zet 'r op de wereld!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71143754
Oeh spannend zeg Miss Sly!!!
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan, en je straks lekker kunt genieten met een kleine Senna in je armen!

Mefke, geen idee! Ik slaap zelfs nog wel op mijn buik!! Geen last van!

BE, ik herken het ook! Baby ligt hier ook met hoofd naar beneden maar met de voeten in mijn zij.
Het steekt soms ook echt uit. Ik voel het echt aankomen, net of baby de voet in mijn zij zet en vervolgens even uitrekt. Of als je aan de ene kant drukt dan komt er aan de andere kant reactie dmv een voet in mijn zij,
Maar ik heb er geen last van, vind het wel lollig.

Vandaag heerlijk uitgeslapen, Meike werd pas om 10 uur wakker!
Ja dames er is nog hoop, niet alle kindjes zijn nachtbrakers!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71143806
Haha Tuitbekertjes? Och, dat mag ook hoor

Teruggefloten worden is inderdaad niet leuk, maar was wel hoognodig, want ik denk altijd maar dat ik alles kan en dan doe ik het dus ook.

Ik ga hier nog heeeeeeeeeel vaak kijken vandaag Miss Sly!

Mefke, klinkt in elk geval niet fijn zeg!
  maandag 20 juli 2009 @ 11:48:02 #275
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71144170
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef innepin het volgende:
Miss Sly, spannend! Senna komt er gewoon al aan

Hier gisteravond de hele avond ongemakjes, lichte pijntjes en krampjes. En nu dus weer he-le-maal niks. Ik ben niet per se ongeduldig, maar zo word ik vanzelf wel chagrijnig natuurlijk.
Ha daar ben je!
Lekker een kruikje maken voor jezelf ofzo tegen de krampjes? wat rot dat t niet doorzet Lekker rustig aandoen maar vandaag.

Miss_sly zet em op!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 20 juli 2009 @ 11:50:07 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71144220
Miss Sly, wat spannend!!!! en natuurlijk heel veel succes vandaag! *duim voor je dat je vandaag je beebje mag gaan ontmoeten*

@Urla, het voorwerk bij jou dus ook al begonnen, spannend joh!

ennuh waar is Innepin gebleven??? of lees ik daar overheen?

Ik heb lang geslapen ben zo blij dat dat nu af en toe weer een beetje lukt...vanmiddag even naar de behangwinkel een boek halen... allemaal zo leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71144275
Woooooee Senna komt eraan Succes Miss
  maandag 20 juli 2009 @ 11:55:11 #278
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71144350
Mefke, als je je ongerust blijft maken zou ik toch even voor de zekerheid de vlos vragen. Daar zijn ze ten slotte ook voor. DIe van mij heeft me dat iig op het hart gedrukt: 'We zijn er om je te begeleiden in je hele zwangerschap, niet alleen om je kind op de wereld te helpen zetten. Dus als je vragen hebt kun je altijd bellen of mailen.'

Voor niet-dringende zaken kan ik naar de mijne gewoon een mailtje sturen, ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar anders is dat een idee misschien.
Omdat het flink pijn deed en je een blauwe plek hebt lijkt het me toch wel een beetje eng.

Enneh... kon je eerst echt je tenen niet meer zien joh? Jeeeeetje... Ik ben zelfs even gaan staan om te testen maar hier zijn ze nog goed in beeld hoor
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71144381
MissSly! succes!

wat is Harry al mooi zeg! wow, Asy, dat heb je in je buik!

jeetje Mefke dat is eng... ms toch maar de vlos bellen of mailen als je een mailadres hebt? Ik denk dat ik redelijk in paniek zou zijn...
pi_71144459
miss_sly gewoon al hard bezig Zet 'm op meisje
  maandag 20 juli 2009 @ 12:01:55 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71144520
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss Sly, wat spannend!!!! en natuurlijk heel veel succes vandaag! *duim voor je dat je vandaag je beebje mag gaan ontmoeten*

@Urla, het voorwerk bij jou dus ook al begonnen, spannend joh!

ennuh waar is Innepin gebleven??? of lees ik daar overheen?

Ik heb lang geslapen ben zo blij dat dat nu af en toe weer een beetje lukt...vanmiddag even naar de behangwinkel een boek halen... allemaal zo leuk!
zie mijn post-met-quote

Waar is Poppedein? Ging ze een paar daagjes weg ofzo? of is de kast haar toch teveel geworden?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71144608
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef Ca.ra het volgende:

Enneh... kon je eerst echt je tenen niet meer zien joh? Jeeeeetje... Ik ben zelfs even gaan staan om te testen maar hier zijn ze nog goed in beeld hoor
ECHT? Ik kan ze al vanaf week 18 niet meer zien En Mefke had 2 schoenmaten groter dan ik, dacht ik...en die zag ze toch ook al een tijdje niet meer...

Heb jij zulke platpootjes Ca.Ra?

[ Bericht 0% gewijzigd door Linda2205 op 20-07-2009 12:10:20 ]
Lotte!
Noah!
  Jubileum moderator maandag 20 juli 2009 @ 12:08:31 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71144703
Woei miss Sly
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 juli 2009 @ 12:13:30 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71144862
Miss-Sly wat spannend!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_71144943
Mefke ik zou wel bellen eigenlijk, zeker als je er een blauwe plek van hebt gekregen..

Huup ik weet niet waar Poppedein is, sinds de kast is ze verdwenen inderdaad.. Misschien heeft ze zichzelf per ongeluk ingebouwd?
Maar serieus: Poppedein waar ben je?
  maandag 20 juli 2009 @ 12:16:29 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71144977
Miss! Spannend!!!! Zet me op hoor!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_71145101
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ha daar ben je!
Lekker een kruikje maken voor jezelf ofzo tegen de krampjes? wat rot dat t niet doorzet Lekker rustig aandoen maar vandaag.

Miss_sly zet em op!
Aww jij bent lief
Ik ben echt zó hormonaal geflipt vandaag.
SPOILER: Pas op, gezeur!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat moest even
En nu weer verder meehyperen voor miss sly
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 20 juli 2009 @ 12:20:29 #288
100412 mefke79
komt goed!
pi_71145111
Inderdaad, ik zag al even mijn voetjes niet meer ondanks maatje 41/42. Buik komt sinds vandaag ook niet meer voorbij mijn borsten zeg maar. En kijk maar in het buikenfototopic, daar had ik voor het weekend 'geen last van'.
Ik zie wel, als het pijn blijft doen bel ik wel en anders laat ik het zo. De vk waarschuwde donderdag al dat ie aan het indalen was, dus dat zal ie dan nou wel gedaan hebben. En weer wat geleerd, niet op je buik liggen....Stom, maar ik voel me helemaal niet ongerust, terwijl ik dat laatst met die buikpijn wel had. Ik zal trouwens vanavond eens aan zuslief vragen of ze even wil controleren of hoofdje inderdaad onderaan ligt (zij kent die grepen voor controle ligging nog uit haar opleiding).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71145113
Miss Senna is onderweg!!!

Urla, ga jij ook bevallen vandaag? Spannend!!!!

Innepin

Kraamzorg intake gehad vanmorgen en zaterdag de kinderwagen gehaald

Allemaal een goede dag gewenst zonder pijn, vocht, vermoeidheid, lastige anderen!

[ Bericht 24% gewijzigd door DuchessX op 20-07-2009 12:27:50 ]
#geen
pi_71145316
Mefke, ook al ben je niet ongerust, ik kan me voorstellen dat je iig erg nieuwsgierig bent naar wat het geweest kan zijn. Ik wel tenminste!

Sterkte!
pi_71145388
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef innepin het volgende:

[..]

Aww jij bent lief
Ik ben echt zó hormonaal geflipt vandaag.
SPOILER: Pas op, gezeur!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat moest even
En nu weer verder meehyperen voor miss sly

Gemeen kunnen vriendjes zijn hah? Komt wel goed! Ook jouw beebje komt heeeeeel snel! En je frustratie is niet meer dan normaal, vooral doordat je iedere keer buikpijn hebt voor "niks"
Lotte!
Noah!
pi_71145650
Ja! Miss Sly Zet um op!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71145829
Succes Miss_Sly!
pi_71145839
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:14 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief al die reacties op onze Harry!
Heb ze net allemaal voorgelezen aan en zelfs die vond het stiekem leuk ook al noemt hij ons zwangere mutsen
Word er een beetje emo van vooral even van de reactie van Rocka

En ik ben nu net eindelijk bijgelezen, maar ik ben zo'n beetje alles weer vergeten
Iets met zwangerschap en sex: hier nu nog niet echt moeite mee (niet dat er veel gebeurd want daarvoor ben ik te moe) maar geen idee hoe dat straks allemaal gaat zijn...
En iets met huup aan het bevallen? Toch niet al?

En voor alle anderen: een dikke
Ik ga mijn bedje opzoeken

Was jouw echo uitwendig of inwending?
Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.

Want jouw echo is dus gewoon echt super mooi!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:47:01 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71145967
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.

Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...
(je zag dus echt een hoofdje, rompje en daarnaast een klein vruchtzakje)....

hoe voel je je verder? is je misselijkheid al beter onder controle?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71145983
Miss Sly wat superspannend! Zet 'm op!

En even tussen het meepuffen voor Miss Sly door nog wat goed nieuws. "Ex" heeft definitief de knoop doorgehakt, is nu echt geen ex meer, komt weer terug naar huis en vrijdag gaan we naar het gemeentehuis om te erkennen. Ze krijgt zijn achternaam
Ik moet zelf heel erg wennen aan het idee het niet meer alleen te gaan doen, want daar heb ik me toch het afgelopen half jaar helemaal op geprobeerd voor te bereiden. Maar ik ben super super super gelukkig
pi_71145989
Miss_Sly

Zet 'm op meid.
pi_71146022
Mefke, fijn dat je je niet ongerust voelt. Schopt Driekus nog steeds goed?

Xenia, wat fijn meid!
pi_71146083
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...
(je zag dus echt een hoofdje, rompje en daarnaast een klein vruchtzakje)....

hoe voel je je verder? is je misselijkheid al beter onder controle?
We wachten het af as donderdag

Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat gelukkig steeds beter.
Kan al weer iets meer eten verdragen zeg maar. MIsselijkheid is niet volledig weg, maar merk gewoon dat het minder word. Ook het slapen gaat soms beter. Dat is ook wel heerlijk.
pi_71146102
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:

Ik had bij 10 weken een inwendige echo en die vond ik ook supermooi en duidelijk
Hier kun je hem zien: http://nl.tinypic.com/r/28je2k8/5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')