Ha daar ben je!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef innepin het volgende:
Miss Sly, spannend! Senna komt er gewoon al aan![]()
![]()
![]()
Hier gisteravond de hele avond ongemakjes, lichte pijntjes en krampjes. En nu dus weer he-le-maal niks. Ik ben niet per se ongeduldig, maar zo word ik vanzelf wel chagrijnig natuurlijk.
zie mijn post-met-quotequote:Op maandag 20 juli 2009 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss Sly, wat spannend!!!! en natuurlijk heel veel succes vandaag! *duim voor je dat je vandaag je beebje mag gaan ontmoeten*![]()
@Urla, het voorwerk bij jou dus ook al begonnen, spannend joh!
ennuh waar is Innepin gebleven??? of lees ik daar overheen?
Ik heb lang geslapenben zo blij dat dat nu af en toe weer een beetje lukt...vanmiddag even naar de behangwinkel een boek halen... allemaal zo leuk!
ECHT?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef Ca.ra het volgende:
Enneh... kon je eerst echt je tenen niet meer zien joh? Jeeeeetje... Ik ben zelfs even gaan staan om te testen maar hier zijn ze nog goed in beeld hoor
Aww jij bent liefquote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ha daar ben je!
Lekker een kruikje maken voor jezelf ofzo tegen de krampjes?wat rot dat t niet doorzet
Lekker rustig aandoen maar vandaag.
Miss_sly![]()
zet em op!
SPOILER: Pas op, gezeur!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even![]()
En nu weer verder meehyperen voor miss sly![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Aww jij bent lief![]()
Ik ben echt zó hormonaal geflipt vandaag.SPOILER: Pas op, gezeur!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even![]()
En nu weer verder meehyperen voor miss sly
![]()
Gemeen kunnen vriendjes zijn hah?Komt wel goed! Ook jouw beebje komt heeeeeel snel! En je frustratie is niet meer dan normaal, vooral doordat je iedere keer buikpijn hebt voor "niks"
Lotte!
Noah!
Was jouw echo uitwendig of inwending?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:14 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief al die reacties op onze Harry!![]()
Heb ze net allemaal voorgelezen aanen zelfs die vond het stiekem leuk ook al noemt hij ons zwangere mutsen
![]()
Word er een beetje emo van vooral even van de reactie van Rocka![]()
En ik ben nu net eindelijk bijgelezen, maar ik ben zo'n beetje alles weer vergeten![]()
Iets met zwangerschap en sex: hier nu nog niet echt moeite mee (niet dat er veel gebeurd want daarvoor ben ik te moe) maar geen idee hoe dat straks allemaal gaat zijn...
En iets met huup aan het bevallen? Toch niet al?![]()
En voor alle anderen: een dikke![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Was jouw echo uitwendig of inwending?
Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.
Want jouw echo is dus gewoon echt super mooi!
We wachten het af as donderdagquote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ymme, ik heb bij 10 weken een inwendige echo gehad. En Beebje was toen al best goed zichtbaar, alleen wel echt een klein sneeuwpopje.. nog niet echt een kindje zoals bij 12 weken...
(je zag dus echt een hoofdje, rompje en daarnaast een klein vruchtzakje)....
hoe voel je je verder? is je misselijkheid al beter onder controle?
Ik had bij 10 weken een inwendige echo en die vond ik ook supermooi en duidelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
Was jouw echo uitwendig of inwending?
Ik mag as donderdag weer. En ben dan 10 weken en 5 dagen. En wil ook zó graag, een mooie foto, waarop onze uk is te zien.
Want jouw echo is dus gewoon echt super mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |