quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig
En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.

Haha, jah, éigenlijk heel stiekum wel.. Hoewel mijn lief er nog véél blijer mee is, die sprong gisteren zowat een gat in de lucht toen hij hoorde dat zelfs mijn afdelingshoofd me heeft lopen pushen om thuis te blijven. "Hèhè, eindelijk medestanders!" vond hij

Ennuhm, als het goed is heb je nu dus gekeken!

Ik ben zo benieuwd Asy!

quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Ca.ra het volgende:Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden
Thnx voor je zorgen, Ca.ra

En ik doe wel voorzichtig hoor, ik fiets altijd naar mijn werk en in de ochtend fiets ik altijd samen met mijn lief (nouja, op de laatste 5 minuten na dan, dan splitsen we op). Als ik overdag veel wegtrekkers heb bel ik mijn lief en blijf ik een half uurtje langer op mijn werk, zodat hij me op kan halen, maar dat is gelukkig pas twee keer gebeurd. Ik heb mijn VK eigenlijk alleen in wek.. 12? 13? gesproken over die wegtrekkers en toen vond ze het normaal en geen kwaad kunnen, maar als ik ze bij de volgende afspraak nog steeds heb zal ik het nog wel eens zeggen

Heb daarnet vanaf de laatste post tot aan een kwartiertje terug wel weer volledig K.O. gelegen, hopelijk helpt het..
Ennuhm, Ca.ra? Ik heb net nóg een keertje je dikke buikenfoto gekeken en je bent écht wel heel erg mooi

Dat al die andere vrouwen er zwangerder uitzien lijkt volgens mij maar zo, ik heb zelf ook de indruk dat ik er veel minder opvallend bijloop als anderen, maar volgens mijn vrienden en andere bekenden hoef ik me dáár niet druk om te maken, maar is dat vooral omdat je jezelf vaak toch anders ziet

Nijna, tja, het is niet anders he? Whaha, it's a tough job, but somebody's gotta do it

Ennuhm, wat ik dus nog wilde zeggen tegen je ten tijde van de wegtrekker: blij voor je dat je zo goed hebt geslapen, daar knap je soms echt van op gewoon

Lily, jou wilde ik nog even beterschap wensen met je enkel, ik ken het gevoel en het is echt náár!

Heb je ondertussen al iets gevonden dat de jeuk verlicht?
DuchessX, voel je je weer wat beter? En ja, ik ben wel echt gezegend met zulke leidinggevenden, ze zijn echt voorzichtig met me (ook als ik niet zwanger ben hoor).. Ik heb soms een beetje moeite met mijn grenzen vinden/begrijpen en voel me al heel snel een aansteller, dus dan is het eigenlijk best wel een fijne (ook een bizarre) bevestiging dat je leidinggevenden zeggen "wij hebben liever dat je nu nog even thuisblijft". Zegt volgens mijn broer en mijn lief wel veel over hoe koppig ik ben, maar dat is niet waar, want ik ben helemaal niet koppig

Davinia, ik vind het werkelijk schokkend te horen dat jij niet de enige bent die volledig over de zeik is geholpen door dat mens, wat een nare bedoeling zeg! En dan ook nog even de verkeerde stukken geven, tssk! Ik weet het niet hoor, het klinkt niet al te positief eigenlijk
Vlindur, is die verjaardag morgen dan ook de hele dag? Ik zou er ook weinig zin in hebben hoor, da's precies de reden dat ik met mijn verjaardag lekker naar de andere kant van het land ben gevlucht. Succes ermee, misschien valt het mee en is het juist erg gezellig (dat heb ik dan wel weer vaak als ik ergens eigenlijk geen zin in heb

)..
[edit]Huupje, een

voor jou! Ik doe rustigaan, I promise!

Ennuhm, ben jij ook weer een beetje bijgeslapen nu? Bizarre nachten draai jij zeg![/edit]