abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71056988
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 524

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
16 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:37:06 #2
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71057024
Inhet nwe topic nog een keer (mss dat er nu wel gereageerd wordt...)

laura, wat een prachtig manneke! rammel, rammel
gecondoleerd met het verlies van opa Jakob

BE verlof!!

Rocka, wat vervelend dat je streepjes krijgt. (al moet ik wel steeds denken aan andere streepjes )

Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!

Guus, ook een gezonde zoon! Wat leuk!

martine komt vast wel weer goed!

Gister bij de vlos geweest, helemaal goedgekeurd. baarmoeder goed gegroeid, hartje deed bonkiebonkie, bloeddruk een whopping 100 over 50! (Zo grappig om het gezicht van PR te zien tijdens die controle. De naald bleef maar dalen, zij bleef maar luisteren en PR ging steeds verbaasder kijken dat ze mijn onderdruk nou nog STEEDS niet gevonden had! )

We hebben ook nog nagevraagd of ze die echomw op het matje hadden geroepen, en dat hadden ze gedaan. Niet zozeer om het feit dat ze het gezien had, want tsja, als er een been mist, dan moet je dat ook zeggen, maar meer om het feit da ze is gaan meten, en niet heeft gezegd dat je bij deze termijn geen stom woord erover kan zeggen en dat het wellicht bij 12wk helemaal normaal zou zijn...
en ik kreeg mn bleoduitslagen teru, zegt PR "ik wil niet vervelend zijn, maar deze uitslagen zijn van mn nichtje! ) tsja, we zijn de enige in nederland met deze achternaam, wat is de kans dat je dan de verkeerde pakt? Dus ik grappen tegen PR, "oh, is ze zwanger dan?" toen keek de vlos toch ff bang (ze is in augustus uitgerekend...)

naja, het zal wel...
een collega van onze hr-mw is hetzelfde overkomen, bij dezelfde echomw... dus ik weet niet in hoeverre ze ervan geleerd heeft...

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 17-07-2009 09:44:12 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71057085
Jaaaaa een jochie voor Guuzewuus!!! Waaah gaaf man! We zitten wel goed in de jongens hier hahaha echt leuk!!
Fijn dat alles goed was!
Grappig dat je het meteen zag, wij ook. Ze zetten dat apparaat op mn buik en het geslacht was meteen overduidelijk in beeld

BE verlof! Heerlijk lijkt me dat zeg

En ik zag een foto van ieniemini Thijs, wat een klein popje lijkt hij zo
en gecondoleerd, zo liggen geluk en verdriet wel heel bizar dicht bij elkaar...

Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met je Duch!

Fijn dat alles goed was bij de vk Davinia!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71057122
Asy, veel gluurplezier bij de echo! Enne... ik hoop dat je niet zo'n eigenwijze buikbewoner hebt als ik, want wij kregen geen geslacht te zien hoor... .
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:47:27 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71057289
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, slechts 1 cup gegroeid, valt toch mee? ik ben bij eli van D naar G gedaan, en nu wrs nog groter, want mijn voedingsbeha's zitten wat strak, maar kben in ontkenning
En heel veel plezier bij de echo!
Maar ik ben pas 9 weken!
en deze zit dus al mooi vol, maar 80F/80G was nog te breed voor me...
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Nijna het volgende:
Asy, veel gluurplezier bij de echo! Enne... ik hoop dat je niet zo'n eigenwijze buikbewoner hebt als ik, want wij kregen geen geslacht te zien hoor... .
Ik ga nog geen geslacht zien, want ik ben 9w4d zwanger
Is mijn eerste (termijn)echo....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 juli 2009 @ 09:49:06 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71057326
Davinia, dat is wel erg dat ze nogmaals die fout gemaakt heeft!

Asyniur heel veel plezier strakjes, geniet ervan!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71057401
Asy veel plezier zo!!!!
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 09:52:17 #8
5428 crew  miss_sly
pi_71057419
Asy, veel plezier straks bij de echo!

Davinia, wat een rare echomw dan! Dat ze misschien onervaren een keer zo'n fout maakt, is erg, maar dat kan dan nog. Maar het is dus al minstens de tweede keer?

Duchess en marlieske Ik heb inmiddels wel kunnen accepteren dat het is zoals het is en alles dus medischer wordt dan gehoopt. Maakt me ook niets meer uit, als alles maar goed is met m'n meisje
En inmiddels, dankzij het dieet, nog een kilo afgevallen, dus van + 12,5 naar + 9,5. Scheelt toch weer op de weg terug naar mijn startgewicht of eronder!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71057422
Veel plezier Asy!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:09:17 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71057862
Veel plezier Asyniur.

Guus ook een mooie echo! En een zoontje. Gefeliciteerd!
Heb je eentje van elk
Is bij jou eigenlijk de misselijkheid helemaal over? Ik hang helaas (morgen 19wk) nog regelmatig boven de plee. Het positieve daarentegen is dat ik helemaal geen beenpijn meer heb. Die osteopaat heeft toch een wonder verricht.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 10:27:51 #11
5428 crew  miss_sly
pi_71058426
Vraagje over het bed verhogen: bij ons bed blijken de middelste klossen dus ook niet te passen. Dus moeten er twee kratjes komen. Welke kratjes zijn nu qua hoogte goed zodat we 4 klossen en 2 kratjes kunnen gebruiken? Of gaat dat helemaal niet en moeten we dan alleen kratjes?

Zou je kratjes zonder flessen tegen statiegeld kunnen krijgen? Hier worden misschien 4 blikjes bier door bezoek gedronken per jaar, dus om nou volle kratjes bier aan te schaffen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71058709
Goedemorgen tuimelaartjes!

Wat een stralend weertje vandaag hè?

Laura, wat een prachtige jongen heb je op de wereld gezet! En lijkt me best heftig voor je dat het ineens allemaal zo snel ging! Kun je een beetje genieten nu? Wel sneu zeg, van de opa van je vriend! gecondoleerd!

BE, verlof! Als dat geen mega-mijlpaal is weet ik het ook niet meer! Lekker zeg! En hoe voelt dat nu?

Rocka, stoer toch, zo'n tijgerprintje? Ik hoop nog steeds dat het me bespaard blijft. Heb er al een heleboel van toen ik overgewicht had, misschien rekt 't mooi uit op die oude striae... wie weet!

Guuzewuus, ook een zoon! geweldig zeg! en wat fijn dat alles goed is! Toch een hele geruststelling!

Lily, wat een narigheid met die insectenbeten van jou. Gaat t al wat beter?

Lijnloos, wat jammer dat je lief het geslacht niet wil weten. Omkopen is geen optie? Of anders chantage?

Davinia, wat een geklungel bij je VK! Maar wel fijn dat je weer goedgekeurd bent! Die bloeddruk is netjes zeg! Wauw!

Asyniur, veel plezier straks bij de echo! Spannend!!

Vannacht weer lekker geslapen. Scheelt toch wel enorm hoor. Ben een stuk gezelliger zo volgens mij!

Fijne dag allemaal!!
pi_71058863
Mogge ladies, jullie gaan weer als een trein!

Karin, wat een mooie echo! Wat een lief koppie!

DuchessX, fijn dat ze al ingedaald is. Dan wordt het ineens een stuk echter he?

Poppejans, je krijgt een zoon! Gefeliciteerd!

En BE heeft ook al bijna verlof! Pff, wat wat gaan we hard zeg!

Laura, wat een poppetje is Thijs zeg! Prachtig ventje!

Davinia, wat een slordig mens, zeg! Zou het wel allemaal goed in de gaten houden.

Heb gister weer een echo gehad om de placena te localiseren. Die ligt gelukkig niet voor de uitgang, dus een keizersnee is niet nodig. Jammer was dat ze het echt beschouwde als een medische echo, dus dat ze niet even mooi het gezichtje in beeld nam oid. Wel heeft ze ons meisje even gemeten (dwardsoorsnede hoofdje en dijbeen) en ze ligt mooi op schema. Ze is zelfs al een stukje ingedaald! Had hier zelf helemaal niets van gevoeld.

Over 5 weken alweer verlof, het gaat zo snel ineens!
pi_71058981
Asyniur veel plezier vandaag

Miss Sly, volgens mij kan je gewoon lege kratjes lenen bij de supermarkt hoor, tegen statiegeld
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:49:31 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71059021
Even teruggebladerd hoor.... mooie zoon McLaura!
EN ook even je bev. verhaal gelezen.
Gecondoleerd met de opa van je man/vriend.
pi_71059981
DaviniaHR jeetje, wat een doos die echodame...

verder gewoon een voor het verlof van BE en een knuffel voor Duch en Mefke
pi_71060001
Had ik een heel verhaal getiept, valt de wireless beneden uit :[
Nu zit ik boven zonder smiley-functie

Maargoed:

Davina, Wat een slecht gedoe daar. Niet zo netjes hoe ze daar met de mensen omgaan.

Asyniur, Bijna je echo! Succes straks en neem de zakdoekjes mee!!

Serpente, Nog maar 5 weken! Het gaat zo snel he!

BE, Yeah!!! Verlof!!

Hier gister de jaardag van mn vriend gehad. Ben nu brak en hoofdpijnerig. Morgen krijgen we de andere helft. En ik heb er weer geen zin in.. Ik hou niet zo van verplichte feestjes en al helemaal niet als we dat zelf moeten plannen en doen. Maar vandaag heb ik niks op de planning, Dus lekker de hele dag voor de buis hangen denk ik

Edit, Wireless doet het weer! En de smileys zijn aangepast

[ Bericht 23% gewijzigd door Vlinder op 17-07-2009 11:27:36 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:21:30 #18
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71060009
Guus en poppejans, wat leuk een zoon!

Asyniur, fijne echo vandaag!

BE, wat lekker verlof, wat is dat snel gegaan zeg! Voor jou vast niet maar ik heb het gevoel dat afgelopen weken voorbij zijn gevlogen.

Miss Sly, je kunt inderdaad gewoon lege kratjes krijgen, hebben wij bij het vorige bed dat ik had ook steeds gedaan, volgens mij moet je dan wel kiezen voor óf kratten of klossen. Ik denk niet dat ze exact dezelfde hoogte hebben, maar je zou even kunnen bellen naar de thuiszorg. En dan met een meetlintje naar de supermarkt

Laura, heb de foto van je mooie ventje gezien die haartjes zijn echt uberschattig

@hier, we zitten momenteel bijna letterlijk in de stront ga het verhaal niet helemaal opschrijven (staat wel op mijn log, voor de liefhebbers) maar het riool zit verstopt (plus we hebben flinke lekkage), en aangezien dat op ons eigen terrein is moeten we zelf voor de kosten opdraaien, dus we moeten eerst zelf proberen de ellende te verhelpen. Vriend is al de hele dat bezig geweest gister maar we kunnen amper één toilet doorspoelen en dan zit het weer verstopt. Niet handig als je zwanger bent en vaak moet plassen zoals ik
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:22:51 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71060060
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje over het bed verhogen: bij ons bed blijken de middelste klossen dus ook niet te passen. Dus moeten er twee kratjes komen. Welke kratjes zijn nu qua hoogte goed zodat we 4 klossen en 2 kratjes kunnen gebruiken? Of gaat dat helemaal niet en moeten we dan alleen kratjes?

Zou je kratjes zonder flessen tegen statiegeld kunnen krijgen? Hier worden misschien 4 blikjes bier door bezoek gedronken per jaar, dus om nou volle kratjes bier aan te schaffen...
Hier kan ik er zo om vragen bij de supermarkt en of drankenhandel, als ik maar beloof om ze terug te brengen, er staat statiegeld op die kratten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71060107
Wat een mooie buikfoto zag ik van jou voorbij komen Tan
ieeew wat vies van dat riool, en volgens mij als je iemand langs moet laten komen is dat ook nog eens heel duur, alleen al aan voorrijdkosten enzo, maar op een gegeven moment moet je toch wat... een wc is wel een heel belangrijk ding!
Gets wat irritant zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71060283
Guus, wat leuk, een jongetje!
BE, lekker met verlof
En Laura, wat een mooi mannetje is Thijs toch Fijn dat jullie weer thuis zijn.
En een op de buik van Rocka.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71061064
oeps ben helemaal vergeten Guus te feliciteren met haar knul op komst bij deze dus als nog
pi_71061242
Nijna goed geslapen fijn! dan kan het nu losbarsten! doe es?

haha Chan nee het voelt niet echt zo, vooral omdat ik 90% van de tijd vanuit huis werkte en mn colleges al afgelopen waren in mei ofzo, dus ik kon gelukkig al in standje relax
Hoest met jouw verlofgevoel? lekker aan het genieten van alle vrije tijd ineens?

Lijnloos wat jammer

Incantrix doe je wel rustig aan dan inderdaad, even een rustdagje nemen hoor.

Guus een zoon je klinkt heerlijk verliefd!

Marlies, condooms zijn zeker mijn hobby niet nee ik ben van plan om direct na de bevalling om een pil te vragen die kan in combinatie met borstvoeding, er schijnen er enkele op de markt te zijn.

Asyniur spannend!! ben je al geweest? hoe was het?

Ca.ra thnx ik haal het overdag wel in hoor. Ik heb gewoon de pech dat ik heel licht slaap, altijd al gedaan. Ik word ook gerust wakker van een harde knorrende maag ofzo komt wel goed, het voelt gewoon als het standaardbeschreven voorwerk zeg maar, ik maak me er niet druk om in elk geval

Faja geniet van je vakantie

Lily wat rot dat je alleen daardoor zo slecht hebt geslapen. Snel maar wat van die zooi inslaan dan.

Martine ahw arme meid Wat zonde.

Davinia goedgekeurd fijn dat ze toch actie hebben ondernomen naar de echo mevrouw toe!

Miss je kunt het vragen bij de supermarkt, als het goed is gebeurt dat idd regelmatig dat die kratjes meegenomen kunnen worden. Wij drinken hier ook nooit bier, toevallig nu 3 kratten gespaard dankzij verjaardagen en bbq joepie. Maar ik hoorde dat de buuf hier 19 kratten in de schuur heeft staan en die mogen we lenen

Ssserpente fijn dat alles goed was en dat de placenta goed lag. Wel jammer idd van die echo maar ook wel begrijpelijjk.

Tan wat een rotprobleem zeg! idd vervelend als je dan regelmatig moet. Hopelijk snel opgelost.

Vlindur nog gefeliciteerd met je lief dan

Amaranta hoest verder met jou?

volgens mij heb k nu alles gehad... handig voor de bijlezers
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:57:13 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71061300
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Asyniur het volgende:

Fijn he? Zo'n baas die je beschermd tegen jezelf
is bij mij ook nodig

En ja, ik mag vandaag! Over 2 uur en 10 minuten weet ik wat er in mijn buik rondzwemt.
Haha, jah, éigenlijk heel stiekum wel.. Hoewel mijn lief er nog véél blijer mee is, die sprong gisteren zowat een gat in de lucht toen hij hoorde dat zelfs mijn afdelingshoofd me heeft lopen pushen om thuis te blijven. "Hèhè, eindelijk medestanders!" vond hij

Ennuhm, als het goed is heb je nu dus gekeken! Ik ben zo benieuwd Asy!
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Ca.ra het volgende:

Incantrix, doe je voorzichtig? Als je die wegtrekkers blijft houden heeft je baas groot gelijk om je te verbieden te komen. Ik weet niet hoe jij naar je werk reist, maar mij hebben ze (= verloskundige en gyneacoloog) verboden om zonder begeleiding de deur uit te gaan als het niet hoognodig is. Maar dat is dan ook vooral omdat ik flauwval zonder enig voorgevoel te hebben. Hoe dan ook zou ik niet graag op de snelweg rijden
Thnx voor je zorgen, Ca.ra En ik doe wel voorzichtig hoor, ik fiets altijd naar mijn werk en in de ochtend fiets ik altijd samen met mijn lief (nouja, op de laatste 5 minuten na dan, dan splitsen we op). Als ik overdag veel wegtrekkers heb bel ik mijn lief en blijf ik een half uurtje langer op mijn werk, zodat hij me op kan halen, maar dat is gelukkig pas twee keer gebeurd. Ik heb mijn VK eigenlijk alleen in wek.. 12? 13? gesproken over die wegtrekkers en toen vond ze het normaal en geen kwaad kunnen, maar als ik ze bij de volgende afspraak nog steeds heb zal ik het nog wel eens zeggen Heb daarnet vanaf de laatste post tot aan een kwartiertje terug wel weer volledig K.O. gelegen, hopelijk helpt het..

Ennuhm, Ca.ra? Ik heb net nóg een keertje je dikke buikenfoto gekeken en je bent écht wel heel erg mooi Dat al die andere vrouwen er zwangerder uitzien lijkt volgens mij maar zo, ik heb zelf ook de indruk dat ik er veel minder opvallend bijloop als anderen, maar volgens mijn vrienden en andere bekenden hoef ik me dáár niet druk om te maken, maar is dat vooral omdat je jezelf vaak toch anders ziet

Nijna, tja, het is niet anders he? Whaha, it's a tough job, but somebody's gotta do it Ennuhm, wat ik dus nog wilde zeggen tegen je ten tijde van de wegtrekker: blij voor je dat je zo goed hebt geslapen, daar knap je soms echt van op gewoon

Lily, jou wilde ik nog even beterschap wensen met je enkel, ik ken het gevoel en het is echt náár! Heb je ondertussen al iets gevonden dat de jeuk verlicht?

DuchessX, voel je je weer wat beter? En ja, ik ben wel echt gezegend met zulke leidinggevenden, ze zijn echt voorzichtig met me (ook als ik niet zwanger ben hoor).. Ik heb soms een beetje moeite met mijn grenzen vinden/begrijpen en voel me al heel snel een aansteller, dus dan is het eigenlijk best wel een fijne (ook een bizarre) bevestiging dat je leidinggevenden zeggen "wij hebben liever dat je nu nog even thuisblijft". Zegt volgens mijn broer en mijn lief wel veel over hoe koppig ik ben, maar dat is niet waar, want ik ben helemaal niet koppig

Davinia, ik vind het werkelijk schokkend te horen dat jij niet de enige bent die volledig over de zeik is geholpen door dat mens, wat een nare bedoeling zeg! En dan ook nog even de verkeerde stukken geven, tssk! Ik weet het niet hoor, het klinkt niet al te positief eigenlijk

Vlindur, is die verjaardag morgen dan ook de hele dag? Ik zou er ook weinig zin in hebben hoor, da's precies de reden dat ik met mijn verjaardag lekker naar de andere kant van het land ben gevlucht. Succes ermee, misschien valt het mee en is het juist erg gezellig (dat heb ik dan wel weer vaak als ik ergens eigenlijk geen zin in heb )..

[edit]Huupje, een voor jou! Ik doe rustigaan, I promise! Ennuhm, ben jij ook weer een beetje bijgeslapen nu? Bizarre nachten draai jij zeg![/edit]
3!
pi_71061989
Huup en de meiden van gister ook, Bedankt! Hij is 31 geworden! (ouwe bok )

Incantrix, Ze komen gelukkig pas vanaf een uur of 2/3. Mijn ouders komen vandaag terug van 4 weken Noordkaap en de 3 landen daaronder en zullen wel genoeg te vertellen hebben. Mijn zus en dr vriend vanaf een uur of 4 (dat wordt dus 5 ) en mn broertje met zn vriendin pas rond een uur of 8 want hij moet werken overdag. En ik heb ze al gemeld dat het voornamelijk zelfbediening worden gaat. Want ik ga in staking. En misschien wordt het ook wel gezellig. Dat hoop ik iig maar!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')