Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets niet zeggen, omdat ik niet alleen van mezelf uit wil gaan
Misschien zijn er wel vrouwen die de hele zwangerschap dusdanig actief zijn, dat ze dit zouden kunnen. Ik zou nog niet eens een beetje kunnen dansen in een club
Mijn zus is ook vrij lang naar hardlooptraining gegaan. Ze had sommige dingen wat aangepast maar over het algemeen deed ze gewoon mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mijn man in de spinning groep zat een zwangere vrouw. Toen was ze even een paar weken weg en daarna was ze er weer plankgas. Volgens hem heeft ze maar een les of 4 gemist ofzo...
Precies dus de reden waarom ik niet wilde roepen dat het vast niet echt wasquote:Op zondag 19 juli 2009 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn zus is ook vrij lang naar hardlooptraining gegaan. Ze had sommige dingen wat aangepast maar over het algemeen deed ze gewoon mee.
Ze heeft op wat rug- en heupklachten in de laatste weken na geen enkel zwangerschapskwaaltje gehad. Sommige mensen hebben blijkbaar mazzel met hun zwangerschap.
Even tussen het poetsen door... Miss-Sly, hoe voel je je eronder?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Toch maar even gebeld, en we moeten dadelijk ipv naar de poli voor de ctg toch maar naar de verloskamers komen. 'Weeen komen om de 4-5 minuten en duren 40-50 sec.
Euhm, ik ben kalmer dan ik zelf had gedachtquote:Op maandag 20 juli 2009 09:13 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Even tussen het poetsen door... Miss-Sly, hoe voel je je eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |