Mogguh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Soempie het volgende:
De vrijstelling voor toetsende statistiek is ondertekend.
WhoooDat is makkelijk punten verdienen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Soempie het volgende:
De vrijstelling voor toetsende statistiek is ondertekend.
WhoooDat is makkelijk punten verdienen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:09 schreef iamredleader het volgende:mogguh
* komen naar de bbq-meet: iamredleader, Tinuviel en Jair!
Even een paar seconden donder en toen was het voorbij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
Meuh...
Het heeft hier weer aardig gespookt vannacht.
Welke kermis? Toch niet de polderse kermis he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dan 3 weken vakantie, dan een week werken en dan weer 3 dagen vrij ivm kermis
En nu heb ik nog 1 mail te beantwoorden waarvoor ik het archief in moet duiken en voor 2 werken nog een bestelling plaatsen, dan ben ik in principe klaar
Ik denk dat 't maar deels met studie te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, hoe gaat het nu met je stress voor volgend schooljaar dan? Is die al minder?
Ik heb net opgezocht dat de polderse kermis veel eerder is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zou zeggen zoek eens op waar het dat weekend kermis is en trek je conclusies
Als zij ook naar de polderse kermis gaan weet je het nooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
de polderse kermis is ook wel een beetje ver fietsen voor me en ik mag vast niet bij m'n ex blijven slapen
Ik weet niet alles en hoef het ook niet te weten. Maar wens je wel veel sterkte!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat 't maar deels met studie te maken heeft.En ik heb m'n zus beloofd dat ik met een psycholoog ga praten, maar eigenlijk zie ik dat ook niet zitten. Dus ik kloot gewoon nog lekker even alleen verder.
In elk geval scheelt het wel dat ik deze week 10 studiepunten binnen heb, maar het heeft niks veranderd aan m'n gevoel.![]()
Maargoed, lekker onderwerp weer.![]()
Bad Break up?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
In dit geval weet ik het wel, dat gaan we niet doen
Ik hoop dat het snel minder wordt danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat 't maar deels met studie te maken heeft.En ik heb m'n zus beloofd dat ik met een psycholoog ga praten, maar eigenlijk zie ik dat ook niet zitten. Dus ik kloot gewoon nog lekker even alleen verder.
In elk geval scheelt het wel dat ik deze week 10 studiepunten binnen heb, maar het heeft niks veranderd aan m'n gevoel.![]()
Maargoed, lekker onderwerp weer.![]()
Onlangs met mijn kledingkast gedaan. Zo'n 30 shirtjes weg gedaan die ik allemaal had gekregen bij toernooien. De oudste stamde uit 1993quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Heb mijn sieradenkistje eens zitten uitpluizen. Wat verzamel je een hoop zooi in de loop der jaren zeg
Als er zometeen ineens een fontein ontstaat was het weer een waterleiding of stadsverwarmingsbuis.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn hier 2 dagen geleden aan het heien geslagen. Niet zo erg..maar ongeveer 2 minuten geleden is er blijkbaar een harde grondlaag geraakt en nu trilt het huis mee
Wat voor shirts? (Ik neem aan geen voetbalshirts, omdat je een vechtsport doetquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onlangs met mijn kledingkast gedaan. Zo'n 30 shirtjes weg gedaan die ik allemaal had gekregen bij toernooien. De oudste stamde uit 1993
Het is toch niet de Fa Biereco die aan het werk is? Anders valt zo je huis om.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn hier 2 dagen geleden aan het heien geslagen. Niet zo erg..maar ongeveer 2 minuten geleden is er blijkbaar een harde grondlaag geraakt en nu trilt het huis mee
Thanks. Maarre, 't is allemaal niet zo groots. Zijn gewoon kleine dingen, die opstapelen en waar ik eigenlijk ook niet zo veel aan kan doen. Voorbeeldje: een regeling die teruggedraaid wordt door familie en waar je dan later over gebeld wordt, zodat je weer moet gaan uitleggen dat het toch weer anders moet. En dan is het allemaal wel weer goed, maar toch frustrerend omdat het zo weer kan gebeuren en er toch weer 3 dagen tijd in is gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet alles en hoef het ook niet te weten. Maar wens je wel veel sterkte!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
In dit geval weet ik het wel, dat gaan we niet doen
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch niet de Fa Biereco die aan het werk is? Anders valt zo je huis om.
Ook shirts van voetbaltoernooitjes maar idd ook van vechsporttoernooien... gewoon simpele zeeman t-shirts met de opdruk Zomervoetbaltoernooi 1993 of Internationaal Kickboks Toernooi 1995..... Ik heb ze gedoneerd voor de derde wereld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat voor shirts? (Ik neem aan geen voetbalshirts, omdat je een vechtsport doet)
Familie Doorzon.....quote:
quote:
aaaah ja ik had het kunnen wetenquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook shirts van voetbaltoernooitjes maar idd ook van vechsporttoernooien... gewoon simpele zeeman t-shirts met de opdruk Zomervoetbaltoernooi 1993 of Internationaal Kickboks Toernooi 1995..... Ik heb ze gedoneerd voor de derde wereld.
Die kleine dingen kunnen soms idd erg veel tijd kosten en ook veel frustratie opleveren. Niet gek worden meis. Gewoon af en toe je raam open doen en keihard gillen, lucht lekker op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Thanks. Maarre, 't is allemaal niet zo groots. Zijn gewoon kleine dingen, die opstapelen en waar ik eigenlijk ook niet zo veel aan kan doen. Voorbeeldje: een regeling die teruggedraaid wordt door familie en waar je dan later over gebeld wordt, zodat je weer moet gaan uitleggen dat het toch weer anders moet. En dan is het allemaal wel weer goed, maar toch frustrerend omdat het zo weer kan gebeuren en er toch weer 3 dagen tijd in is gaan zitten.En zo lopen er wat meer van die kleine dingen waar ik gek van word.
![]()
't Zou wel eens leuk zijn als het gewoon eens goed kon gaan met alles en iedereen.
Dat noemen wij hier "klantenbinding"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
@ anonimous: geen bad break up, maar totaal geen behoefte aan verder contact
het kassameisje noemde me net trouwens geweldig
Toch niet je diploma ook weggegooid?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah zoja, op een gegeven moment heb je wel iets van 'wat móét ik er mee'
Zo heb ik laatst een hele hoop papier weggedaan van schooldingen
Had ik nog liggen van de middelbare school
Welke supermarkt werkt ze dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef TradeMarkie het volgende:
@ anonimous: geen bad break up, maar totaal geen behoefte aan verder contact
het kassameisje noemde me net trouwens geweldig
Misschien hoopt ze wel dat je vaker boodschappen komt doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
bij de Deen vlak bij m'n werk, waar ik hooguit 2 keer per maand kom, dus klantenbindingsactie is kansloos
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
bij de Deen vlak bij m'n werk, waar ik hooguit 2 keer per maand kom, dus klantenbindingsactie is kansloos
Misschien had ie zijn roze polo, witte broek en teenslippers aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had ie zijn roze polo, witte broek en teenslippers aan.
Of door die hotpants zijn zijn kansen geslonken....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoog
Als ze daar op valt is ze niet mijn typequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoog
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittraptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze daar op valt is ze niet mijn type
moet ik dat uitleggen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"
Jij bent meer type roze broek en witte polo en teenslippers?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze daar op valt is ze niet mijn type
Goed ideequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittrapt
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent meer type roze broek en witte polo en teenslippers?
Of hij zegt gewoon: Hoeveel kost het? En krijg ik er zegels bij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittrapt
Cowboylaarzen en een marlboro sigaret?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed idee![]()
[..]
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'
Je hebt ook geen coupe soleil?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'
nee, gelukkig niet, ik heet ook geen george.quote:
Ja wat een raar verhaal was dat zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, Nem, de autoradio doet het weer, ging niet van harte, het klemde op de een of andere manier behoorlijk, maar hij zit weer
Oh okay. Ik dacht gezien je plaatje van wel. George Boes......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, ik heet ook geen george.
we hebben een kennerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaf hij gewoon 5 cent erbij.
Ah, gepast. Dat is ook geweldig.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht gezien je plaatje van wel. George Boes......
Ik heb al m'n aantekeningen Latijn en Grieks nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah zoja, op een gegeven moment heb je wel iets van 'wat móét ik er mee'
Zo heb ik laatst een hele hoop papier weggedaan van schooldingen
Had ik nog liggen van de middelbare school
In Amerika zijn er filmvoorstellingen waarbij het publiek verkleed mee moet doen (de dansjes etc.).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag eindelijk The Rocky Horror Picture Show gekeken.
Iets vaker dan de afgelopen weken. Maar ik denk dat ik een beetje de nieuwe Sheep word.quote:En @Wyccie: Tof dat je er weer bent! Gaan we je vaker zien?
In Bangkok gebeurd het tijdens kickbokswedstrijden regelmatig dat het publiek al dan niet verkleed mee gaat doen....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Amerika zijn er filmvoorstellingen waarbij het publiek verkleed mee moet doen (de dansjes etc.).
Ik heb nog ergens de soundtrack liggen.
jawel, weggooienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al m'n aantekeningen Latijn en Grieks nog.![]()
Alsof ik er ooit nog iets mee ga doen.![]()
En de uitslag laat even op zich wachten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:ben ik ook weer eens
vandaag het laatste onderzoek in een reeks onderzoeken gehad, de H2 ademtest. Ik kreeg een glucosedrankje en gedurende 3 uur moest ik elk kwartier blazen om de waarden in mijn adem op te meten. Ik had een eigen kamer met een bedeerst wat gaan lezen en daarna lekker tukkies gedaan
gister was ook tof, mijn zus past op een huisje in de bossen bij hilversum dus daar ben ik heengegaan. We hebben een wandeling gemaakt toen het bijna donker werd, echt zo mooiwe zagen allemaal hazen en een hert
's avonds lekker boekje gelezen, dat moet ik weer meer gaan doen
Was je in het Spanders Woud?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:ben ik ook weer eens
vandaag het laatste onderzoek in een reeks onderzoeken gehad, de H2 ademtest. Ik kreeg een glucosedrankje en gedurende 3 uur moest ik elk kwartier blazen om de waarden in mijn adem op te meten. Ik had een eigen kamer met een bedeerst wat gaan lezen en daarna lekker tukkies gedaan
gister was ook tof, mijn zus past op een huisje in de bossen bij hilversum dus daar ben ik heengegaan. We hebben een wandeling gemaakt toen het bijna donker werd, echt zo mooiwe zagen allemaal hazen en een hert
's avonds lekker boekje gelezen, dat moet ik weer meer gaan doen
Die zit netjes in een map en staat bij m'n schoolboekenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch niet je diploma ook weggegooid?
Ben je dus slimmer dan ik geweest....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zit netjes in een map en staat bij m'n schoolboeken
Is dit het origineel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de versie van Madcon () weer eens teruggekomen op deze klassieker...draai 'm echt de hele tijd
Jawohlquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dit het origineel?
Heerlijk die tikjes van de krassen op de plaat.![]()
![]()
Uiteraard, 24 augustus... De dag na Lowlandsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de uitslag laat even op zich wachten?
Boswandelingen zijn altijd okay
En je tentamenuitslag net voor LL geloof ik he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard, 24 augustus... De dag na Lowlands
Ik zou het zeker doenquote:we wilden eigenlijk met zonsopgang vandaag wandelen maar omdat ik nuchter moest zijn voor het onderzoek maar niet gedaan. Maar wil dat wel een keer doen
Geen ideequote:
Spanders Woud dus.quote:
Ja ook dat nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je tentamenuitslag net voor LL geloof ik he?
[..]
Ik zou het zeker doen
En je hebt zo enorm veel bos in de buurt. Gewoon de auto pakken en gaan met die hap. Wel hondjes thuislaten
Muziek mee en op een heuveltje chillen terwijl het licht wordt
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.quote:(...)Verder kan ik je laten weten
> dat ik een (extra) paper over de Tornabuoni-kapel geen goed idee vind.
> Het werkstuk dat je indertijd daarover hebt geschreven is met een 6
> afgerond. Uit dat cijfer blijkt wel, dat ik het niet briljant vond. Als
> je daar nu weer een paper over schrijft zou ik die eerder beschouwen als
> een herkansing (die geen apart cijfer verdient) dan als een nieuw
> werkstuk. Bovendien lijkt weer een paper over hetzelfde onderwerp me een
> kwestie van maximaal scoren met minimale inspanning, en dat is een vorm
> van werkbesparing die misschien in het bedrijfsleven wel handig is, maar
> in het kader van een studie niet acceptabel. (...)
Dat is wel erg zuur...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik zou denken dat die docenten van mij me zo snel mogelijk vertrokken zouden willen zien, maar het lijkt wel alsof ze me allemaal zo hard mogelijk willen tegenwerken
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.![]()
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ja ook dat nog
ik wil de hondjes juist meeaan de lange lijn en dan kunnen ze ook de zonsopgang meemaken
al vraag ik me af of je Willow meekrijgt om die tijd
Ik dacht het zelfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijd
Het is nl tussen 6 en 7
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik zou denken dat die docenten van mij me zo snel mogelijk vertrokken zouden willen zien, maar het lijkt wel alsof ze me allemaal zo hard mogelijk willen tegenwerken
[..]
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.![]()
Tijd voor een poederbriefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
[..]
Tijd voor een helder gesprek lijkt me.quote:
Dat is voor 6 uur opstaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijd
Het is nl tussen 6 en 7
Wat een ontzettende eikel zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dit mailtje is dus niet van mn scriptiebegeleider maar van docent 2, waarbij ik 2 jaar geleden een paper schreef over een leuk onderwerp. Ik dacht, daar lagen nog wel wat zijpaadjes die ik kan uitpluizen, maar dat vindt hij dus niet de bedoeling
Hij heeft de studieadviseur in de CC van deze mail gezet, dus misschien dat ik nog even bij haar langs ga, zij zag het allemaal veel rooskleuriger in, dus misschien kan ze me nog helpen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is voor 6 uur opstaanen dan bestaat het wel
Trustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn tukkies uit het ziekenhuis eens uitbreiden met een lekkere lange tuk
Don't let them take you under! Gewoon doorbijten nog even en je bent klaar!quote:
Truste MaJoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn tukkies uit het ziekenhuis eens uitbreiden met een lekkere lange tuk
Dat lijkt me sowieso verstandigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar het advies van mn begeleider opvolgen en eerst mn scriptie voltooien, dan is die tenminste af.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, stop daar eens mee!
NEM pleegt te veel opdringerige telefoontjes
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, stop daar eens mee!
NEM pleegt te veel opdringerige telefoontjes
Vanavond grillroomquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
Al die keuzes !!!!![]()
Moet ik vanavond nou de chinees of grillroom laten bezorgen?
Alle 3 een goed plan, alleen zondag gaat het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond grillroom![]()
Dan morgenavond iets van vis, en zondagavond kom je stiekem naar de barbeque, lekker vlees
Echt jammer, johquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Alle 3 een goed plan, alleen zondag gaat het echt niet lukken.![]()
Was wel weer leuk geweest om jullie ( en wat nieuwe gezichten) allemaal te zien.quote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Filmtipje voor vanavond: Oh Brother Where Art Though
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef iamredleader het volgende:
Onlangs nog "Watchmen" gezien, die was ook erg goed
Mjah, en het was niet voorspelbaar of zo, wie de slechterik zou zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Dan moet ik weeeeer weg...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef iamredleader het volgende:
En na 7 minuten? Wat gebeurt er dan?
Vooral de intro.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Je bent topquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik zit me net te bedenken dat het volgende topic nummer 666 is...
Feestquote:
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocoladequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
Een vriendin ^^quote:
Ik ga er niet over nadenken: m'n vakantie gaat zo beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Daar moet wel een passende TT voor komen.
![]()
Me2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Die wil ik wel voor mijn toetsenbord hebben.
Nopequote:
Nog een uurtje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga er niet over nadenken: m'n vakantie gaat zo beginnen![]()
![]()
Beter!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
En nee, niet nog een uurtje, ik ga zo m'n spulletjes opruimen en lekker naar huis
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocolade
Dat lijkt me uiterst onhandig. Moet je steeds een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi knopje overigens.
Die wil ik wel voor mijn toetsenbord hebben.
Mannen hebben dat toch met bier?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocolade
Dat kan niet lekker zijn.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Zwitsers ontwikkelen de perfecte chocolade
Topic voor Ladyblack
Lekker!quote:En nee, niet nog een uurtje, ik ga zo m'n spulletjes opruimen en lekker naar huis
Wij hebben genoeg aan plaatjes van bier....en tietenquote:
Dit wordt een spionagetoetsenbord. Eentje waarvoor je een speciaal programma nodig hebt om die rode knop te kunnen activeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me uiterst onhandig. Moet je steeds een nieuw toetsenbord kopen.
Ik heb niet genoeg aan een afbeelding van een chocoladereep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg aan plaatjes van bier....en tieten
Geheel in Pink Panther-stijl zou er dan "Don't push me" op het knopje moeten staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit wordt een spionagetoetsenbord. Eentje waarvoor je een speciaal programma nodig hebt om die rode knop te kunnen activeren.
Verder nog iets met zendertjes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maar om serieus te reageren. Puur bier maar het alleen maar erger. Het gaat om het gezelschap waar je het bier mee nuttigt
Zo als de reclames al zeggen; "Drink met maten! "quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maar om serieus te reageren. Puur bier maar het alleen maar erger. Het gaat om het gezelschap waar je het bier mee nuttigt
Dan wordt het een knopje met een beveiligingsmechanisme.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geheel in Pink Panther-stijl zou er dan "Don't push me" op het knopje moeten staan.
Dat is heel normaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg aan een afbeelding van een chocoladereep.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo als de reclames al zeggen; "Drink met maten! "
Terwijl een kop chocolademelk dan weer is om met je geliefde in een blokhut op te warmen voor de open haardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl de chocolade vooral is om in je eentje op te snoepen, terwijl je in een deken gestopt op de bank hangt.![]()
En de huilfilm niet vergeten.
VErgeet het berevel dan niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terwijl een kop chocolademelk dan weer is om met je geliefde in een blokhut op te warmen voor de open haard
Dat is voor ná de kop chocolademelkquote:
Ik heb ook menige reep bonbonbloc samen met vriendinnen verorberd als we lekker samen een film zaten te kijken. Of gewoon Goeie Tijden, na het etenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen.
Vrouwen delen dan wel weer emmers chocolade-ijs...volgens Hollywood dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is voor ná de kop chocolademelk
Dat heb ik een keer rond de kerst in Rovaniemi (Finland) gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil dat echt nog wel een keer: een keer rond de feestdagen er tussenuit knijpen, naar een huisje in Noorwegen ofzo, en dan moet dat uiteraard ook een open haard en een berenvel hebben![]()
En een sneeuwscooter!
Stonden die niet enkele jaren geleden op Lowlands? Ik meen ze gezien te hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik er nog even op wijzen dat "Wild Young Hearts" van The Noisettes echt een héél leuk album is?
Ik wilde net zeggen, dan is Finland geschiktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer rond de kerst in Rovaniemi (Finland) gedaan.
Supertijd gehad.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil dat echt nog wel een keer: een keer rond de feestdagen er tussenuit knijpen, naar een huisje in Noorwegen ofzo, en dan moet dat uiteraard ook een open haard en een berenvel hebben![]()
En een sneeuwscooter!
Kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stonden die niet enkele jaren geleden op Lowlands? Ik meen ze gezien te hebben.
http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/27527614quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kloptin 2006
Ik had ze toen wel in het boekje zien staan, maar ben er uiteindelijk niet geweest..... dom
Oeh, dan zal ik je verder niet storen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit diep in Anno johIk geloof dat ik het Electress scenario redelijk ver af heb nu
Ik ben niet zo heel erg goed met strategy, dus het is soms met hangen en wurgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, dan zal ik je verder niet storen.![]()
Loopt het scenario lekker?
Bij mij gaat het geld af en toe ook erg snel. Dan is het idd even puzzelen omdat weer op orde te krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg goed met strategy, dus het is soms met hangen en wurgenMaar het geld stroomt nu zo'n beetje binnen, ik geloof dat ik de needs goed voor elkaar heb (alhoewel die leather jerkins beter konden, maar ik heb een fabriek bijgebouwd) en ik heb Envoys
Dus ben nu ook begonnen met parels maken
De verwachting is 90% kans op neerslag.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde trouwens dat het zondag noodweer zou wordenhoop dat het meevalt
ik moet tot half 7 werken dus ben er om een uur of 7misschien handig om een verdeling te maken wie wat meeneemt?
70% volgens teletekst.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De verwachting is 90% kans op neerslag.
Dat is inderdaad handigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
ik moet tot half 7 werken dus ben er om een uur of 7misschien handig om een verdeling te maken wie wat meeneemt?
quote:
Zo noem je Jair toch niet !?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad handig
Ik neem aan dat IARL sowieso zijn eigen vlees meeneemt.
Zouden wij niet samen vanuit Utrecht gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:09 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zouden wij niet samen vanuit Utrecht gaan![]()
Als ze laat werkt kan het natuurlijk nog steeds, dan bereid ik in dat huis gewoon wat voor. Zit nu helemaal te ontstressen bij mijn omaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie wel op de zelfde dag afgeproken?
ja klopt, maar werd vandaag gevraagd om een dienst over te nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zouden wij niet samen vanuit Utrecht gaan![]()
Okee, dan kan het wellicht als nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja klopt, maar werd vandaag gevraagd om een dienst over te nemenIk werk vanaf 2 uur dus pak om 10 over 1 de trein
onoesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
PiratenZe hebben m'n halve vloot vernietigd, dus nu kan ik niet aan de needs van m'n population voldoen
Jaquote:
De etters. Kelderen die zooi!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
PiratenZe hebben m'n halve vloot vernietigd, dus nu kan ik niet aan de needs van m'n population voldoen
Als je poen zat hebt kun je, tot je de piraten naar de bodem hebt gejaagd, de spullen importeren?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk had iets van 1600 noblemen, had er 2000 nodig, en heb nu nog maar 900
![]()
Etcie zal met elk vrachtschip een oorlogsbodem als escorte mee moeten sturen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker grote oorlogsvloot bouwen en dan pirate hunten
Deels. En je hebt dan wel een boot nodig hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je poen zat hebt kun je, tot je de piraten naar de bodem hebt gejaagd, de spullen importeren?
Wow waren die Somaliërs toen al bezig......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie zal met elk vrachtschip een oorlogsbodem als escorte mee moeten sturen.
Kun je die spullen niet aan laten leveren door de andere partijen in het spel via je haven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deels. En je hebt dan wel een boot nodig heMaar het begint weer op te krabbelen
Gewoon met een eskader piratenboten zoeken en hun thuishaven vernietigenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie zal met elk vrachtschip een oorlogsbodem als escorte mee moeten sturen.
Soms hebben ze geen thuishaven en verschijnen ze gewoon op de kaart. Escorteren en patrouilles varen zal het dus wel worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon met een eskader piratenboten zoeken en hun thuishaven vernietigen
Zoals Bush al zei: We are gonna find them and smoke them out of their holes!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soms hebben ze geen thuishaven en verschijnen ze gewoon op de kaart. Escorteren en patrouilles varen zal het dus wel worden.
En het is Bush ook perfect gelukt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoals Bush al zei: We are gonna find them and smoke them out of their holes!
Dat is waar. Terroristen en criminelen zijn net kakkerlakken. Als je er op 1 trapt komen er 10 terug.quote:
Netjes.quote:
Ik herstel nu al niet meer zo goed van een avondje drankquote:
En dat gaat alleen maar erger worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik herstel nu al niet meer zo goed van een avondje drank
Ik ken het probleem.... ik was vanmorgen ook verrot....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik herstel nu al niet meer zo goed van een avondje drank
Ik ben er ook bang voorquote:
Moet je maar niet knokken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.... ik was vanmorgen ook verrot....
Ik had gister gevoetbald in een parkje en daarna zitten pokeren in de tuin van maat. Met uiteraard een flinke sloot bier.....quote:
Dat kan er ook flink inhakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had gister gevoetbald in een parkje en daarna zitten pokeren in de tuin van maat. Met uiteraard een flinke sloot bier.....
Ja zeker omdat je die eerste 2 biertjes vanwege de hitte en de dorst iets te snel naar binnen giet en dan dus eigenlijk de rest van de avond al achter de feiten aanloopt....quote:
I know the feeling.........quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker omdat je die eerste 2 biertjes vanwege de hitte en de dorst iets te snel naar binnen giet en dan dus eigenlijk de rest van de avond al achter de feiten aanloopt....
Ach we kunnen er wel over zeiken maar eigenlijk is het te leuk om het te laten. De lol wint het van de kater.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach we kunnen er wel over zeiken maar eigenlijk is het te leuk om het te laten. De lol wint het van de kater.
Precies wat moeten ze dan van hun leider denken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.![]()
En ik kan de "jonkies" toch niet laten winnen tijdens een avondje bier op de basis.
Een voorbeeld voor alles: "Op naar de tap jongens en meisjes. Follow Me!!"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Precies wat moeten ze dan van hun leider denken?
Das hard werken.......quote:Ik heb met voetbal dat ik er later ben bij gekomen en mij dus nog moet bewijzen. Ik moet dus de meeste meters maken in de derde helft.
En jij zit dan daarna met een blocnote te noteren wie er geschikt of ongeschikt is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor alles: "Op naar de tap jongens en meisjes. Follow Me!!"
Ach dat is niet zo erg.... alleen dat je de volgende dag wat minder hard kan werken is wel vervelend.quote:Das hard werken.......
quote:
uitkateren in de baas z'n tijdquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:I made it
Volgens het spel was ik al meer dan 6u aan het spelen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:I made it
Volgens het spel was ik al meer dan 6u aan het spelen
Ik heb er eigenlijk wel een beetje genoeg vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meteen beginnen met de volgende opdracht!?
Je bent twee weken te vroeg met het voetbal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie is okay olé olé!
Etcie is okay olé olé!
Nee hoor ik ga morgen naar de open dag van Sparta.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bent twee weken te vroeg met het voetbal.![]()
Schiiterende actie.quote:
quote:
quote:14A U.S. army gunner flies in a Chinook helicopter over Kandahar city, June 4, 2009. (REUTERS/Jorge Silva) #
Daar word ik stil van, hele mooie foto's maar ook een hele harde realiteitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
The boston heeft een paar plaatjes uit Afghanistan op een rijtje gezet deze week... :
http://www.boston.com/big(...)nistan_part_one.html
http://www.boston.com/big(...)nistan_part_two.html
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga morgen naar de open dag van Sparta.
Dat was ook wel mijn reactie ja. Zitten wel een paar deprimerende foto's tussen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar word ik stil van, hele mooie foto's maar ook een hele harde realiteit
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.
quote:Ik las vanmorgen in de krant dat Feyenoord 2 schotten wil aankopen.
Om het stadion er mee dicht te timmeren.
Een Groninger | 17-07-09 | 11:32
Moeten ze eens een trainer aantrekken die iets kan opbouwen en ook lange tijd wil blijven. Hans van Hilsbergen (van Hans Textiel) en de andere grote boys zouden Co Adriaanse een jaarsalaris van 2 miljoen moeten bieden maar dan wel een contract van 10 jaar (4 jaar als coach en daarna 6 jaar als technische baas). Die man kan wat neer zetten en ook nog leuk voetbal laten spelen. Die Adelaar is drie keer niks volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:
[..]
![]()
Drukt de mensen weer even met de neus op de feiten........quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was ook wel mijn reactie ja. Zitten wel een paar deprimerende foto's tussen.
Sparta is de club van Rotterdam!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:
[..]
![]()
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drukt de mensen weer even met de neus op de feiten........
Sportschool?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er tips om weer in conditie te komen?
kom maar weer eens vaker buurtenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, was in de buurt.![]()
Ga nu wel gelijk pitten trouwens.
Seks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er tips om weer in conditie te komen?
ook goeiemorgenquote:
Doe ik al zo'n 3 a 4 keer per week.....quote:
Nu al bijna een jaar niet meer.....quote:
Beste tip!quote:
Hoe kan het dan dat je niet in conditie bent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Doe ik al zo'n 3 a 4 keer per week.....
8 lang jaar alleen maar feest gevierd en ik denk dat tot 11 maanden geleden 2 pakjes marlboro per dag roken ook niet heeft geholpen....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je niet in conditie bent?
Ik lag er gister vroeg in omdat ik gaar was van eergister, dus dan ben je ook vroeg wakkerquote:
Nouja, dan zit je met die sportschool toch op de goede weg? En je bent gestopt met roken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
8 lang jaar alleen maar feest gevierd en ik denk dat tot 11 maanden geleden 2 pakjes marlboro per dag roken ook niet heeft geholpen....
Klinkt als een goede eerste vakantiedag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik lag er gister vroeg in omdat ik gaar was van eergister, dus dan ben je ook vroeg wakker
En nu weer helemaal fit, straks even naar een aantal winkels en dan de rest vn de dag niks doen denk ik
Ja dat weet ik ook wel maar ik ben soms ongeduldig.... ADHD.......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dan zit je met die sportschool toch op de goede weg? En je bent gestopt met roken.
Dan komt het vanzelf wel goed.
jij hebt toch ook vakantie? waarom zo vroeg?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede eerste vakantiedag.
Met zoiets is volgens mij echt iedereen ongeduldig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar ik ben soms ongeduldig.... ADHD.......
Ik heb genoeg aan 8 uur slaap.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt toch ook vakantie? waarom zo vroeg?
Ja dat is waar. Ik moet helaas ook wat vetmassa nog dumpen..... kan ook niet hard genoeg gaan voor mij....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met zoiets is volgens mij echt iedereen ongeduldig.Ik wil afvallen en het kan mij ook niet hard genoeg gaan. Dat ik nu net een week bezig ben en zo zit van: 'wat? Nog geen 5 kilo eraf?'
![]()
Ik zou nu nog wel 2 uur kunnen liggen, maar daar word ik niet beter van, ik heb ook genoeg aan 8.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 8 uur slaap.![]()
Maar ik ga er wel vanuit dat andere mensen lang uit kunnen slapen.
Ik ook wel. Maar als ik paar dagen laat ga dan moet ik wel 1 dag zo'n 12 uur slapen om het in te lopen....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 8 uur slaap.![]()
Maar ik ga er wel vanuit dat andere mensen lang uit kunnen slapen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach gut... ik lijk net een vrouw......
quote:
Bier!quote:
Wat had jij verwacht danquote:
Dag mevrouw uw schoonheid heeft mij getroffen als een bliksem schicht. Zou u mij willen vergezellen naar een drinkgelegenheid om elkander daar beter te leren kennen?quote:
Politiek, space shuttles, auto's, horrorfilms, etc.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dag mevrouw uw schoonheid heeft mij getroffen als een bliksem schicht. Zou u mij willen vergezellen naar een drinkgelegenheid om elkander daar beter te leren kennen?
Naïefquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Politiek, space shuttles, auto's, horrorfilms, etc.
Ik denk dat Wiebel me nu wel een paar stoten wil geven.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |