Leuke filmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Filmtipje voor vanavond: Oh Brother Where Art Though
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef iamredleader het volgende:
Onlangs nog "Watchmen" gezien, die was ook erg goed
Mjah, en het was niet voorspelbaar of zo, wie de slechterik zou zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Dan moet ik weeeeer weg...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef iamredleader het volgende:
En na 7 minuten? Wat gebeurt er dan?
Vooral de intro.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Je bent topquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik zit me net te bedenken dat het volgende topic nummer 666 is...
Feestquote:
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocoladequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
Een vriendin ^^quote:
Ik ga er niet over nadenken: m'n vakantie gaat zo beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Daar moet wel een passende TT voor komen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |