quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik zou denken dat die docenten van mij me zo snel mogelijk vertrokken zouden willen zien, maar het lijkt wel alsof ze me allemaal zo hard mogelijk willen tegenwerken
[..]
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.![]()
Tijd voor een poederbriefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik zou denken dat die docenten van mij me zo snel mogelijk vertrokken zouden willen zien, maar het lijkt wel alsof ze me allemaal zo hard mogelijk willen tegenwerken
[..]
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.![]()
Tijd voor een helder gesprek lijkt me.quote:
Dat is voor 6 uur opstaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijd
Het is nl tussen 6 en 7
Wat een ontzettende eikel zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dit mailtje is dus niet van mn scriptiebegeleider maar van docent 2, waarbij ik 2 jaar geleden een paper schreef over een leuk onderwerp. Ik dacht, daar lagen nog wel wat zijpaadjes die ik kan uitpluizen, maar dat vindt hij dus niet de bedoeling
Hij heeft de studieadviseur in de CC van deze mail gezet, dus misschien dat ik nog even bij haar langs ga, zij zag het allemaal veel rooskleuriger in, dus misschien kan ze me nog helpen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is voor 6 uur opstaanen dan bestaat het wel
Trustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn tukkies uit het ziekenhuis eens uitbreiden met een lekkere lange tuk
Don't let them take you under! Gewoon doorbijten nog even en je bent klaar!quote:
Truste MaJoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ga mijn tukkies uit het ziekenhuis eens uitbreiden met een lekkere lange tuk
Dat lijkt me sowieso verstandigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar het advies van mn begeleider opvolgen en eerst mn scriptie voltooien, dan is die tenminste af.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, stop daar eens mee!
NEM pleegt te veel opdringerige telefoontjes
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, stop daar eens mee!
NEM pleegt te veel opdringerige telefoontjes
Vanavond grillroomquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
Al die keuzes !!!!![]()
Moet ik vanavond nou de chinees of grillroom laten bezorgen?
Alle 3 een goed plan, alleen zondag gaat het echt niet lukken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond grillroom![]()
Dan morgenavond iets van vis, en zondagavond kom je stiekem naar de barbeque, lekker vlees
Echt jammer, johquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Alle 3 een goed plan, alleen zondag gaat het echt niet lukken.![]()
Was wel weer leuk geweest om jullie ( en wat nieuwe gezichten) allemaal te zien.quote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Filmtipje voor vanavond: Oh Brother Where Art Though
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef iamredleader het volgende:
Onlangs nog "Watchmen" gezien, die was ook erg goed
Mjah, en het was niet voorspelbaar of zo, wie de slechterik zou zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Dan moet ik weeeeer weg...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef iamredleader het volgende:
En na 7 minuten? Wat gebeurt er dan?
Vooral de intro.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van Watchmen vond ik dat het begin enorm sterk was en ik had gehoopt dat de rest van de film in dezelfde stijl zijn zijn..wat niet zo was
Je bent topquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ik zit me net te bedenken dat het volgende topic nummer 666 is...
Feestquote:
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocoladequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb braaf het boek voor mn vriendin opgehaald, ook maar meteen 2 boeken voor mn scriptie, en toen ben ik de kapper binnengelopen waar ik een bon voor had gekregen met mn verjaardaghet mooie is dat ik m kreeg van het meisje waar ik vanavond naar toe ga, en ik kon meteen geknipt worden
![]()
En nu heb ik bonbonbloc gekocht en ben ik al iets minder chagrijnig
Een vriendin ^^quote:
Ik ga er niet over nadenken: m'n vakantie gaat zo beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Daar moet wel een passende TT voor komen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |