Misschien hoopt ze wel dat je vaker boodschappen komt doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
bij de Deen vlak bij m'n werk, waar ik hooguit 2 keer per maand kom, dus klantenbindingsactie is kansloos
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
bij de Deen vlak bij m'n werk, waar ik hooguit 2 keer per maand kom, dus klantenbindingsactie is kansloos
Misschien had ie zijn roze polo, witte broek en teenslippers aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had ie zijn roze polo, witte broek en teenslippers aan.
Of door die hotpants zijn zijn kansen geslonken....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoog
Als ze daar op valt is ze niet mijn typequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet 'ie direct terug want dan liggen zijn kansen hoog
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittraptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze daar op valt is ze niet mijn type
moet ik dat uitleggen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag die ik natuurlijk had moeten stellen is: "Waarom vond ze je dan geweldig?"
Jij bent meer type roze broek en witte polo en teenslippers?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze daar op valt is ze niet mijn type
Goed ideequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittrapt
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent meer type roze broek en witte polo en teenslippers?
Of hij zegt gewoon: Hoeveel kost het? En krijg ik er zegels bij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je op zondagochtend tegen d'r zeggen als je haar de deur uittrapt
Cowboylaarzen en een marlboro sigaret?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed idee![]()
[..]
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'
Je hebt ook geen coupe soleil?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:04 schreef TradeMarkie het volgende:
meer het type 'als ik een roze kledingstuk draag mag de rest van de kleding wel gewoon hetero zijn'
nee, gelukkig niet, ik heet ook geen george.quote:
Ja wat een raar verhaal was dat zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, Nem, de autoradio doet het weer, ging niet van harte, het klemde op de een of andere manier behoorlijk, maar hij zit weer
Oh okay. Ik dacht gezien je plaatje van wel. George Boes......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, ik heet ook geen george.
we hebben een kennerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaf hij gewoon 5 cent erbij.
Ah, gepast. Dat is ook geweldig.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht gezien je plaatje van wel. George Boes......
Ik heb al m'n aantekeningen Latijn en Grieks nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah zoja, op een gegeven moment heb je wel iets van 'wat móét ik er mee'
Zo heb ik laatst een hele hoop papier weggedaan van schooldingen
Had ik nog liggen van de middelbare school
In Amerika zijn er filmvoorstellingen waarbij het publiek verkleed mee moet doen (de dansjes etc.).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag eindelijk The Rocky Horror Picture Show gekeken.
Iets vaker dan de afgelopen weken. Maar ik denk dat ik een beetje de nieuwe Sheep word.quote:En @Wyccie: Tof dat je er weer bent! Gaan we je vaker zien?
In Bangkok gebeurd het tijdens kickbokswedstrijden regelmatig dat het publiek al dan niet verkleed mee gaat doen....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Amerika zijn er filmvoorstellingen waarbij het publiek verkleed mee moet doen (de dansjes etc.).
Ik heb nog ergens de soundtrack liggen.
jawel, weggooienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al m'n aantekeningen Latijn en Grieks nog.![]()
Alsof ik er ooit nog iets mee ga doen.![]()
En de uitslag laat even op zich wachten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:ben ik ook weer eens
vandaag het laatste onderzoek in een reeks onderzoeken gehad, de H2 ademtest. Ik kreeg een glucosedrankje en gedurende 3 uur moest ik elk kwartier blazen om de waarden in mijn adem op te meten. Ik had een eigen kamer met een bedeerst wat gaan lezen en daarna lekker tukkies gedaan
gister was ook tof, mijn zus past op een huisje in de bossen bij hilversum dus daar ben ik heengegaan. We hebben een wandeling gemaakt toen het bijna donker werd, echt zo mooiwe zagen allemaal hazen en een hert
's avonds lekker boekje gelezen, dat moet ik weer meer gaan doen
Was je in het Spanders Woud?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:ben ik ook weer eens
vandaag het laatste onderzoek in een reeks onderzoeken gehad, de H2 ademtest. Ik kreeg een glucosedrankje en gedurende 3 uur moest ik elk kwartier blazen om de waarden in mijn adem op te meten. Ik had een eigen kamer met een bedeerst wat gaan lezen en daarna lekker tukkies gedaan
gister was ook tof, mijn zus past op een huisje in de bossen bij hilversum dus daar ben ik heengegaan. We hebben een wandeling gemaakt toen het bijna donker werd, echt zo mooiwe zagen allemaal hazen en een hert
's avonds lekker boekje gelezen, dat moet ik weer meer gaan doen
Die zit netjes in een map en staat bij m'n schoolboekenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch niet je diploma ook weggegooid?
Ben je dus slimmer dan ik geweest....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zit netjes in een map en staat bij m'n schoolboeken
Is dit het origineel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de versie van Madcon () weer eens teruggekomen op deze klassieker...draai 'm echt de hele tijd
Jawohlquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dit het origineel?
Heerlijk die tikjes van de krassen op de plaat.![]()
![]()
Uiteraard, 24 augustus... De dag na Lowlandsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de uitslag laat even op zich wachten?
Boswandelingen zijn altijd okay
En je tentamenuitslag net voor LL geloof ik he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:
Uiteraard, 24 augustus... De dag na Lowlands
Ik zou het zeker doenquote:we wilden eigenlijk met zonsopgang vandaag wandelen maar omdat ik nuchter moest zijn voor het onderzoek maar niet gedaan. Maar wil dat wel een keer doen
Geen ideequote:
Spanders Woud dus.quote:
Ja ook dat nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je tentamenuitslag net voor LL geloof ik he?
[..]
Ik zou het zeker doen
En je hebt zo enorm veel bos in de buurt. Gewoon de auto pakken en gaan met die hap. Wel hondjes thuislaten
Muziek mee en op een heuveltje chillen terwijl het licht wordt
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.quote:(...)Verder kan ik je laten weten
> dat ik een (extra) paper over de Tornabuoni-kapel geen goed idee vind.
> Het werkstuk dat je indertijd daarover hebt geschreven is met een 6
> afgerond. Uit dat cijfer blijkt wel, dat ik het niet briljant vond. Als
> je daar nu weer een paper over schrijft zou ik die eerder beschouwen als
> een herkansing (die geen apart cijfer verdient) dan als een nieuw
> werkstuk. Bovendien lijkt weer een paper over hetzelfde onderwerp me een
> kwestie van maximaal scoren met minimale inspanning, en dat is een vorm
> van werkbesparing die misschien in het bedrijfsleven wel handig is, maar
> in het kader van een studie niet acceptabel. (...)
Dat is wel erg zuur...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik zou denken dat die docenten van mij me zo snel mogelijk vertrokken zouden willen zien, maar het lijkt wel alsof ze me allemaal zo hard mogelijk willen tegenwerken
Het moest verdomme ook geen compleet nieuw iets zijn, die tutorial moest een verdieping op een bestaande paper zijn!! En dat alleen maar omdat ze voor die 5 punten geen fatsoenlijk vak in elkaar konden draaien.![]()
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ja ook dat nog
ik wil de hondjes juist meeaan de lange lijn en dan kunnen ze ook de zonsopgang meemaken
al vraag ik me af of je Willow meekrijgt om die tijd
Ik dacht het zelfde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij jezelf meekrijgt om die tijd
Het is nl tussen 6 en 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |