Me2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Die wil ik wel voor mijn toetsenbord hebben.
Nopequote:
Nog een uurtje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga er niet over nadenken: m'n vakantie gaat zo beginnen![]()
![]()
Beter!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
En nee, niet nog een uurtje, ik ga zo m'n spulletjes opruimen en lekker naar huis
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocolade
Dat lijkt me uiterst onhandig. Moet je steeds een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi knopje overigens.
Die wil ik wel voor mijn toetsenbord hebben.
Mannen hebben dat toch met bier?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms heeft vrouw zijn toch zo z'n voordelen. Dat je jezelf op kan peppen met zoiets simpels als chocolade
Dat kan niet lekker zijn.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Zwitsers ontwikkelen de perfecte chocolade
Topic voor Ladyblack
Lekker!quote:En nee, niet nog een uurtje, ik ga zo m'n spulletjes opruimen en lekker naar huis
Wij hebben genoeg aan plaatjes van bier....en tietenquote:
Dit wordt een spionagetoetsenbord. Eentje waarvoor je een speciaal programma nodig hebt om die rode knop te kunnen activeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me uiterst onhandig. Moet je steeds een nieuw toetsenbord kopen.
Ik heb niet genoeg aan een afbeelding van een chocoladereep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg aan plaatjes van bier....en tieten
Geheel in Pink Panther-stijl zou er dan "Don't push me" op het knopje moeten staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit wordt een spionagetoetsenbord. Eentje waarvoor je een speciaal programma nodig hebt om die rode knop te kunnen activeren.
Verder nog iets met zendertjes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maar om serieus te reageren. Puur bier maar het alleen maar erger. Het gaat om het gezelschap waar je het bier mee nuttigt
Zo als de reclames al zeggen; "Drink met maten! "quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maar om serieus te reageren. Puur bier maar het alleen maar erger. Het gaat om het gezelschap waar je het bier mee nuttigt
Dan wordt het een knopje met een beveiligingsmechanisme.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geheel in Pink Panther-stijl zou er dan "Don't push me" op het knopje moeten staan.
Dat is heel normaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg aan een afbeelding van een chocoladereep.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo als de reclames al zeggen; "Drink met maten! "
Terwijl een kop chocolademelk dan weer is om met je geliefde in een blokhut op te warmen voor de open haardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl de chocolade vooral is om in je eentje op te snoepen, terwijl je in een deken gestopt op de bank hangt.![]()
En de huilfilm niet vergeten.
VErgeet het berevel dan niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terwijl een kop chocolademelk dan weer is om met je geliefde in een blokhut op te warmen voor de open haard
Dat is voor ná de kop chocolademelkquote:
Ik heb ook menige reep bonbonbloc samen met vriendinnen verorberd als we lekker samen een film zaten te kijken. Of gewoon Goeie Tijden, na het etenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen.
Vrouwen delen dan wel weer emmers chocolade-ijs...volgens Hollywood dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is voor ná de kop chocolademelk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |