Nee hoor ik ga morgen naar de open dag van Sparta.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bent twee weken te vroeg met het voetbal.![]()
Schiiterende actie.quote:
quote:
quote:14A U.S. army gunner flies in a Chinook helicopter over Kandahar city, June 4, 2009. (REUTERS/Jorge Silva) #
Daar word ik stil van, hele mooie foto's maar ook een hele harde realiteitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
The boston heeft een paar plaatjes uit Afghanistan op een rijtje gezet deze week... :
http://www.boston.com/big(...)nistan_part_one.html
http://www.boston.com/big(...)nistan_part_two.html
Voorproefje:
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor ik ga morgen naar de open dag van Sparta.
Dat was ook wel mijn reactie ja. Zitten wel een paar deprimerende foto's tussen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar word ik stil van, hele mooie foto's maar ook een hele harde realiteit
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.
quote:Ik las vanmorgen in de krant dat Feyenoord 2 schotten wil aankopen.
Om het stadion er mee dicht te timmeren.
Een Groninger | 17-07-09 | 11:32
Moeten ze eens een trainer aantrekken die iets kan opbouwen en ook lange tijd wil blijven. Hans van Hilsbergen (van Hans Textiel) en de andere grote boys zouden Co Adriaanse een jaarsalaris van 2 miljoen moeten bieden maar dan wel een contract van 10 jaar (4 jaar als coach en daarna 6 jaar als technische baas). Die man kan wat neer zetten en ook nog leuk voetbal laten spelen. Die Adelaar is drie keer niks volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de weg omhoog vinden. Begrijp niet dat elk seizoen in een helse strijd moeten leveren tegen het degradatiespook.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:
[..]
![]()
Drukt de mensen weer even met de neus op de feiten........quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was ook wel mijn reactie ja. Zitten wel een paar deprimerende foto's tussen.
Sparta is de club van Rotterdam!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder een nieuwsbericht over spelers transfers naar feyenoord op spitsnieuws de volgende reactie:
[..]
![]()
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drukt de mensen weer even met de neus op de feiten........
Sportschool?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er tips om weer in conditie te komen?
kom maar weer eens vaker buurtenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, was in de buurt.![]()
Ga nu wel gelijk pitten trouwens.
Seks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er tips om weer in conditie te komen?
ook goeiemorgenquote:
Doe ik al zo'n 3 a 4 keer per week.....quote:
Nu al bijna een jaar niet meer.....quote:
Beste tip!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |