Iedereen hier wel denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef Lenrel het volgende:
heb laser besteld.. 50mw truemaar het duurt zo lang voordat het shipped is. het is nu al 6 dagen later en nog steeds niet. terwijl op de website staat 2-3 until shipped
ik begin nu toch een beetje achterdochtig te worden, als je in hun forums kijkt zie je ook zoveel topics waarbij er kalchten zijn over de levering.
de vorige 3 bestellingen gingen goed, maar iemand al ervaring gehad met zoiets als bij mi?
je kunt toch wel een beetje geduld opbrengen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:23 schreef sven93 het volgende:
Heb een paar dagen geleden een 50 mw laser besteld (DX), alleen is nog niet geshipt. Zit er aan te denken om hem te cancellen en ergens anders een laser te bestellen. Wat vinden jullie?
Ja waar hebben we het hier dan de hele tijd over.. er komt niks 'echts' uit HK... Ik heb het, net als iedereen in deze topics, over gewone spullen die ik bij DP bestel... Dat ie dan toevallig uboat heet en dat er al een merk is wat zo heet maakt verder niet uit...quote:Stop toch eens met praten over fakes, het mag niet!
Ik zie zelfs dat dit je enige bericht ooit is op Fok! En dan nog zo nutteloos ook...
Die van mij is op 5 juli besteld en nog steeds niet binnen... wel inmiddels shipped al een dag of 7 ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Lenrel het volgende:
heb laser besteld.. 50mw true maar het duurt zo lang voordat het shipped is.het is nu al 6 dagen later en nog steeds niet. terwijl op de website staat 2-3 until shipped
![]()
ik begin nu toch een beetje achterdochtig te worden, als je in hun forums kijkt zie je ook zoveel topics waarbij er kalchten zijn over de levering.![]()
de vorige 3 bestellingen gingen goed, maar iemand al ervaring gehad met zoiets als bij mi?
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan dezequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt toch wel een beetje geduld opbrengen?
meestal wordt het binnen 2 of 3 dagen geshipped, soms duurt het 5 of 6 dagen, nou en.
Waarom kies je voor de 50mw ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef sven93 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan deze
Je bestelt eerst wat en gaat daarna pas rondkijken of er iets beters is..? Maar goed dat ik geen kok ofzo geworden ben, ik zou hoorndol worden van klanten zoals jij..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef sven93 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan deze
Wat moet je met 100 van die dingenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I pay $511.47 at Volumerate for 100 DSTT, so dealperfect is better at DSTT.
oke, die van mij staat al op 6 dagen waiting. wou alleen wat reacties, ik kan wel wachten. maar nu weet ik dat ik gelukkig niet de enigste benquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Elias3 het volgende:
Bij mij is mijn bestelling ook al 5 dagen op waiting for supplier, maar daar moet je maar vrede mee hebben als je bij DX besteltGEDULD
Verkopen, maar niet hier uiteraard, dat mag niet en terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat moet je met 100 van die dingen.
En wat zou daar mis mee zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef jopiede het volgende:
Wat denk je? Die gaat ze dus mooit verhandelenIk denk niet dat 100 vrienden van hem ook zo'n kaartje willen
Waar wil je het dan gaan verkopen? Je geeft aan geen tax erover te willen betalen, dus de verkoop is zowiezo niet legaal...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Verkopen, maar niet hier uiteraard, dat mag niet en terecht.![]()
[..]
En wat zou daar mis mee zijn?
Denk je dat ie daar erg mee kan zitten ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:43 schreef jopiede het volgende:
[..]
Waar wil je het dan gaan verkopen? Je geeft aan geen tax erover te willen betalen, dus de verkoop is zowiezo niet legaal...
Ja, je hebt wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je bestelt eerst wat en gaat daarna pas rondkijken of er iets beters is..? Maar goed dat ik geen kok ofzo geworden ben, ik zou hoorndol worden van klanten zoals jij..
De prijs denk ik, lasers hoger dan 50 mw zijn wel wat duurder of is het de moeite waard voor een ander.quote:
Oh ja, doet me er aan herinneren dat ik de mijne nog terug moet sturenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:
Hoera, heb m'n 200mw laser binnen
Holy fuck wat is dat ding sterk
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje theequote:
Denk dat je voor zo'n thee-ei moet gaan kijken..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje thee
Goed, je moet het wel wat langer laten trekken dan normaalquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje thee
Ik heb van DP SKU 22657. Kwaliteit is niet slecht: het mes zit niet heel stevig vast maar de aansteker is wel helemaal van metaal. Hij werkte bij aankomst uiteraard niet, maar ik heb hem voor 25 cent laten vullen bij een sigarenwinkel, waarna hij... nog steeds niet werkte. Toen ik hem gisteravond toevallig oppakte werkte hij opeens wel :S.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Iemand ervaringen met de Zippo's van dealperfect?![]()
Hoe weet je dan dat ie te zwak is ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh ja, doet me er aan herinneren dat ik de mijne nog terug moet sturen
Serieus he, hoe groot is nou de kans dat DX mij twee keer een (veel) te zwakke 200mw laser stuurt? De batterijen die ik gebruik komen ook van DX en worden daar aanbevolen. Heb ik nou echt zóveel pech gehad?
Omdat 'ie hetzelfde effect geeft als een laserpen die in Nederland legaal isquote:
Boot kan me niet rotten, maar noem gewoon geen merken... Ook geen verbastering van de naam... Zoekmachines kunnen tegenwoordig een hoop... Waarom denk je dat DP hun plaatjes heeft aangepast en dingen heeft gemaskeerd... En alleen afkortingen gebruikt... Als je zo graag wil laten zien welke fake je hebt noem dan bv. enkel de sku nummer...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef MellyVan het volgende:
[..]
Ja waar hebben we het hier dan de hele tijd over.. er komt niks 'echts' uit HK... Ik heb het, net als iedereen in deze topics, over gewone spullen die ik bij DP bestel... Dat ie dan toevallig uboat heet en dat er al een merk is wat zo heet maakt verder niet uit...
En ik denk dat mijn post toch nog wel een van de meer waardevolle posts was, blaten kan iedereen, maar nu weet tenminste iedereen dat je soms toch iets anders kan krijgen als wat je besteld, wat IMHO raar is...
Maarja, dan praten we daar maar niet meer over...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Iemand ervaringen met de aanstekers van dealperfect?![]()
Wat deed hij verkeerd? Met TaoBao is niets mis, is gewoon een handelssite :|quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij bent de oude DX topics terug aan het lezen..?Lees dan ook ff waarom die destijds dicht gegooid zijn..
Vergeet niet dat R4 door de douane wordt onderschept om de een of andere reden. (ALS ze je pakketje controleren)quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.
I need 100 of them.
Mijn 200mw laser geeft ook enkel een groene stip.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat 'ie hetzelfde effect geeft als een laserpen die in Nederland legaal is
Enkel een rode stip.
Ik heb de rode, en die zou een visible beam at daylight moeten geven en allerlei zooi moeten kunnen inbranden. Dat doet die van mij bij lange na nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef _Led_ het volgende:
Mijn 200mw laser geeft ook enkel een groene stip.
Het verschil is dat ie op 200m afstand nog steeds een groene stip geeft
Dat inbranden doet die van mij volgens mij ook niet echt. Wat op zich wel fijn is, want dat bespaart me het opnieuw latexen van mijn muren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik heb de rode, en die zou een visible beam at daylight moeten geven en allerlei zooi moeten kunnen inbranden. Dat doet die van mij bij lange na niet
Op grote afstanden lukt het ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat inbranden doet die van mij volgens mij ook niet echt. Wat op zich wel fijn is, want dat bespaart me het opnieuw latexen van mijn muren.
En een "visible beam at daylight" - nou, als je gerookt hebt wel.
Oh ik heb 'm pas net, kun je die straal verstellen dan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Op grote afstanden lukt het ook niet.
Het verstellen van de grootte van de straal, daar ligt het in.
Je moet hem op het kleinste van het kleinste zetten en dán pas gaat d'r iets fikken.
Rood is ook gewoon veel minder zichtbaar dan groen, als je een zichtbare straal had gewild had je voor de 50mw Treu Green moeten gaan.
Nee dat is alleen met de rode..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ik heb 'm pas net, kun je die straal verstellen dan ?
Volgens mij bij mijn model niet ! ( http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21668 )
zucht...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Iemand had ooit een pic van zichzelf gepost met een raban op z'n hoofd, wil eff zien wat voor kwaliteit het was heeft iemand die nog? Zo nice zijn
A) Mag nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Iemand had ooit een pic van zichzelf gepost met een raban op z'n hoofd, wil eff zien wat voor kwaliteit het was heeft iemand die nog? Zo nice zijn
Koop d'r gewoon 1, kost je 8/9 euro.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Maar volgens de paypal account is het wel gewoon goed gegaan?quote:Date Cleared Voided Status Transaction No Amount
7/16/2009 8:52:53 PM NO Voided INVALID IPN is invalid.
Is goed gegaan, dat staat er wel vaker maar is niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:25 schreef Lolque het volgende:
huh, heb een bestelling bij DP gedaan en er staat dat de betaling niet goed is?
[..]
Maar volgens de paypal account is het wel gewoon goed gegaan?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Is goed gegaan, dat staat er wel vaker maar is niks aan de hand.
Waarom niet deze???quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef sven93 het volgende:
[..]
Het is een true 200 mw, wel dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:51 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nee dat is alleen met de rode..
Die van jou kun je niet verstellen.![]()
Draarmee krijg je ook niks in de fik, het is ook verre van 200mW.
Dat is heul geen Treu laser.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Het is een true 200 mw, wel dusen fikken gaat er makkelijker mee dan met een rode
100mW is gewoon getest op minimaal 100mW.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef delano.888 het volgende:
Ok, nou ga ik ook even moeilijk doen over lasers![]()
Welke is het sterkst???
Een 200mW Green (niet "true")
Een 100mW Green (maar wel "true")
Of een 200mW red (maar er staat niks over wel of niet "true")
Volgens mij verschillen de meningen hier blijkbaar nogal over, dus ben erg benieuwd
Rood is dus echt 200, en dus de sterkste? Waarom is de groene 200 dan duurder?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef Lolque het volgende:
[..]
100mW is gewoon getest op minimaal 100mW.
200mW is gewoon uit de fabriek komen rollen met een stickertje van 200mW, dus je weet niet wat je krijgt.
Meestal ligt het een héél stuk lager
De groene zijn beter/leuker om dingen aan te wijzer, aangezien de straal 20x zo zichtbaar is.
De rode is beter om mee te fikken, die liggen meestal wel rond de 200mW.
Met opgevoerde CR2's nog beter.
Omdat je vrij weinig aan de rode hebt, je kan d'r mee fikken maar voor de rest zie je de straal niet echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Rood is dus echt 200, en dus de sterkste? Waarom is de groene 200 dan duurder?
Ik hou heel veel van mn hondjequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
een 5mw, alleen ik zou een rode <mw nemen alleen ik hou van honden weet niet of jij van honden houdt.
5mw kan ook namelijk schadelijk zijn
Moet je een dure laser kopen, met IR filter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van mn hondje
Ik bedoelde ook meer om op de vloer te schijnen, zodat hij hem wil pakken, net als een kat
En wat is daar de logica achter?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Lolque het volgende:
[..]
Moet je een dure laser kopen, met IR filter.
Anders is het niet aan te raden.
dat is rood, zit geen ir in enzo, groen 5mw wel, schadelijk mischien niet direct maar wat langer wel en het lijkt me niet prettig om als hond zon ding in je ogen te krijgen k zou me de pleuris schrikkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En wat is daar de logica achter?
Ik heb wel eens een (blijkbaar 5mW) laser van de markt recht in me eigen oog geschenen, ok, fel lampje, niks aan de hand verder hoor...
Markt speelgoedjes zijn toch weer heel wat anders, en die redden de 5mw ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En wat is daar de logica achter?
Ik heb wel eens een (blijkbaar 5mW) laser van de markt recht in me eigen oog geschenen, ok, fel lampje, niks aan de hand verder hoor...
1 van de vorige topics werd er over gepraat, kan nog herrineren dat het een hele boel knutsel en soms plak werk is, maar is wel een tof effectquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef dj_ko het volgende:
Iemand http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269
of http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21504
ervaring mee?
geven ze veel lichtopbrengst? is het effect een beetje leuk?
Ik heb een 30w en een 200w groene van dealextreme en die straal is echt zo verschrikkelijk fel. Als je 1 van die 2 op een halve meter van je ogen ergens op schijnt is dat veel te fel voor je ogen. Ik weet niet hoe lichtgevoelig kattenogen zijn (volgens mij veel gevoeliger), maar ik zou dan echt gewoon zo'n kleine laserpen ergens in Nederland kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van mn hondje
Ik bedoelde ook meer om op de vloer te schijnen, zodat hij hem wil pakken, net als een kat
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat is heul geen Treu laser.
Je echte output is wssk ~125mW
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef Elias3 het volgende:
[..]
noob
"Claim: The laser pen is enough 200mW and will not mark the incorrect output power" en Jack heeft me zelf vertelt dat het de true van DX zijn
ik plaatste de waarschuwing idd, maar wat is een TRquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
Allerlaatste waarschuwing
Het praten, stimuleren, tippen, aanmoedigen enz. om nepwapens die onder de wapenwet vallen te kopen, is verboden. Verknal het nou niet jongens
En als je het ziet dat andere dat doen, plaats een TR zodat we het rappa vita kunnen deleten. Thanks
skuquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:06 schreef mcwops het volgende:
deze besteld:
[ afbeelding ]
waiting for supplier, hoop niet dat t te lang duur
14475 (staat in naam van de afbeeldingquote:
bovenin de pagina, rechts van de topictitel en links van de button nieuw topic staan drie icoontjes, een mapje met een plusje, een printertje en een geel gevarendriehoek. Klik op dat driehoekje en typ je TRquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik plaatste de waarschuwing idd, maar wat is een TR
mail is met Jack van DP. meestal na 7 werkdagen heb je ze via hemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:04 schreef firecow het volgende:
Pauper geluksbalonnen die al sinds 7/5/2009, Waiting for Supplier staan http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23485
![]()
Zijn die dingen ook in winkels te koop ofzo in nederland ??Marktplaats staan ze ook maar daar komt weer + 6 euro verzendkosten bij... Hij komt 100% niet binnen ander halve week binnen vermoed ik... en wil ze meenemen op vakantie,
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb heel af en toe de vorige topics een beetje gevolgd. Ben wel benieuwd wat er precies mis is gegaan hier? Kan iemand me een korte samenvatting geven?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef Erasmo het volgende:
Eigenlijk zo'n beetje alles wat er in de OP staat
Bij mij worden de pakketjes voor mij in de straat verspreidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef firecow het volgende:
shit mis ik net mijn pakkketje omdat ik niet thuis was...
maandag pas ophalen bij het postkantoortje... waarom kan dat niet op zaterdag ?
Tip! Vandaag ophalen! Meestal nemen ze hun zooi niet mee het weekend en brengen ze het naar hoofdkantoor...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef firecow het volgende:
shit mis ik net mijn pakkketje omdat ik niet thuis was...
maandag pas ophalen bij het postkantoortje... waarom kan dat niet op zaterdag ?
Denk dat ze sowieso niet treu zijn. Misschien wel true.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
DX Heeft geen Treu 200mW, dus die van hem zijn ook niet ''treu''.
Shit, dat gaat vast over mijn bericht. Ik had de OP al zeker een dag geleden gelezen en had er totaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
Allerlaatste waarschuwing
Het praten, stimuleren, tippen, aanmoedigen enz. om nepwapens die onder de wapenwet vallen te kopen, is verboden. Verknal het nou niet jongens
En als je het ziet dat andere dat doen, plaats een TR zodat we het rappa vita kunnen deleten. Thanks
donderdag zal je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef mtchel112 het volgende:
heb weer ff een bestelling bij DX gedaan:
- sigaret aansteker (toch een keer proberen)
- die populaire jet lighter torch van 2,78
- die varkens sleutelhanger (lekker goedkoop)
- ipod in ear oordopjes
voor 5 euro heb ik alles wat daar boven staat, ongelooflijk.
vraagje: woensdag zijn 2 pakketjes (niet erg groot), shipped van DP, kan iemand me zeggen of ik ze voor donderdag al heb? wat denken jullie? thnx mitchel
? Ligt eraan he, bij mij zijn standaardpakketjes 1 week na de dag van het versturen binnen, en bij tracked pakketjes is het de HK Shipped-datum + 5 dagen, laatste tijd zelfs maar 4 dagenquote:
bij mij duurt het nadat ze geshipped zijn nog 4 of 5 dagen, net zoals Macorgaz zegtquote:
Linkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Supersoep het volgende:
9-10 dagen geleden zo'n Nintendo DS wifi dongle besteld omdat m'n wireless netwerk geen WEP encryptie toelaat. Nog niks gehoord, wat wel jammer is. Maar goed, het feit dat ik het voor 20 euro heb terwijl het hier 40 euro kost, is wel een pluspunt.
Zou t niet doen als je in NL woontquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
Ik heb deze besteld (zijn nog onderweg), maar de reviews zijn alleen maar positiefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
sku.4305quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
quote:01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*LR1130 Included) x 3 Pending $0.78 -
02185 Mini For iPod Speaker Barrel-Style x 1 Pending $3.66 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Pending $3.33 -
Thanks, heb echter toch voor andere gekozen zoals je ziet. Als deze kut zijn haal ik alsnog die van jouquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
sku.4305
niet duur
komt redelijk geluid uit
stevig, heb hem al maanden nog niet stuk!
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenlandquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederlandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenland
Maar ik heb een jaar geleden in het Airborne Museum in Arnhem wel een aansteker met een "kogel" eraan gekocht, en dat mag wel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederland
Je moet het iets groter zien, miljoenen poststukken per dag gaan door die molen in HK. Het gaat allemaal niet netjes op een rij richting Nederland maar per volumequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Maak je geen zorgen, die komen nog wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:01 schreef julian6 het volgende:
Mijn bestelling van 2 boxershorts in 10-7 verzonden, maar nog steeds niet aangekomen? bij jack van DP
Tracked Air Mail doet er altijd langer over dan normale Air Mail, zo'n 2 tot maximaal 4 dagen meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
De bestelling van 8-7 is vandaag aangekomen, maar die van 7-7 nog nietDie 2e bestelling was maar voor een paar euro, maar die eerste toch wel voor meer dan 50,-
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Bij dx wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef 9611Niels het volgende:
Krijg je een e-mailbevestiging als je bestelling is geplaatst? Ik weet namelijk niet zeker of het wel goed is gegaan
Hij staat dan ook bij je invoice hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:39 schreef 9611Niels het volgende:
OK dankje, het ging idd over DX.
Tot nu toe van de staff meer plaatjes gezien dan dat ik medewerkers van bijvoorbeeld DealPerfect "ken"..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:15 schreef MacorgaZ het volgende:
En hoort dus ook meer medewerkers te hebben, maar dat hebben ze dus niet.
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef shibaloma het volgende:
Weet iemand een webshop waar je van deze jack-plugs kan kopen voor in het vliegtuig?
[ afbeelding ] Op dealextreme en dealperfect kan ik ze iig niet vinden.
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebben
edit: als je een lange vliegreis maakt krijg je ze gratis lijkt me? Naar curacao kreeg ik de heenweg en terugweg een headphone met plug gratis.
Klop, gebruik ook altijd mijn eigen oordopjes. Nja aan een 3plug kan ik je niet helpenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:16 schreef shibaloma het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:
[ afbeelding ]
Je krijgt altijd wel een koptelefoon op een lange vlucht gratis, maar m'n eigen koptelefoon vind ik beter klinken dan die standaard dingen.
dit doet sterk denken aan iets dat ik ook meegemaakt heb...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef PedroN het volgende:
Welke fokker komt uit Nijmegen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_feest__.html?p=18,2
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Ayca het volgende:
de bovenste, goud is zo.. ehm lelijk kamper.
Goud is zo nep en pauper net als die fake horloges op DP. Ik wil daar echt niet mee gezien wordenquote:
Normaal mogen die dingen 0,0 afwijking hebben, anders lopen bepaalde machines waar je deze dingen in kan gebruiken compleet in de soep. Mijn pa heeft wel eens een afgekeurde schuifmaat laten zien en die had maar een miniscule afwijking. Dat zal dat ding van DX ook wel zo hebben, als het niet veel erger isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze besteld op DX:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd of hij een beetje degelijk is. Mijn vader moest vroeger zo'n ding voor zijn opleiding kopen, was toen handen vol geld kwijt. Op DX kost die maar 9 euro.
oja, in de beschrijving:
- Can proof against shockvolgens mij pleuren ze hun beschrijvingen gewoon door google translate ^^
En toch meet het preciezer dan jij met je ogen kan op zo'n schuifmaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Zag hem ja. Vertouw dat electronisch niet echt.
Je hebt geen fobo.. Anders had ik je een voorstel gedaan.quote:
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zettenquote:
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Met dat brakke Engels zal er gewoon wipe staanquote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Nope, bij mij staat er altijd een omschrijving bij. En even zoeken op het forum leert mij dat er dus ook heel subtiel "naughty gadgets" staat.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.
New arrivals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig voor als je.. uhm.. Een hond hebt.![]()
elastiekjespistoolquote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Zo.... vakantie is aangebroken!
Tijd voor leuke,gekke aparte en UNIEKE (zomer) gadgets.
Budget 57 euro (wil er zoveel mogelijk voor kopen...)
Iemand suggesties?
Iets met plaat en hoofd..quote:
2,78 wat? Dollar? Euro? Moeilijk he een linkje plaatsenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:11 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met die lighter van DX voor 2,78? is tie gevaarlijk ofzo? had ik is n keer van iemand gehoor dat ie kon ontploffen
En nu is iedereen aan het zoeken welke aansteker $2,78 kost. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:11 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met die lighter van DX voor 2,78? is tie gevaarlijk ofzo? had ik is n keer van iemand gehoor dat ie kon ontploffen
ik kom niks tekort hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo.. Anders had ik je een voorstel gedaan.![]()
Heb hem ook;quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga binnenkort deze kopen.
[ afbeelding ]
Kan je muntjes mee smelten:
En vette steekvlammen mee maken:
-Ook geen 1/2/5ct muntjes?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb hem ook;
Je kan er geen euromuntjes mee smelten. Die uit de video is een andere ijzersoort.
En je kan er geen steekvlammen mee makenDie gast heeft zijne gemod. Kan levensgevaarlijk zijn.
Het is een soort bunsenbrander, je kan er een blauwe hete vlam krijgen en als je aan het zwarte dingetje draait komt er minder lucht bij en is het een gele vlam zoals een lucifer.
Ook goed, doe ik datquote:i made mine do that its so coolall you have to do is remove the black adjustable nob on the bottom and take off that rubber ring and the small piece of metal that adjusts the max flame height and then replace the black nob...all good
Omdat ik een man ben, vrouwen begrijpen dat nietquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand suggesties?
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef mcwops het volgende:
deze bij Rachel een inquiry voor gedaan. kids zijn er helemaal weg van en ze kosten 99 euri![]()
http://tinyurl.com/nc5yd3
wat ik al schreef: prijsopgave bij Rachel gedaan. zal morgenvroeg wel antwoord van r krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?
Wat zijn dat, uitschuifbare peddels ofzo? En waarom staat er een ijzeren kruis op?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef mcwops het volgende:
deze bij Rachel een inquiry voor gedaan. kids zijn er helemaal weg van en ze kosten 99 euri![]()
http://tinyurl.com/nc5yd3
Dat is toch zo'n nieuwe skateboard?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat zijn dat, uitschuifbare peddels ofzo? En waarom staat er een ijzeren kruis op?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22838quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand suggesties?
86$ incl shipping volgens Rachel, omdat ze > 3kg wegenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?
Eigenlijk offtopic (geen chinese webshopquote:Op maandag 20 juli 2009 10:04 schreef mcwops het volgende:
[..]
86$ incl shipping volgens Rachel, omdat ze > 3kg wegen
Niet doen! Zoek de originele autolader van HTC op DX op, voor ong. 4 euro. Die is perfect en daarvoor gemaaktquote:Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef korting het volgende:
Zown ding lijkt me wel handig voor mijn HTC Touch Diamond in de auto. Weet iemand of dat hiermee gaat werken, of dat mijn telefoon een andere voltage nodig heeft?
(Maar dan wel een USB versie)
Deze?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Niet doen! Zoek de originele autolader van HTC op DX op, voor ong. 4 euro. Die is perfect en daarvoor gemaakt
Edit: deze dus: http://dealextreme.com/details.dx/sku.25179
Die dingen liggen voor 2 eu bij de actionquote:Op maandag 20 juli 2009 12:38 schreef korting het volgende:
Zown ding lijkt me wel handig voor mijn HTC Touch Diamond in de auto. Weet iemand of dat hiermee gaat werken, of dat mijn telefoon een andere voltage nodig heeft?
(Maar dan wel een USB versie)
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef sc00p het volgende:
[..]
Die dingen liggen voor 2 eu bij de action
hoe weet/denk je dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef Elias3 het volgende:
Er is iets van een unstable market supply bij dealextreme ofzoDaarom duurt het op het moment wat langer
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:12 schreef Patrickfovic het volgende:
Dat skateboard ding bij mij
DealPerfectcs02 zegt: (11:11:42)
$73.66
thanks !quote:Op maandag 20 juli 2009 11:18 schreef tcr het volgende:
[..]
Eigenlijk offtopic (geen chinese webshop), maar BigDennis heeft ze voor rond de 50 euro inclusief verzenden...
Mailtje van DX support gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:59 schreef mcwops het volgende:
[..]
hoe weet/denk je dat?
(idd, mijn status ' waiting for supplier, staat al een week)
Is ook meer een mythe/imago volgens mij, hier en daar kun je wel de krenten uit de pap halenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:45 schreef harley het volgende:
en nog uit vooraad ook nog volgens mij. Dus de chinese webshops zijn lang niet altijd goedkoper zoals je ziet.
Heb zowiezo het idee dat ze de laatste tijd langzaam duurder aanhet worden zijn. Heb al enkele keren gezien dat ik bepaalde dingen elders goedkoper vandaan haal.
Liggen er serieus HDMI-kabels bij de Action? Heb er namelijk een nodigquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Net als een HDMI kabel voor 2 euro! Waarom 20 betalen?
Zijn er idd te verkrijgen. En duur zijn ze niet te noemen, 3,50 euro ofzoquote:Liggen er serieus HDMI-kabels bij de Action? Heb er namelijk een nodig
-doe normaal, niet iedereen heeft jouw kennisquote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ehm, je kan beter een gold plated bij DX halen dan bij de Action
Nee, als je veel puntjes hebt verzameld mag je hier wat uitzoeken:quote:Op maandag 20 juli 2009 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
hehe mn DX status is packaging
vragje over die DX points, bij die uitleg op dat forum stond dus changeorder, dus ik mailde dat reply terug stond er dat ik weer iets anders moest emailen en daar krijg ik maar geen reactie van
hoe gaat dat dan met die punten? krijg je dan een refund van je aantal punten oid?
zo "delano" heeft gesproken. dat zal jullie domme hdmi-noobs leren!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef delano.888 het volgende:
-doe normaal, niet iedereen heeft jouw kennis-
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
zo "delano" heeft gesproken. dat zal jullie domme hdmi-noobs leren!
Als ze daar dan ook eens wat inzetten 75% is out of stock en de rest is echt rotzooi 1e klas (die aluminium cases staan er volgens mij al een eeuw in! en de Mini Pig 2 in 1 LED Flashlight is wel gewoon volop te koop maar niet voor je punten te krijgenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, als je veel puntjes hebt verzameld mag je hier wat uitzoeken:
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx
Wat zal jij een hekel aan jezelf hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
..
Sorry hoor kan er zo niet tegen als mensen zo dom doen
Je kan die punten gewoon gebruiken om te betalen voor wat dan ook, eerst wat kopen, betalen per paypal en dan een ticket aanmaken en zeggen dat je de punten wil gebruiken, ze storten dan je geld terug.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, als je veel puntjes hebt verzameld mag je hier wat uitzoeken:
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx
Heb deze: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21244quote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ehm, je kan beter een gold plated bij DX halen dan bij de Action
oh wat stoer. Lees de OP nog eens. Doe gewoon normaal, of antwoord niet als je geen zin hebt. Dank je voor de medewerking.quote:
Snap je dan niet dat ik me hier aan irriteer als het al heeel vaak gezegd is?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh wat stoer. Lees de OP nog eens. Doe gewoon normaal, of antwoord niet als je geen zin hebt. Dank je voor de medewerking.
Snap je dan niet dat o.a ik me er dood aan irriteer dat je zo'n muil opzet? Dat is juist hetgeen wat het vorige topic omzeep heeft geholpen. Je had ook ook NOG eens kunnen uitleggen natuurlijk, op een normale manier.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ik me hier aan irriteer als het al heeel vaak gezegd is?
Nogmaals maar dan normaal:
Even aan iedereen: elke hdmi kabel korter dan 5 meter is hetzelfde, gaat over digitale 1tje en 0lletjes enz, je hebt beeld of je hebt het niet, niks anders. Goldplated maakt ook geen verschil. Langer dan 5m wel. Gewoon voor die van 4 euro bij de action gaan dus
Heel lief dat je het hier neer zet, doch over drie topics komt er geheit weer iemand langs die het niet weet en ofwel dezelfde vraag stelt, ofwel deze wijsheid neerzet.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ik me hier aan irriteer als het al heeel vaak gezegd is?
Nogmaals maar dan normaal:
Even aan iedereen: elke hdmi kabel korter dan 5 meter is hetzelfde, gaat over digitale 1tje en 0lletjes enz, je hebt beeld of je hebt het niet, niks anders. Goldplated maakt ook geen verschil. Langer dan 5m wel. Gewoon voor die van 4 euro bij de action gaan dus
Ok, zal voortaan wel niet reagerenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat o.a ik me er dood aan irriteer dat je zo'n muil opzet? Dat is juist hetgeen wat het vorige topic omzeep heeft geholpen. Je had ook ook NOG eens kunnen uitleggen natuurlijk, op een normale manier.
En je had er ook voor kunnen kiezen om NIET te reageren. Wat denk je nou, dat iedereen even 1337 *kuch kuch* als jou is?
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, zal voortaan wel niet reageren
7.99 is not the free shipping price, thinkgeek charges crazy prices for shippingquote:Op maandag 20 juli 2009 20:37 schreef jack-peng het volgende:
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/986a/
Dion told me so many people are intrested with this item,I have found supplier in China for the same item.Is there anyone can tell me if Thinkgeek priced as 7.99$ is the freeshipping price?
I am a little puzzled ,because if I sell this item as free shipping at this price,I feel I do not have profit.
Thank you for your information.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef gers het volgende:
[..]
7.99 is not the free shipping price, thinkgeek charges crazy prices for shipping
the ask 21.39 Dollar
http://item.taobao.com/au(...)a17a6.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 20 juli 2009 20:46 schreef delano.888 het volgende:
So how does this work, can I just ask you for anything I find at the web Jack?
I can't read chinese...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)a17a6.jhtml?cm_cat=0
You can watch this link,and then you will know exacly how it works.
It can help you to get a real ice glasses ,and them you input water in it,to enjoy cool summber.
I have promise Dion,I will ship a free sample to him,and he will help me to make a good video for this item.
Firstly,I will update this item in my website.
Most of the items sold in ThinkGeek are from Chinese factory.I can guarantee everything sold by that website I can beat their price.Because it is not a Chinese local B2C website ,beat their website is very easy
Dit is een frame om een glas van ''ijs'' te maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:46 schreef delano.888 het volgende:
So how does this work, can I just ask you for anything I find at the web Jack?
Ik bedoelde, kan ik gewoon wat dan ook bestellen bij Jack wat ik op internet vindquote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is een frame om een glas van ''ijs'' te maken.
Je vult de vormpjes net als bij ijsklontjes, zet ze in de ijskast voor ongeveer 2/3 uur afhankelijk van je vriezer temperatuur en hoe snel die vriest etc.
En dan kan je hem eruit halen en dan heb je een glas van ijs waar je cola in kan doen of drank of wijn of een borrel, of je maakt een glas van cola etc.
jack kan alles van taobao krijgenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, kan ik gewoon wat dan ook bestellen bij Jack wat ik op internet vind
Ok,quote:Op maandag 20 juli 2009 21:03 schreef gers het volgende:
[..]
jack kan alles van taobao krijgen![]()
leuk ding trouwens die shotglasses
Mompelt iets van Google translate.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok,
[ afbeelding ]
Kan dat ook in het engels?
translate.google.nlquote:Op maandag 20 juli 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok,
[ afbeelding ]
Kan dat ook in het engels?
Werkt voor geen meter.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef gers het volgende:
[..]
translate.google.nl
en als je engelse termen gebruikt vind je ook alles
werken ze een beetje ?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it is easy,you just need to Email to :dealperfectcs01@gmail.comquote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Ok, just to clear up:
Jack, I do not want the ice shot glasses
I want to know how you work, can you get anything for me I find on the internet?
I really really want a led motion clock...
Like this:
http://www.thesource.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&ref=1005&catalog=Online&category=DeskClocks&product=6311450
*mailedquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
it is easy,you just need to Email to :dealperfectcs01@gmail.com
And tell me which item do you want.I will find it in taobao.com,and then tell you the price including shipping cost.
And will send a payment to your paypal account,and when you have done the payment,I will ship it to your paypal address.That is how the deal works,so a paypal account is needed.
I will check this item in taobao for you ,reply later
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s5#ListViewquote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I can't read chinese...
Anywayyyyy
I like to buy such a clock:
http://www.thesource.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&ref=1005&catalog=Online&category=DeskClocks&product=6311450
Can you get that for me?
can you please check your mail..quote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
it is easy,you just need to Email to :dealperfectcs01@gmail.com
And tell me which item do you want.I will find it in taobao.com,and then tell you the price including shipping cost.
And will send a payment to your paypal account,and when you have done the payment,I will ship it to your paypal address.That is how the deal works,so a paypal account is needed.
I will check this item in taobao for you ,reply later
Mailed you again, hope something can be foundquote:Op maandag 20 juli 2009 21:21 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s5#ListView
This link is the search result for LED clock in taobao.com,and it is from the best reputation supplier from top to bottom.
There are more than 100 page result,hope you can find the items yourself,because it will take me toooooo much time...![]()
When you find something interesting, just post the taobao link to my Email,I will tell you the price including shipping cost,guarantee will be cheaper than anyother website out of China
Really ????quote:Op maandag 20 juli 2009 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
can you please check your mail..
i've been waiting for more then a week now...
Order items from taobao is rachel's full time job.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef Dionysiou het volgende:
Jullie weten allemaal dat taobao orders sneller beantwoord zullen worden door Rachel en dat zij daar nu over gaat?
Thats what i said Jackquote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Order items from taobao is rachel's full time job.
Her Email:dealperfectcs02@gmail.com
Je mag tot 430 euro gratis invoeren dus dat zal wel mee vallen. Tevens zetten ze niet de echte prijs op het pakje.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:15 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik dit zou bestellen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25549
Dan zou ik zeker een dikke BTW aanslag krijgen?
Het is 430¤ geworden?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Je mag tot 430 euro gratis invoeren dus dat zal wel mee vallen. Tevens zetten ze niet de echte prijs op het pakje.
Bull.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Je mag tot 430 euro gratis invoeren dus dat zal wel mee vallen. Tevens zetten ze niet de echte prijs op het pakje.
Poepoogquote:
Inderdaad, nog steeds afgrijselijke taalfoutenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:09 schreef Kadooosh het volgende:
Hehe ik zie dat dit topic nog steeds voor geen meter is verandert.
Yupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, nog steeds afgrijselijke taalfouten
ik heb in totaal 6.07 euro uitgegeven, dus dat valt wel mee,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:42 schreef sven93 het volgende:
ff contact gehad met de 'Customer Service' over dat kapotte horloge. Moet ik wss nog een deel zelf van de portokosten betalen als ik hem terug stuur. Hun betalen $6, en ze denken ook echt dat je voor die prijs hem in Nederland kan laten maken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, nog steeds afgrijselijke taalfouten
ik denk marcogaz, die heeft vandaag een aantal keren de paypalbevestiging gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:37 schreef Dionysiou het volgende:
MarcogaZ is pakjesgeil haha per product appart pakje?
Heeft iemand de PayPal koers voor me?
Moet je hem even mailen, hij is nu onlinequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Zapper het volgende:
Special price for you my friend?
Jack zal voor mij ook vast wel zo lief zijn. Lijkt me een zeer tof apparaat
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ja Zappertje, ik heb de eSky Belt CP V2 gekocht
130¤ speciale prijs voor mij, normaal 230¤ in Nederland.
Dus als het niks is, kan ik hem altijd nog doorverkopen
Het is een mooi ding en inderdaad knettergeil!
Tis al iets wat ik heel lang wil dus vandaar, en het was een mooie aanbieding van Jack.
[ afbeelding ]
quote:Wat is 2.4GHz Spread Spectrum?
Het principe van het 2.4GHz Spread Spectrum berust op het uitzenden van een signalen die met opzet worden verspreid over een bepaald frequentiedomein. Omdat het signaal op deze manier een veel grotere bandbreedte heeft dan de informatie die ze bevatten ontstaat er een ruisachtig signaal dat moeilijk te detecteren, te onderscheppen of te storen is.
quote:Wat zijn de features?
2.4GHz-Spread-Spectrum systemen zijn in tegenstelling tot reguliere 35MHz systemen niet storingsgevoelig. Het 2.4GHz-Spread-Spectrum elimineert iedere vorm van ruis die zich bij 35MHz modellen wel voor zou doen. Bij 2.4GHz wordt gebruik gemaakt van verschillende kanalen binnen de frequentie wat het systeem ideaal maakt voor gebruik op een vliegclub. Je behoud je eigen kanaal, zelfs wanneer er iemand in de buurt met een 2.4GHz-uitgerust model begint te vliegen. Verder is de lage energieconsumptie van het 2.4GHz-Spread-Spectrum een handige feature; het bespaart je batterijen en stelt je in staat langer te vliegen. Ook zal een model dat is uitgerust met 2.4GHz een snellere respons leveren vergeleken bij reguliere 35MHz-modellen door de hoge datatransmissie van het 2.4GHz-Spread-Spectrum.
quote:Wat zijn de voordelen?
- Hoge betrouwbaarheid omdat interferentie nagenoeg onmogelijk is
- Betere prestaties door hoge datatransmissie
- Veiliger dan de reguliere 35MHz-frequentie
- Lage energieconsumptie
- Ideaal voor vliegen op clubs door gebruik van unieke kanalen
- Geen lange antennes meer nodig
Zojuist binnengekregen, 2 boxershortsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef julian6 het volgende:
Bestelling 7 juli geplaatst. 10 Juli verzonden, nog steeds niet binnen?
wat is er aan de hand??
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef monkeybrain het volgende:
Jammer, dat is met je koffer en een vakantiereis![]()
Via de post is het gewoon 22 euro uit een niet-EU land.... kijk maar op de douane site.
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
De kans dat je gepakt wordt met langzame post is bijna 0%
Moet natuurlijk niet de waarde aan de buitenkant staan en DP markeringen laten verwijderen.
Klok, klepel. Lees de link van monkeybrain eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef julian6 het volgende:
Was het niet 400 euro rechtenvrij? Ik kan me herinneren een niewsbericht daarover gelezen te hebben
Baas boven baasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Elias3 het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)gun-blaster-p-1319/, ff kijken of jack/rachel zoiets kan krijgen
Heb trouwens vandaag van dp sku 21509 en 21607 binnen gekregen (12 juli besteld, top dus) en hij was opengemaakt, maar ik heb niks van de douane gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |