DP heeft alleen nog maar een SKU voor een witte, maar je krijgt ze in random kleuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er mis met DE? Op DP hebben ze alleen witte
Ah, dus jij bent dat handelaartje op MP.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Patrickfovic het volgende:
Bij DealPerfect:
[ afbeelding ]
Wie heeft er meer?
Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Net even nagevraagd. Die 12,50$ is voor shirt en broekje
Prima prijs als je het mij vraagt, ik bestel er een om kwaliteit te checken.
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:15 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.
Ja, gewoon Jack of Rachel even mailen, en dan eventjes verwijzen naar die link dat je die wilt kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Zeg regel dit even niet via dit topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Jij bent de oude DX topics terug aan het lezen..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Tipje voor mensen die de site van TaoBao niet kunnen lezen (iedereen dus)
http://translate.google.com en dan de link in de textbox plakken. Geweldig werkt dat
Inderdaad, lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef mcwops het volgende:
heb een dikke Casio (Caxio) aangeschaft op DP, blijkt ie na een avondje tuinwerk niet zo heel waterdicht te zijn. doet t nog wel, maar condens achter glas. heb Jack the man een mailtje gestuurd, dat ik er niet mee kan duiken snap ik, maar spatwaterdicht mag ie wel zijn.
Er is er eentje onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij ook.
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij ook.
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
antwoord Jack: gebruik een haardroger![]()
blader ff in de 80-reeks van de oude dx topics. je komt er vast 1 of meerdere tegen die hun ervaring neerschrijven
Bij wie kan ik dan terrecht?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:47 schreef Erasmo het volgende:
RC heli's zijn wel lachen.
Ziet er leuk uit, welke kan je me aanraden? Heb best wel een grote tuin tot mijn beschikking (1600m2) dus daar kan het niet aan liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |