quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
DX heeft veeeel te veel, weet iemand of ze zo iets hebben? Expo heeft m maar veeel te duur.
En zonee, weet iemand waar je dit wel goedkoop vandaan haalt?
Ik ben een Nederlander hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef Powerkiwi het volgende:
Hoi Chinese webshopfans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heeft die ook free shipping?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef TechXP het volgende:
Ik heb paar keer wat dingen gekocht bij chinavasion.com. Zeer goede site, service en snelle levering.
Zo veel geld uitgeven aan zo'n vreselijk gedrocht van een horlogequote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Jahoor, heb ik weer![]()
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
12,52 euro.
Heb 2 maanden geleden voor de echte, 170 euro betaald... Vond het hem wel waard. Nu denk ik, had ik ook 10 neppe kunnen kopen, en nog geld over gehouden, had t vast net zo lang uitgehouden...
Mooi ding, ik heb een andere (origineel) van hetzelfde merk. Ik ga maar niet kijken of die ook al nagemaakt isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Heb 2 maanden geleden voor de echte, 170 euro betaald... Vond het hem wel waard.
Wanneer branden die ledjes eigenlijk..zeker alleen als je iets indrukt ivm batterij sparen?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Jahoor, heb ik weer![]()
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
12,52 euro.
Heb 2 maanden geleden voor de echte, 170 euro betaald... Vond het hem wel waard. Nu denk ik, had ik ook 10 neppe kunnen kopen, en nog geld over gehouden, had t vast net zo lang uitgehouden...
Dat idd, en 's nachts, om de 2 minuten (pimp time)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef kloink het volgende:
[..]
Wanneer branden die ledjes eigenlijk..zeker alleen als je iets indrukt ivm batterij sparen?
haha, inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo veel geld uitgeven aan zo'n vreselijk gedrocht van een horloge
Yup.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Is verzenden bij DealExtreme nog steeds gratis?
Jammer is dat , maae Ik het er eigenlijk toch geen willen plaatsen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:27 schreef PedroN het volgende:
TVP's worden niet echt op prijs gesteld dus zal ik die ook maar niet plaatsen.
Verkapte tvpquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Is verzenden bij DealExtreme nog steeds gratis?
In beverwijk heb je voor die prijs niet mach3, maar fusion power, en dat zijn echte. Dan is DX dus nog duur in dit geval.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Verkapte tvp
Op dealextreme verkopen ze goedkope scheermesjes van gilette die niet van echt te onderscheiden zijn (of ze zijn echt) voor minder dan de helft van wat ze er hier voor vragen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299
En je hebt een grote kans dat de mesjes op DX en DP niet echt scherp zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Verkapte tvp
Op dealextreme verkopen ze goedkope scheermesjes van gilette die niet van echt te onderscheiden zijn (of ze zijn echt) voor minder dan de helft van wat ze er hier voor vragen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Verkapte tvp
Echte mesjes in Beverwijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In beverwijk heb je voor die prijs niet mach3, maar fusion power, en dat zijn echte. Dan is DX dus nog duur in dit geval.
Ik weet niet waar jij zo'n stekker vind? Maar als jij een adapter koopt om zo'n ding om te vormen moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zie op DX nu ook Power Supplies voor de Macbook (pro) series... zou dit veilig werken?![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25213
[ afbeelding ]
Het ziet er, net als vele producten, net echt uit...
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zo'n stekker vind? Maar als jij een adapter koopt om zo'n ding om te vormen moet het wel lukkenWant nu is het nog een U.S oplader
Heb je ze geprobeerd dan? Die reviews daaronder zijn heel positief..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:50 schreef firecow het volgende:
[..]
Als je je gezicht open wilt halen moet je vooral deze mesjes kopen![]()
Nee ff serieus het is echt Crap, mesjes staan gewoon scheef in het houdertje dus je kan zelf bedenken wat dat met je huid doet.
Voor dat geld koop ik er liever eentje voor een paar euro's (tientjes?) meer op eBay.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zie op DX nu ook Power Supplies voor de Macbook (pro) series... zou dit veilig werken?![]()
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder zei, in de vorige delen staan een aantal opmerkingen over de mesjes. Dit waren allemaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb je ze geprobeerd dan? Die reviews daaronder zijn heel positief..
En jij denkt dat die uit een andere fabriek komt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:53 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik er liever eentje voor een paar euro's (tientjes?) meer op eBay.
Maar zijn dat wel de gene die ik bedoel? Dus die gilette's van DX, en niet die dingen van DP.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef FrankP het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, in de vorige delen staan een aantal opmerkingen over de mesjes. Dit waren allemaal
"eigen ervaringen" en ik denk dat 9 van de 10 niet zo positief was....
Wat is de reden dan voor een 32mb?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie helpt me even? Ik zoek een CompactFlash kaartje van, hou je vast, 32MB...
Kan deze niet vinden bij DX of MM, alleen bij de leverancier van het apparaat waar het inmoet en die wil er godbetert ¤35 voor hebben (moet ik nouof
)
32 megabyte dus, niet 32 gigabyte...
Het betreffende apparaat wil een 32MB kaart. Daarom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat is de reden dan voor een 32mb?
BRAND NEW KODAK 32MB COMPACT FLASH CARDS 32 MB CF NIP US $11.95quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie helpt me even? Ik zoek een CompactFlash kaartje van, hou je vast, 32MB...
Kan deze niet vinden bij DX of MM, alleen bij de leverancier van het apparaat waar het inmoet en die wil er godbetert ¤35 voor hebben (moet ik nouof
)
32 megabyte dus, niet 32 gigabyte...
11 fucking 95 dollar? Dan betaal ik de antiekwaarde!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef mvc het volgende:
[..]
BRAND NEW KODAK 32MB COMPACT FLASH CARDS 32 MB CF NIP US $11.95
Heb zo'n vermoeden dat het allemaal dezelfde zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar zijn dat wel de gene die ik bedoel? Dus die gilette's van DX, en niet die dingen van DP.
Ja ga het gewoon proberen, als ze wel goed zijn bestel ik er 10 voor 't hele jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat het allemaal dezelfde zijn.
En anders moet je het gewoon proberen voor die paar dollar, maar kijk uit voor dit soort
taferelen.
Ik zoek een nieuwe adapter voor mijn macbook pro. Ik durf het alleen niet zo goed aan; als dat ding slecht is verkloot je misschien je macbookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef lj_lightning het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, als je een MacBook van meer dan 1100 euro kan betalen, dan neem ik aan dat je een power-adaptertje voor 20 of 30 euro wel kan betalen, toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe adapter voor mijn macbook pro. Ik durf het alleen niet zo goed aan; als dat ding slecht is verkloot je misschien je macbook
Het is een Macbook pro. Het gaat er niet om dat ik het niet kan betalen (het is overigens 90 euro), maar het is gewoon zonde van het geld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kom op, als je een MacBook van meer dan 1100 euro kan betalen, dan neem ik aan dat je een power-adaptertje voor 20 of 30 euro wel kan betalen, toch?
Echte bazen bestellen ook dezequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:47 schreef firecow het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23485
Date 7/5/2009
Status: Waiting for SupplierBeetje jammer dat ze er niet bij vermelden dat hij niet op voorraad is
Whehe wat zijn jullie grappig, ik heb toch echt echte mesjes uit beverwijk hoor, merk 0,0 verschil met "echte" en ze waren toch wel best goedkoop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had ze ook een keer... Die gelachtige wit-groene strip is gewoon van plastic daar... En ze glijden niet, maar stuiteren over je huid!
Ja wel een echte wel gerefusbishedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:39 schreef dj_ko het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21983
Is dit nou de echte DS of niet?
welke SKU heeft dat vliegtuigkussentje ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
Pakje van DX ontvangen.
Die kussen is echt SUPER en veel beter dan die kussens die je op het vliegtuig kan kopen. Deze hebben een top hoofdsteun waardoor je echt super comfortabel ligt/slaapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je hem in Nederland haalt is het in elk geval makkelijker kwa garantiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Hmnz, zou dat nog wat zijn? of kan ik hem beter hier in NL in de winkel halen?
Dat is dan wel weer zo, ik zit toch te denken om voor 65 euro de gok te nemen... Iemand deze DS al misschien eens besteld?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef gers het volgende:
[..]
Als je hem in Nederland haalt is het in elk geval makkelijker kwa garantie
http://item.taobao.com/au(...)d2fea.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 13 juli 2009 22:00 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22969
Hier het even 2 van besteld.![]()
Je kan die nergens meer vinden, en ze zijn zo fijn.
je kunt hem prima nemen hoor, heb zelf een zwarte gekocht voor in het vliegtuig met een AceKard om de tijd te doden. Meestal werken ze gewoon 100% en zijn ze echt zo goed als nieuw.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, ik zit toch te denken om voor 65 euro de gok te nemen... Iemand deze DS al misschien eens besteld?
jack have u done some research for the videoglasses?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)d2fea.jhtml?cm_cat=0
How about this item for 6$ each ?
I am thinking about it
HIquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
jack have u done some research for the videoglasses?
Morgen en twee weken daarna zal ik em flink gebruiken, ik laat wel even weten of ie de trip heeft overleeftquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
Pakje van DX ontvangen.
Die kussen is echt SUPER en veel beter dan die kussens die je op het vliegtuig kan kopen. Deze hebben een top hoofdsteun waardoor je echt super comfortabel ligt/slaapt.
im intrested, what price?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef jack-peng het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50003881
Anyone can tell me if this item will be hot ?
Mini refrigerator,just 5V as power,USB access,can just put 1 tin drink.DX do not sell it now.Many Chinese office women and guys bought it.I want to update this item in DP.
Well, ill buy one.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef jack-peng het volgende:
Anyone can tell me if this item will be hot ?
Mini refrigerator,just 5V as power,USB access,can just put 1 tin drink.DX do not sell it now.Many Chinese office women and guys bought it.I want to update this item in DP.
For the NDS lite,our price is bit higher than DX.quote:
Your DS's are actually pretty good, most of the DS's from DX are brokenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For the NDS lite,our price is bit higher than DX.
But we can provide after sales service,if the NDS lite has problem,we can provide repair service for free,just need the customer to pay for shipping cost.
And the DSTT card we are doing special promotion,4.99$ for each.
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50003881quote:
I would buy it.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef jack-peng het volgende:
[..]
5V
Inside LED light
weight:362 g
USB access,no need for battery
Size:19.4CM * 9CM * 9CM
price:19.5$ including shipping cost and tracking number,shipping via registered airmail (earn 2.5$ for each)
Will this item be a hot deal ?
Michael will check the DS lite in the supplier's shop,and the warehouse staff will check it again before shipping.Bad ones will be changed immediatly.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Your DS's are actually pretty good, most of the DS's from DX are broken
Oh,my god...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Dionysiou het volgende:
I thought the price would be like 10$
Thats like an hot deal
I will help you to make some vids, but do you want them in dutch or englishquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef jack-peng het volgende:
And here is a promotion plan of DP.
1.Anyone help us to put a "good" reivew in www.resellerating.com ,must be a good review ,but need to looks genuine,then can send an Email to me tell me the name of the review poster and your paypal Email address,I will add 5 point to your account. 10 point = 1$ ,when accumulated to 100$ can ask for cash back.
2.make good video of product in www.youtube.com ,can Email me like the below format:
SKU:
youtube url:
Your paypal Email:
Then I will give 6 to 10 point to your paypal account as prize depend on the quality of the video
10 point = 1$ ,when accumulated to 100 DP point can ask for cash back.
Hope some Holland friends can help me make youtube video,now my website can add vedio in the product page,I hope every item can have a youtube video review.
English is betterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
I will help you to make some vids, but do you want them in dutch or english
If you can help me to take a good video of pepperspray,I can send one to you for free!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Lolque het volgende:
*Heeft een leuk idee voor een filmpje van de pepperspray.....*
my english is not that great but i can add some text in the videoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef jack-peng het volgende:
[..]
English is better
You can put some background music on the video,and hope you can put DP link in the video,then I will give you every video for 10 points
Natuurljik is daar markt voor, maar kennelijk zijn laarzen in de zomer ook erg in trek in Chinaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Jack, heb je al eens nagedacht over voetbalshirts? Had het er vanmorgen met Rachel over. Volgens mij is hier best markt voor
Vooral met het ''bont'' erin.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Natuurljik is daar markt voor, maar kennelijk zijn laarzen in de zomer ook erg in trek in China
Well..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Jack, heb je al eens nagedacht over voetbalshirts? Had het er vanmorgen met Rachel over. Volgens mij is hier best markt voor
No No NOquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
my english is not that great but i can add some text in the video
Your "HI,Jack" Video is very funny!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Natuurljik is daar markt voor, maar kennelijk zijn laarzen in de zomer ook erg in trek in China
Too bad I didn't film the time when I used pepperspray in my school cantine, they had to open the windows and 30 people experienced the effectsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you can help me to take a good video of pepperspray,I can send one to you for free!
sjeez, ga kijken op dealperfect.comquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
What is Rachel her msn, i like girls!
Sorry Jack
Her Email is dealperfectcs02@gmail.comquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
What is Rachel her msn, i like girls!
Sorry Jack
I like kiss samples from here, how much Jack!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Her Email is dealperfectcs02@gmail.com
MSN:dealperfectcs02@live.cn
Now taobao order is her full time job,everyone want to buy items from taobao ,just feel free to send Email to ask her,she will reply Email in the working time.Each Email will be replied in 24 hours.
You need to ask herquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
I like kiss samples from here, how much Jack!
Ik weet niet of het voor copyright problemen kan zorgen, lijkt me niet, aangezien er in Europa ook genoeg aanbieders van nep voetbalshirts te vinden zijn. Het probleem bij bestellen via TaoBao zijn de hoge verzendkosten. Hiermee kunnen ze bijna niet concurreren tegen bijvoorbeeld www.thefootballshirt.com . Of je moet de shirts met slechte kwaliteit gaan leveren, maar dat lijkt me ook niet slim.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Well..
Our programmer told me selling football shirt maybe cause copyright problem,is that right ?
I can tell you some professional taobao supplier for football shirt,you can keep their link,when you want to buy football shirt,you just need to pick some link and tell me your weight and height,I will buy it for you.
http://store.taobao.com/s(...)256c140b76df39bf.htm
This supplier is a professional football shirt seller in taobao.com,I have many taobao order from him and get good feedback.
WTF, what about the rest of your goods? 95% are fakes such as these ugly Uggs and than some shirts should give you problems?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Well..
Our programmer told me selling football shirt maybe cause copyright problem,is that right ?
How much will it be for a shirt like this then?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Well..
I can tell you some professional taobao supplier for football shirt,you can keep their link,when you want to buy football shirt,you just need to pick some link and tell me your weight and height,I will buy it for you.
http://store.taobao.com/s(...)256c140b76df39bf.htm
This supplier is a professional football shirt seller in taobao.com,I have many taobao order from him and get good feedback.
Daar zitten geen broekjes bij, bij die van Jack volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor copyright problemen kan zorgen, lijkt me niet, aangezien er in Europa ook genoeg aanbieders van nep voetbalshirts te vinden zijn. Het probleem bij bestellen via TaoBao zijn de hoge verzendkosten. Hiermee kunnen ze bijna niet concurreren tegen bijvoorbeeld www.thefootballshirt.com . Of je moet de shirts met slechte kwaliteit gaan leveren, maar dat lijkt me ook niet slim.
Nee, verschilt per item op Taobao. ook de kwaliteit vind ik erg verschillend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Daar zitten geen broekjes bij, bij die van Jack volgens mij wel.
Ah, oke. En hoe is de kwaliteit van die shirts van die andere website, en komen er nog verzendkosten bovenop?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, verschilt per item op Taobao. ook de kwaliteit vind ik erg verschillend.
Goede kwaliteit, komen ook nog verzendkosten bij. Meen 4,95. Maar laten we die discussie anders per PM verder voeren. Ben wel benieuwd wat die shirts + broekjes kosten uit de link van Jack.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ah, oke. En hoe is de kwaliteit van die shirts van die andere website, en komen er nog verzendkosten bovenop?
Is that including a gel wrist rest?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)d2fea.jhtml?cm_cat=0
How about this item for 6$ each ?
I am thinking about it
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is een Macbook pro. Het gaat er niet om dat ik het niet kan betalen (het is overigens 90 euro), maar het is gewoon zonde van het geld.
Hij haalt er uiteraard ook sales uit, maar het is inderdaad wel extra service, die we van DX niet terug zienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, die Chinees van DP die hier meeleest, wat een service.
Het kan aan mij liggen, maar ik kan er niet helemaal achter komen welk spreekwoord je nou hebt geprobeerd te vertalen :|quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
As the Dutch say: Just shoot me in a rubber
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een video gemaakt dat ik een Wishing Lamp in de lucht gooi!
Wij zijn dan ook grote kopersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, die Chinees van DP die hier meeleest, wat een service.
Did the price for the shirt from this website including shippin cost ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor copyright problemen kan zorgen, lijkt me niet, aangezien er in Europa ook genoeg aanbieders van nep voetbalshirts te vinden zijn. Het probleem bij bestellen via TaoBao zijn de hoge verzendkosten. Hiermee kunnen ze bijna niet concurreren tegen bijvoorbeeld www.thefootballshirt.com . Of je moet de shirts met slechte kwaliteit gaan leveren, maar dat lijkt me ook niet slim.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
[..]
WTF, what about the rest of your goods? 95% are fakes such as these ugly Uggs and than some shirts should give you problems?
http://item.taobao.com/au(...)6de562dfe0530030.htmquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Joene94 het volgende:
[..]
How much will it be for a shirt like this then?
http://item.taobao.com/au(...)6de562dfe0530030.htm
I've got enough friends who like these shirt, so if the price will be nice, I will buy some.
OKquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Dionysiou het volgende:
How dare you call the Jack UGG ugly you son of a bitch!
JACK GET 'M
Get your Special Clingcling thing ready!
Good work son, you make me proud!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK
I will use the 60ML special police Clingcling gift to treat him
It is hard to ship these items .I think the shipping fee will cost at least 15$quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef UncleSam het volgende:
Jack could you do some research about these 12v heaters/coolers, handy for in your car, boat, mobile home etc.
http://boatandrvaccessories.com/HEATER-FANS.htm
wtf is dat voor dingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef gers het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPf7JukDBBolMLwJioh5U3B2y3hwnHA9sMEI%2BQ10TnVP1QKL4LASRcOW5QeyJnBWVS2edOPbnxtClfOkYQtFp8IZxlOttC6stEmDf%2F%2FTp%2FU8u4Htc%2FV5ofsFKn7bCohc4leBJbhD3HmLs%2FpvLsON4AS3FRcPPaYujYKS4oJWCHY6POlIvpYZmR7RZ3ABGInF4qt56xXHBc%2FNi0hRrNvEKnguCCsZkLnV3pgykI%3D&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgq2domjrgjptaxzq----------------------0-----------------g%2Cyc3ndqbazllo73i----------------40--coefp-0-all-0.htm ook wel geinig
Have you tested your foot ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Hyman het volgende:
Too bad the All stars only go up to size 43
Are they that big/heavy?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef jack-peng het volgende:
[..]
It is hard to ship these items .I think the shipping fee will cost at least 15$
Let's see.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Have you tested your foot ?
Longer than 27.5CM ???
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21506quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef gers het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPf7JukDBBolMLwJioh5U3B2y3hwnHA9sMEI%2BQ10TnVP1QKL4LASRcOW5QeyJnBWVS2edOPbnxtClfOkYQtFp8IZxlOttC6stEmDf%2F%2FTp%2FU8u4Htc%2FV5ofsFKn7bCohc4leBJbhD3HmLs%2FpvLsON4AS3FRcPPaYujYKS4oJWCHY6POlIvpYZmR7RZ3ABGInF4qt56xXHBc%2FNi0hRrNvEKnguCCsZkLnV3pgykI%3D&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgq2domjrgjptaxzq----------------------0-----------------g%2Cyc3ndqbazllo73i----------------40--coefp-0-all-0.htm ook wel geinig
No, not included, I'd like to know your prices in USD, and if they are for the complete set (shirt+pants).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Did the price for the shirt from this website including shippin cost ?
If the price including shipping cost ,I admit I can not beat their price.
Hehehequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh,my god....Your foot is very big!
In my local city,do not have very good Football shirt supplier.Because Shen Zhen is famouse for electronic items.I must find good supplier from taobao.com. Shipping cost from taobao supplier to me will be :1.5$.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No, not included, I'd like to know your prices in USD, and if they are for the complete set (shirt+pants).
As I see many different prices on TaoBao i'd like to know about which one we're talking too.
If the price is good I will order one, if the quality is good i'll order more.
Another thing: If you're going to sell them yourself, you can cut in the shipping costs, not?
Great! And, is that price including the pants you can see on the picture?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)6de562dfe0530030.htm
For this shirt,
1pcs:12.5$ including shipping cost
5pcs:11.5$ including shipping cost and tracking number
How about the price ?
Ja, ik klikte perongelijk op invoeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef Powerkiwi het volgende:
Je moet wel iets toevoegen als je quote
Der komt ook steeds meer bij, eerst stond er niks, toen stond erquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, ik klikte perongelijk op invoeren.
en nou staat er een heel verhaalquote:Great
Klopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:08 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Der komt ook steeds meer bij, eerst stond er niks, toen stond er
[..]
en nou staat er een heel verhaal
Wel eens de uitdrukking gehoord: Schiet mij maar in een kapotje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Indeed ugly isn't the right word, they are awful, who wants to walk around with a half sheep on your feetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 schreef jack-peng volgende:
The UGG is not ugly![]()
What happened with the Special Decoration For Fingersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Dionysiou het volgende:
How dare you call the Jack UGG ugly you son of a bitch!
JACK GET 'M
Get your Special Clingcling thing ready!
Misschien moet je snel modje roepen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:22 schreef delano.888 het volgende:
Oh, dus dit is t "slowchat met jack" topic
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:22 schreef delano.888 het volgende:
Oh, dus dit is t "slowchat met jack" topic
Helaas, 128MB werkt niet, moet blijkbaar écht een 32 MB zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
11 fucking 95 dollar? Dan betaal ik de antiekwaarde!
Ik ga het wel gewoon proberen met een 128MB die ik nog heb.
Dit is Dealperfect, Dealextreme is ook knap lang bij mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef 8D het volgende:
[..]
Haha, mijn dealextreme order list begint inmiddels ook al die lengte te krijgen +).
Bewijs of het is nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Erasmo het volgende:
Als ik al mijn orders bij DP bevestig heb ik 133 punten
ja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:36 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vrienden die ook van alles bestellen via mij hè, dat is ongeveer de helft.
Dat van 6/20 bovenaan bij DX, voor de rest weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef Lolque het volgende:
[..]
*Valt met zn bek open*
Hoeveel orders van 2 dollar zitten daar tussen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Patrickfovic het volgende:
Bij DealPerfect:
You totally have spent US$5864.88 here up to now.
Your collected points are 434
Wie heeft er meer?
Dus jij bent diegene die marktplaats volspamtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Patrickfovic het volgende:
Bij DealPerfect:
[ afbeelding ]
Wie heeft er meer?
Neen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus jij bent diegene die marktplaats volspamt
Net een mobiele speaker gekocht voor mijn netbook, gsm & mp3-speler:Fiio PS1110 Walkbox Portable Stereo Speaker. Kan handig zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Skiet het volgende:
Mini USB koelkast is een leuke gadget, maar wel prijzig! Verder weinig heel veel leuke dingen de laatste tijd gezien. Iemand nog leuke dingen zien langskomen op DP/DX? Leuke gadgets met een beetje functionaliteit bij voorkeur.
Geen 90 euro hoor, maar 72 euro, gaat meer om het wannahave gevoel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef julian6 het volgende:
Wat is er zo belangrijk om te filmen dat je er 90 euro voor wilt uitgeven?!
Jack: if the pants are included 12,50$ is a great price. I will order one to check if the quality is good.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Great! And, is that price including the pants you can see on the picture?
And, do you know the quallity of the football shirts?
Ik heb er toevallig net 2 besteld, en heb 5 eerdere bestellingen al gedaan maar nog niks ontvangen, de 1e was 10 juli en is vandaag geshipped. Maar daar gaat het nu niet om, heel belangrijk voor mij is, kan ik de 2 balonnnen die ik net vandaag heb besteld, zeker weten voor 3 augustus ontvangen? Dat wil ik heel graag weten...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Flying Wishing Lanterns:
[ afbeelding ]
Maar mijn 1e andere bestelling werd naar 5 dagen shipped, en die had die melding niet eens, dus deze waarschijnlijk later? Hoop echt dat ik ze op tijd heb...quote:Typically ships in 2 to 5 business days*
Ik had ze vrij snel in huis, een dag of 12 geloof ik (binnen twee weken in elk geval)quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig net 2 besteld, en heb 5 eerdere bestellingen al gedaan maar nog niks ontvangen, de 1e was 10 juli en is vandaag geshipped. Maar daar gaat het nu niet om, heel belangrijk voor mij is, kan ik de 2 balonnnen die ik net vandaag heb besteld, zeker weten voor 3 augustus ontvangen? Dat wil ik heel graag weten...
PS dit staat er bij:
[..]
Maar mijn 1e andere bestelling werd naar 5 dagen shipped, en die had die melding niet eens, dus deze waarschijnlijk later? Hoop echt dat ik ze op tijd heb...
Ja heb alleen nog maar van deal extreme besteld...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik had ze vrij snel in huis, een dag of 12 geloof ik (binnen twee weken in elk geval)
[edit]
Je hebt twéé ballonnen besteld? Dan zeker via DE en niet via DP? DE is minder vlot met shippen dan DP helaas.
[/edit]
Wat is er mis met DE? Op DP hebben ze alleen wittequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef mtchel112 het volgende:
dat zijn een kleine 3 weken, hmm ik vertrouw DE niet meer en koop er eigenlijk ook niet meer, DP zal sneller zijn en je kan ze via de mail geloof ik per stuk krijgen of per 5 ofzo
Dito.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goede kwaliteit, komen ook nog verzendkosten bij. Meen 4,95. Maar laten we die discussie anders per PM verder voeren. Ben wel benieuwd wat die shirts + broekjes kosten uit de link van Jack.
32.00 Yuan is niet veel, maar wat zijn de verzendkosten enzo.
DP heeft alleen nog maar een SKU voor een witte, maar je krijgt ze in random kleuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er mis met DE? Op DP hebben ze alleen witte
Ah, dus jij bent dat handelaartje op MP.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Patrickfovic het volgende:
Bij DealPerfect:
[ afbeelding ]
Wie heeft er meer?
Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Net even nagevraagd. Die 12,50$ is voor shirt en broekje
Prima prijs als je het mij vraagt, ik bestel er een om kwaliteit te checken.
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:15 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik ook eventjes Jack/Rachel mailen of ik er eentje kan bestellen.
Ja, gewoon Jack of Rachel even mailen, en dan eventjes verwijzen naar die link dat je die wilt kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Zeg regel dit even niet via dit topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Ik zou er ook graag een willen bestellen. Moet ikd an gewoon jack mailen en verwijzen naar die link? Weet hij dan voldoende?
En wat is een gangbare maat voor iemand die niet al te breed is en 1,95m lang?
Jij bent de oude DX topics terug aan het lezen..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Tipje voor mensen die de site van TaoBao niet kunnen lezen (iedereen dus)
http://translate.google.com en dan de link in de textbox plakken. Geweldig werkt dat
Inderdaad, lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef mcwops het volgende:
heb een dikke Casio (Caxio) aangeschaft op DP, blijkt ie na een avondje tuinwerk niet zo heel waterdicht te zijn. doet t nog wel, maar condens achter glas. heb Jack the man een mailtje gestuurd, dat ik er niet mee kan duiken snap ik, maar spatwaterdicht mag ie wel zijn.
Er is er eentje onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij ook.
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rachel zei me dat die Rolexen (Rolax) van aardige kwalteit waren, iemand die al eens zo'n ding heeft gehaald? En zijn het kermiskwaliteit horloges of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
antwoord Jack: gebruik een haardroger![]()
blader ff in de 80-reeks van de oude dx topics. je komt er vast 1 of meerdere tegen die hun ervaring neerschrijven
Bij wie kan ik dan terrecht?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:47 schreef Erasmo het volgende:
RC heli's zijn wel lachen.
Ziet er leuk uit, welke kan je me aanraden? Heb best wel een grote tuin tot mijn beschikking (1600m2) dus daar kan het niet aan liggenquote:
Ik heb er vorige maand eentje gehaald, loopt nog prima, maar draag hem bijna nooit. Zit nu even te zoeken voor wat kleine dingetjes om te bestellen, misschien nog een zonnebril. Heb nu de 21646. Iemand nog een tip?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben je 8 ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef mcwops het volgende:
oei leuk ding. knoepers hard op de fiets![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23055
[ afbeelding ]
Lees de frigging op nou eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef Chuphinh het volgende:
Bij dealperfect hebben ze weer airsoft pistolen van metaal. Komt dit wel door de doane of is het gewoon geluk hebben? En wat gebeurd er als het niet door de keuring komt?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef kloink het volgende:
Zoww....voor de verandering eens wat besteld bij MyMemory.co.uk..
Geen verzendkosten...leuke dingen en het voelt in z'n geheel al bij het bestellen NETTT even wat europezer en zekerder. Misschien komt het omdat ze voornamelijk in engeland zitten.
Ik zocht een bluetooth headsetje maar dan niet met zo'n oortje maar waar je zelf je hoofdtelefoontje kan induwen (dus eigen kwaliteit) en kan gebruiken als heaset MAAR ook als mediaplayer. Dus via bluetooth je muziek vanaf je telefoon streamen.
Ik heb besteld:
http://www.mymemory.co.uk(...)th-Stereo-Headphones
[ afbeelding ]
Net binnen gehad..en het gevoel wat ik had bij het bestellen is bij het krijgen alleen maar meer geworden (ook al is het maar 1 producT).
voor 14 pond (met de huidige koers scheelt het maar weinig met de euro) en gratis thuisbezorg kreeg ik:
- Zeer solide bluetooth unit..voelt gewoon goed..geen goedkoop spul
- Mono oordopjes
- Stereo oordopjes
- Batterij afsluit klepje met broekriem
- idem zonder broekriem
- duidelijke handleiding
- 3.5 jack naar 3.5 jack kabeltje
Mocht je zoiets zoeken.......dit is ECHT een hele goede oplossing voor weinig geld..binnen 3 dagen binnen overigens..
offtopic: hoe heet dat nummer die je hebt gebruikt voor dit filmpje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
YouTube heeft mijn video tering hard verkracht maarja, enjoy voor hoever het kan.
ahh dat is conquest of paradisequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef dj_ko het volgende:
[..]
offtopic: hoe heet dat nummer die je hebt gebruikt voor dit filmpje?
Superleukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
YouTube heeft mijn video tering hard verkracht maarja, enjoy voor hoever het kan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
vandaag een praatje gemaakt met de pakketjesbezorger, die kerel liep eerst altijd met papierwerk rond waarop je moest tekenen, nu heeft hij een pocketpc en hij ligt dat ding te vervloeken.![]()
Kan ik best begrijpen, wij hebben precies dezelfde dingen op het werk en die dingen crashen continue, ze worden na lang gebruik nog smerig sloom ook.
Gisteren had ik voor het eerst ook met zo'n ding moeten werkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
vandaag een praatje gemaakt met de pakketjesbezorger, die kerel liep eerst altijd met papierwerk rond waarop je moest tekenen, nu heeft hij een pocketpc en hij ligt dat ding te vervloeken.![]()
Kan ik best begrijpen, wij hebben precies dezelfde dingen op het werk en die dingen crashen continue, ze worden na lang gebruik nog smerig sloom ook.
Precies hetzelfde hier, pakketbezorger gebruikte ook eerst altijd het oude systeem met papier, maar nu dus met zo'n pocketpc. Was het ook een keer dat we dus voor 3 pakjes getekend hadden, maar van de handtekening was dus niets te lezen, dus moest hij de volgende dag weer terug komen (wel met andere pakketjes) om het opnieuw te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Lolque het volgende:
Oke, heb je hier verder zelf ervaring mee? En, zou je er ook een beetje buiten mee kunnen vliegen? (Denk aan in een achtertuintje of iets dergelijks) En, hoeveel minuten kun je er mee vliegen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Erasmo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Dit is een goede beginnerscopter, nog redelijk crashproof ook
Oke, bedankt! Ik denk toch dat ik er dan eentje wil gaan uitproberen dus ik koop er eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef Erasmo het volgende:
JaZolang het niet hard waait
6-8 minuten
Vliegen doet 'ie wel maar echt bestuurbaar is 'ie niet te noemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef Erasmo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Dit is een goede beginnerscopter, nog redelijk crashproof ook
Kwestie van oefenen, ik heb hem nu aardig goed onder controlequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vliegen doet 'ie wel maar echt bestuurbaar is 'ie niet te noemen.
Het is niet echt dat je 'm makkelijk naar voren, achter en zijwaarts kunt sturen toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef Erasmo het volgende:
Kwestie van oefenen, ik heb hem nu aardig goed onder controle
Je kan ze beter met twee personen oplaten. En het papier wat beter uitvouwen voor je het blokje aansteekt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, maar mijn aanmaakblokje ging schuin zitten dat was meer het probleem maar het ging goed anders had ik het afgekaptquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je kan ze beter met twee personen oplaten. En het papier wat beter uitvouwen voor je het blokje aansteekt!
Ik heb er twee weken geleden heel wat probleemloos opgelaten! (zie foto ergens eerder in dit topic)
[edit]
Ook niet te ongeduldig zijn met oplaten, ze moeten zeker 2-2,5 minuut voorverwarmen!
[/edit]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Flying Wishing Lanterns:
[ afbeelding ]
It is Video instead of Vedioquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568
Do you have a youtube Vedio ?
I can give you 10 DP point if you have made a youtube video for this item. 10point = 1$
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I can give you 10 DP point if you have made a youtube video for this item. 10point = 1$
The vedio is tooo long...9 mins..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
Dude, lees de frigging op nou eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22300
Een erg leuke Raban.
Ziet d'r op de site minder leuk uit dan in het echt, aanradertje voor mensen die een goede bril willen voor weinig geld.
Wanneer verstuurd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef julian6 het volgende:
Pakketje van DealPerfect nog steeds niet binnenWord ook niet gereageerd op mn mail
Dat jij het een Raban noemt maakt hem nog niet minder nepquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoezo, het is een Raban..
Jij denkt natuurlijk weer meteen aan een Ray-Ban..
If any Email send to dealperfectcs01@gmail.com,I promise reply in 24 hours.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:32 schreef julian6 het volgende:
Pakketje van DealPerfect nog steeds niet binnenWord ook niet gereageerd op mn mail
Ja en de Crecodile polo's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:44 schreef jopiede het volgende:
Jah, een beetje raar. Als ik het merk Almani denk je toch ook niet aan het merk Armani.. Laat ons gewoon lekker praten over onze nieuwe hippe mode in Nederland: De RABAN!
Video?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:19 schreef jack-peng het volgende:
[..]
The vedio is tooo long...9 mins..
But I have added it in my website
You can send an Email to me to request for 10 points
Via EMS word wél alles gecontroleerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik moet 150 x een betaald product op Volumerate hebben, maar dan moet het met EMS! Iemand enig idee wat de pakkans is qua Douane en hoe ik het legaal kan doen?
Het zijn geen illegale items.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:43 schreef Lolque het volgende:
[..]
Via EMS word wél alles gecontroleerd.
Dus je gaat d'r sowieso belasting over betalen en als het ''illegale'' items zijn krijg je het geeneens.
I have just replied all the Email in my Email box.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef jopiede het volgende:
Jack i just mailed you:) A reply would be fantastic
Which item ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik moet 150 x een betaald product op Volumerate hebben, maar dan moet het met EMS! Iemand enig idee wat de pakkans is qua Douane en hoe ik het legaal kan doen?
Volumerate charges EMS fee very high,and you have to pay for tax.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het zijn geen illegale items.![]()
Maar dan moet ik dus wel meer betalen.
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Which item ?
Maybe I can give you some tip
For DSTT,if you need 100 pcs,4.90$ each including shipping cost.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.
I need 100 of them.
No video, just pictures. Next batch (already ordered!) I might make a video!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Stop toch eens met praten over fakes, het mag niet!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef MellyVan het volgende:
Iemand ervaring met DealPerfect en dat de spullen die je krijgt niet gelijk zijn aan wat er op de foto's staat?
- matzwarte U007 uboat is op 5 punten anders (gelukkig alleen maar beter en reeeler)
------------------------------------------------------
Opzich prima spullen, maar zo weet je nooit wat je besteld!
Looks good Jack, i might consider getting one..! You say they are from the original factory..? Great!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef jack-peng het volgende:
Here is a hottest item in taobao.com.
I am strongly recommend:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=e2f2a43b5085e1013fcff0ebd2fed282&x_id=0db2
19.02$ including shipping cost (expire date July 22),this item is on promotion.
But the size just for :170CM ~~185CM people.
size S = 170CM
size M= 175CM
size L =180CM
size XL= 185CM
From original factory and with original package.
I pay $511.47 at Volumerate for 100 DSTT, so dealperfect is better at DSTT.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:02 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For DSTT,if you need 100 pcs,4.90$ each including shipping cost.
4.9*100=490$ That is the total price including all.
Volumerate will charge the items cost and shipping fee seperately,you just need to compare the total cost.
I think I can beat volumerate on the total cost.
You can send Email to dealperfectcs01@gmail.com for further contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |