Ik weet het zelf niet, lijkt me wel fijn maar er staan genoeg reviews van op internet; http://asia.cnet.com/tv/t(...)331,44658578p,00.htmquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26366
Zou dit ding een beetje de moeite waard zijn?
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand dit ooit tegengekomen?
Die 'genuine' zippos zijn wel echt, maar ik heb laatst een neppe besteld die ik deze week binnen verwacht, dus dan hoor je het wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:58 schreef Jeff89 het volgende:
Aangezien die zonnebrillen blijkbaar imitatie zijn, kan ik er zeker ook wel vanuit gaan dat die Zippo's nep zijn? Want in dat geval is 15 dollar wel vrij duur..
Ga dan voor de Nokia N800"?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet, lijkt me wel fijn maar er staan genoeg reviews van op internet; http://asia.cnet.com/tv/t(...)331,44658578p,00.htm
http://asia.cnet.com/revi(...)489,44658578p,00.htm
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..quote:Op maandag 13 juli 2009 12:19 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Die 'genuine' zippos zijn wel echt, maar ik heb laatst een neppe besteld die ik deze week binnen verwacht, dus dan hoor je het wel.
Niks is echt uit China. Maar dit is wel een goede replica. Ik kan wel wat foto's maken. + komt in mooi doosje.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..
Ik heb zelf een fake ipod (niet van DX maar oké) en die gaat 4 uur mee. Valt dus wel mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met die fake ipods?
En dan met name de accuduur van die dingen, dat is bij fake producten vaak nog een slecht punt terwijl ik dat eigenlijk juist 1 van de belangrijkste vind. En hoelang duurt het ongeveer voor zoiets bij je thuis binnen is of is dat echt heel verschillend?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef mtchel112 het volgende:
nu nog je macro functie aanzetten
Is speedlinq een beetje paranoide, of moet ik me zorgen gaan maken?quote:<bla@dibla.speedlinq.nl>: host splnq-mx.migratie.telfort.nl[195.241.79.151]
said: 550 This message contains malware
(Sanesecurity.Jurlbl.5624.UNOFFICIAL) (in reply to end of DATA command)
Ik heb een echte gehad, die is alleen sinds een week kwijt, daarom heb ik een nieuwe besteld. Maar als ik hem binnen heb kan ik toch wel vergelijken, ook al heb ik de echte er niet bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..
Late reactie, maar een 2,4GHz zender/ontvanger gaat zelf op zoek naar een vrije frequentie. Bij een AM of FM zender moet je kristallen verwisselen om van frequentie te veranderen en heb je pech als er iemand in de buurt zit op dezelfde frequentie. De reactiesnelheid van 2,4GHz is wel iets langzamer dan bij de normale frequenties, maar zolang je geen wedstrijden vliegt merk je daar helemaal niets van. Een 2,4GHz zender is gewoon praktischer, maar goed, daar heb je ook weer alleen profijt van als je samen met anderen gaat vliegen.quote:
Het 1e.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Beelzebufo het volgende:
Euh?
Ik forward een bericht van DP naar iemand anders (een 'your order has been shipped'), wat krijg ik terug?
[..]
Is speedlinq een beetje paranoide, of moet ik me zorgen gaan maken?
Ja dat is irritant kort dusquote:Op maandag 13 juli 2009 14:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een fake ipod (niet van DX maar oké) en die gaat 4 uur mee. Valt dus wel mee.
Ik vind het wel meevallen als je kijkt naar de prijsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is irritant kort dusik koop wel weer een echte
![]()
Er zijn qua accuduur wel betere muziekspelers dan de Ipodquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is irritant kort dusik koop wel weer een echte
![]()
Alleen de buitenkant.. en dan verkopen op marktplaatsquote:Op zondag 12 juli 2009 11:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bestaat overigens al een tijdje.. De gozer die het opgezet heeft, heeft inmiddels al wel z'n banner veranderd.
[..]
Ga je zelf een psp in elkaar zetten..?
Dat is me pas hightech band-gearquote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand dit ooit tegengekomen?
Lijm je hem niet vast aan je armquote:Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef Andiamo het volgende:
ik heb deze overigens net ook besteld
[ afbeelding ]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zoiets:
http://www.relaxsee.com/videoglasses.htm
I would certainly be interested in it.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?
It is OK to ship the lantern with mixed colors ,just need to send an Email to dealperfectcs01@gmail.com to inform me after you have done the order,tell me the order number and your demandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
im intrested if the price isnt to highquote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?
I have recorded this item,and our purchasing staff will go to the market to find it.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
I would certainly be interested in it.
HI! Patricquote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
im intrested if the price isnt to high
I promise the price will be cheaper than DX.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:48 schreef Powerkiwi het volgende:
JACK, OUR HERO!
I think that it'll be hot, I might buy it if it's not too expensive!
Jack, seriously, you're a hero.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have recorded this item,and our purchasing staff will go to the market to find it.
I think ,if the company do not bankrupt right now ,I can get it to my website.
Waarom heb je een nieuwe nodig danquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
ligt eraan hoe groot het scherm is he.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef neo2000 het volgende:
Ziet er wel leuk uit, maar die resoluties..Is voor gamen of films kijken niet echt een optie, 640x480 de max..
From that factory,2 option:quote:Op maandag 13 juli 2009 18:28 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot het scherm is he.
What is the size (centimeters) of the screen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
From that factory,2 option:
640X480 and 320x240
Ik heb deze:quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel bij.quote:Games don't work, no brightness settings. No cd for drivers or video converter included.
I think most people here want 640x480.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
From that factory,2 option:
640X480 and 320x240
Ik zal er de volgende keer ook een bestellenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit blijft het leukste item van heel DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Altijd als ik een bestelling doe, doe ik er eentje bij
Maar als ie ergens anders vandaan komt, hoeft het dus niet dezelfde te zijn..quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068
En die is echt helemaal GE-WEL-DIG echt waar, zo goed! Ik kijk er soms video op en de kwaliteit is echt prachtig!!! Accuduur is ook zeer goed, ik gok zeker een uur of 10.
Maar
Ik heb m via marktplaats gekocht, en daar zit gek genoeg:
[..]
Wel bij.
Dan haal je m ook via marktplaatsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar als ie ergens anders vandaan komt, hoeft het dus niet dezelfde te zijn..Als er bijvoorbeeld een andere firmware op zit, kan het al zijn dat de batterijduur anders is bijvoorbeeld..
Heb je het mailadres van die gast nog? Kun je vragen waar hij vandaan komtquote:
Mag je zelf doen:quote:Op maandag 13 juli 2009 19:56 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Heb je het mailadres van die gast nog? Kun je vragen waar hij vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |