Which item is wrong ??quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef richbitch het volgende:
Net iets binnengekregen van Dealperfect.. verkeerde producten.. heerlijk
Jack! Still lovin the glasses! Thanks again for combining my DP and PayPal account!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Which item is wrong ??
Please send Email to dealperfectcs01@gmail.com ,will give you solution in the Email.
Nice new topic![]()
![]()
You are welcomequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jack! Still lovin the glasses! Thanks again for combining my DP and PayPal account!
Jack! I got 5 green wishinglamps and not 5 purple lamps. But never mind, you can´t see the color at night when you activate the balloon. ±Pquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:31 schreef jack-peng het volgende:
Here I will start a small Activities.
Recently ,we will update many memory cards.
And we will sell all the memory cards cheaper than focalprice and dealextreme ,and the lowest price will last for about one month.
Because I can not open their website in China ,so I need someone to help me.
I need all the price of hot cards of Focalprice or Dealextreme.
As detail as you can.
Like the below format.
DX SKU: 15613
Item name: DSTT
Price for 1pcs:XXX 3 to 10pcs:XXXX
As detail as you can...and I need all the cards price informatin...
I will choose the best answer and give the customer 20$ free store credit,and he can use the 20$ to buy anything from DP or taobao.com.
Hope anyone can help me.
20$ is not much ,just a friendly prize
Please send Email to dealperfectcs01@gmail.com to enjoy the activity.
![]()
![]()
![]()
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...quote:
Dat is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...
I have sent you a mail, Jackquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef jack-peng het volgende:
Ok!
If you can tell me all the hot cards price information of DX or FP,20$ as personal prize for you.
But it will be a lot of work
Als jij de link naar die afbeelding dan ook weghaalt, is er niets meer aan het handje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Weekje op vakantie, en dan bij terugkomst dit zien is geweldig
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha mooi man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22868quote:Ideal for self-defense in urgent time
Hoe wil je je verdedigen met zo'n ding dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:06 schreef e-wok het volgende:
omg, een nieuwe variatie op 'special decoration for you hand'!
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22868
Maybe these people can help you HELPFULL PEOPLEquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef jack-peng het volgende:
Ok!
If you can tell me all the hot cards price information of DX or FP,20$ as personal prize for you.
But it will be a lot of work
this is a gadget,not a weaponquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe wil je je verdedigen met zo'n ding dan?![]()
Doe mij toch maar gewoon met de blote handen, wapens zijn voor mietjes.
It is Described as a weapon of self defense on your site: ''Ideal for self-defense in urgent time''.quote:
Valt mee dacht ik zoquote:
Die papieren enveloppen allemaal van die piggies, 1 per envelopquote:
Haha, mijn moeder zei nog dat hij bij een van de grote pakketjes zei "Ik moet hier wel vaak langskomen zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha mooi man!
Word je pakketjes bezorger niet knetterleip van jou?
Ik had ooit dat ik niet thuis was en er een pakketje werd bezorgt (niemand was thuis) en dat hij toen om 4 uur nog even langs kwam omdat het toch bijna op zijn route lag, omdat hij wel kon raden dat ik op school zat. Best nice van een postbode.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha mooi man!
Word je pakketjes bezorger niet knetterleip van jou?
Dat is inderdaad wel netjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik had ooit dat ik niet thuis was en er een pakketje werd bezorgt (niemand was thuis) en dat hij toen om 4 uur nog even langs kwam omdat het toch bijna op zijn route lag, omdat hij wel kon raden dat ik op school zat. Best nice van een postbode.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als jij de link naar die afbeelding dan ook weghaalt, is er niets meer aan het handje.
haha...ach ja op den duur weet je van elk huis de achternamen erbijquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Ik word ook al aangesproken met mn voornaam.
Beter investeer je dat geld in het verbeteren van je Warehouse om producten sneller te verzenden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:35 schreef jack-peng het volgende:
I have received many Email about th memory cards price information abouht FP and DX.
Robert-Jan Buis from FOK gave me the best information.
So I will give him 20$ as prize..
Thank you Robert-Jan Buis
Kan je een chinees 2 weken voor laten werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Beter investeer je dat geld in het verbeteren van je Warehouse om producten sneller te verzenden...
daaromquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Kan je een chinees 2 weken voor laten werken.
Daar mogen we dus niet over pratenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:39 schreef delano.888 het volgende:
Oh dit is dus het dealextreme topic
Zou ik zo iets binnen krijgen denk je?
Oh echt? Dat heb ik gemist, iemand die me kan pm'en of dit wel of niet binnen gaat komen?quote:
Wat moet ik invullen dan?quote:Your order will be submitted as soon as the following items are corrected:
* State is missing.
Provincie doen dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef PedroN het volgende:
United states of Tuitjenhoorn misschien of gewoon je provincie
Vakantie gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik gemist, iemand die me kan pm'en of dit wel of niet binnen gaat komen?
Hoezo zou hier niet over gepraat mogen worden het zijn toch "toy" guns...
Ook dat niet, ik ben nieuw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vakantie gehad?Lees dit topic dan eens even door:
DX topics doorstart
Dat PM'en wordt dus ook niet echt meer geapprecieerd..
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook dat niet, ik ben nieuw.
Het gaat nu over een speelgoed iets, dat moet toch geen probleem zijn om te discussieren?
Ok zal me kop er over houden in dit topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..Maar dat is dus niet het geval, sorry..
Over die BB guns, zoals Scorpie dus al zei op de vorige pagina, daar mag niet meer over gepraat worden.. Het is inderdaad speelgoed, maar (helaas) denkt de Nederlandse wet daar iets anders over, en wordt het gewoonweg gezien als een wapen omdat het onderscheid niet te maken valt.. Probleem is dat die dingen te veel lijken.. Het kopen van BB guns kan je zelfs een strafblad op leveren in Nederland. Maar goed nu heb ik misschien al weer te veel gezegd hier over.
Zoals vaker gezegd, de kans is 1 op 100 dat je gepakt wordt maar als je gepakt wordt dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok zal me kop er over houden in dit topic
Al MOET en zal ik er een hebben, weet alleen nog niet hoe
Bij mij kon hij gewoon door de brievenbusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was het topic al kwijt, fijn dat ik hem weer heb gevonden. Goed bezig mods!
Vallen zonnebrillen ook onder kleding? Zo ja, dan wil ik graag weten of dat ding door de brievenbus past of dat hij bij de buren moet worden bezorgd.
http://tinyurl.com/lg7yemquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zoiets:
http://www.relaxsee.com/videoglasses.htm
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef firecow het volgende:
En wat is het doel van die dingne ??
Mijn pakketje is inmiddels shipppped... Ben benieuwd!
Helpfull..quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.
Je kan hem ook gewoon mailen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Jack kan Nederlands dus doe maar gewoon Nederlands typenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
you fail...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
quote:Thank you SEM
I think you gave me a great help!!
I will give you 20$ as prize too.
If you want to order items in my website or taobao.com,you can use the 20$ as discount.
you just need to contact me before shipping to use the 20$.
Thank you very very much.
Best regards,
Jack
Ik heb blauwe hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
Please advise!
1. Dat zijn de enige video glasses op DX.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
quote:
En dan ben je automatisch Noob?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat jij je beter voelt dan anderen, of wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg..
Is het "fruit-neemt-het-op-voor-fruit" dag ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:24 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat jij je beter voelt dan anderen, of wel?
Ik weet ook wel zeker dat iemand die gemiddeld 6 berichten per dag op fok zet een heel stralend sociaal leven heeft.
*not*
Hou voortaan je opmerkingen even voor je aub.
Haha, gelijk heb jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:35 schreef neo2000 het volgende:
Goed, de reeks was weer leuk zolang het duurde.. (1 topic lang, hulde..) Schijnbaar trekt dit topic alleen infantiele lieden en dito reakties aan. Jammer.
Terug ontopic:
Deze kabel besteld bij DX vanmorgen:
[ link | afbeelding ]
Wel leuk, originele HTC kabel kost 25 euro bij de Mediamarkt.. Deze ziet er van de zijkant al exact hetzelfde uit.. En dat voor 3 euro..
24 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb je![]()
Stel je dan eens voor hóe veel winst HTC maakt op die dingen!
zoiets wel ja..quote:
het zou je moeten helpen bij je menstruatie lees ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Lolque het volgende:
Kheb dit besteld: http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=11265
Zal heul niet werken, maar verder ziet het er wel grappig uit denk ik![]()
![]()
Ik meld het wel als ik hem binnen heb, en als ik over een jaar huidkanker heb meld ik het óók.![]()
Volgens mij hebben ze het de laatste tijd goed druk bij DP, mede dankzij mij aangezien ik (eindelijk) mn belastingcenten terug heb.
*Koopt er nog 1tje bij voor vriendin*quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
het zou je moeten helpen bij je menstruatie lees ik
Voor brillen heb je DP...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21768
Is trouwens een afrader, dat ding past met geen mogelijkheid op je neus waardoor het er niet uit ziet.
En ik heb juist een relatief kleine neus, dus begin d'r maar niet over.
Klopt, die heb ik ook al.quote:
Ik hád gemaild maar geen bericht teruggehad (inmiddels uiteraard wel, nét even te ongeduldig)quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jack kan Nederlands dus doe maar gewoon Nederlands typen
Zoek eens iets op die site dat wél engels is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21620
Armband is toch niet engels
Een vriend van mij heeft een Hiphone, das een vergelijkbare kloon alleen iets anders. Hij heeft daar wel goeie ervaringen mee, het is natuurlijk nooit zo goed als een echte maar het komt leuk in de buurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoek eens iets op die site dat wél engels is.
Trouwens, weet iemand hoe het werkt met een telefoon kopen via DX/FP of wat dan ook?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23047
Ik vind dit wel een mooi dingetje, maar werkt die wel in Nederland?, is die gewoon simlock vrij dat je er een sim kaart injoekelt en dat hij gewoon werkt?
Zoja, welke provider moet je dan hebben?![]()
Alvast bedankt
Hmm, ik heb dezelfde bril en ook een kleine neus, maar gaat prima hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21768
Is trouwens een afrader, dat ding past met geen mogelijkheid op je neus waardoor het er niet uit ziet.
En ik heb juist een relatief kleine neus, dus begin d'r maar niet over.
Dat doet mn gevoelens pijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef lezut het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dezelfde bril en ook een kleine neus, maar gaat prima hier.
Misschien toch maar eens een neuscorrectie overwegen?(of is het nog te vroeg voor dat soort grappen
)
..en weer up..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:58 schreef Patrickfovic het volgende:
Jippie! het is weer zo ver, DealExtreme.com is downalleen https werkt nog
Waar is je flitsende GTAIV-usericon gebleven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist mn allereerste aankoop ooit bij dealextreme gedaan![]()
![]()
![]()
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037
Ik dacht ik begin klein om ervaring op te doen
Ja, bv. FocalPrice, YoPool en KaiDomain.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef Cahir het volgende:
Zijn er meer sites buiten DealExtreme en DealPerfect?
quote:Mogelijk zijn kosten voor internationale betalingen van 0,5% van toepassing. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij verkopers in het Verenigd Koninkrijk die bij PayPal zijn geregistreerd in een land uit de Europese Unie, en die betalingen uit andere landen van de Europese Unie in euro's ontvangen.
Als de valuta voor uw transactie moet worden omgerekend, wordt dit gedaan aan de hand van een wisselkoers voor de detailhandel die wordt bepaald door PayPal. Deze wisselkoers is inclusief een marge van 2,5% boven op de wisselkoers waartegen PayPal in het groot vreemde valuta's aanschaft
Nee, komen geen extra kosten bij. PayPal hanteert de huidige wisselkoers. Dus alle prijzen deel je door de euro/dollarverhouding en je weet wat het in Euro's kost.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:36 schreef Cahir het volgende:
Kan je op DP met euro's betalen? Komen er eventuele kosten bovenop voor PayPal aangezien dit? :
[..]
Geen idee, ik weet wel dat zelfstandige bezorgers (die onder freelance bij TNT werken, en daar heb je een hele boel van.) per bezorgd pakketje een vergoeding krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef Lolque het volgende:
Ik verwacht de komende maand zoveel pakketjes dat de arme pakketjesbezorger elke dag langs mag komen.![]()
Krijgen ze ook een soort van 'Provisie' per pakketje of hebben ze niet zoveel geluk?
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hosselquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat zelfstandige bezorgers (die onder freelance bij TNT werken, en daar heb je een hele boel van.) per bezorgd pakketje een vergoeding krijgen.
Of meer dan 1 cent?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hossel
ik weet het fijne er niet van, maar bij pakket post (wat dus niet door dw brievenbus past) krijgen ze een vergoeding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou dat meer zijn dan 78 cent? Anders zie ik nog wel een mooie hossel
dat kun je niet versturen hequote:
Dan moet je de Reviews lezen of vragen of iemand hier d'r toevallig ervaring mee heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef bhm het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit op die site maar is he ook een beetje kwaliteit?
..En je kan natuurlijk ook af en toe eens gluren in het [GADGETS] DealExtreme reviewtopic !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef bhm het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit op die site maar is he ook een beetje kwaliteit?
Die heb ik nog?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:41 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Waar is je flitsende GTAIV-usericon gebleven?
Denk t...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
hier niet, of komt dat door Chrome?
MIJN PAKKETJE IS GESHIPPED
Ik wil jouw monitorquote:
Chrome doet het hier prima, en ik zie zn afbeelding ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:06 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik wil jouw monitor![]()
Chrome doet dus kut.
Dat is heul niet nodig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:40 schreef bhm het volgende:Wou graag een zonnebril kopen via dealextreme.
Maar je moet hier dus een creditcard voor hebben begrijp ik?
100 van die 2kleurenglowsticks om mee te gooien in de vakantie,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Chrome doet het hier prima, en ik zie zn afbeelding ook.![]()
Wat zit d'r in je pakketje?
Mijn Spy-Pen is zojuist verstuurd.
linkje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
100 van die 2kleurenglowsticks om mee te gooien in de vakantie,
Ik heb FF en zie hem ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:06 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik wil jouw monitor![]()
Chrome doet dus kut.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
100 van die 2kleurenglowsticks om mee te gooien in de vakantie, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6627
een zippo-achtige aansteker,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12662
en eehhh... OHJA een elastiekjespistool
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11379
Best wel raar, het was zomaar dat ik hem niet meer zag .?quote:
uit de min?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef Elias3 het volgende:
Paypal is weer uit de min dus dat wordt bestellen!
Soms, als je je rekening (giro/bank) hebt gekoppeld met paypal, en er staat niet genoeg op je paypal dan komt je paypal in de min waarna je even geld moet overmaken naar paypal.quote:
Krijg ze wss deze week nog binnen, ze zijn gisteravond verzonden, dan zet ik wel ff een review in het reviewtopicquote:
Welke baas heeft dat bedachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:13 schreef Flaccid het volgende:
het is verder precies de site van DXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou het een oplichter zijn ofzo?
ah, zoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef Powerkiwi het volgende:
Nee, iemand die gewoon doorlinkt naar de site van DX, en daar zijn eigen banner onder zet.
DX wordt steeds populairder, daarom gaan alle domme vmboers daar ook spullen kopen en die kunnen niet zo goed onthouden of het nou .com of .nl is.
Dan vullen ze .nl in en krijgen ze deze site, JM Haas verdient hier geld aan omdat er een banner boven staat.
Tuig van de richel is hetquote:
Haha grapjas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef mtchel112 het volgende:
heb weer even wat besteld van DP, mag niet zeggen wat het is, ik zeg alleen dat je het in de zomer goed kan gebruiken!
Zoveel geld is het nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:16 schreef mtchel112 het volgende:
oke die heb ik dus gekocht, hoop datie bevalt en goede kwaliteit is denkt wel en ach voor 9 euro geef ik er ook niet om
Ray-Ban imitatie neppe zonnebril = niet legaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo mag dit niet?
Stort maar naar mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:41 schreef Deezertje het volgende:
Heeft er iemand een zonnebril met ingebouwde MP3 speler zoals ze die op DX,FP en eBay verkopen?En zo ja, is het wat??
-1 voor PayPal;
heb 70 euro teruggestort gekregen op mijn account, als ik dat op me bankrekening wil hebben kost het 1 euro transactiekosten. PayPal saldo boven de 100 euro is gratis... Zal ik het laten staan of niet?
Oh zo. Wat een gelulquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ray-Ban imitatie neppe zonnebril = niet legaal.
Het is ook gewoon een RaBan, geen Ray-ban.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ray-Ban imitatie neppe zonnebril = niet legaal.
Ik weet het niet, van de ene kant zouden ze hun werk moeten doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Zouden jullie zoiets trouwens vertrouwen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17872
50 stuks voor minder dan 4 dollar...
EDIT: Laat maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Stort maar naar mij.
[..]
Oh zo. Wat een gelul
Ratel het dan niet weer op...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Zeg er maar niet te veel over want dan krijg je een tekst van ome Klonk die slaat als een lul op een drumstel.
Het was iets met het oude DX topic waar illegale handeltjes werden opgezet en over verboden wapens werd gepraat.
Het modderteam heeft toen de beslissing genomen dit topic te openen maar er mag nou niet meer over verboden spullen worden gepraat enzo.
lol heb die ook is gekocht leek me wel lagge om n keer n fiets van n vriend helemaal vol te hangen met die dingen, gebruik ze niet voor waar ze voor bestemd zijn gast:p gaan erg snel kapot etc maarja was te verwachten en leuk als waterballon, mensen te klotenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom denk je dat er 1 miljard chinezen zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Die magneten schijnen heel gaaf te zijn, die rode laser ken ik niet, en ik heb zelf een groene TRU 30mw, dat vind ik zelf meer dan genoeg want het vreet batterijen, ik raad je aan die te nemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:36 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
lasers
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
en magneten
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13503
lijken me wel leuk...
ow, ok.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:38 schreef mtchel112 het volgende:
lasers >1mw mogen hier niet, dus je mag het oook niet postennnn![]()
btw, voor 4 dollar meer heb je n mooier model 200mw red laser met batterijen
quote:
1 |
Batterijen moet je gewoon bij de Aldi kopen (de oplaadbare van Top Craft die bij/indebuurtvan de kassa liggen), zijn erg goede batterijen. Heb hier verschillende setjes liggen (waarvan enkele sets echt járen oud) en ze werken prima, en hebben lekker veel capaciteit. Niet moeilijk doen met China en PayPal enzo, gewoon Aldiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:50 schreef mtchel112 het volgende:
idd als je echt sterke lasers koopt die op AAA werken, koop oplaadbare batterijen scheelt je heel wat eurotjes!
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Zijn die 200mW lasers legaal in NL?
Zoals deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:13 schreef Flaccid het volgende:DIe ken ik! Is geen vmbo'er of oplichter in elk geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde vandaag voor het eerst dan dealextreme... Ik als noob op het gebied van aankopen doen in het buitenland vroeg mij kneuzig af of dit wel veilig is![]()
Nou, ik heb geen idee, zou niet weten waarom dit nou ook al weer illegaal zou moeten zijn in NL... Dus, iemand die het weet?quote:
ik zou die chinezen niet zo vertrouwen voor zulke belangrijke zakenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Elias3 het volgende:
Net mijn grootste order bij DX ooit geplaatst:
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18886 (puber grapjes)
Total $51,00
Illegaal, volgens mij was dat ook al in dit topic langs gekomen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee, zou niet weten waarom dit nou ook al weer illegaal zou moeten zijn in NL... Dus, iemand die het weet?
http://www.refdag.nl/oud/vp/980905vp05.htmlquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee, zou niet weten waarom dit nou ook al weer illegaal zou moeten zijn in NL... Dus, iemand die het weet?
Batterijen kopen doe je bij Action! Ik moest laatst een knoopcel cr2032 hebben... Bij de Praxis 1 stuk 5 euro, bij action 89 eurocent en dan heb je er 8!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:18 schreef joepie91 het volgende:
Batterijen moet je gewoon bij de Aldi kopen (de oplaadbare van Top Craft die bij/indebuurtvan de kassa liggen), zijn erg goede batterijen. Heb hier verschillende setjes liggen (waarvan enkele sets echt járen oud) en ze werken prima, en hebben lekker veel capaciteit. Niet moeilijk doen met China en PayPal enzo, gewoon Aldi
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:36 schreef Damzkieee het volgende:.............
Vallen zonnebrillen ook onder kleding? Zo ja, dan wil ik graag weten of dat ding door de brievenbus past of dat hij bij de buren moet worden bezorgd.
De meeste mensen werken of gaan naar school, en vaak komt de pakketjesbezorger in die tijd.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan ook zelf thuisblijven en de deur open doen als de bel gaat
![]()
En anders ga je hem lekker zelf halen op het postkantoor![]()
Als jij mijn buur was .........
http://www.condoom-anoniem.nl/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Bestaat overigens al een tijdje.. De gozer die het opgezet heeft, heeft inmiddels al wel z'n banner veranderd.quote:
Ga je zelf een psp in elkaar zetten..?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Elias3 het volgende:
<snip>
Total $51,00
2/3 weken vanaf het moment dat je besteldquote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Pyttpytt het volgende:
Hoe lang duurt het voor je spullen er zijn? Ik ga binnenkort verhuizen nml...
1,5 tot 2 weken.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Pyttpytt het volgende:
Hoe lang duurt het voor je spullen er zijn? Ik ga binnenkort verhuizen nml...
Wat denk je zelf? Natuurlijk niet... Ze zijn zo fake als het maar kan.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:53 schreef aaipod het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21448
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21439
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449
Dit zijn toch geen echte OEM's..? Dat kan toch niet voor die prijs? Heeft iemand toevallig 1 van deze drie? Zijn de menu'tjes in ieder geval origineel?
Hartstikke fake, maar ze zijn wel de "beste" namaak iPods die er zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:53 schreef aaipod het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21448
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21439
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449
Dit zijn toch geen echte OEM's..? Dat kan toch niet voor die prijs? Heeft iemand toevallig 1 van deze drie? Zijn de menu'tjes in ieder geval origineel?
dat doen ze express omdat je een blauwe bentquote:Op zondag 12 juli 2009 14:12 schreef Mirjam het volgende:
mijn bestelling bij dx staat al sinds vrijdag op ready
stuur het dan direct op
stelletje bitchesquote:Op zondag 12 juli 2009 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
dat doen ze express omdat je een blauwe bent
Ga je een psp bouwen ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Elias3 het volgende:
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1456
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2780
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2979
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4121
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4884
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6816
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8566
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8667
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9161
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12004
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13252
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13480
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14234
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16489
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18886 (puber grapjes)
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23641
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25433
Total $51,00
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23047quote:
Haha gaaf, zet je hem in het reviewtopic als je hem binnen hebt?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deze, ik ga het gewoon proberen.
65 euro is sowieso geen geld voor een mobieltje.
Zal ik doen, maar dat duurt nog even aangezien ik hem eerst een weekje of 2 wil gebruiken om hem een beetje door te krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:44 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Haha gaaf, zet je hem in het reviewtopic als je hem binnen hebt?
Ben altijd al wel nieuwsgierig geweest naar hoe die dingen nou zijn, anders bestel ik er ook mss nog wel eens eentje!
Laat ff weten hoe die bevalt als je 'm hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Deze, ik ga het gewoon proberen.
65 euro is sowieso geen geld voor een mobieltje.
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naarquote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe die bevalt als je 'm hebt
Houd ons op de hoogtequote:Op zondag 12 juli 2009 16:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga een eSky Hunter
[ afbeelding ]
of
Een eSky E020 kopen denk er al een tijdje over.
[ afbeelding ]
Heb Jack gevraagd of ie ze misschien goedkoper kon leveren dus ben benieuwd.
Trouwens wat is er beter aan 2.4G?
Ga er maar van uit dat de kwaliteit kut met peren is, dan wordt het ook niet veel beterquote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef julian6 het volgende:
Heb van de week 2 boxershorts besteld bij DP. Hoop echt dat ze van goeie kwaliteit zijnhoef ik nooit meer woekerprijzen te betalen voor een paar CK's of BB's.
we zullen zien, ik verwacht overigens dat ze goed zullen zijn. Want zo goedkoop zijn ze nou ook niet, en die dingen worden daar voor heel goedkoop geproduceert en hier in NL voor 10x die inkoopprijs verkocht.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de kwaliteit kut met peren is, dan wordt het ook niet veel beter
En op basis van welke informatie onderbouw je dat? Dit valt namelijk best mee, ik heb zelf 1tje gekocht en de kwaliteit was best goed, alleen had ik een wat te kleine maat.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de kwaliteit kut met peren is, dan wordt het ook niet veel beter
Die van mij waren ook te klein en het katoen was niet echt stevig, je keen er zo doorheen na een beetje uitrekken. Lagen snel in de containerquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
En op basis van welke informatie onderbouw je dat? Dit valt namelijk best mee, ik heb zelf 1tje gekocht en de kwaliteit was best goed, alleen had ik een wat te kleine maat.
Beetje afvallen misschien?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:23 schreef e-wok het volgende:
[..]
Die van mij waren ook te klein en het katoen was niet echt stevig, je keen er zo doorheen na een beetje uitrekken. Lagen snel in de container
Mijne zijn ook prima. Niks mee aan de hand. Heb er in totaal een stuk of.. 5.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Beetje afvallen misschien?![]()
Mijne zijn gewoon goede kwaliteit, ik heb d'r in totaal 3.
Niks mis mee.
Had een L maar die zat me iets te krapquote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Beetje afvallen misschien?![]()
Mijne zijn gewoon goede kwaliteit, ik heb d'r in totaal 3.
Niks mis mee.
Sowieso is die band veel smaller dan bij originele BB's.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef mtchel112 het volgende:
BB boxers moet je niet nemen, geen maten dus geheid fout als je beetje lang/dik bent ofzo ik heb er zelf 1:P ik geef m aan een vriend die denk ik 1,65-1,70 lang is die past m wel.
en kwaliteit is denk ik gwn goed hoor! ik heb n shirt van DP en is topkwaliteit!
BB's zijn sowieso niks van DP, CK's zijn prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef mtchel112 het volgende:
BB boxers moet je niet nemen, geen maten dus geheid fout als je beetje lang/dik bent ofzo ik heb er zelf 1:P ik geef m aan een vriend die denk ik 1,65-1,70 lang is die past m wel.
en kwaliteit is denk ik gwn goed hoor! ik heb n shirt van DP en is topkwaliteit!
Die past een Zimbabwaan nog net.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef julian6 het volgende:
Hm ik heb maat M besteld, hoop maar dat 't goed is
[..]
Sowieso is die band veel smaller dan bij originele BB's.
Jack mailen @ DealPerfectcs01@gmail.comquote:Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef Powerkiwi het volgende:
Oh god, niet weer kleren
Waarom verkopen ze geen gitaarplectrums op DX/DP? Hoe kon je die ook alweer requesten?
Dat is zijn undercover account.quote:
ai niet aan gedacht.. Nouja kan in ieder geval checken of de kwaliteit goed is.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Die past een Zimbabwaan nog net.![]()
L of XL heb je wel nodig hoor.
In plaats van op een antwoord te wachten is het sneller om naar het review subforum te browsen me dunktquote:
Klonk, je bent stiekem wel een baas xDquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat is zijn undercover account.
@Kl0nk, wie weet is het wel echt, en is het door de belasting etc veel goedkoper!
![]()
Dit soort domme reacties zijn nu net NIET gewens in de nieuwe topicreeks. Of de originele het nou wel heeft of niet gaat het niet om. Hij geeft aan dat hij het jammer vindt dat zijn Raban van dealperfect het niet heeft, dat is zijn mening en hij onderbouwt die mening met een waarom. Als jij hier niet normaal op kan reageren onthoud je dan in het geheel van een reactie.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Powerkiwi het volgende:
mijn originele rayban heeft ook geen veren in de pootjes, hoor. Huilie
Lullig, kun je die niet requesten ofzo? Is het zo ernstig dat de pootjes gewoon openvallen als je ze naar beneden houdt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef Pusherman82 het volgende:
ik heb m'n bestelling binnen.. zaten o.a. een paar zonnebrillen bij van RB. speciaal gekocht om mee te nemen naar dingen als mysteryland of lekker voor in de auto enzo.. dan maakt het ook niet uit als het kapot gaat.
ik moet zeggen, de brillen zijn erg mooi en de afwerking is perfect.
alleen er zit 1 heel groot nadeel aan..
er zit geen veertje in de pootjes, zodat de pootjes automatisch in- of uitgeklapt blijven
dat vind ik ontzettend jammer, want nu zijn binnen een week die pootjes los en wiebelen alle kanten op...
30K pixels CMOS imaging sensor (manufacturer claims 1.3MP)quote:Op maandag 13 juli 2009 08:43 schreef joepie91 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.26395
Is dat ding echt 30K pixels? :|
Zelfs webcams hebben 300K...
Ligt eraan of hij door de douane in beslag wordt genomen of niet.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Mijn eerst bestelde item is "packaging"
Wanneer kan ik het binnen verwachten?
Ik weet het zelf niet, lijkt me wel fijn maar er staan genoeg reviews van op internet; http://asia.cnet.com/tv/t(...)331,44658578p,00.htmquote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef lezut het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26366
Zou dit ding een beetje de moeite waard zijn?
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand dit ooit tegengekomen?
Die 'genuine' zippos zijn wel echt, maar ik heb laatst een neppe besteld die ik deze week binnen verwacht, dus dan hoor je het wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:58 schreef Jeff89 het volgende:
Aangezien die zonnebrillen blijkbaar imitatie zijn, kan ik er zeker ook wel vanuit gaan dat die Zippo's nep zijn? Want in dat geval is 15 dollar wel vrij duur..
Ga dan voor de Nokia N800"?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet, lijkt me wel fijn maar er staan genoeg reviews van op internet; http://asia.cnet.com/tv/t(...)331,44658578p,00.htm
http://asia.cnet.com/revi(...)489,44658578p,00.htm
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..quote:Op maandag 13 juli 2009 12:19 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Die 'genuine' zippos zijn wel echt, maar ik heb laatst een neppe besteld die ik deze week binnen verwacht, dus dan hoor je het wel.
Niks is echt uit China. Maar dit is wel een goede replica. Ik kan wel wat foto's maken. + komt in mooi doosje.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..
Ik heb zelf een fake ipod (niet van DX maar oké) en die gaat 4 uur mee. Valt dus wel mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met die fake ipods?
En dan met name de accuduur van die dingen, dat is bij fake producten vaak nog een slecht punt terwijl ik dat eigenlijk juist 1 van de belangrijkste vind. En hoelang duurt het ongeveer voor zoiets bij je thuis binnen is of is dat echt heel verschillend?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef mtchel112 het volgende:
nu nog je macro functie aanzetten
Is speedlinq een beetje paranoide, of moet ik me zorgen gaan maken?quote:<bla@dibla.speedlinq.nl>: host splnq-mx.migratie.telfort.nl[195.241.79.151]
said: 550 This message contains malware
(Sanesecurity.Jurlbl.5624.UNOFFICIAL) (in reply to end of DATA command)
Ik heb een echte gehad, die is alleen sinds een week kwijt, daarom heb ik een nieuwe besteld. Maar als ik hem binnen heb kan ik toch wel vergelijken, ook al heb ik de echte er niet bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Oke, maar je hebt dus ook zo'n echte al? Want als het gewoon een kermiskwaliteitaansteker blijkt te zijn haal ik 'm wel op de kermis als het ware..
Late reactie, maar een 2,4GHz zender/ontvanger gaat zelf op zoek naar een vrije frequentie. Bij een AM of FM zender moet je kristallen verwisselen om van frequentie te veranderen en heb je pech als er iemand in de buurt zit op dezelfde frequentie. De reactiesnelheid van 2,4GHz is wel iets langzamer dan bij de normale frequenties, maar zolang je geen wedstrijden vliegt merk je daar helemaal niets van. Een 2,4GHz zender is gewoon praktischer, maar goed, daar heb je ook weer alleen profijt van als je samen met anderen gaat vliegen.quote:
Het 1e.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Beelzebufo het volgende:
Euh?
Ik forward een bericht van DP naar iemand anders (een 'your order has been shipped'), wat krijg ik terug?
[..]
Is speedlinq een beetje paranoide, of moet ik me zorgen gaan maken?
Ja dat is irritant kort dusquote:Op maandag 13 juli 2009 14:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een fake ipod (niet van DX maar oké) en die gaat 4 uur mee. Valt dus wel mee.
Ik vind het wel meevallen als je kijkt naar de prijsquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is irritant kort dusik koop wel weer een echte
![]()
Er zijn qua accuduur wel betere muziekspelers dan de Ipodquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is irritant kort dusik koop wel weer een echte
![]()
Alleen de buitenkant.. en dan verkopen op marktplaatsquote:Op zondag 12 juli 2009 11:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bestaat overigens al een tijdje.. De gozer die het opgezet heeft, heeft inmiddels al wel z'n banner veranderd.
[..]
Ga je zelf een psp in elkaar zetten..?
Dat is me pas hightech band-gearquote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand dit ooit tegengekomen?
Lijm je hem niet vast aan je armquote:Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef Andiamo het volgende:
ik heb deze overigens net ook besteld
[ afbeelding ]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zoiets:
http://www.relaxsee.com/videoglasses.htm
I would certainly be interested in it.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?
It is OK to ship the lantern with mixed colors ,just need to send an Email to dealperfectcs01@gmail.com to inform me after you have done the order,tell me the order number and your demandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
Please advise!
im intrested if the price isnt to highquote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,this company is near my office,does this item will be hot ?
I have recorded this item,and our purchasing staff will go to the market to find it.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
I would certainly be interested in it.
HI! Patricquote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
im intrested if the price isnt to high
I promise the price will be cheaper than DX.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:48 schreef Powerkiwi het volgende:
JACK, OUR HERO!
I think that it'll be hot, I might buy it if it's not too expensive!
Jack, seriously, you're a hero.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have recorded this item,and our purchasing staff will go to the market to find it.
I think ,if the company do not bankrupt right now ,I can get it to my website.
Waarom heb je een nieuwe nodig danquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
ligt eraan hoe groot het scherm is he.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef neo2000 het volgende:
Ziet er wel leuk uit, maar die resoluties..Is voor gamen of films kijken niet echt een optie, 640x480 de max..
From that factory,2 option:quote:Op maandag 13 juli 2009 18:28 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot het scherm is he.
What is the size (centimeters) of the screen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
From that factory,2 option:
640X480 and 320x240
Ik heb deze:quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel bij.quote:Games don't work, no brightness settings. No cd for drivers or video converter included.
I think most people here want 640x480.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef jack-peng het volgende:
[..]
From that factory,2 option:
640X480 and 320x240
Ik zal er de volgende keer ook een bestellenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Dit blijft het leukste item van heel DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Altijd als ik een bestelling doe, doe ik er eentje bij
Maar als ie ergens anders vandaan komt, hoeft het dus niet dezelfde te zijn..quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068
En die is echt helemaal GE-WEL-DIG echt waar, zo goed! Ik kijk er soms video op en de kwaliteit is echt prachtig!!! Accuduur is ook zeer goed, ik gok zeker een uur of 10.
Maar
Ik heb m via marktplaats gekocht, en daar zit gek genoeg:
[..]
Wel bij.
Dan haal je m ook via marktplaatsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar als ie ergens anders vandaan komt, hoeft het dus niet dezelfde te zijn..Als er bijvoorbeeld een andere firmware op zit, kan het al zijn dat de batterijduur anders is bijvoorbeeld..
Heb je het mailadres van die gast nog? Kun je vragen waar hij vandaan komtquote:
Mag je zelf doen:quote:Op maandag 13 juli 2009 19:56 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Heb je het mailadres van die gast nog? Kun je vragen waar hij vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |