Jack mailen @ DealPerfectcs01@gmail.comquote:Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef Powerkiwi het volgende:
Oh god, niet weer kleren
Waarom verkopen ze geen gitaarplectrums op DX/DP? Hoe kon je die ook alweer requesten?
Dat is zijn undercover account.quote:
ai niet aan gedacht.. Nouja kan in ieder geval checken of de kwaliteit goed is.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Die past een Zimbabwaan nog net.![]()
L of XL heb je wel nodig hoor.
In plaats van op een antwoord te wachten is het sneller om naar het review subforum te browsen me dunktquote:
Klonk, je bent stiekem wel een baas xDquote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat is zijn undercover account.
@Kl0nk, wie weet is het wel echt, en is het door de belasting etc veel goedkoper!
![]()
Dit soort domme reacties zijn nu net NIET gewens in de nieuwe topicreeks. Of de originele het nou wel heeft of niet gaat het niet om. Hij geeft aan dat hij het jammer vindt dat zijn Raban van dealperfect het niet heeft, dat is zijn mening en hij onderbouwt die mening met een waarom. Als jij hier niet normaal op kan reageren onthoud je dan in het geheel van een reactie.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Powerkiwi het volgende:
mijn originele rayban heeft ook geen veren in de pootjes, hoor. Huilie
Lullig, kun je die niet requesten ofzo? Is het zo ernstig dat de pootjes gewoon openvallen als je ze naar beneden houdt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef Pusherman82 het volgende:
ik heb m'n bestelling binnen.. zaten o.a. een paar zonnebrillen bij van RB. speciaal gekocht om mee te nemen naar dingen als mysteryland of lekker voor in de auto enzo.. dan maakt het ook niet uit als het kapot gaat.
ik moet zeggen, de brillen zijn erg mooi en de afwerking is perfect.
alleen er zit 1 heel groot nadeel aan..
er zit geen veertje in de pootjes, zodat de pootjes automatisch in- of uitgeklapt blijven
dat vind ik ontzettend jammer, want nu zijn binnen een week die pootjes los en wiebelen alle kanten op...
30K pixels CMOS imaging sensor (manufacturer claims 1.3MP)quote:Op maandag 13 juli 2009 08:43 schreef joepie91 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.26395
Is dat ding echt 30K pixels? :|
Zelfs webcams hebben 300K...
Ligt eraan of hij door de douane in beslag wordt genomen of niet.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Mijn eerst bestelde item is "packaging"
Wanneer kan ik het binnen verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |