Which item is wrong ??quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef richbitch het volgende:
Net iets binnengekregen van Dealperfect.. verkeerde producten.. heerlijk
Jack! Still lovin the glasses! Thanks again for combining my DP and PayPal account!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Which item is wrong ??
Please send Email to dealperfectcs01@gmail.com ,will give you solution in the Email.
Nice new topic![]()
![]()
You are welcomequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jack! Still lovin the glasses! Thanks again for combining my DP and PayPal account!
Jack! I got 5 green wishinglamps and not 5 purple lamps. But never mind, you can´t see the color at night when you activate the balloon. ±Pquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:31 schreef jack-peng het volgende:
Here I will start a small Activities.
Recently ,we will update many memory cards.
And we will sell all the memory cards cheaper than focalprice and dealextreme ,and the lowest price will last for about one month.
Because I can not open their website in China ,so I need someone to help me.
I need all the price of hot cards of Focalprice or Dealextreme.
As detail as you can.
Like the below format.
DX SKU: 15613
Item name: DSTT
Price for 1pcs:XXX 3 to 10pcs:XXXX
As detail as you can...and I need all the cards price informatin...
I will choose the best answer and give the customer 20$ free store credit,and he can use the 20$ to buy anything from DP or taobao.com.
Hope anyone can help me.
20$ is not much ,just a friendly prize
Please send Email to dealperfectcs01@gmail.com to enjoy the activity.
![]()
![]()
![]()
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...quote:
Dat is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...
I have sent you a mail, Jackquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef jack-peng het volgende:
Ok!
If you can tell me all the hot cards price information of DX or FP,20$ as personal prize for you.
But it will be a lot of work
Als jij de link naar die afbeelding dan ook weghaalt, is er niets meer aan het handje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Plaatje weg... Aub... Het sku nummer zegt genoeg... Was zelfs net op het nieuws dat NL de grootste imitatiekopers zijn...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Weekje op vakantie, en dan bij terugkomst dit zien is geweldig
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha mooi man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22868quote:Ideal for self-defense in urgent time
Hoe wil je je verdedigen met zo'n ding dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:06 schreef e-wok het volgende:
omg, een nieuwe variatie op 'special decoration for you hand'!
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22868
Maybe these people can help you HELPFULL PEOPLEquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef jack-peng het volgende:
Ok!
If you can tell me all the hot cards price information of DX or FP,20$ as personal prize for you.
But it will be a lot of work
this is a gadget,not a weaponquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Lolque het volgende:
[..]
Hoe wil je je verdedigen met zo'n ding dan?![]()
Doe mij toch maar gewoon met de blote handen, wapens zijn voor mietjes.
It is Described as a weapon of self defense on your site: ''Ideal for self-defense in urgent time''.quote:
Valt mee dacht ik zoquote:
Die papieren enveloppen allemaal van die piggies, 1 per envelopquote:
Haha, mijn moeder zei nog dat hij bij een van de grote pakketjes zei "Ik moet hier wel vaak langskomen zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha mooi man!
Word je pakketjes bezorger niet knetterleip van jou?
Ik had ooit dat ik niet thuis was en er een pakketje werd bezorgt (niemand was thuis) en dat hij toen om 4 uur nog even langs kwam omdat het toch bijna op zijn route lag, omdat hij wel kon raden dat ik op school zat. Best nice van een postbode.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha mooi man!
Word je pakketjes bezorger niet knetterleip van jou?
Dat is inderdaad wel netjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik had ooit dat ik niet thuis was en er een pakketje werd bezorgt (niemand was thuis) en dat hij toen om 4 uur nog even langs kwam omdat het toch bijna op zijn route lag, omdat hij wel kon raden dat ik op school zat. Best nice van een postbode.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als jij de link naar die afbeelding dan ook weghaalt, is er niets meer aan het handje.
haha...ach ja op den duur weet je van elk huis de achternamen erbijquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Ik word ook al aangesproken met mn voornaam.
Beter investeer je dat geld in het verbeteren van je Warehouse om producten sneller te verzenden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:35 schreef jack-peng het volgende:
I have received many Email about th memory cards price information abouht FP and DX.
Robert-Jan Buis from FOK gave me the best information.
So I will give him 20$ as prize..
Thank you Robert-Jan Buis
Kan je een chinees 2 weken voor laten werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Beter investeer je dat geld in het verbeteren van je Warehouse om producten sneller te verzenden...
daaromquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Kan je een chinees 2 weken voor laten werken.
Daar mogen we dus niet over pratenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:39 schreef delano.888 het volgende:
Oh dit is dus het dealextreme topic
Zou ik zo iets binnen krijgen denk je?
Oh echt? Dat heb ik gemist, iemand die me kan pm'en of dit wel of niet binnen gaat komen?quote:
Wat moet ik invullen dan?quote:Your order will be submitted as soon as the following items are corrected:
* State is missing.
Provincie doen dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef PedroN het volgende:
United states of Tuitjenhoorn misschien of gewoon je provincie
Vakantie gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik gemist, iemand die me kan pm'en of dit wel of niet binnen gaat komen?
Hoezo zou hier niet over gepraat mogen worden het zijn toch "toy" guns...
Ook dat niet, ik ben nieuw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vakantie gehad?Lees dit topic dan eens even door:
DX topics doorstart
Dat PM'en wordt dus ook niet echt meer geapprecieerd..
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook dat niet, ik ben nieuw.
Het gaat nu over een speelgoed iets, dat moet toch geen probleem zijn om te discussieren?
Ok zal me kop er over houden in dit topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..Maar dat is dus niet het geval, sorry..
Over die BB guns, zoals Scorpie dus al zei op de vorige pagina, daar mag niet meer over gepraat worden.. Het is inderdaad speelgoed, maar (helaas) denkt de Nederlandse wet daar iets anders over, en wordt het gewoonweg gezien als een wapen omdat het onderscheid niet te maken valt.. Probleem is dat die dingen te veel lijken.. Het kopen van BB guns kan je zelfs een strafblad op leveren in Nederland. Maar goed nu heb ik misschien al weer te veel gezegd hier over.
Zoals vaker gezegd, de kans is 1 op 100 dat je gepakt wordt maar als je gepakt wordt dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok zal me kop er over houden in dit topic
Al MOET en zal ik er een hebben, weet alleen nog niet hoe
Bij mij kon hij gewoon door de brievenbusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was het topic al kwijt, fijn dat ik hem weer heb gevonden. Goed bezig mods!
Vallen zonnebrillen ook onder kleding? Zo ja, dan wil ik graag weten of dat ding door de brievenbus past of dat hij bij de buren moet worden bezorgd.
http://tinyurl.com/lg7yemquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zoiets:
http://www.relaxsee.com/videoglasses.htm
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef firecow het volgende:
En wat is het doel van die dingne ??
Mijn pakketje is inmiddels shipppped... Ben benieuwd!
Helpfull..quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.
Je kan hem ook gewoon mailen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Jack kan Nederlands dus doe maar gewoon Nederlands typenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
you fail...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
quote:Thank you SEM
I think you gave me a great help!!
I will give you 20$ as prize too.
If you want to order items in my website or taobao.com,you can use the 20$ as discount.
you just need to contact me before shipping to use the 20$.
Thank you very very much.
Best regards,
Jack
Ik heb blauwe hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
Please advise!
1. Dat zijn de enige video glasses op DX.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
quote:
En dan ben je automatisch Noob?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat jij je beter voelt dan anderen, of wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg..
Is het "fruit-neemt-het-op-voor-fruit" dag ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:24 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat jij je beter voelt dan anderen, of wel?
Ik weet ook wel zeker dat iemand die gemiddeld 6 berichten per dag op fok zet een heel stralend sociaal leven heeft.
*not*
Hou voortaan je opmerkingen even voor je aub.
Haha, gelijk heb jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:35 schreef neo2000 het volgende:
Goed, de reeks was weer leuk zolang het duurde.. (1 topic lang, hulde..) Schijnbaar trekt dit topic alleen infantiele lieden en dito reakties aan. Jammer.
Terug ontopic:
Deze kabel besteld bij DX vanmorgen:
[ link | afbeelding ]
Wel leuk, originele HTC kabel kost 25 euro bij de Mediamarkt.. Deze ziet er van de zijkant al exact hetzelfde uit.. En dat voor 3 euro..
24 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Haha, gelijk heb je![]()
Stel je dan eens voor hóe veel winst HTC maakt op die dingen!
zoiets wel ja..quote:
het zou je moeten helpen bij je menstruatie lees ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Lolque het volgende:
Kheb dit besteld: http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=11265
Zal heul niet werken, maar verder ziet het er wel grappig uit denk ik![]()
![]()
Ik meld het wel als ik hem binnen heb, en als ik over een jaar huidkanker heb meld ik het óók.![]()
Volgens mij hebben ze het de laatste tijd goed druk bij DP, mede dankzij mij aangezien ik (eindelijk) mn belastingcenten terug heb.
*Koopt er nog 1tje bij voor vriendin*quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
het zou je moeten helpen bij je menstruatie lees ik
Voor brillen heb je DP...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21768
Is trouwens een afrader, dat ding past met geen mogelijkheid op je neus waardoor het er niet uit ziet.
En ik heb juist een relatief kleine neus, dus begin d'r maar niet over.
Klopt, die heb ik ook al.quote:
Ik hád gemaild maar geen bericht teruggehad (inmiddels uiteraard wel, nét even te ongeduldig)quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jack kan Nederlands dus doe maar gewoon Nederlands typen
Zoek eens iets op die site dat wél engels is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21620
Armband is toch niet engels
Een vriend van mij heeft een Hiphone, das een vergelijkbare kloon alleen iets anders. Hij heeft daar wel goeie ervaringen mee, het is natuurlijk nooit zo goed als een echte maar het komt leuk in de buurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoek eens iets op die site dat wél engels is.
Trouwens, weet iemand hoe het werkt met een telefoon kopen via DX/FP of wat dan ook?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23047
Ik vind dit wel een mooi dingetje, maar werkt die wel in Nederland?, is die gewoon simlock vrij dat je er een sim kaart injoekelt en dat hij gewoon werkt?
Zoja, welke provider moet je dan hebben?![]()
Alvast bedankt
Hmm, ik heb dezelfde bril en ook een kleine neus, maar gaat prima hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21768
Is trouwens een afrader, dat ding past met geen mogelijkheid op je neus waardoor het er niet uit ziet.
En ik heb juist een relatief kleine neus, dus begin d'r maar niet over.
Dat doet mn gevoelens pijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef lezut het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dezelfde bril en ook een kleine neus, maar gaat prima hier.
Misschien toch maar eens een neuscorrectie overwegen?(of is het nog te vroeg voor dat soort grappen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |