Provincie doen dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef PedroN het volgende:
United states of Tuitjenhoorn misschien of gewoon je provincie
Vakantie gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik gemist, iemand die me kan pm'en of dit wel of niet binnen gaat komen?
Hoezo zou hier niet over gepraat mogen worden het zijn toch "toy" guns...
Ook dat niet, ik ben nieuw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vakantie gehad?Lees dit topic dan eens even door:
DX topics doorstart
Dat PM'en wordt dus ook niet echt meer geapprecieerd..
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook dat niet, ik ben nieuw.
Het gaat nu over een speelgoed iets, dat moet toch geen probleem zijn om te discussieren?
Ok zal me kop er over houden in dit topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, my bad, ik zou zweren dat ik je vaker had zien posten in de oude reeks..Maar dat is dus niet het geval, sorry..
Over die BB guns, zoals Scorpie dus al zei op de vorige pagina, daar mag niet meer over gepraat worden.. Het is inderdaad speelgoed, maar (helaas) denkt de Nederlandse wet daar iets anders over, en wordt het gewoonweg gezien als een wapen omdat het onderscheid niet te maken valt.. Probleem is dat die dingen te veel lijken.. Het kopen van BB guns kan je zelfs een strafblad op leveren in Nederland. Maar goed nu heb ik misschien al weer te veel gezegd hier over.
Zoals vaker gezegd, de kans is 1 op 100 dat je gepakt wordt maar als je gepakt wordt dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok zal me kop er over houden in dit topic
Al MOET en zal ik er een hebben, weet alleen nog niet hoe
Bij mij kon hij gewoon door de brievenbusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was het topic al kwijt, fijn dat ik hem weer heb gevonden. Goed bezig mods!
Vallen zonnebrillen ook onder kleding? Zo ja, dan wil ik graag weten of dat ding door de brievenbus past of dat hij bij de buren moet worden bezorgd.
http://tinyurl.com/lg7yemquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil zoiets:
http://www.relaxsee.com/videoglasses.htm
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef firecow het volgende:
En wat is het doel van die dingne ??
Mijn pakketje is inmiddels shipppped... Ben benieuwd!
Helpfull..quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je zet die bril op en je hebt de illusie dat je naar een groot scherm op een paar meter afstand zit te kijken. Ideaal voor films of games.
Je kan hem ook gewoon mailen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Jack kan Nederlands dus doe maar gewoon Nederlands typenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
About the flying wishing lanterns: the only active items sems to be the white lanterns. In the description is stated that they will be shipped in random color.
Is it possible to get all different colors? My first batch of the lanterns is finished now (my friends liked it a LOT!!), want to order another big batch (30 of them) but with many colors.
Please advise!
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
you fail...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
quote:Thank you SEM
I think you gave me a great help!!
I will give you 20$ as prize too.
If you want to order items in my website or taobao.com,you can use the 20$ as discount.
you just need to contact me before shipping to use the 20$.
Thank you very very much.
Best regards,
Jack
Ik heb blauwe hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Beelzebufo het volgende:
Jack,
Please advise!
1. Dat zijn de enige video glasses op DX.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee klapjosti, die zijn A) sold out en B) hebben een lagere resolutie en C) zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
... met je "let me google that for you"![]()
-edit- Oh.. ik zie nu pas dat je een n00b bent, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |