Iedereen hier wel denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef Lenrel het volgende:
heb laser besteld.. 50mw truemaar het duurt zo lang voordat het shipped is. het is nu al 6 dagen later en nog steeds niet. terwijl op de website staat 2-3 until shipped
ik begin nu toch een beetje achterdochtig te worden, als je in hun forums kijkt zie je ook zoveel topics waarbij er kalchten zijn over de levering.
de vorige 3 bestellingen gingen goed, maar iemand al ervaring gehad met zoiets als bij mi?
je kunt toch wel een beetje geduld opbrengen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:23 schreef sven93 het volgende:
Heb een paar dagen geleden een 50 mw laser besteld (DX), alleen is nog niet geshipt. Zit er aan te denken om hem te cancellen en ergens anders een laser te bestellen. Wat vinden jullie?
Ja waar hebben we het hier dan de hele tijd over.. er komt niks 'echts' uit HK... Ik heb het, net als iedereen in deze topics, over gewone spullen die ik bij DP bestel... Dat ie dan toevallig uboat heet en dat er al een merk is wat zo heet maakt verder niet uit...quote:Stop toch eens met praten over fakes, het mag niet!
Ik zie zelfs dat dit je enige bericht ooit is op Fok! En dan nog zo nutteloos ook...
Die van mij is op 5 juli besteld en nog steeds niet binnen... wel inmiddels shipped al een dag of 7 ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Lenrel het volgende:
heb laser besteld.. 50mw true maar het duurt zo lang voordat het shipped is.het is nu al 6 dagen later en nog steeds niet. terwijl op de website staat 2-3 until shipped
![]()
ik begin nu toch een beetje achterdochtig te worden, als je in hun forums kijkt zie je ook zoveel topics waarbij er kalchten zijn over de levering.![]()
de vorige 3 bestellingen gingen goed, maar iemand al ervaring gehad met zoiets als bij mi?
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan dezequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt toch wel een beetje geduld opbrengen?
meestal wordt het binnen 2 of 3 dagen geshipped, soms duurt het 5 of 6 dagen, nou en.
Waarom kies je voor de 50mw ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef sven93 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan deze
Je bestelt eerst wat en gaat daarna pas rondkijken of er iets beters is..? Maar goed dat ik geen kok ofzo geworden ben, ik zou hoorndol worden van klanten zoals jij..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef sven93 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem dus de 11de besteld. Of hebben jullie advies voor een betere laser dan deze
Wat moet je met 100 van die dingenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I pay $511.47 at Volumerate for 100 DSTT, so dealperfect is better at DSTT.
oke, die van mij staat al op 6 dagen waiting. wou alleen wat reacties, ik kan wel wachten. maar nu weet ik dat ik gelukkig niet de enigste benquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Elias3 het volgende:
Bij mij is mijn bestelling ook al 5 dagen op waiting for supplier, maar daar moet je maar vrede mee hebben als je bij DX besteltGEDULD
Verkopen, maar niet hier uiteraard, dat mag niet en terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat moet je met 100 van die dingen.
En wat zou daar mis mee zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef jopiede het volgende:
Wat denk je? Die gaat ze dus mooit verhandelenIk denk niet dat 100 vrienden van hem ook zo'n kaartje willen
Waar wil je het dan gaan verkopen? Je geeft aan geen tax erover te willen betalen, dus de verkoop is zowiezo niet legaal...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Verkopen, maar niet hier uiteraard, dat mag niet en terecht.![]()
[..]
En wat zou daar mis mee zijn?
Denk je dat ie daar erg mee kan zitten ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:43 schreef jopiede het volgende:
[..]
Waar wil je het dan gaan verkopen? Je geeft aan geen tax erover te willen betalen, dus de verkoop is zowiezo niet legaal...
Ja, je hebt wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je bestelt eerst wat en gaat daarna pas rondkijken of er iets beters is..? Maar goed dat ik geen kok ofzo geworden ben, ik zou hoorndol worden van klanten zoals jij..
De prijs denk ik, lasers hoger dan 50 mw zijn wel wat duurder of is het de moeite waard voor een ander.quote:
Oh ja, doet me er aan herinneren dat ik de mijne nog terug moet sturenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:
Hoera, heb m'n 200mw laser binnen
Holy fuck wat is dat ding sterk
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje theequote:
Denk dat je voor zo'n thee-ei moet gaan kijken..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje thee
Goed, je moet het wel wat langer laten trekken dan normaalquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe smaaktie krijg volgende week ook 2 stuks binnen, en zit eht gwn in een nromaal zakje anders moet ik zitten kloten voor n beetje thee
Ik heb van DP SKU 22657. Kwaliteit is niet slecht: het mes zit niet heel stevig vast maar de aansteker is wel helemaal van metaal. Hij werkte bij aankomst uiteraard niet, maar ik heb hem voor 25 cent laten vullen bij een sigarenwinkel, waarna hij... nog steeds niet werkte. Toen ik hem gisteravond toevallig oppakte werkte hij opeens wel :S.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Iemand ervaringen met de Zippo's van dealperfect?![]()
Hoe weet je dan dat ie te zwak is ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh ja, doet me er aan herinneren dat ik de mijne nog terug moet sturen
Serieus he, hoe groot is nou de kans dat DX mij twee keer een (veel) te zwakke 200mw laser stuurt? De batterijen die ik gebruik komen ook van DX en worden daar aanbevolen. Heb ik nou echt zóveel pech gehad?
Omdat 'ie hetzelfde effect geeft als een laserpen die in Nederland legaal isquote:
Boot kan me niet rotten, maar noem gewoon geen merken... Ook geen verbastering van de naam... Zoekmachines kunnen tegenwoordig een hoop... Waarom denk je dat DP hun plaatjes heeft aangepast en dingen heeft gemaskeerd... En alleen afkortingen gebruikt... Als je zo graag wil laten zien welke fake je hebt noem dan bv. enkel de sku nummer...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef MellyVan het volgende:
[..]
Ja waar hebben we het hier dan de hele tijd over.. er komt niks 'echts' uit HK... Ik heb het, net als iedereen in deze topics, over gewone spullen die ik bij DP bestel... Dat ie dan toevallig uboat heet en dat er al een merk is wat zo heet maakt verder niet uit...
En ik denk dat mijn post toch nog wel een van de meer waardevolle posts was, blaten kan iedereen, maar nu weet tenminste iedereen dat je soms toch iets anders kan krijgen als wat je besteld, wat IMHO raar is...
Maarja, dan praten we daar maar niet meer over...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Iemand ervaringen met de aanstekers van dealperfect?![]()
Wat deed hij verkeerd? Met TaoBao is niets mis, is gewoon een handelssite :|quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij bent de oude DX topics terug aan het lezen..?Lees dan ook ff waarom die destijds dicht gegooid zijn..
Vergeet niet dat R4 door de douane wordt onderschept om de een of andere reden. (ALS ze je pakketje controleren)quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
I want to buy R4 Revolution or TopToy DSTT at dealperfect if you make an price better than Volumerate.
I need 100 of them.
Mijn 200mw laser geeft ook enkel een groene stip.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat 'ie hetzelfde effect geeft als een laserpen die in Nederland legaal is
Enkel een rode stip.
Ik heb de rode, en die zou een visible beam at daylight moeten geven en allerlei zooi moeten kunnen inbranden. Dat doet die van mij bij lange na nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef _Led_ het volgende:
Mijn 200mw laser geeft ook enkel een groene stip.
Het verschil is dat ie op 200m afstand nog steeds een groene stip geeft
Dat inbranden doet die van mij volgens mij ook niet echt. Wat op zich wel fijn is, want dat bespaart me het opnieuw latexen van mijn muren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik heb de rode, en die zou een visible beam at daylight moeten geven en allerlei zooi moeten kunnen inbranden. Dat doet die van mij bij lange na niet
Op grote afstanden lukt het ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat inbranden doet die van mij volgens mij ook niet echt. Wat op zich wel fijn is, want dat bespaart me het opnieuw latexen van mijn muren.
En een "visible beam at daylight" - nou, als je gerookt hebt wel.
Oh ik heb 'm pas net, kun je die straal verstellen dan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Op grote afstanden lukt het ook niet.
Het verstellen van de grootte van de straal, daar ligt het in.
Je moet hem op het kleinste van het kleinste zetten en dán pas gaat d'r iets fikken.
Rood is ook gewoon veel minder zichtbaar dan groen, als je een zichtbare straal had gewild had je voor de 50mw Treu Green moeten gaan.
Nee dat is alleen met de rode..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh ik heb 'm pas net, kun je die straal verstellen dan ?
Volgens mij bij mijn model niet ! ( http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21668 )
zucht...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Iemand had ooit een pic van zichzelf gepost met een raban op z'n hoofd, wil eff zien wat voor kwaliteit het was heeft iemand die nog? Zo nice zijn
A) Mag nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Iemand had ooit een pic van zichzelf gepost met een raban op z'n hoofd, wil eff zien wat voor kwaliteit het was heeft iemand die nog? Zo nice zijn
Koop d'r gewoon 1, kost je 8/9 euro.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef jopiede het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |