quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Ayca het volgende:
de bovenste, goud is zo.. ehm lelijk kamper.
Goud is zo nep en pauper net als die fake horloges op DP. Ik wil daar echt niet mee gezien wordenquote:
Normaal mogen die dingen 0,0 afwijking hebben, anders lopen bepaalde machines waar je deze dingen in kan gebruiken compleet in de soep. Mijn pa heeft wel eens een afgekeurde schuifmaat laten zien en die had maar een miniscule afwijking. Dat zal dat ding van DX ook wel zo hebben, als het niet veel erger isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze besteld op DX:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd of hij een beetje degelijk is. Mijn vader moest vroeger zo'n ding voor zijn opleiding kopen, was toen handen vol geld kwijt. Op DX kost die maar 9 euro.
oja, in de beschrijving:
- Can proof against shockvolgens mij pleuren ze hun beschrijvingen gewoon door google translate ^^
En toch meet het preciezer dan jij met je ogen kan op zo'n schuifmaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Zag hem ja. Vertouw dat electronisch niet echt.
Je hebt geen fobo.. Anders had ik je een voorstel gedaan.quote:
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zettenquote:
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Met dat brakke Engels zal er gewoon wipe staanquote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Nope, bij mij staat er altijd een omschrijving bij. En even zoeken op het forum leert mij dat er dus ook heel subtiel "naughty gadgets" staat.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.
New arrivals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig voor als je.. uhm.. Een hond hebt.![]()
elastiekjespistoolquote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Zo.... vakantie is aangebroken!
Tijd voor leuke,gekke aparte en UNIEKE (zomer) gadgets.
Budget 57 euro (wil er zoveel mogelijk voor kopen...)
Iemand suggesties?
Iets met plaat en hoofd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |