Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederlandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenland
Maar ik heb een jaar geleden in het Airborne Museum in Arnhem wel een aansteker met een "kogel" eraan gekocht, en dat mag wel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederland
Je moet het iets groter zien, miljoenen poststukken per dag gaan door die molen in HK. Het gaat allemaal niet netjes op een rij richting Nederland maar per volumequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Maak je geen zorgen, die komen nog wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:01 schreef julian6 het volgende:
Mijn bestelling van 2 boxershorts in 10-7 verzonden, maar nog steeds niet aangekomen? bij jack van DP
Tracked Air Mail doet er altijd langer over dan normale Air Mail, zo'n 2 tot maximaal 4 dagen meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
De bestelling van 8-7 is vandaag aangekomen, maar die van 7-7 nog nietDie 2e bestelling was maar voor een paar euro, maar die eerste toch wel voor meer dan 50,-
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Bij dx wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef 9611Niels het volgende:
Krijg je een e-mailbevestiging als je bestelling is geplaatst? Ik weet namelijk niet zeker of het wel goed is gegaan
Hij staat dan ook bij je invoice hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:39 schreef 9611Niels het volgende:
OK dankje, het ging idd over DX.
Tot nu toe van de staff meer plaatjes gezien dan dat ik medewerkers van bijvoorbeeld DealPerfect "ken"..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:15 schreef MacorgaZ het volgende:
En hoort dus ook meer medewerkers te hebben, maar dat hebben ze dus niet.
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef shibaloma het volgende:
Weet iemand een webshop waar je van deze jack-plugs kan kopen voor in het vliegtuig?
[ afbeelding ] Op dealextreme en dealperfect kan ik ze iig niet vinden.
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebben
edit: als je een lange vliegreis maakt krijg je ze gratis lijkt me? Naar curacao kreeg ik de heenweg en terugweg een headphone met plug gratis.
Klop, gebruik ook altijd mijn eigen oordopjes. Nja aan een 3plug kan ik je niet helpenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:16 schreef shibaloma het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:
[ afbeelding ]
Je krijgt altijd wel een koptelefoon op een lange vlucht gratis, maar m'n eigen koptelefoon vind ik beter klinken dan die standaard dingen.
dit doet sterk denken aan iets dat ik ook meegemaakt heb...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef PedroN het volgende:
Welke fokker komt uit Nijmegen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_feest__.html?p=18,2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |