Denk dat ze sowieso niet treu zijn. Misschien wel true.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
DX Heeft geen Treu 200mW, dus die van hem zijn ook niet ''treu''.
Shit, dat gaat vast over mijn bericht. Ik had de OP al zeker een dag geleden gelezen en had er totaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
Allerlaatste waarschuwing
Het praten, stimuleren, tippen, aanmoedigen enz. om nepwapens die onder de wapenwet vallen te kopen, is verboden. Verknal het nou niet jongens
En als je het ziet dat andere dat doen, plaats een TR zodat we het rappa vita kunnen deleten. Thanks
donderdag zal je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef mtchel112 het volgende:
heb weer ff een bestelling bij DX gedaan:
- sigaret aansteker (toch een keer proberen)
- die populaire jet lighter torch van 2,78
- die varkens sleutelhanger (lekker goedkoop)
- ipod in ear oordopjes
voor 5 euro heb ik alles wat daar boven staat, ongelooflijk.
vraagje: woensdag zijn 2 pakketjes (niet erg groot), shipped van DP, kan iemand me zeggen of ik ze voor donderdag al heb? wat denken jullie? thnx mitchel
? Ligt eraan he, bij mij zijn standaardpakketjes 1 week na de dag van het versturen binnen, en bij tracked pakketjes is het de HK Shipped-datum + 5 dagen, laatste tijd zelfs maar 4 dagenquote:
bij mij duurt het nadat ze geshipped zijn nog 4 of 5 dagen, net zoals Macorgaz zegtquote:
Linkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Supersoep het volgende:
9-10 dagen geleden zo'n Nintendo DS wifi dongle besteld omdat m'n wireless netwerk geen WEP encryptie toelaat. Nog niks gehoord, wat wel jammer is. Maar goed, het feit dat ik het voor 20 euro heb terwijl het hier 40 euro kost, is wel een pluspunt.
Zou t niet doen als je in NL woontquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
Ik heb deze besteld (zijn nog onderweg), maar de reviews zijn alleen maar positiefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
sku.4305quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
quote:01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*LR1130 Included) x 3 Pending $0.78 -
02185 Mini For iPod Speaker Barrel-Style x 1 Pending $3.66 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Pending $3.33 -
Thanks, heb echter toch voor andere gekozen zoals je ziet. Als deze kut zijn haal ik alsnog die van jouquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
sku.4305
niet duur
komt redelijk geluid uit
stevig, heb hem al maanden nog niet stuk!
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenlandquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |