Yupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, nog steeds afgrijselijke taalfouten
ik heb in totaal 6.07 euro uitgegeven, dus dat valt wel mee,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:42 schreef sven93 het volgende:
ff contact gehad met de 'Customer Service' over dat kapotte horloge. Moet ik wss nog een deel zelf van de portokosten betalen als ik hem terug stuur. Hun betalen $6, en ze denken ook echt dat je voor die prijs hem in Nederland kan laten maken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, nog steeds afgrijselijke taalfouten
ik denk marcogaz, die heeft vandaag een aantal keren de paypalbevestiging gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:37 schreef Dionysiou het volgende:
MarcogaZ is pakjesgeil haha per product appart pakje?
Heeft iemand de PayPal koers voor me?
Moet je hem even mailen, hij is nu onlinequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Zapper het volgende:
Special price for you my friend?
Jack zal voor mij ook vast wel zo lief zijn. Lijkt me een zeer tof apparaat
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Dionysiou het volgende:
Ja Zappertje, ik heb de eSky Belt CP V2 gekocht
130¤ speciale prijs voor mij, normaal 230¤ in Nederland.
Dus als het niks is, kan ik hem altijd nog doorverkopen
Het is een mooi ding en inderdaad knettergeil!
Tis al iets wat ik heel lang wil dus vandaar, en het was een mooie aanbieding van Jack.
[ afbeelding ]
quote:Wat is 2.4GHz Spread Spectrum?
Het principe van het 2.4GHz Spread Spectrum berust op het uitzenden van een signalen die met opzet worden verspreid over een bepaald frequentiedomein. Omdat het signaal op deze manier een veel grotere bandbreedte heeft dan de informatie die ze bevatten ontstaat er een ruisachtig signaal dat moeilijk te detecteren, te onderscheppen of te storen is.
quote:Wat zijn de features?
2.4GHz-Spread-Spectrum systemen zijn in tegenstelling tot reguliere 35MHz systemen niet storingsgevoelig. Het 2.4GHz-Spread-Spectrum elimineert iedere vorm van ruis die zich bij 35MHz modellen wel voor zou doen. Bij 2.4GHz wordt gebruik gemaakt van verschillende kanalen binnen de frequentie wat het systeem ideaal maakt voor gebruik op een vliegclub. Je behoud je eigen kanaal, zelfs wanneer er iemand in de buurt met een 2.4GHz-uitgerust model begint te vliegen. Verder is de lage energieconsumptie van het 2.4GHz-Spread-Spectrum een handige feature; het bespaart je batterijen en stelt je in staat langer te vliegen. Ook zal een model dat is uitgerust met 2.4GHz een snellere respons leveren vergeleken bij reguliere 35MHz-modellen door de hoge datatransmissie van het 2.4GHz-Spread-Spectrum.
quote:Wat zijn de voordelen?
- Hoge betrouwbaarheid omdat interferentie nagenoeg onmogelijk is
- Betere prestaties door hoge datatransmissie
- Veiliger dan de reguliere 35MHz-frequentie
- Lage energieconsumptie
- Ideaal voor vliegen op clubs door gebruik van unieke kanalen
- Geen lange antennes meer nodig
Zojuist binnengekregen, 2 boxershortsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef julian6 het volgende:
Bestelling 7 juli geplaatst. 10 Juli verzonden, nog steeds niet binnen?
wat is er aan de hand??
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef monkeybrain het volgende:
Jammer, dat is met je koffer en een vakantiereis![]()
Via de post is het gewoon 22 euro uit een niet-EU land.... kijk maar op de douane site.
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
De kans dat je gepakt wordt met langzame post is bijna 0%
Moet natuurlijk niet de waarde aan de buitenkant staan en DP markeringen laten verwijderen.
Klok, klepel. Lees de link van monkeybrain eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef julian6 het volgende:
Was het niet 400 euro rechtenvrij? Ik kan me herinneren een niewsbericht daarover gelezen te hebben
Baas boven baasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Elias3 het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)gun-blaster-p-1319/, ff kijken of jack/rachel zoiets kan krijgen
Heb trouwens vandaag van dp sku 21509 en 21607 binnen gekregen (12 juli besteld, top dus) en hij was opengemaakt, maar ik heb niks van de douane gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |