Denk dat ze sowieso niet treu zijn. Misschien wel true.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
DX Heeft geen Treu 200mW, dus die van hem zijn ook niet ''treu''.
Shit, dat gaat vast over mijn bericht. Ik had de OP al zeker een dag geleden gelezen en had er totaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:38 schreef BrandX het volgende:
Allerlaatste waarschuwing
Het praten, stimuleren, tippen, aanmoedigen enz. om nepwapens die onder de wapenwet vallen te kopen, is verboden. Verknal het nou niet jongens
En als je het ziet dat andere dat doen, plaats een TR zodat we het rappa vita kunnen deleten. Thanks
donderdag zal je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef mtchel112 het volgende:
heb weer ff een bestelling bij DX gedaan:
- sigaret aansteker (toch een keer proberen)
- die populaire jet lighter torch van 2,78
- die varkens sleutelhanger (lekker goedkoop)
- ipod in ear oordopjes
voor 5 euro heb ik alles wat daar boven staat, ongelooflijk.
vraagje: woensdag zijn 2 pakketjes (niet erg groot), shipped van DP, kan iemand me zeggen of ik ze voor donderdag al heb? wat denken jullie? thnx mitchel
? Ligt eraan he, bij mij zijn standaardpakketjes 1 week na de dag van het versturen binnen, en bij tracked pakketjes is het de HK Shipped-datum + 5 dagen, laatste tijd zelfs maar 4 dagenquote:
bij mij duurt het nadat ze geshipped zijn nog 4 of 5 dagen, net zoals Macorgaz zegtquote:
Linkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Supersoep het volgende:
9-10 dagen geleden zo'n Nintendo DS wifi dongle besteld omdat m'n wireless netwerk geen WEP encryptie toelaat. Nog niks gehoord, wat wel jammer is. Maar goed, het feit dat ik het voor 20 euro heb terwijl het hier 40 euro kost, is wel een pluspunt.
Zou t niet doen als je in NL woontquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
Ik heb deze besteld (zijn nog onderweg), maar de reviews zijn alleen maar positiefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
sku.4305quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Die in-ear doppies, heeft daar iemand nog leuke tips voor? Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit.
quote:01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*LR1130 Included) x 3 Pending $0.78 -
02185 Mini For iPod Speaker Barrel-Style x 1 Pending $3.66 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Pending $3.33 -
Thanks, heb echter toch voor andere gekozen zoals je ziet. Als deze kut zijn haal ik alsnog die van jouquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
sku.4305
niet duur
komt redelijk geluid uit
stevig, heb hem al maanden nog niet stuk!
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenlandquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Zapper het volgende:
Kut, waarom moet Jack http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.23168 nou zo goedkoop maken? Nu is de drang wel weer erg groot er één te bestellen
Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederlandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien moet je dit eens lezen: http://www.minfin.nl/Actu(...)en_in_het_buitenland
Maar ik heb een jaar geleden in het Airborne Museum in Arnhem wel een aansteker met een "kogel" eraan gekocht, en dat mag wel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een kogel aansteker verboden is, ligt daar op tafel. Kun je moeilijk iemand mee bedreigen.... Nederland
Je moet het iets groter zien, miljoenen poststukken per dag gaan door die molen in HK. Het gaat allemaal niet netjes op een rij richting Nederland maar per volumequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Maak je geen zorgen, die komen nog wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:01 schreef julian6 het volgende:
Mijn bestelling van 2 boxershorts in 10-7 verzonden, maar nog steeds niet aangekomen? bij jack van DP
Tracked Air Mail doet er altijd langer over dan normale Air Mail, zo'n 2 tot maximaal 4 dagen meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Poeke het volgende:
De bestelling van 8-7 is vandaag aangekomen, maar die van 7-7 nog nietDie 2e bestelling was maar voor een paar euro, maar die eerste toch wel voor meer dan 50,-
Zit er een verschil tussen Tracked Air Mail en "gewone" mail?
Bij dx wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef 9611Niels het volgende:
Krijg je een e-mailbevestiging als je bestelling is geplaatst? Ik weet namelijk niet zeker of het wel goed is gegaan
Hij staat dan ook bij je invoice hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:39 schreef 9611Niels het volgende:
OK dankje, het ging idd over DX.
Tot nu toe van de staff meer plaatjes gezien dan dat ik medewerkers van bijvoorbeeld DealPerfect "ken"..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:15 schreef MacorgaZ het volgende:
En hoort dus ook meer medewerkers te hebben, maar dat hebben ze dus niet.
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef shibaloma het volgende:
Weet iemand een webshop waar je van deze jack-plugs kan kopen voor in het vliegtuig?
[ afbeelding ] Op dealextreme en dealperfect kan ik ze iig niet vinden.
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3. Voor een euro mag je ze hebben
edit: als je een lange vliegreis maakt krijg je ze gratis lijkt me? Naar curacao kreeg ik de heenweg en terugweg een headphone met plug gratis.
Klop, gebruik ook altijd mijn eigen oordopjes. Nja aan een 3plug kan ik je niet helpenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:16 schreef shibaloma het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk die met 3 poten, maar daar kon ik net geen plaatje van vinden:
[ afbeelding ]
Je krijgt altijd wel een koptelefoon op een lange vlucht gratis, maar m'n eigen koptelefoon vind ik beter klinken dan die standaard dingen.
dit doet sterk denken aan iets dat ik ook meegemaakt heb...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef PedroN het volgende:
Welke fokker komt uit Nijmegen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_feest__.html?p=18,2
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Ayca het volgende:
de bovenste, goud is zo.. ehm lelijk kamper.
Goud is zo nep en pauper net als die fake horloges op DP. Ik wil daar echt niet mee gezien wordenquote:
Normaal mogen die dingen 0,0 afwijking hebben, anders lopen bepaalde machines waar je deze dingen in kan gebruiken compleet in de soep. Mijn pa heeft wel eens een afgekeurde schuifmaat laten zien en die had maar een miniscule afwijking. Dat zal dat ding van DX ook wel zo hebben, als het niet veel erger isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze besteld op DX:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd of hij een beetje degelijk is. Mijn vader moest vroeger zo'n ding voor zijn opleiding kopen, was toen handen vol geld kwijt. Op DX kost die maar 9 euro.
oja, in de beschrijving:
- Can proof against shockvolgens mij pleuren ze hun beschrijvingen gewoon door google translate ^^
En toch meet het preciezer dan jij met je ogen kan op zo'n schuifmaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Zag hem ja. Vertouw dat electronisch niet echt.
Je hebt geen fobo.. Anders had ik je een voorstel gedaan.quote:
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zettenquote:
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Met dat brakke Engels zal er gewoon wipe staanquote:Op zondag 19 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze alles letterlijk op de verpakking zetten
Staat de postbode/buurman met een big smile voor je deur omdat er op de verpakking "whip", "leather collar" "massager" staat
Nope, bij mij staat er altijd een omschrijving bij. En even zoeken op het forum leert mij dat er dus ook heel subtiel "naughty gadgets" staat.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij staan alleen de SKU nummers op de verpakking.. En dan moet de postboden toch heel wat moeite doen om erachter te komen wat je besteld hebt.
New arrivals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig voor als je.. uhm.. Een hond hebt.![]()
elastiekjespistoolquote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Zo.... vakantie is aangebroken!
Tijd voor leuke,gekke aparte en UNIEKE (zomer) gadgets.
Budget 57 euro (wil er zoveel mogelijk voor kopen...)
Iemand suggesties?
Iets met plaat en hoofd..quote:
2,78 wat? Dollar? Euro? Moeilijk he een linkje plaatsenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:11 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met die lighter van DX voor 2,78? is tie gevaarlijk ofzo? had ik is n keer van iemand gehoor dat ie kon ontploffen
En nu is iedereen aan het zoeken welke aansteker $2,78 kost. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:11 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met die lighter van DX voor 2,78? is tie gevaarlijk ofzo? had ik is n keer van iemand gehoor dat ie kon ontploffen
ik kom niks tekort hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo.. Anders had ik je een voorstel gedaan.![]()
Heb hem ook;quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga binnenkort deze kopen.
[ afbeelding ]
Kan je muntjes mee smelten:
En vette steekvlammen mee maken:
-Ook geen 1/2/5ct muntjes?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb hem ook;
Je kan er geen euromuntjes mee smelten. Die uit de video is een andere ijzersoort.
En je kan er geen steekvlammen mee makenDie gast heeft zijne gemod. Kan levensgevaarlijk zijn.
Het is een soort bunsenbrander, je kan er een blauwe hete vlam krijgen en als je aan het zwarte dingetje draait komt er minder lucht bij en is het een gele vlam zoals een lucifer.
Ook goed, doe ik datquote:i made mine do that its so coolall you have to do is remove the black adjustable nob on the bottom and take off that rubber ring and the small piece of metal that adjusts the max flame height and then replace the black nob...all good
Omdat ik een man ben, vrouwen begrijpen dat nietquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand suggesties?
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef mcwops het volgende:
deze bij Rachel een inquiry voor gedaan. kids zijn er helemaal weg van en ze kosten 99 euri![]()
http://tinyurl.com/nc5yd3
wat ik al schreef: prijsopgave bij Rachel gedaan. zal morgenvroeg wel antwoord van r krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?
Wat zijn dat, uitschuifbare peddels ofzo? En waarom staat er een ijzeren kruis op?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef mcwops het volgende:
deze bij Rachel een inquiry voor gedaan. kids zijn er helemaal weg van en ze kosten 99 euri![]()
http://tinyurl.com/nc5yd3
Dat is toch zo'n nieuwe skateboard?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat zijn dat, uitschuifbare peddels ofzo? En waarom staat er een ijzeren kruis op?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22838quote:Op zondag 19 juli 2009 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Iemand suggesties?
86$ incl shipping volgens Rachel, omdat ze > 3kg wegenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
ja leuk, maar wat heb jij er voor betaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |