abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70969233

Het vorige deel: Slank 808. Fuck Sonja!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:35:51 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969281
Ja AKTS, nau wie must kill joe!

Tevens FIPO
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70969318
Ik heb 'm net een pm gestuurd. .

CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips. . Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:10 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969333
dit is een leuke: de off soho suites

naja ik zou gewoon bij expedia zoeken op dingen, en bij de area midtown goed kijken wara het precies zit- midtown is sowieso meestal duurder!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:23 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969344
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost

Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).

Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.

Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.

Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur

als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:52 #6
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70969366
Sorry mensen ik zit op mn werk , kijk net in topic en ja hoor laatste post
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:38:28 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70969396
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit met smeerkaas
T: nectarine
T: tomaat
T: gekookt ei
S: 2 uur wandelen
L: boterham met lever, beschuit jam en een plakje mueslibrood
T: appel
T: kom magere yoghurt met mandarijn
D: 400 gr roergebakken witlof, 1 tartaar, 200 gram broccoli. Beetje mosterd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:38:49 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969407
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:39:42 #9
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70969455
Het is echt zo , ben ik nu een freak?
PARIS SAINT GERMAIN
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:03 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969505
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:31 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969518
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
pi_70969649
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm net een pm gestuurd. .

CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips. . Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal. .
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, man Ik heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?

Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan
Ohhhhh, hoe decadent klinkt dit Maar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
pi_70969753
quote:
Eensch. Ik heb ook de neiging om nogal uitbundig veel te sporten ( ), maar je hebt toch op z'n minst meer afwisseling nodig! Ik wissel hardlopen (vooral pittige belasting voor de benen) bijvoorbeeld af met zwemmen (waarbij ik vooral m'n armen/schouders train) en pilates voor de buikspieren.
En dan nog merk ik dat ik het soms rustiger aan moet doen!
pi_70969794
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, man Ik heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?

Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan
Ohhhhh, hoe decadent klinkt dit Maar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
Ja, we hebben wel gedeelde badkamer.

We zijn allebei echt belachelijk makkelijk met zulke dingen. .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:48:58 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969827
Dat en volgens mijn mevroi:
quote:
Sporten wordt redelijk overschat in de mate waarin het bijdraagt aan
gewichtsverlies. Je kunt ook juist veel honger van sport krijgen. Het is
niet nodig om altijd drie keer te sporten. Je lijf is ook gebaat bij meer
beweging in de dag. Gewoon iets vaker van je plaats lopen. Of maak een
ommetje.
En dat gaat over mijn 3x per week spinning. Laat staan elke dag sporten!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:55:07 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70970071
hm.. ik ben t niet helemaal met de mevrouw eens: als je wilt afvallen en je sport meer, dan kun je wél meer eten. sporten heeft wat dat betreft wel eeen nuttig effect bij afvallen: als je veel sport hoef je jezelf minder te ontzeggen. omgekeerD: je móet ook meer eten (vandaar dat je meer honger hebt)

alleen is weinig mogen eten bij jou niet het probleem en is dus veel sporten niet aan te raden... want je eet al te weinig...
pi_70970074
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef ATKS het volgende:
Het is echt zo , ben ik nu een freak?
Kan je dit eens invullen? De eerste én de tweede invullen, allebei de uitslagen hier neerzetten.

http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:56:48 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70970152
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Je hebt er genoeg bij hoor die zo doen.
* Lastpost steekt vingertje omhoog.

Een doorsnee dag als studentje voor mij was het volgende:

S: Wandelen met de hond een uurtje
O: Aantal boterhammen en wat yoghurt
Studie afgelopen, weer 25km terug
S: 2 keer in de week naar de fitness met vrienden, macho cultuurtje en dat ná het voetballen.
N: Nachtelijk maaltje, veelal frituur en wat drank erbij.

En dan wat variatie, soms nog stappen natuurlijk of concerten.
Kortom, er zijn er genoeg (die ik ken) die eigenlijk ieder uurtje vrije tijd wel opvullen met sport en het heerlijk vinden, zou er zelf ook zo weer voor tekenen als het kon.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:59:09 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70970264
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:03:14 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70970417
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
Dat zou kunnen, heb de discussie omtrent die gozer niet helemaal meegekregen.
Sowieso is z'n eetpatroon beroerd voor iemand die beweegt, laat staan in die mate.
pi_70970472
Toen ik aan hardlopen deed (4x ) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70970516
Oh die 4x was 4 weken achter elkaar op zaterdagen. Niet dat jullie nu gaan denken dat ik 4 keer per week ging hardlopen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70970697
quote:
QFT!

Als je zoveel sport verbrand je ongeveer alles wat je eet tijdens het sporten, en dan blijft er niks over om je organen de hele dag van te laten draaien. Bovendien lijkt het me sterk dat je zo spieren opbouwt, want die voedingsstoffen heb je gewoon niet.

Lastpost: voor de studenten die ik ken is zoveel sporten zeker niet gebruikelijk. Blijkbaar heb ik een andere vriendenkring dan jij. Come to think of it, ik ken ook bijna niemand die zo ver van de universiteit woont en met de fiets komt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mini_rulez op 14-07-2009 16:16:27 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70970719
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x ) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
Hoezo niet? Als ik >500 kcal heb verbrand, kan ik toch best wat extra's eten Als je maar niet een hele zak chips leegeet...

Ik ben 't wel wat met kwak eens. Daarnaast: sporten maakt het ook veel makkelijker om je gewicht stabiel te houden als je voldoende bent afgevallen. En het is bevorderlijk voor een gezonder lichaamsbeeld.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:13:13 #25
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70970773
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.
Ik heb trouwens spierpijn van het hardlopen van gisteren

En krullen niet van het hardlopen... De kapster vroeg of ze het mocht stylen. Ja hoor Maar krullen?! Mijn haar is compleet stijl normaal en nu lijkt het extra kort. Maar wel eens grappig voor de verandering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal em zo wel weer weg denk ik.

BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng
pi_70970804
@Lastpost: dat is nou niet per se een heel gezond ritme Maar ik ken er meer die het zo doen Zeker in je studentenjaren; al dat gevoetbal is dan echt de enige manier om de bier- en frituurkilo's tegen te gaan
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:14:13 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70970810
Mijn mevrouw is tot dusver wel toffig ja! En niet zo'n geitenwollensokzemelaar .
pi_70970813
Die krullen staan je wel mooi SiTu!
pi_70970829
Wat ben je mooi, SiTu! .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:14:42 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70970831
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Die krullen staan je wel mooi SiTu!
QFT indeed!
pi_70970865
SiTu, moooooie dame! Wauw. Ik ben fan van zowel oog-, haar-, als huidskleur
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:15:34 #32
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70970869
Ik heb wel altijd honger na het hardlopen, de maaltijd die ik erna nuttig is dan ook m'n ontbijt.
pi_70970967
Moooooi SiTu!
Coldfeet> Ja maar ik bleef vreten op zo'n dag
pi_70970973
Wat een prachtig gezicht heb je SiTu
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:19:54 #35
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70971047
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
SiTu, moooooie dame! Wauw. Ik ben fan van zowel oog-, haar-, als huidskleur
Whehe, mensen vragen me wel eens of ik ziek ben ivm die huidskleur

Maar thx dames
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:22:49 #36
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70971162
Het overgrote gedeelte van de studenten die ik ken, sport nauwelijks. Een danslesje van een uur ofzo, of 1x per maand mountainbiken, zoiets.
Ik eerst ook niet trouwens, maar van anderhalfuur fietsen -> niks begon je na een jaar toch te merken Zowel conditioneel dit bestaat vast niet in deze context qua conditie als qua uiterlijk.
Hardlopen doet echt veel voor mijn buikspieren heb ik gemerkt nadat ik gestopt was, trouwens
Ik doe het vast fout
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:25:01 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70971247
Ik ben 8 jaar student geweest en heb nooit gesport in die periode . Ja, tot diep in de nacht op de dansvloer staan .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:25:56 #38
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70971291
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.

=======
zeer actief/intensief sporten
Op peil houden van gewicht:
calorieën/dag
3768

Shock
PARIS SAINT GERMAIN
pi_70971293
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef SiTu het volgende:
Het overgrote gedeelte van de studenten die ik ken, sport nauwelijks. Een danslesje van een uur ofzo, of 1x per maand mountainbiken, zoiets.
Ik eerst ook niet trouwens, maar van anderhalfuur fietsen -> niks begon je na een jaar toch te merken Zowel conditioneel als qua uiterlijk.
Same here... op de middelbare school fietste ik ook elke dag anderhalf uur en had ik een supergoede conditie. Toen wel. Na 3 jaar studeren was ik dan ook 10 kilo aangekomen.
Als student fiets je soms ook aardig wat af, maar toch niet zo structureel als toen. De meeste studenten die ik ken wonen juist zo dicht mogelijk bij de universiteit en doen behalve dat weinig aan sport.
pi_70971359
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.

=======
calorieën/dag
3768

Shock
Heb je ook weleens uitgerekend wat je ongeveer binnenkrijgt op een dag?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:29:07 #41
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70971413
Tussen de 1300 en 1500.
PARIS SAINT GERMAIN
pi_70971414
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb je ook weleens uitgerekend wat je ongeveer binnenkrijgt op een dag?
Ik schat dat zo'n 3000 kcal per dag aardig is om af te vallen

Waar is Laureline als je haar nodig hebt
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:30:10 #43
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70971451
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here... op de middelbare school fietste ik ook elke dag anderhalf uur en had ik een supergoede conditie. Toen wel. Na 3 jaar studeren was ik dan ook 10 kilo aangekomen.
Als student fiets je soms ook aardig wat af, maar toch niet zo structureel als toen. De meeste studenten die ik ken wonen juist zo dicht mogelijk bij de universiteit en doen behalve dat weinig aan sport.
Ja, je fietst wel wat, maar je staat ook best vaak stil voor stoplichten etc.
Sowieso begon ik langzamerhand koken leuk te vinden en dingen te koken die ik ook daadwerkelijk lekker vond. Bij mijn ouders is het meestal AGV met als G groenten die je niet meer hoeft te kauwen omdat ze zo gaar zijn. Dan had ik na 2 lepels groenten en een aardappel vaak wel 'genoeg'. Valt me nog mee dat ik maar iets van 5kg ben aangekomen
pi_70971493
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:29 schreef ATKS het volgende:
Tussen de 1300 en 1500.
Jeetje, dat is echt roofbouw... Heb je daar niks van gemerkt? Bijv. dat je spieren net zo snel weer afgebroken worden als je ze opbouwt, of dat je weerstand minder wordt?
Toch altijd knap hoe lang het lichaam op weinig energie kan leven als het moet.
pi_70971510
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik schat dat zo'n 3000 kcal per dag aardig is om af te vallen

Waar is Laureline als je haar nodig hebt
Als ik hem was zou ik lekker minder gaan sporten...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:32:10 #46
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70971518
quote:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884

=======
calorieën/dag
3768

Shock
Toch fijn dat je dat weet, nu. Ga je het opbouwen denk je?
Want dat moet wel, natuurlijk om het even wat strenger te maken
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:32:57 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70971542
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als ik hem was zou ik lekker minder gaan sporten...
En boterhammen naar binnen te fietsen, in plaats van zelf te fietsen .
pi_70971591

Hele uren buiten lopen, en rennen met 3 andere leiding achter een groep van 15 kids is best wel handig ;o

Goed, komt een leuk lijstje;

O: 1 boterham, sirooplimonade
T: Sirooplimonade
L: 5/6 boterhammen, 3 glazenplastic bekertjes appelsap
T: Haribosnoep zakje, zo'n kleintje. Uh, sirooplimonade
Und Diner: Wat ze me hier toch ook weer voorzetten,

[sub]Tis kindervakantieweek bij ons, ik help mee als leiding. Maar dan is het alsnog wel bunkeren in die lunch omdat je anders pas na 16:00 / 16:30 wat kan gaan eten.
pi_70971609
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En boterhammen naar binnen te fietsen, in plaats van zelf te fietsen .
Oeh XM, hoe voelt dit nou?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:34:49 #50
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70971628
Ik ga de keuken poetsen en oud papier buitenzetten enzo. Doei
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:35:29 #51
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70971653
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeetje, dat is echt roofbouw... Heb je daar niks van gemerkt? Bijv. dat je spieren net zo snel weer afgebroken worden als je ze opbouwt, of dat je weerstand minder wordt?
Toch altijd knap hoe lang het lichaam op weinig energie kan leven als het moet.
Voel me top fit, en krachttraining gaat prima.

Blijkbaar heb ik het lichaam van een kameel (zonder bulten)
PARIS SAINT GERMAIN
pi_70971704
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:

[..]

Ja, je fietst wel wat, maar je staat ook best vaak stil voor stoplichten etc.
Sowieso begon ik langzamerhand koken leuk te vinden en dingen te koken die ik ook daadwerkelijk lekker vond. Bij mijn ouders is het meestal AGV met als G groenten die je niet meer hoeft te kauwen omdat ze zo gaar zijn. Dan had ik na 2 lepels groenten en een aardappel vaak wel 'genoeg'. Valt me nog mee dat ik maar iets van 5kg ben aangekomen
Da's ook waar ja...
Bij mij ging het echt precies hetzelfde. Ok, mijn moeder kan ook heel lekker koken maar door de week was het meestal AGV of iets anders saais omdat zij heel erg oplet of het gezond is, terwijl ik in het begin echt alles at wat ik lekker vond.
Hoewel, ik snoepte toen ook best veel, maar door dat fietsen was het blijkbaar in balans. Men, als ik denk aan al die chips, Bon Bon Blocs en gangmakers die ik op de middelbare school heb weggewerkt als ik uit school kwam... Dat soort dingen eet ik nu nooit meer, en nog was ik toen even slank als nu.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:37:41 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70971745
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oeh XM, hoe voelt dit nou?
Ja, bij een ander zie het ik probleem wel. Bij mezelf is dat een stuk lastiger. Maar iedere domme idioot kan inzien dat de levenswijze van AKTS niet echt gezond te noemen valt . Daar hoef je geen diëtiste voor te zijn.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:38:34 #54
236335 neen
schone schijn
pi_70971777
Samenvatting van de afgelopen 20 topics plz.

Tevens val ik niet echt af maar word ik wel slanker, prima.
het lijkt niet wat het is
pi_70971786
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef ATKS het volgende:

[..]

Voel me top fit, en krachttraining gaat prima.

Blijkbaar heb ik het lichaam van een kameel (zonder bulten)
En je spieren nemen ook gewoon toe?

Het menselijk lichaam blijft me verbazen...
Net als mijn tante die al zo'n 30 jaar niet meer dan 40 kilo weegt (nu zelfs geen 30) maar toch altijd gewoon alles kon blijven doen, totdat ze haar been brak en nog wat meer ellende. Uiteindelijk wreekt het zich wel, maar het is verbazingwekkend hoe lang het goed gegaan is.
pi_70971852
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, bij een ander zie het ik probleem wel. Bij mezelf is dat een stuk lastiger. Maar iedere domme idioot kan inzien dat de levenswijze van AKTS niet echt gezond te noemen valt . Daar hoef je geen diëtiste voor te zijn.
Nee, ik bedoel vooral dat jij nu niet meer degene bent die van iedereen op z'n mieter krijgt
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:58 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70971875
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel vooral dat jij nu niet meer degene bent die van iedereen op z'n mieter krijgt
AKTS is mijn kloon .

Huiswaarts
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:43:12 #58
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70971947
XM

Mijn doel was dan ook 24 kilo, en ik ga dat mooi redden voordat ik volgende maand met mn voetjes in het zand sta van Blanes.

Ik besef nu pas eigenlijk dat ik het op een andere manier had moeten aanpakken.

BTW, mijn spierbouw verbeterd per week, ik kan echt al op 3/4e van alle krachtapparaten kwa zwaarheid.

Btw, thanks voor al het advies hier, ik ga zeker een afspraak maken met voedingsconsulent.
PARIS SAINT GERMAIN
pi_70972124
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:43 schreef ATKS het volgende:

[..]

Mijn doel was dan ook 24 kilo, en ik ga dat mooi redden voordat ik volgende maand met mn voetjes in het zand sta van Blanes.

Ik besef nu pas eigenlijk dat ik het op een andere manier had moeten aanpakken.

BTW, mijn spierbouw verbeterd per week, ik kan echt al op 3/4e van alle krachtapparaten kwa zwaarheid.

Btw, thanks voor al het advies hier, ik ga zeker een afspraak maken met voedingsconsulent.
Je kunt ook best al op eigen initiatief wat meer gaan eten, toch? Gewoon het eten rustig opbouwen, of het sporten wat afbouwen (of allebei).
pi_70972126
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef neen het volgende:

Tevens val ik niet echt af maar word ik wel slanker, prima.
Hé Neen,
waar was jij gebleven?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:51:02 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70972200
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

En je spieren nemen ook gewoon toe?

Het menselijk lichaam blijft me verbazen...
Net als mijn tante die al zo'n 30 jaar niet meer dan 40 kilo weegt (nu zelfs geen 30) maar toch altijd gewoon alles kon blijven doen, totdat ze haar been brak en nog wat meer ellende. Uiteindelijk wreekt het zich wel, maar het is verbazingwekkend hoe lang het goed gegaan is.
Woont je tante in Friesland?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70972284
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef neen het volgende:
Het is rustig want iedereen is (of gaat) op vakantie, Greys vind het hier niet meer leuk, veel slankies hebben goede cijfers gehaald en er wordt serieus afgevallen en gezond gegeten.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:53:30 #63
236335 neen
schone schijn
pi_70972285
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hé Neen,
waar was jij gebleven?
Hoi
Ik was gebleven in de lurkmodus want het is mooi weer he
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het is rustig want iedereen is (of gaat) op vakantie, Greys vind het hier niet meer leuk, veel slankies hebben goede cijfers gehaald en er wordt serieus afgevallen en gezond gegeten.
Ah, dan heb ik het globaal toch nog wel goed meegekregen door af en toe eens een pagina te lezen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:59:37 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70972492
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoewel, ik snoepte toen ook best veel, maar door dat fietsen was het blijkbaar in balans. Men, als ik denk aan al die chips, Bon Bon Blocs en gangmakers die ik op de middelbare school heb weggewerkt als ik uit school kwam... Dat soort dingen eet ik nu nooit meer, en nog was ik toen even slank als nu.
Hehe herkenbaar.
Ik at dan alleen echt de hele dag door zeg maar, zak chips tijdens het tv kijken, nog een zak tijdens het voetballen, nog een zak M&M's als ik achter de computer zat, in de nacht nog even de frituur aan voor een half kilo patat en een doos kipnuggets en dan nog wat snoepjes en chocolade tussendoor.
Echt, achteraf bezien denk ik ... wáarom gaat dat nu niet meer (understatement) allemaal.
Al zou ik dát ook niet meer willen eigenlijk, zou er nu gewoon misselijk van worden vermoed ik.
pi_70972646
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Woont je tante in Friesland?
Nee, Brabant. Hoezo, ken jij ook zo iemand?
pi_70972835
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:13 schreef SiTu het volgende:

[..]

Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.
Ik heb trouwens spierpijn van het hardlopen van gisteren

En krullen niet van het hardlopen... De kapster vroeg of ze het mocht stylen. Ja hoor Maar krullen?! Mijn haar is compleet stijl normaal en nu lijkt het extra kort. Maar wel eens grappig voor de verandering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal em zo wel weer weg denk ik.

BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng
Mooi haar!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:14:12 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70972905
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee, Brabant. Hoezo, ken jij ook zo iemand?
Ja, en zij heeft ook haar been vorig jaar gebroken.
Ze winkelt op de kinderafdeling.
pi_70973143
quote:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884

=======
calorieën/dag
3768

Shock
Had al zo'n vermoeden . Verstandig dat je een afspraak gaat maken, maar in de tussentijd zelf al wat extra gaan eten? 3000 op een dag, minimaal, en eigenlijk 3200, dan val je nog keihard af.
pi_70973342
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, en zij heeft ook haar been vorig jaar gebroken.
Ze winkelt op de kinderafdeling.

Zucht trouwens, alweer iemand die veel te weinig eet: Dieet (2 maanden afvallen)
Er zou gewoon een sticky moeten zijn met dingen die je moet weten als je gaat lijnen, een soort afvallen 101 waar je al die mensen naar kunt verwijzen, want ik heb nu al zo vaak hetzelfde verhaal afgestoken...
pi_70973397
Pfff warm!

Uiteindelijk lijstje:

O: activia met lepel lijnzaad en kiwi
T: kersenflap
L: sorbet met rode vruchten
D: wokgroente met tonijn

S: lopen in de stad en ongeveer 15 min mountainbike
pi_70973538
ik gebruik altijd knoflook uit een potje en nu heb ik voor het eerst echte knoflook, hoeveel gebruik ik daarvan ongeveer voor mij alleen, 1 teentje
en dan duw ik dat teentje zo door de knoflookpers?
pi_70973546
Ik vind het nog best wel weinig Ek-Mei... Geen rijst ofzo bij je avondeten?

-edit- Als je hem gaat verwarmen kun je best een teentje knoflook nemen, als je hem rauw gebruikt moet je minder nemen want dan is het een stuk scherper.
pi_70973586
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog best wel weinig Ek-Mei... Geen rijst ofzo bij je avondeten?
mja, weinig qua maagvulling maar niet qua kcal denk ik... misschien idd beetje rijst erbij..
pi_70973596
dankje, ik ga koken!
pi_70973617
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

mja, weinig qua maagvulling maar niet qua kcal denk ik... misschien idd beetje rijst erbij..
Nou, groente en tonijn zijn allebei erg low-cal. In totaal lijkt het me niet veel, zo op het eerste gezicht. Ligt ook aan de portiegrootte natuurlijk.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:44:39 #76
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_70973870
quote:

[..]

per stuk heeft het wel Kcal maar in totaal is het niet genoeg....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_70973883
hoi!

ben nog even aan het bjilezen
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 07:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom whey in dat laatste tussendoortje? Als je meer spieren wilt opbouwen, kun je dat beter voor het spinnen nemen of tot een half uur erna, heb ik me laten vertellen.
--> omdat die kwark anders niet te vreten is ik lust het niet zonder iets, kan er ook een schep suiker doorheen doen, maar dan lijkt me dit beter
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70973984
Lijstje:

O: Brinta
T: banaan
S: uur gesport
L: 2 volkoren boterhammen appelstroop, gekookt eitje
T: bakje yoghurt met muesli
D: sperziebonensalade, karbonaadje, paar aardappelkroketjes

Te veel, te weinig, goed, niet goed, etc.?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:48:10 #79
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70973995
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Da's ook waar ja...
Bij mij ging het echt precies hetzelfde. Ok, mijn moeder kan ook heel lekker koken maar door de week was het meestal AGV of iets anders saais omdat zij heel erg oplet of het gezond is, terwijl ik in het begin echt alles at wat ik lekker vond.
me 2 ik was al dik, maar kwam wél 20 kilo aan toen ik ging studeren en geen 20km per dag meer fietste...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:49:17 #80
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70974039
quote:

[..]

mwah, ik denk dat je e rvan schrikt hoe weinig het totaal is hoor, ek mei
sorbet is niet zo calorierijk (voornamelijk veel suiker), activia ook niet, en kersenfla is wel calorierijk, maar aangezien dat ook ongeveer 1/4e van je intake vandaag is.

trouwens: is t niet zo dat candida reageert op suikers? of had je dat toch niet?
pi_70974060
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, groente en tonijn zijn allebei erg low-cal. In totaal lijkt het me niet veel, zo op het eerste gezicht. Ligt ook aan de portiegrootte natuurlijk.
Ik doelde meer op de kersenflap en sorbet , ik heb 400 gram groente en 1 blik tonijn alleen voor mezelf, ik doe er denk ik nog wat roomkaas ofzo in en misschien neem ik straks nog een ijsje
pi_70974082
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mwah, ik denk dat je e rvan schrikt hoe weinig het totaal is hoor, ek mei
sorbet is niet zo calorierijk (voornamelijk veel suiker), activia ook niet, en kersenfla is wel calorierijk, maar aangezien dat ook ongeveer 1/4e van je intake vandaag is.

trouwens: is t niet zo dat candida reageert op suikers? of had je dat toch niet?
volgens de homeopaat, de huisarts denkt dat het onzin is en daar ga ik ook maar van uit. suiker probeer ik matig mee te zijn, dit was geen normale dag
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:53:20 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70974156
oh nog even: situ is mooooooi (op een platonische manier he...'

en ik heb net lekker een klein bakje met wat nootjes en een grote bak uitjes en gurkjes gegeten tegen de `trek maar ik ga nog niet koken´ situatie.

en morgenochtend om 11 uur ga ik naar Harry Potter lekker in mn eentje voor maar 5 euro (ochtendvoordeel) op mn eerste vrije dag van mn vakantie en daarna lekker in de tuin werken en inpakken en hoppa
pi_70974443
oohh het lijstje van XM van de dietiste ziet er goed uit!1! succes met opbouwen!

ik moet nu naar een sportschool die ik niet ken om spinningles te geven, wahhh hoop dat ik 'm kan vinden

tot later!!
pi_70974458
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef kwakveense het volgende:
oh nog even: situ is mooooooi (op een platonische manier he...'

en ik heb net lekker een klein bakje met wat nootjes en een grote bak uitjes en gurkjes gegeten tegen de `trek maar ik ga nog niet koken´ situatie.

en morgenochtend om 11 uur ga ik naar Harry Potter lekker in mn eentje voor maar 5 euro (ochtendvoordeel) op mn eerste vrije dag van mn vakantie en daarna lekker in de tuin werken en inpakken en hoppa
Foto gezien?

ikke wil ook
pi_70974503
Klinkt als een fijne dag Kwak. Goed dat je gewoon alleen gaat.

Cycle, succes met lesgeven!
pi_70974509
Hoi CF Ik was aan het uitbuiken vandaag van mijn 4000 kcalsdagje gisteren * burps*

Nog net op tijd om te zien dat SiTu een heel mooi Bambigezichtje heeft (maar dan met blauwe ogen), neen weer terug is met spiermassa en ATK zichzelf uithongert. Ja ATK, je vergelijkt jezelf treffend met de kameel, maar dat is toch niet echt het dier waar je voor ging, toch? Want je metabolisme zit nu zo ontzettend in de spaarstand dat er op deze manier wel wat bulten aan kunnen blijven zitten...
pi_70974529
foto gevonden...

situ je bent adorable, mooie grote ogen heb je zeg!!
pi_70974538
Goed gezegd Laureline...

Ik ga ook huiswaarts.
pi_70974758
Oja, lijstje gisteren:
O: ananas yoghurt, sap
T: geroosterde boterham gekookt ei, plak caramelcake, 2 cappuccino
D: salade met garnalen, 1 kiwi
T: portie vlammetjes, glas rosé
D: 1 Duvel, kip tandoori, ossenhaaspuntjes, bloemkool, peultjes, frites
T: chocoladekoekje, cappuccino met slagroom
T: 150 gram pure chocola met notenmix, 150 gram gesuikerde snoepmix, halve zak fritessticks paprika, 1/3 stokbrood met oude kaas, Fanta Pomelo
4028 kcals

Vandaag is lastig, want allemaal restjes lekkers nog in huis.
O: 2 kiwi's, sap
T: 1/3 stokbrood oude kaas uit de oven
T: snoepjes, stukje chocola met noten
L: salade met garnalen
T: 3 toastjes filet americain, 2 met brie
D: spinazie met ei
T: kwark met vanilleyoghurt

Dus zo kan het ook!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:13:17 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70974771
ATKS heeft wel al aangegeven met een voedingsconsulent te gaan praten, dus het punt lijkt me aangekomen er zijn gewoon echt heel veel mensen die niet precies weten het werkt met te veel/te weinig eten etc.

@ mini: ik vind t heerlijk, alleen naar de film
pi_70975154
ik heb er nog een mini mars en bounty ijsje bij in gestopt, zou het genoeg suiker zijn voor vandaag?
pi_70975194
Oh, ik had het nog niet gezegd.
SiTu is een mooie dame.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:29:41 #94
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70975239
waarom ek mei?
pi_70975316
Hier is weer eens een lijstje zoals het niet moet

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met runderrookvlees, 1 bruine boterham met ei en beetje mayo, 1 witte boterham met boter en vlokken
T: appel, zakje bugles
D: tortellini met toscana salade van de AH

Ik ben net thuis en ik ben bekaf. Ik heb al 4 nachten maar 4 of 5 uur geslapen en daardoor heb ik al de hele dag hoofdpijn. Ik heb geen zin om echt te koken (dat moet ik morgen ook weer als vriendje komt), dus ik heb een kant en klare salade en pasta. Ik heb niet eens de energie om in de vriezer te kijken of er nog vlees is, dus dan maar niet .

En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast

Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik net Heeft weer van de bloemetjes zitten eten
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:34:38 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70975377
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Hier is weer eens een lijstje zoals het niet moet

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met runderrookvlees, 1 bruine boterham met ei en beetje mayo, 1 witte boterham met boter en vlokken
T: appel, zakje bugles
D: tortellini met toscana salade van de AH

Ik ben net thuis en ik ben bekaf. Ik heb al 4 nachten maar 4 of 5 uur geslapen en daardoor heb ik al de hele dag hoofdpijn. Ik heb geen zin om echt te koken (dat moet ik morgen ook weer als vriendje komt), dus ik heb een kant en klare salade en pasta. Ik heb niet eens de energie om in de vriezer te kijken of er nog vlees is, dus dan maar niet .

En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast

Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik net Heeft weer van de bloemetjes zitten eten
lieve daph, das toch helemaal niet zo'n heel erg lijstje?
pi_70975419
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef kwakveense het volgende:
waarom ek mei?
Omdat het toch al een drama lijstje is en we morgen weer gezond doen!
pi_70975484
ik heb een soort van hele grote muggenbult in mn nek en het doet zeer, of het is een lymfeklier maar die zijn niet rood denk ik
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:47:53 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70975777
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Omdat het toch al een drama lijstje is en we morgen weer gezond doen!
ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argument

als iemand bijna verzuipt ga je m toch ook niet extra kopje onder duwen

als je ongezonde zooi eet moet je t vooral doen omdat je t heel lekker vindt
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:48:41 #100
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70975806
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]

--> omdat die kwark anders niet te vreten is ik lust het niet zonder iets, kan er ook een schep suiker doorheen doen, maar dan lijkt me dit beter
Welk merk heb je dan?
Heb ooit eens de fout gemaakt door zo'n zak bij de lokale drogist te halen. -neigingen!
pi_70975876
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:34 schreef kwakveense het volgende:

[..]

lieve daph, das toch helemaal niet zo'n heel erg lijstje?
Misschien niet, maar mijn doel was in de vakantie van mijn ouders goed te eten, dus 's avonds ook een fatsoenlijke maaltijd. Gisteren ben ik uit eten geweest en heb me helemaal tonnetje rond gegeten (wokrestaurant). Ik kan me er alleen nu even niet toe zetten er moeite voor te doen . En daarom vind ik het een slecht lijstje; het voldoet niet aan mijn planning zeg maar.

Ik ga vanavond wel boterhammen smeren voor morgen, want dan eet ik niet mee op kantoor en dat scheelt in ieder geval vlokken op brood
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:55:02 #102
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70976001
Weer eens iets anders op eet-gebied, als je in de middag je avondmaaltijd al klaarmaakt, voldoet het dan gewoon door het op de borden te scheppen, folie er omheen doen en dan even opwarmen in de magnetron?
Hoop het, anders heb ik het avondeten verziekt.
pi_70976080
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argument

als iemand bijna verzuipt ga je m toch ook niet extra kopje onder duwen

als je ongezonde zooi eet moet je t vooral doen omdat je t heel lekker vindt
Ohja het was ook erg lekker! nog een kommetje yoghurt met muesli er bij gegeten en nu zit ik vol
pi_70976122
Hai! Ook hier geen perfect lijstje, maar ach

O: 2 boterhammen appelstroop
T: appel + banaan
L: bruin pistoletje filet americain
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: rolletje topdrop
D: 2 kommen tomatensoep
T: kwark ofzo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:08:13 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70976411
Hier ook zooi. Lees: rillettes (vet, 100gr), 45+kaas (half kaasje), croissant, patat, jellybeans, wortelsla, toetjes, koekjes, linzensoep, nectarine, sla, 1 glas calvados. De helft dus pure bagger. Gezond eten op de camping in een mintentje terwijl het regent is moeilijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:18:59 #106
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_70976762
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_70976913
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:

Dat is leuk thuiskomen ja .

Ik had vanavond een heerlijke zelfgemaakt tonijnsalade . Er was nog een klein beetje sla over, op het aanrecht gezet (zonder tonijn of dressing) ... betrap ik de kat op het aanrecht en juist op dat moment niest ze in mijn salade .

dinsdag 14 juli 2009 @ 19:25:32 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70977005
Smakelijk Chico . Extra dressing FTW!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:27:02 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977071
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
júist bij veel overgewicht heeft dat zin: geef je vriendin eerst de kans om te leren over gezond eten, wie weet kan ze het dan wél makkelijk volhouden als ze precies weet hoe het allemaal werkt enzo...

en ik vroeg vorige keer ook: wat voor andere hulp bedoel je? een kuurmet maaltijdvervangers? dat lijkt me een heel slecht idee...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:27:34 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977088
echt, katten

sorry
pi_70977343
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Smakelijk Chico . Extra dressing FTW!
Heb het meteen weggegooid duh .

@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen . Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:36:33 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977450
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb het meteen weggegooid duh .

@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen . Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...

maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:38:28 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70977529
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen . Honden vind ik echt niet leuk .
pi_70977541
Over het algemeen zijn ze heel lief Alleen nu zijn ze volgens mij chagrijnig dat mijn ouders en zusje weg zijn, want normaal wordt er niet zo naast de bak gepoept

Goed, ik ga even vaatwasser inruimen, afwassen, kattenbak doen en de katten eten geven. And that's all for today, dan plof ik lekker op de bank met een boek. Om 21.00 naar bed

Fijne avond!

Chico je salade ziet er mooi uit!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:42:28 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70977658
Whaha Arme Chico met d'r kattensnot-salade *voedert bij*

WeeBee Neen!

Hier een niet volledig kut lijstje

O: Special K met melk
T: bakje kwark met aardbeispul
L: twee meergranenpistoletjes met biefstukworst
T: Solero fruit-ijsje
T: eierkoek
D: gegrilde kipfilet met een stuk of vier krieltjes (toen had ik geen zin meer ) en twee en een halve maiskolf
T: glaasje fruitsap methinks!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:43:34 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70977700
Oh en ik vergeet zomaar: SiTu! Met d'r mooie gave gezicht! Ik vind dat je zo in een Harry Potter film zou kunnen meespelen (en waarom dat precies in me op kwam weet ik ook even niet! maar die hebben ook altijd van die gave expressieve gezichtjes )
pi_70977792
ik besef ineens waarom ik zo zoet doe vandaag, het is de tijd van de maand duh!

Morgen vergt een strakke planning!

O: activia, yoghurt met all bran, al voor 6 uur
S: 10 km fietsen
T: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer
T: appel
S: 10 km fietsen
T: banaan
S: 20 min hardlopen
D: kipschnitzel, sperziebonen, beetje gekookte aardappels, appelmoes

beetje goed zo?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:47:43 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977851
klinkt goed!
pi_70978068
quote:
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...

Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
pi_70978112
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...

maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Hihihihi, da's de mijne

En ik hou van mijn kat Kwak, zo'n beest gééft ook liefde
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:57:11 #121
83103 yvette1982
pi_70978194
quote:
Ik weet niet wat er allemaal is. Zoiets als new figure ofzo.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:58:16 #122
83103 yvette1982
pi_70978232
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...

Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:59:16 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70978277
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen . Honden vind ik echt niet leuk .
Haha ik vind ze beiden geweldig, heb hier nu éen hond en 3 poezenbeestjes.
En nog een hamster, 2 cavia's, salamanders in de tuin en een papegaai te leen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:09:26 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70978631
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:58 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.

alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.

maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
pi_70978694
Katten

Lijstje
  • Bak brinta
  • 40 min fietsen
  • In trein: 125gr bakje yoghurt-muesli
  • Over kantoordag verdeeld: 4 roggebrood met pindakaas, 2 boterhammen pindakaas, 1 bakje huzarensalade.
  • 40 min fietsen
  • Avondeten: gebakken aardappels, speklapje & worstje (bbq), enorme lading gekookte koolrabi. Toe: plakje cake met jam.

Ondanks een bezoek aan de supermarkt in de lunchpauze met niet vergrepen aan tussendoor-bommen .

Koolrabi is lekker! Voor het eerst in de moestuin; groot succes. Zijn zo groot als kinderkopjes, en echt vreselijk lekker (in blokjes gesneden, koken). Er was nog een beetje over, dat zit nu in een bakje voor morgen mee naar kantoor.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:11:03 #126
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70978695
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihihi, da's de mijne

En ik hou van mijn kat Kwak, zo'n beest gééft ook liefde
    dat zal best, maar ik voel dat minder. ik krijg echt jeuk van mensen die hun huisdieren als kindjes behandelen. meestal reageer ik dan ook maar niet teveel op posts van die strekking sorry, ik heb daar gewoon níks mee...

sommige mensen hebben niks met kinderen, ik heb niks met huisdieren...
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:13:10 #127
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70978775
    pff een kat die in je salade niest kattenkots en uitwerpselen in huis, haren
    Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
    Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:13:39 #128
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70978803
    oeh, ik ga mn afwas doen en als ik die braaf gedaan heb mag ik foccaccia bakken van mezelf.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:15:22 #129
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70978884
    Terug van mijn ouders. Was best leuk, maar m'n moeder zegt dat ik niet nog meer moet afvallen en volgens haar heb ik anorexia enzo, omdat ik niet zoveel eetlust had vanavond (tja ik houd gewoon niet zo van aardappelen en saucijsjes).

Ok, voor en na foto's. De nu-foto's zijn niet heel scherp, want met mobiel gemaakt, maar goed...
    SPOILER
    En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari! . Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen .

Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's . Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:16:00 #130
    83103 yvette1982
    pi_70978923
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.

alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.

maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
    Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
    pi_70978999
    Tja.
    pi_70979090
    Super resultaat Vik!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:21:16 #133
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_70979152
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
    pff een kat die in je salade niest kattenkots en uitwerpselen in huis, haren
    Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
    Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
    Geweldig

De haren storen me niet, voeren vind ik leuk en bij kots vind ik het vooral sneu dat ze een beetje misselijk zijn / waren. En sleur? Ik vind het ge-wel-dig, elk edag weer!
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_70979195
    Elisaaaaaaaaaaa
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:46 #135
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70979211
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
    Super resultaat Vik!
    Amen! Wát een verschil!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:46 #136
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979212
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
    psych hoeft niet perse hoor! die drempel is vaak vrij hoog voor mensen. maar stel dat t alsmaar niet lukt, kán er een achterligende reden zijn die je eventueel zo aan zou kunnen pakken.

je hebt ook dietistes die allebei zijn.

het lijkt me vooral belangrijk dat je vriendin eens een keer hoort hoe t allemaal precies werkt met eten, en wat ze zou moeten eten enzo, zodat ze niet t gevoel heeft dat ze t neit kan en dat ze steeds opgeeft en faalt.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:56 #137
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70979223
    Wowies Vik, da's best wel een enorm verschil Way to go (die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is? ) Oh en wel genoeg blijven eten he!

Yvette: ik denk dat je het vast allemaal goed bedoelt om van alles uit te zoeken voor je vriendin, maar krijg er een beetje een vreemd gevoel bij... Afvallen is een heel lastig iets, ik denk zelf dat het beter is als de persoon in kwestie er zélf achteraan gaat, en zélf dingen gaat uitzoeken, om dé manier te vinden die voor hem/haar werkt. Het is ten slotte ook haar eigen drive die het verschil zal gaan moeten maken
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:24:35 #138
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70979276
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
    Super resultaat Vik!
    Dat dus, je kunt er wel een rose biertje op drinken
    pi_70979302
    wow Viking : goed bezig ! rrrrespect.

Ik had geen flauw idee hoe de vóor was.

*bonkt weer weg.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:25:27 #140
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979315
    ja super mooi verschil vik!
    pi_70979316
    Vik, wat een enorm verschil En dat zonder heel 'extreem' te doen, toch? Je bent ineens een heel ander meisje om te zien, goed hoor
    pi_70979318
    Of een malibu cola

Is je haar d'r al af Neentje?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:20 #143
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70979361
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Wowies Vik, da's best wel een enorm verschil Way to go (die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is? ) Oh en wel genoeg blijven eten he!

Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè . Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab .

Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:20 #144
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979362
    ugh. ik heb al geen zin meer in brood bakken want dan moet ik afwassen
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:33 #145
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70979373
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
    Of een malibu cola

Is je haar d'r al af Neentje?
    Neen, want misschien is het wel zonde
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:53 #146
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70979385
    Hahaha ik laat de foto's ook zien aan een vriendin van mij die ik een tijdje niet heb gezien en ze zegt: ik herken je niet eens op die nieuwe foto, ik schrik echt! .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:27:11 #147
    33954 ElisaB
    pi_70979400
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Goodbye het volgende:
    Elisaaaaaaaaaaa
    Cool toch

dinsdag 14 juli 2009 @ 20:28:25 #148
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70979444
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Cool toch

[ afbeelding ]
    AAAAAAH wat een leukerd!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:25 #149
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979477
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies (het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:46 #150
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70979490
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè . Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab .

Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken .
    Nice Vik!
    SPOILER
    pi_70979523
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Cool toch

[ afbeelding ]
    Zeker

dinsdag 14 juli 2009 @ 20:30:51 #152
    33954 ElisaB
    pi_70979535
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet inens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies

Nee hoor, je hoeft niet. Ik voel met je mee, want wat jij hebt met katten, heb ik met kinderen Ik kan het niet helpen; ik heb er gewoon he-le-maal niets mee
    pi_70979553
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies (het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
    Wordt dat ergens gezegd dan?
    pi_70979598
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef neen het volgende:

[..]

Neen, want misschien is het wel zonde
    Hmm ja, i get the point. Maar het was nu wel een bytsje te lang hoor! Of gewoon een foto vanuit een verkeerde hoek kan ook. Je kan toch ook gewoon knippen en niet rigoreus kaal gaan?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:32:41 #155
    33954 ElisaB
    pi_70979607
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
    Nice Vik!
    SPOILER
    Ik wilde juist zeggen dat er dus nog hoop is; dat je t**tsgewijs een beetje meekrimpt

Maar inderdaad: heel erg netjes Vik
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:33:22 #156
    33954 ElisaB
    pi_70979638
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
    Zeker

[ afbeelding ]
    Ja
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:33:58 #157
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70979660
    Foto van Neen? Waaaar?

En Kwak: to each his/her own! Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:34:49 #158
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70979684
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zeker

[ afbeelding ]
    aaaw toch wel lief
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:34:54 #159
    33954 ElisaB
    pi_70979689
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Foto van Neen? Waaaar?

En Kwak: to each his/her own! Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
    Wát heb je gedaan
    pi_70979703
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Foto van Neen? Waaaar?

'Daar'

Aahw
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:35:26 #161
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70979706
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef kwakveense het volgende:
    ugh. ik heb al geen zin meer in brood bakken want dan moet ik afwassen
    Ja?
    Haha door jou heb ik nu net broodmix uit de kast gehaald en dat staat nu te rijzen

Vik, wow Mooi om te zien hoor!

SiTU wat heb je een prachtig gezichtje!
    pi_70979738
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

aaaw toch wel lief
    Onder onze hangmat is nog een soort van klein hangmatje, geen idee waarom (misschien om je boekje op te leggen ofzo) en daar gaat ze vaak op liggen als het warm is. Heel adorable
    pi_70979768
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ja, dat viel mij ook al op!
    Hoe doe je dat?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:41:04 #164
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70979908
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook al op!
    Hoe doe je dat?
    Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorry

O ik heb trouwens last van steken onder m'n rechterborst . Kon vanmiddag amper uit m'n stoel komen. Het voelt net alsof het mijn hart is (tenminste, dat stel ik me zo voor), maar dat zit links, dus... . Als het aanhoudt toch maar even naar de HA.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70979974
    Mooi figuurtje Vik!
    Zou zonde zijn als je meer afvalt, dus ik ben het een beetje met je moeder eens.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:43:08 #166
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70979999
    Die poes hier heeft in huis geen waterbakje, die drinkt altijd buitenshuis ergens
    En vandaag zei iemand tegen mij dat ik op Gok Wan leek op die foto misschien nog wel maar op die andere fotos van google niet
    pi_70980044
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef neen het volgende:
    Die poes hier heeft in huis geen waterbakje, die drinkt altijd buitenshuis ergens
    En vandaag zei iemand tegen mij dat ik op Gok Wan leek op die foto misschien nog wel maar op die andere fotos van google niet
    Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmij
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:45:34 #168
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70980089
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wát heb je gedaan
    To squeal
    intransitive verb: to make a shrill cry or noise

Dus zo'n soort van "ieeeeeee *klapt handen en hopt op stoel*" zoiets!
    pi_70980167
    Wauw Viking! idd niet nog meer afvallen je bent mooi zo!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:48:12 #170
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70980189
    oh, ik vind katten wél schattig trouwens. om te zien. van een afstandje. en als ze bij me op schoot kruipen neem ik de allergie ook voor lief. dat wel.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:48:25 #171
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70980196
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind die dudey whatsisface juist een beetje... feh... viezig? En da's neen niet.

Edit: laamaa, gevinderd!
    pi_70980251
    bah bah!
    SPOILER
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:50:15 #173
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70980254
    Vik, die pijn kan komen vooral door een verrekte spier, dat is bijna altijd zo.
    Als je verhoging krijgt dan kan je denken aan een longontsteking maar iets met je hart zou het niet zijn..
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:52:28 #174
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70980334
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb wat meer body
    Vanavond ga ik weer even bankdrukken met een vriend
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:57:36 #175
    33954 ElisaB
    pi_70980525
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
    To squeal
    intransitive verb: to make a shrill cry or noise

Dus zo'n soort van "ieeeeeee *klapt handen en hopt op stoel*" zoiets!
    Wat schattig

Maria
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:59:00 #176
    33954 ElisaB
    pi_70980562
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
    Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorry
    Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ook
    Maar ik kijk uit naar de kilo's die o.m. daar verdwijnen
    quote:
    O ik heb trouwens last van steken onder m'n rechterborst . Kon vanmiddag amper uit m'n stoel komen. Het voelt net alsof het mijn hart is (tenminste, dat stel ik me zo voor), maar dat zit links, dus... . Als het aanhoudt toch maar even naar de HA.
    Spiertje * O*

En als je bang bent voor je hart: even 20 kniebuigingen doen; als je niet omvalt, was het niet je hart
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:01:15 #177
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70980634
    Weet iemand ook hoe je lekkere ijskoffie kan maken moet je dan gewoon koffie maken en in de koelkast doen
    pi_70980682
    Hoe lang kun je vitalinea's bewaren als erop staat tenminste houdbaar tot 14 juli? Morgen kan nog wel, maar overmorgen? Ik heb niet goed op de datum gelet en nu staan er dus nog 6 *hapt vitalinea weg*
    pi_70980731
    Vik, you look fab!! Wat eenverschil zeg, respect!!

wat een hoop baggerlijstjes weer!

ik zal mijn definitieve versie er even tussengooien;

O: yoghurt, wheypoeder, cranberries en muesli (06.30)
    t; kiwi
    T: 2 boterhammen hoummous (10.00)
    L: 4 boterhammen, 2 met 1/2 avocado, 2 met slanki + tomaat
    t; 2 crackers met sanwichspread/pindakaas
    S: spinningles die goed ging!!
    D: ongeveer 300 gram groente en 1 tonijn steak

verder nog wat dropjes die op tafel stonden op mijn werk.

oh en ik heb zojuist een bekertje ijs voor mn zusje en mij gehaald, dus dat gaan we vanavond nog opeten, ipv de kwark die gepland stond
    pi_70980779
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:01 schreef neen het volgende:
    Weet iemand ook hoe je lekkere ijskoffie kan maken moet je dan gewoon koffie maken en in de koelkast doen
    uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.
    misschien biedt google uitkomst?
    pi_70980838
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar ik kijk uit naar de kilo's die o.m. daar verdwijnen
    [..]

Spiertje * O*

En als je bang bent voor je hart: even 20 kniebuigingen doen; als je niet omvalt, was het niet je hart

ik heb het ook maar geloof niet dat ik lesbisch ben
    pi_70980849
    4 op een rij
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:09:50 #183
    33954 ElisaB
    pi_70980896
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
    Daar gaat mijn theorie
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:10:29 #184
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70980924
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Nee? .

Houdt ElisaB niet van een goeie voorgevel? .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:11:06 #185
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70980952
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.
    misschien biedt google uitkomst?
    Dan zie ik er toch maar vanaf slagroom, roomijs, vanilleijs, suiker
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:11:42 #186
    33954 ElisaB
    pi_70980978
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
    Nee? .

Houdt ElisaB niet van een goeie voorgevel? .
    Een handje vol is prima, maar het hoeft me niet perse in de weg te hangen
    pi_70980980
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Daar gaat mijn theorie
    Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?
    dan word ik er zo een die allang getrouwd is, het gevoel krijgt iets te missen en dan 'besluit' dat ik op meisjes val
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:11:53 #188
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70980982
    *beteuterd kijkt naar haar franse balkonnetje*
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:12:51 #189
    33954 ElisaB
    pi_70981013
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef cyclechick het volgende:
    Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?
    dan word ik er zo een die allang getrouwd is, het gevoel krijgt iets te missen en dan 'besluit' dat ik op meisjes val
    Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theorie
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
    *beteuterd kijkt naar haar franse balkonnetje*
    pi_70981058
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theorie
    [..]

dinsdag 14 juli 2009 @ 21:15:08 #191
    33954 ElisaB
    pi_70981092
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:13 schreef cyclechick het volgende:
    Je waardeert het degelijke wetenschappelijk onderzoek niet
    pi_70981098
    Michael Jackson alert in een spoiler, alleen klikken wanneer interesse
    SPOILER
    Check deze video, echt te grappig gewoon, vooral dat stukje over touren, hihihi

pi_70981132
    Achja, wat is groot. Ik ben wel tevreden, ze passen goed bij m'n lichaam
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:19:33 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70981237
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
    Achja, wat is groot. Ik ben wel tevreden, ze passen goed bij m'n lichaam
    Vroeger dacht ik nog wel eens na over een borstverkleining, maar nu echt niet hoor. Als ik mooie lingerie aan heb zie ik er echt uit .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:21:45 #195
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70981295
    Ik had ooit een mooie C toen ik moddervet was. En toen was ik 20 kilo verder en was er nog maar een A'tje over. De deceptie .
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:35:52 #196
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70981749
    Mensen die zichzelf uitnodigen .
    "Ik kom naar je toe. Doei!" *offline gaat*.

Gelukkig is het één van m'n beste vrienden .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70981780
    Ooit had ik ook dikke tieten, en nu heb ik een hangende c cup, maar het lijkt echt a ofzo
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:43:21 #198
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70981968
    Wow Vik Je ziet er totaal anders uit. En dat rokje staat je leuk
    Ik had niet meegekregen dat je een nieuwe master ging doen? Welke?

Ik hou van katten en honden Maar ik heb dan weer minder met baby's

Lijstje van vandaag:
    O: brinta
    T: kom straciatellayoghurt
    L: spinaziesalade met tomaatjes en een hardgekookt eitje
    D: pasta met tomatensaus, broccoli en geitenkaas
    T: klein bakje tiramisu
    T: paar aardbeien
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:45:38 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70982037
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef SiTu het volgende:
    Wow Vik Je ziet er totaal anders uit. En dat rokje staat je leuk
    Ik had niet meegekregen dat je een nieuwe master ging doen? Welke?

O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen! .

Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:50:26 #200
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70982194
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
    wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...
      dinsdag 14 juli 2009 @ 22:01:18 #201
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70982582
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte he

nu heb ik wel genoeg complimentjes gehad Het is ook wel een beetje een foto uit een goede hoek denk ik
      dinsdag 14 juli 2009 @ 22:07:38 #202
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70982789
    oh wacht, die vriendin wist het wel, maar ze moet een schakelprogramma doen dat alleen in september begint...
    pi_70983033
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Ek-Mei het volgende:
    bah bah!
    SPOILER
    Poop in a jar! FOTO!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 22:20:39 #204
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70983218
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Poop in a jar! FOTO!
    pi_70983819
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Ok. OK! Onder een spoiler dan?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 22:47:43 #206
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70984080
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ok. OK! Onder een spoiler dan?
    jij nieuwsgierigaard

Heb verloren met yatzee, gewonnen met mekje en nu gaan we mens-erger-je-nieten
      dinsdag 14 juli 2009 @ 22:49:30 #207
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70984155
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Poop in a jar! FOTO!
    NIET KLIKKEN BEVAT FOTO VAN POEP IN EEN POTJE, VOOR MEER GOOGLE AFBEELDINGEN OP POTJE POEP
    SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door neen op 14-07-2009 23:05:17 ]
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:00:43 #208
    33954 ElisaB
    pi_70984534
    Neen. Wáárom

Ik heb vast iets gemist...
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:05:44 #209
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70984669
    Ek Mei heeft het gedaan en toen werd er naar gevraagd, maar nu is het met waarschuwing
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:06:06 #210
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70984683
    Mijn brood is klaar *kaas op doet*
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:12:54 #211
    33954 ElisaB
    pi_70984904
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef neen het volgende:
    Ek Mei heeft het gedaan en toen werd er naar gevraagd, maar nu is het met waarschuwing
    Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potje
    pi_70984957
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
    Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potje
    Kweekje voor een arts of zo iemand!
    pi_70985017
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
    Mijn brood is klaar *kaas op doet*
    Ik ben jaloers. Heb al sinds zondag geen Kaas meer gezien, stom afstudeergedoe. Nu maar slapen!
    pi_70985025
    tvp!

Mijn moeder heeft een nieuwe collega, voor bij haar in de (kleuter)klas. Ze wist verder niks van haar, alleen haar naam. Dus ik: even kijken of ze ook hyves heeft !! En dat had ze En er staat echt TE veel informatie op ! Dat is best wel slecht vind ik..
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:16:30 #215
    33954 ElisaB
    pi_70985038
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
    Kweekje voor een arts of zo iemand!
    Ow

Dan is er dus iets niet goed
    Sterkte dan maar
    pi_70985139
    Hmmm.. Of voor het darmkankerbevolkingsonderzoek?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:35:25 #217
    33954 ElisaB
    pi_70985827
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
    Hmmm.. Of voor het darmkankerbevolkingsonderzoek?
    Is dat gaande dan?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:42:12 #218
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70986113
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef SiTu het volgende:

[..]

Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte he

nu heb ik wel genoeg complimentjes gehad Het is ook wel een beetje een foto uit een goede hoek denk ik
    Ja, ik wil m'n kansen op de arbeidsmarkt vergroten. Het is een opleiding die aansluit op wat ik wil gaan doen. Ik ben er nog niet helemaal uit of het ook echt nódig is om die opleiding te doen (misschien volstaat een stage ook), maar kwaad kan het iig niet. Dus ik moet nog even de voors en tegens goed afwegen .

Zo, die vriend is net weer weg en ik val bijna in slaap .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:44:28 #219
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70986200
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...
    O ja, dat schakelprogramma, daar kan ik idd ook nog mee te maken krijgen, dan heb ik wel een probleempje... Ik zal één dezer dagen de studieadviseur even mailen.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 15 juli 2009 @ 00:19:32 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70987258
    Kut, had ik zo'n mooi lijstje vandaag!
    Nu nog 3 grote plakken brood met kaas erbij, waarom doe ik dat dan ook? Kut
      woensdag 15 juli 2009 @ 00:43:05 #221
    33954 ElisaB
    pi_70987917
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
    Kut, had ik zo'n mooi lijstje vandaag!
    Nu nog 3 grote plakken brood met kaas erbij, waarom doe ik dat dan ook? Kut
    Honger wellicht
    pi_70988028
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Dat ze altijd voor de deur staat te wachten als ik thuis kom, iedere ochtend kopjes komt geven, soms zelf op schoot komt zitten en er uberhaupt iets/iemand is om tegen te kletsen (wat terugkletst) als er verder geen mensen thuis zijn ... dat totaal weegt zeker op tegen het 'gedoe'. Dr acties maken me vooral aan het lachen (welk zichzelf respecterend beest gaat op dr rug met dr pootjes omhoog en dr kop ondersteboven liggen?) en het klinkt misschien stom, maar ons gezin is veranderd door een huisdier. Ik snap dat je er niets mee hebt, zo heb ik niets met honden (en kinderen) .

Zo he Vik, wat een verschil!!! En uhm, UvA kan meevallen, ligt helemaal aan de studie. Bij mijn faculteit hebben ze alles juist prima op orde en wordt er erg goed geluisterd naar tips/suggesties van studenten. Mede daardoor is het studieprogramma van het eerste jaar komend jaar aangepast.
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne? Ik zal mn vriend morgen wel even waarschuwen. En misschien moet iemand Ewelina ook even waarschuwen hiervoor .
      woensdag 15 juli 2009 @ 00:47:19 #223
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70988036
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Honger wellicht
    Lust
      woensdag 15 juli 2009 @ 00:50:57 #224
    33954 ElisaB
    pi_70988130
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Chicolate het volgende:
    Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne? Ik zal mn vriend morgen wel even waarschuwen. En misschien moet iemand Ewelina ook even waarschuwen hiervoor .
    Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?

Ik zal mij bezinnen
      woensdag 15 juli 2009 @ 00:51:39 #225
    33954 ElisaB
    pi_70988145
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef uniekhoorn het volgende:
    Lust
    Da's minder.... Ga nog een rondje hollen
    pi_70988165
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?

Ik zal mij bezinnen
    Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken . Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
    pi_70988171
    Ik heb geen grote borsten en ik ben niet lesbisch dus je theorie klopt
      woensdag 15 juli 2009 @ 01:04:02 #228
    33954 ElisaB
    pi_70988418
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:
    Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken . Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
    Een Nobelprijs vanwege grote bollen
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef P.F het volgende:
    Ik heb geen grote borsten en ik ben niet lesbisch dus je theorie klopt
    Nou! Opgelost!
    pi_70988484
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een Nobelprijs vanwege grote bollen
    [..]

Nou! Opgelost!
    Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel! Whehe arme mannen die van 'meer dan een hand vol' houden Maar mag ik dan wel mn vriendje houden?
      woensdag 15 juli 2009 @ 02:23:32 #230
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70989415
    Heb een kleine C en vind vrouwen best leuk
      woensdag 15 juli 2009 @ 02:24:32 #231
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_70989424
    Of een grote B... maar da's weer niet zo stoer
      woensdag 15 juli 2009 @ 08:26:22 #232
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70991134
    Wat een onthullingen op de vroege ochtend .
      woensdag 15 juli 2009 @ 08:38:56 #233
    33954 ElisaB
    pi_70991308
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 01:07 schreef Chicolate het volgende:
    Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel! Whehe arme mannen die van 'meer dan een hand vol' houden Maar mag ik dan wel mn vriendje houden?

Yeps. En het lag zo voor de hand. Vind je het niet opmerkelijk dat niemand dat ooit eerder heeft gezien Er zitten nog wat haken en ogen aan mijn theorie, maar ik voel een groter verband opkomen!

Je vriendje mag je houden hoor
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 02:23 schreef uniekhoorn het volgende:
    Heb een kleine C en vind vrouwen best leuk
    Nou, kijk dan Ze vallen met bosjes. Ik ga een TT-change voor de reeks aanvragen
      woensdag 15 juli 2009 @ 09:05:59 #234
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70991861
    Goedemorgen .

Net even de studieadviseur van die master gemaild .
    Ik heb zin om te shoppen . Even kijken of ik een leuk zomerjurkje kan vinden .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70992027
    Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    T: kliekje salade van veldsla, ovengedroogde tomaten, zwarte olijven en mozarella
    L: yoghurt met muesli
    T: 2 volkoren knackebrod met houmous
    T: 2 augurken
    D: javaanse schijf, aardappeltjes rostirondjes, bloemkool sperzieboontjes

Planning voor vandaag:
    T: kliekje sperzieboontjes, komkommer, augurkje, zilveruitje
    L: yoghurt met muesli
    T: 2 volkoren knackebrod met houmous
    T: 2 nectarines
    D: onbekend
    pi_70992066
    Geen grote borsten hier en zeker weten mannenliefhebber.
    pi_70992112
    Morning!

Ik ging vanochtend op de weegschaal staan en dat was NIET leuk. Maar kennis is macht enzo, it;s al for the greater good..

anyway, ik heb al 2 dagen goed gegeten, en het is me al twee dagen opgevallen dat ik er ontzettend rustig van word wanneer ik in de supermarkt loop en weet dat ik me niet hoef af te vragen óf en wát ik aan zooi-voedsel zal halen, want ik mag pas zondag weer iets lekkers halen (oke, heb gister een ijsje gehad, maar dat was n lekker ijsje met mijn zusje en geen eetbui).

Vandaag:
    O: yoghurt & kwark, cranberries, muesli
    T: druiven, rode jammie!\
    T: 2 boterhammen met kipfilet en een beetje avocado (1/3 ofzo)
    L: grote bak salade met ei, tonijn, komkommer, tomaat en zongedroogde tomaat
    T: amandelen
    D: wokgroente met tonijnsteak
    S: wielrennen
    T: yoghurt & kwark

Nice eh? Niet zoveel KH, maar ook niet te weinig, denk ik?
    pi_70992139
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wat een onthullingen op de vroege ochtend .
    Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?
    pi_70992195
    Auw. Spierpijn. .
      woensdag 15 juli 2009 @ 09:26:11 #240
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70992232
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Auw. Spierpijn. .
    Dat krijg je van sporten hè .

Ik had vannacht steeds last van die borstspier... grrr (het is idd een spier en niet m'n hart, pfiew )
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:57 #241
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70993558
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?
    O: 2 knackebröd met 30+ kaas
    T: 1 banaan
    L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden + 1 glas smoothie
    T: 1 nectarine + restje griekse yoghurt
    D: Rest salade van gister (met pasta, gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
    S: RPM
    T: Festini ijsje

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-07-2009 12:50:31 ]
    pi_70993597
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    O: 2 knackebröd met 30+ kaas
    T: 1 banaan
    L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden
    T: 1 nectarine + restje griekse yoghurt
    D: Rest salade van gister (met gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
    T: Festini ijsje
    Er moet iets bij hoor. Is niet genoeg Stukje stokbrood bij je salade ofzo.
    pi_70993649
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Viking84 het volgende:
    Terug van mijn ouders. Was best leuk, maar m'n moeder zegt dat ik niet nog meer moet afvallen en volgens haar heb ik anorexia enzo, omdat ik niet zoveel eetlust had vanavond (tja ik houd gewoon niet zo van aardappelen en saucijsjes).

Ok, voor en na foto's. De nu-foto's zijn niet heel scherp, want met mobiel gemaakt, maar goed...
    SPOILER
    En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari! . Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen .

Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's . Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
    Wow, wat een verschil zeg! En wat een mooie na-foto's!

Verder ben ik nog even aan het bijlezen.
    pi_70993854
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow

Dan is er dus iets niet goed
    Sterkte dan maar
    Misschien om te testen op candida en dat soort dingen, omdat die homeopaat dat zei?
    pi_70993898
    Even een snelle zwaai vanaf vakantie
    Hier een beetje een tegenvaller omdat mijn vriend door zijn enkel is gegaan met tennissen een paar dagen geleden en niet echt kan lopen.
    Maar verder is het wel gezellig

Vrijdag weer echt bijlezen en meedoen
    pi_70994039
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over. En hoewel ik vrouwen ook niet vies vind val ik toch zeker wel op mannen. Wat moet je daar nou mee?

Zo, bijgelezen.

XM: mooi lijstje maar ik mis ook nog wat bij je avondeten.
      woensdag 15 juli 2009 @ 10:48:22 #247
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70994125
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Er moet iets bij hoor. Is niet genoeg Stukje stokbrood bij je salade ofzo.
    Er zit pasta in de salade he!
    pi_70994187
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.
    Hoeveel is het ongeveer denk je?

Verder prachtig lijstje imho.
    pi_70994212
    quote:

[..]

Ooh, in dat geval is het wel een mooi lijstje.
      woensdag 15 juli 2009 @ 10:52:04 #250
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70994223
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.
    Hoeveel is het ongeveer denk je?

Verder prachtig lijstje imho.
    Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!
      woensdag 15 juli 2009 @ 10:53:57 #251
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70994269
    Duvel gister in de supermarkt:

"we gaan weer normaal eten " en toen huppelde ie weg met een pak halfvolle drinkyoghurt

Ik: "ja "

Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder .
    pi_70994283
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!
    Mooi zo.
    Mocht je van de mevrouw 30+ kaas eten?
    Geen magere zuivel meer, toch?
      woensdag 15 juli 2009 @ 10:55:18 #253
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70994299
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi zo.
    Mocht je van de mevrouw 30+ kaas eten?
    Geen magere zuivel meer, toch?
    Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperen . Ik mocht geen optimel meer. Over de kaas schreef ze niks.
    pi_70994379
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperen . Ik mocht geen optimel meer. Over de kaas schreef ze niks.
    Zou ik ook niet doen.
    Misschien de volgende keer 40+ kopen.

Het is een prachtig lijstje hoor.
    Gewoon aan dit soort lijstjes houden en dan komt het allemaal goed.
    Niet bang zijn.
    En als je wel bang bent moet je het opschrijven voor je mevrouw (maar je wel aan je lijstjes houden).
      Vis een optie? woensdag 15 juli 2009 @ 11:02:56 #255
    70532 loveli
    N
    pi_70994470
    30+ is prima hoor, als je goede vetten binnen wilt krijgen kun je net zo goed een paar scheppen lijnzaad extra nemen. En je krijgt nog steeds de eiwitten van de kaas binnen.
    crap in = crap out
    pi_70994513
    quote:
    Dat stond er niet bij Maar dan is het goed
    pi_70994535
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Duvel gister in de supermarkt:

"we gaan weer normaal eten " en toen huppelde ie weg met een pak halfvolle drinkyoghurt

Ik: "ja "

Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder .
    Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
    pi_70994584
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
    Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
    QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:14:15 #259
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70994793
    Zo ook weer een half uurtje gelopen, was ook wel weer genoeg met deze temperatuur (warm dus hier) moet ik zeggen.
    pi_70995130
    Weet iemand toevallig wat een flex-abonnement bij Fitness First kost? Ik kan het nergens vinden op de site. Dat ziet er wel stukken beter uit dan het universiteitssportcentrum hier. Ik heb wel van iemand gehoord wat een studentenabonnement kost maar dan moet je gelijk een half jaar nemen en ik ga misschien over een paar maanden naar het buitenland.

Oja, ik zal ook meteen een lijstje plaatsen.

O: 2 boterhammen met salami
    T: snee brood met Philadelphia light
    L: 2x brood met pindakaas met stukjes noot
    T: weer brood met Philadelphia
    S: fitness (hopelijk zijn we de drukte voor want anders is het daar niet te harden met dit weer)
    D: moussaka (mager gehakt en met aardappel, dat schijnt er niet altijd in te zitten?)
    T: yoghurt met druiven
    T: ik ga vast tijdens het koken al snoepen van het stoofvlees dat ik ga maken voor morgen
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:26:13 #261
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70995144
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Zo snel kom je geen 1,5 kilo aan hoor, daarvoor moet je toch echt zo'n 10.000 extra kcal in die week bijeten en dat doe je niet zo heel snel.
    Al kan het wel zijn dat de weegschaal mijn theorie onderuit zal halen door een hoger gewichtgetal te geven, maar dit zijn enkel veranderingen van binnenuit doordat je lichaam zich weer probeert te herstellen/in balans probeert te komen.
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:32:18 #262
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995334
    We zullen het zien! Oh, zie nu dat ik ook vergeten ben de RPM-les van vanavond in het lijstje te zetten. ff editten .
    pi_70995338
    Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
    Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:33:19 #264
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995359
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik hoop het. Dat het dan bij 1,5 kg blijft in ieder geval, maar dat denk ik dus niet .

Naja, over 2 weken weten we meer!
    pi_70995370
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
    We zullen het zien! Oh, zie nu dat ik ook vergeten ben de RPM-les van vanavond in het lijstje te zetten. ff editten .
    Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:34:34 #266
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995389
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.
    Que?! Dat meen je toch niet hoop ik he .
    pi_70995404
    Wat een goed lijstje XM! Je zal zeker resultaat gaan zien, als je dit volhoudt
    En Mini, 6 boterhammen, moussaka, en geen groente? Of ga je enorm intensief sporten?
    pi_70995463
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Laureline het volgende:
    Wat een goed lijstje XM! Je zal zeker resultaat gaan zien, als je dit volhoudt
    En Mini, 6 boterhammen, moussaka, en geen groente? Of ga je enorm intensief sporten?
    Ik eet elke dag zes boterhammen. In de moussaka zit trouwens wel aubergine en tomaat.
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:38:45 #269
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995515
    Zes boterhammen, tering . Ik hoef gelukkig 'maar' 4 brooddingesen te eten op een dag.
    pi_70995524
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Que?! Dat meen je toch niet hoop ik he .
    Jawel... Met RPM verbrand je gemakkelijk een paar honderd kcal. In het kader van spieropbouw is het misschien een goed idee om daarna nog wat eiwitten te eten, ik heb begrepen dat dat voor vetverbranding geen kwaad kan zolang je er niet te veel koolhydraten bij eet.
    pi_70995540
    7 boterhammen is eigenlijk wel normaal Maar voor mij wel veel want ik eet ook nog crackers/yoghurt etc. Dan hoef je natuurlijk niet ook nog 7 boterhammen.
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:39:39 #272
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995546
    Hmpfz, ik vond het wel welletjes eigenlijk voor vandaag .
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:40:07 #273
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70995565
    Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
    T: boterham met smeerworst + glas verse jus
    L: twee boterhammen met banaan + glas verse jus
    T: halve meloen
    T: citroenijsje
    D: pastagratin
    T: rosébiertje ofzo
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70995702
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
    7 boterhammen is eigenlijk wel normaal Maar voor mij wel veel want ik eet ook nog crackers/yoghurt etc. Dan hoef je natuurlijk niet ook nog 7 boterhammen.
    Precies, ik eet overdag ook niks anders. Eerst ontbeet ik met Brinta maar dat is me nu te warm, dus heb ik dat vervangen door 2 boterhammen want ik geloof toch wel in goed ontbijten.

Moussaka klinkt trouwens ook slechter dan het is want ik gebruik alleen passata, mager gehakt (geen extra vet), een paar aardappels en een boel aubergine, kruiden uiteraard en dan wat geraspte kaas erbovenop. Eigenlijk is het gewoon een soort van AGV.

Whehe, nu ben ik ineens de vreetzak.
    pi_70995711
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Hmpfz, ik vond het wel welletjes eigenlijk voor vandaag .
    Ja natuurlijk! En jij wil ook afvallen en je kan niet in een keer heel veel meer eten.

Maar "normaal" eten mensen 7 boterhammen (wat niet altijd gehaald wordt door koekjes e.d.)
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:46:03 #276
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_70995754
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!
    Klopt natuurlijk.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      Vis een optie? woensdag 15 juli 2009 @ 11:46:58 #277
    70532 loveli
    N
    pi_70995778
    XM, heeft de mevrouw ook een max opgelegd voor het aantal keren per maand je op de weegschaal mag? If zo, dan heb ik er overheen gelezen.
    crap in = crap out
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:47:46 #278
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995799
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef loveli het volgende:
    XM, heeft de mevrouw ook een max opgelegd voor het aantal keren per maand je op de weegschaal mag? If zo, dan heb ik er overheen gelezen.
    Ik ga uit mezelf al maar 1x per maand, dus dat is een van de weinige dingen waar ik níet iets aan hoef te veranderen .
      woensdag 15 juli 2009 @ 11:48:03 #279
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70995810
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk.
    pi_70995884
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Miss_S het volgende:
    Even een snelle zwaai vanaf vakantie

Beterschap aan je vriendje!
    pi_70995984
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zie je wel! En je mot vanavond na het RPM'en nog even eten. Lekkere (half)volle kwark
    pi_70996082
    Met alle gates erbij ben ik 's ochtends een half uur bezig met bijlezen. Moet niet gekker worden. Maar Vik: wat een verschil met je dikfoto's, ik vind echt dat je er supergoed uitziet nu: mooie slanke benen ook!!
    En SiTu is een mooi poppetje! En XM d'r lijstjes worden beter en beter! En het lijstje van de CC is van grote schoonheid zelfs. Krijg er trek van.

Mijn lijstje:
    O: 2x geroosterd brood met filet A.
    L en T's: weet nog niet
    S: hardlopen
    D:Japans in de stad
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:15 #283
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_70996198
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
    Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
    Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
    Dat klopt inderdaad wat je zegt, een vetcel bestaat voor zo'n 85% (gemiddeld) uit vetzuren, dus de overige 15% bevat andere zaken.
    En na het lopen van een halve marathon heb ik ook weleens 6 kilo verloren, dat in een aantal uurtjes.
    Het jammere is alleen dat het niet enkel vet is en veelal gewoon vocht is dat je verloren hebt en weer dient aan te vullen, vandaar dat de weegschaal soms iets té optimistisch is en soms gewoon evil lijkt.
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:06:10 #284
    252239 SiTu
    Als je eens wist...
    pi_70996324
    Ik heb net gedoucht na het hardlopen en mijn voorhoofd zweet gewoon door ieuw.
    Verder ben ik alweer vergeten wat ik net heb bijgelezen, maar nog even een zwaai naar Miss_S
    pi_70996332
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
    Lijstje:

D: pastagratin

Wat een zot recept Een 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn

Wel lekker, though
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:11:10 #286
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70996457
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat een zot recept Een 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn

Wel lekker, though
    .

Zoveel pasta doe ik er niet in trouwens (max 200). En het is idd wel lekker .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70996497
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wel lekker, though
    300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.

Best vermakelijk dit... http://environment.uk.msn(...)p-documentid=9264728
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:13:08 #288
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70996516
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.

Best vermakelijk dit... http://environment.uk.msn(...)p-documentid=9264728
    Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoor .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:15:06 #289
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70996562
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over. En hoewel ik vrouwen ook niet vies vind val ik toch zeker wel op mannen. Wat moet je daar nou mee?
    Hier had ik gewoon overheen gelezen!

Wat een boefjes hier .
    pi_70996563
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoor .
    Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:26:25 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70996868
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.
    Mja, met de hoeveelheden die ik aanhoud ben ik ook echt niet verzadigd als ik maar de helft eet...
    Niet meer actief op Fok!
    pi_70996898
    Hmmm, ik moet ook weer eens pasta gratineren
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:27:58 #293
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70996922
    Hmm nou ik ga eens even mijn boterhammetjes opleuken met tomaat, komkommer en kruiderijen
    pi_70997004
    Ik vind het lijstje van XM voor vandaag een gróte stap voorwaarts.
    pi_70997449
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
    Bij die 7000 kcal die ze rekenen voor 1 kg vet is dat vocht / evt. andere stoffen al meegerekend. 1 g vet is nl 9 kcal, dus zou 1 kg vet in theorie 9000 kcal zijn.

Een halve kg in een dag zal idd niet 100% vetverlies zijn (kan wel deels natuurlijk). Ik denk eerder aan afname van hoeveelheid glycogeen. Daarbij wordt nl meer vocht vastgehouden dan bij vetopslag, wat je dus ook kwijtraakt als de hoeveelheid afneemt.

Of wat extra gezweet door de harde inspanningen
    pi_70997490
    Ik ben pas een uur wakker ofzo .
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:50:09 #297
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70997501
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik vind het lijstje van XM voor vandaag een gróte stap voorwaarts.
    Dank u!

Ik heb zelfs nog een glas smoothie bij m'n lunch genomen *triomfantelijk kijkt*
    pi_70997503
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Hmm nou ik ga eens even mijn boterhammetjes opleuken met tomaat, komkommer en kruiderijen
    Haha, en? Hoe beviel dat?
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:52:10 #299
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70997573
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, en? Hoe beviel dat?
    Goed! Het eet wat lastiger, maar het was lekker . Heb nog steeds wel beetje trek geloof ik , maar over 2 uurtjes neem ik alweer yoghurt met zomerfruit en die nectarine.
    pi_70997711
    Maf dat je nog trek hebt
      woensdag 15 juli 2009 @ 13:02:21 #301
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70997897
    Ja, snap ik ook niet helemaal. Twee boterhammen met goed beleg zou toch afdoende moeten zijn. Misschien moet het gewoon nog even inzinken ofzo . Ik gooi er gewoon nog een groot glas thee achteraan.

En dicht natuurlijk
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')