als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost
Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).
Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.
Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.
Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, manquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm net een pm gestuurd..
CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips.. Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal.
.
Eensch. Ik heb ook de neiging om nogal uitbundig veel te sporten (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
Ja, we hebben wel gedeelde badkamer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, manIk heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?
Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan![]()
Ohhhhh, hoe decadent klinkt ditMaar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
En dat gaat over mijn 3x per week spinning. Laat staan elke dag sporten!quote:Sporten wordt redelijk overschat in de mate waarin het bijdraagt aan
gewichtsverlies. Je kunt ook juist veel honger van sport krijgen. Het is
niet nodig om altijd drie keer te sporten. Je lijf is ook gebaat bij meer
beweging in de dag. Gewoon iets vaker van je plaats lopen. Of maak een
ommetje.
Kan je dit eens invullen? De eerste én de tweede invullen, allebei de uitslagen hier neerzetten.quote:
Je hebt er genoeg bij hoor die zo doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Dat zou kunnen, heb de discussie omtrent die gozer niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
QFT!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo niet? Als ik >500 kcal heb verbrand, kan ik toch best wat extra's etenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal em zo wel weer weg denk ik.
BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng![]()
QFT indeed!quote:
Whehe, mensen vragen me wel eens of ik ziek ben ivm die huidskleurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
SiTu, moooooie dame! Wauw. Ik ben fan van zowel oog-, haar-, als huidskleur
Same here... op de middelbare school fietste ik ook elke dag anderhalf uur en had ik een supergoede conditie. Toen wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef SiTu het volgende:
Het overgrote gedeelte van de studenten die ik ken, sport nauwelijks. Een danslesje van een uur ofzo, of 1x per maand mountainbiken, zoiets.
Ik eerst ook niet trouwens, maar van anderhalfuur fietsen -> niks begon je na een jaar toch te merkenZowel conditioneel als qua uiterlijk.
Heb je ook weleens uitgerekend wat je ongeveer binnenkrijgt op een dag?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
=======
zeer actief/intensief sporten
Op peil houden van gewicht:
calorieën/dag
3768
![]()
Shock
Ik schat dat zo'n 3000 kcal per dag aardig is om af te vallenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je ook weleens uitgerekend wat je ongeveer binnenkrijgt op een dag?
Ja, je fietst wel wat, maar je staat ook best vaak stil voor stoplichten etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here... op de middelbare school fietste ik ook elke dag anderhalf uur en had ik een supergoede conditie. Toen wel.Na 3 jaar studeren was ik dan ook 10 kilo aangekomen.
Als student fiets je soms ook aardig wat af, maar toch niet zo structureel als toen. De meeste studenten die ik ken wonen juist zo dicht mogelijk bij de universiteit en doen behalve dat weinig aan sport.
Jeetje, dat is echt roofbouw... Heb je daar niks van gemerkt? Bijv. dat je spieren net zo snel weer afgebroken worden als je ze opbouwt, of dat je weerstand minder wordt?quote:
Als ik hem was zou ik lekker minder gaan sporten...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik schat dat zo'n 3000 kcal per dag aardig is om af te vallen
Waar is Laureline als je haar nodig hebt
Toch fijn dat je dat weet, nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
=======
calorieën/dag
3768
![]()
Shock
En boterhammen naar binnen te fietsen, in plaats van zelf te fietsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik lekker minder gaan sporten...
Oeh XM, hoe voelt dit nou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En boterhammen naar binnen te fietsen, in plaats van zelf te fietsen.
Voel me top fit, en krachttraining gaat prima.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt roofbouw... Heb je daar niks van gemerkt? Bijv. dat je spieren net zo snel weer afgebroken worden als je ze opbouwt, of dat je weerstand minder wordt?
Toch altijd knap hoe lang het lichaam op weinig energie kan leven als het moet.
Da's ook waar ja...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:30 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ja, je fietst wel wat, maar je staat ook best vaak stil voor stoplichten etc.
Sowieso begon ik langzamerhand koken leuk te vinden en dingen te koken die ik ook daadwerkelijk lekker vond. Bij mijn ouders is het meestal AGV met als G groenten die je niet meer hoeft te kauwen omdat ze zo gaar zijn. Dan had ik na 2 lepels groenten en een aardappel vaak wel 'genoeg'. Valt me nog mee dat ik maar iets van 5kg ben aangekomen
Ja, bij een ander zie het ik probleem wel. Bij mezelf is dat een stuk lastiger. Maar iedere domme idioot kan inzien dat de levenswijze van AKTS niet echt gezond te noemen valtquote:
En je spieren nemen ook gewoon toe?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef ATKS het volgende:
[..]
Voel me top fit, en krachttraining gaat prima.
Blijkbaar heb ik het lichaam van een kameel (zonder bulten)
Nee, ik bedoel vooral dat jij nu niet meer degene bent die van iedereen op z'n mieter krijgtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, bij een ander zie het ik probleem wel. Bij mezelf is dat een stuk lastiger. Maar iedere domme idioot kan inzien dat de levenswijze van AKTS niet echt gezond te noemen valt. Daar hoef je geen diëtiste voor te zijn.
AKTS is mijn kloonquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel vooral dat jij nu niet meer degene bent die van iedereen op z'n mieter krijgt
Je kunt ook best al op eigen initiatief wat meer gaan eten, toch? Gewoon het eten rustig opbouwen, of het sporten wat afbouwen (of allebei).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:43 schreef ATKS het volgende:
[..]
Mijn doel was dan ook 24 kilo, en ik ga dat mooi redden voordat ik volgende maand met mn voetjes in het zand sta van Blanes.
Ik besef nu pas eigenlijk dat ik het op een andere manier had moeten aanpakken.
BTW, mijn spierbouw verbeterd per week, ik kan echt al op 3/4e van alle krachtapparaten kwa zwaarheid.![]()
Btw, thanks voor al het advies hier, ik ga zeker een afspraak maken met voedingsconsulent.
Hé Neen,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef neen het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 20 topics plz.
Tevens val ik niet echt af maar word ik wel slanker, prima.
Woont je tante in Friesland?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En je spieren nemen ook gewoon toe?
Het menselijk lichaam blijft me verbazen...
Net als mijn tante die al zo'n 30 jaar niet meer dan 40 kilo weegt (nu zelfs geen 30) maar toch altijd gewoon alles kon blijven doen, totdat ze haar been brak en nog wat meer ellende. Uiteindelijk wreekt het zich wel, maar het is verbazingwekkend hoe lang het goed gegaan is.
Het is rustig want iedereen is (of gaat) op vakantie, Greys vind het hier niet meer leuk, veel slankies hebben goede cijfers gehaald en er wordt serieus afgevallen en gezond gegeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef neen het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 20 topics plz.
Hoiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hé Neen,![]()
waar was jij gebleven?
Ah, dan heb ik het globaal toch nog wel goed meegekregen door af en toe eens een pagina te lezenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is rustig want iedereen is (of gaat) op vakantie, Greys vind het hier niet meer leuk, veel slankies hebben goede cijfers gehaald en er wordt serieus afgevallen en gezond gegeten.
Hehe herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoewel, ik snoepte toen ook best veel, maar door dat fietsen was het blijkbaar in balans. Men, als ik denk aan al die chips, Bon Bon Blocs en gangmakers die ik op de middelbare school heb weggewerkt als ik uit school kwam... Dat soort dingen eet ik nu nooit meer, en nog was ik toen even slank als nu.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:13 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.
Ik heb trouwens spierpijn van het hardlopen van gisteren![]()
En krullen niet van het hardlopen...De kapster vroeg of ze het mocht stylen. Ja hoor
Maar krullen?! Mijn haar is compleet stijl normaal en nu lijkt het extra kort. Maar wel eens grappig voor de verandering.
Mooi haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal em zo wel weer weg denk ik.
BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja, en zij heeft ook haar been vorig jaar gebroken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, Brabant. Hoezo, ken jij ook zo iemand?
Had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef ATKS het volgende:
Man 20 , 1.79m , 84kg
1884
=======
calorieën/dag
3768
![]()
Shock
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, en zij heeft ook haar been vorig jaar gebroken.
Ze winkelt op de kinderafdeling.
mja, weinig qua maagvulling maar niet qua kcal denk ik... misschien idd beetje rijst erbij..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog best wel weinig Ek-Mei... Geen rijst ofzo bij je avondeten?
Nou, groente en tonijn zijn allebei erg low-cal. In totaal lijkt het me niet veel, zo op het eerste gezicht. Ligt ook aan de portiegrootte natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
mja, weinig qua maagvulling maar niet qua kcal denk ik... misschien idd beetje rijst erbij..
per stuk heeft het wel Kcal maar in totaal is het niet genoeg....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
mja, weinig qua maagvulling maar niet qua kcal denk ik... misschien idd beetje rijst erbij..
--> omdat die kwark anders niet te vreten isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom whey in dat laatste tussendoortje? Als je meer spieren wilt opbouwen, kun je dat beter voor het spinnen nemen of tot een half uur erna, heb ik me laten vertellen.
me 2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook waar ja...
Bij mij ging het echt precies hetzelfde.Ok, mijn moeder kan ook heel lekker koken maar door de week was het meestal AGV of iets anders saais omdat zij heel erg oplet of het gezond is, terwijl ik in het begin echt alles at wat ik lekker vond.
Hoewel, ik snoepte toen ook best veel, maar door dat fietsen was het blijkbaar in balans. Men, als ik denk aan al die chips, Bon Bon Blocs en gangmakers die ik op de middelbare school heb weggewerkt als ik uit school kwam... Dat soort dingen eet ik nu nooit meer, en nog was ik toen even slank als nu.
mwah, ik denk dat je e rvan schrikt hoe weinig het totaal is hoor, ek meiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de kersenflap en sorbetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, groente en tonijn zijn allebei erg low-cal. In totaal lijkt het me niet veel, zo op het eerste gezicht. Ligt ook aan de portiegrootte natuurlijk.
volgens de homeopaat, de huisarts denkt dat het onzin is en daar ga ik ook maar van uit. suiker probeer ik matig mee te zijn, dit was geen normale dagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mwah, ik denk dat je e rvan schrikt hoe weinig het totaal is hoor, ek mei
sorbet is niet zo calorierijk (voornamelijk veel suiker), activia ook niet, en kersenfla is wel calorierijk, maar aangezien dat ook ongeveer 1/4e van je intake vandaag is.
trouwens: is t niet zo dat candida reageert op suikers? of had je dat toch niet?
Foto gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef kwakveense het volgende:
oh nog even: situ is mooooooi(op een platonische manier he...'
en ik heb net lekker een klein bakje met wat nootjes en een grote bak uitjes en gurkjes gegeten tegen de `trek maar ik ga nog niet koken´ situatie.
en morgenochtend om 11 uur ga ik naar Harry Potterlekker in mn eentje
voor maar 5 euro (ochtendvoordeel) op mn eerste vrije dag van mn vakantie
en daarna lekker in de tuin werken en inpakken en hoppa
lieve daph, das toch helemaal niet zo'n heel erg lijstje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Hier is weer eens een lijstje zoals het niet moet
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met runderrookvlees, 1 bruine boterham met ei en beetje mayo, 1 witte boterham met boter en vlokken
T: appel, zakje bugles
D: tortellini met toscana salade van de AH
Ik ben net thuis en ik ben bekaf. Ik heb al 4 nachten maar 4 of 5 uur geslapen en daardoor heb ik al de hele dag hoofdpijn. Ik heb geen zin om echt te koken (dat moet ik morgen ook weer als vriendje komt), dus ik heb een kant en klare salade en pasta. Ik heb niet eens de energie om in de vriezer te kijken of er nog vlees is, dus dan maar niet.
En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast
Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik netHeeft weer van de bloemetjes zitten eten
ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argumentquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Omdat het toch al een drama lijstje is en we morgen weer gezond doen!
Welk merk heb je dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
--> omdat die kwark anders niet te vreten isik lust het niet zonder iets, kan er ook een schep suiker doorheen doen, maar dan lijkt me dit beter
Misschien niet, maar mijn doel was in de vakantie van mijn ouders goed te eten, dus 's avonds ook een fatsoenlijke maaltijd. Gisteren ben ik uit eten geweest en heb me helemaal tonnetje rond gegeten (wokrestaurant). Ik kan me er alleen nu even niet toe zetten er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lieve daph, das toch helemaal niet zo'n heel erg lijstje?
Ohja het was ook erg lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argument
als iemand bijna verzuipt ga je m toch ook niet extra kopje onder duwen
als je ongezonde zooi eet moet je t vooral doen omdat je t heel lekker vindt![]()
Dat is leuk thuiskomen jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast
Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik netHeeft weer van de bloemetjes zitten eten
júist bij veel overgewicht heeft dat zin: geef je vriendin eerst de kans om te leren over gezond eten, wie weet kan ze het dan wél makkelijk volhouden als ze precies weet hoe het allemaal werkt enzo...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
Heb het meteen weggegooid duhquote:
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb het meteen weggegooid duh.
@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen. Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
Hihihihi, da's de mijnequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...
maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Ik weet niet wat er allemaal is. Zoiets als new figure ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...
Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
Haha ik vind ze beiden geweldig, heb hier nu éen hond en 3 poezenbeestjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen. Honden vind ik echt niet leuk
.
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
dat zal best, maar ik voel dat minder. ik krijg echt jeuk van mensen die hun huisdieren als kindjes behandelen. meestal reageer ik dan ook maar niet teveel op posts van die strekkingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, da's de mijne![]()
En ik hou van mijn katKwak, zo'n beest gééft ook liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari!. Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen
.
Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's. Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
Niet meer actief op Fok!
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.
alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
Geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
pff een kat die in je salade niestkattenkots en uitwerpselen in huis, haren
![]()
Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
Amen! Wát een verschil!quote:
psych hoeft niet perse hoor! die drempel is vaak vrij hoog voor mensen. maar stel dat t alsmaar niet lukt, kán er een achterligende reden zijn die je eventueel zo aan zou kunnen pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies Vik, da's best wel een enorm verschilWay to go
(die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is?
) Oh en wel genoeg blijven eten he!
![]()
Neen, want misschien is het wel zondequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Of een malibu cola![]()
Is je haar d'r al af Neentje?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè. Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab
.
Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet inens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies
Wordt dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies(het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
Hmm ja, i get the point. Maar het was nu wel een bytsje te lang hoor!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Nice Vik!
Ik wilde juist zeggen dat er dus nog hoop is; dat je t**tsgewijs een beetje meekrimptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad: heel erg netjes Vik
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wát heb je gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto van Neen? Waaaar?![]()
En Kwak: to each his/her own!Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
![]()
'Daar'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto van Neen? Waaaar?![]()
En Kwak: to each his/her own!Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
![]()
Ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef kwakveense het volgende:
ugh. ik heb al geen zin meer in brood bakkenwant dan moet ik afwassen
Onder onze hangmat is nog een soort van klein hangmatje, geen idee waarom (misschien om je boekje op te leggen ofzo) en daar gaat ze vaak op liggen als het warm is. Heel adorablequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Ja, dat viel mij ook al op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe doe je dat?
Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op!![]()
Hoe doe je dat?
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef neen het volgende:
Die poes hier heeft in huis geen waterbakje, die drinkt altijd buitenshuis ergens![]()
En vandaag zei iemand tegen mij dat ik op Gok Wan leekop die foto misschien nog wel maar op die andere fotos van google niet
To squealquote:
Ik vind die dudey whatsisface juist een beetje... feh... viezig?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat meer bodyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmij
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
To squeal
intransitive verb: to make a shrill cry or noise![]()
Dus zo'n soort van "ieeeeeee*klapt handen en hopt op stoel*" zoiets!
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorry
Spiertje * O*quote:O ik heb trouwens last van steken onder m'n rechterborst. Kon vanmiddag amper uit m'n stoel komen. Het voelt net alsof het mijn hart is (tenminste, dat stel ik me zo voor), maar dat zit links, dus...
. Als het aanhoudt toch maar even naar de HA.
uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:01 schreef neen het volgende:
Weet iemand ook hoe je lekkere ijskoffie kan makenmoet je dan gewoon koffie maken en in de koelkast doen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ook
Maar ik kijk uit naar de kilo's die o.m. daar verdwijnen
[..]
Spiertje * O*
En als je bang bent voor je hart: even 20 kniebuigingen doen; als je niet omvalt, was het niet je hart
Daar gaat mijn theoriequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
ik heb het ook maar geloof niet dat ik lesbisch ben
Nee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb het ook maar geloof niet dat ik lesbisch ben
Dan zie ik er toch maar vanafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.
misschien biedt google uitkomst?
Een handje vol is prima, maar het hoeft me niet perse in de weg te hangenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Nee?.
Houdt ElisaB niet van een goeie voorgevel?.
Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?quote:
Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theoriequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef cyclechick het volgende:
Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?
dan word ik er zo een die allang getrouwd is, het gevoel krijgt iets te missen en dan 'besluit' dat ik op meisjes val
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*beteuterd kijkt naar haar franse balkonnetje*
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theorie![]()
[..]
Je waardeert het degelijke wetenschappelijk onderzoek nietquote:
SPOILERCheck deze video, echt te grappig gewoon, vooral dat stukje over touren, hihihi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vroeger dacht ik nog wel eens na over een borstverkleining, maar nu echt niet hoor. Als ik mooie lingerie aan heb zie ik er echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Achja, wat is groot. Ik ben wel tevreden, ze passen goed bij m'n lichaam
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef SiTu het volgende:
Wow VikJe ziet er totaal anders uit. En dat rokje staat je leuk
Ik had niet meegekregen dat je een nieuwe master ging doen? Welke?
wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!.
Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!.
Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Ek-Mei het volgende:
bah bah!Poop in a jar! FOTO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
NIET KLIKKEN BEVAT FOTO VAN POEP IN EEN POTJE, VOOR MEER GOOGLE AFBEELDINGEN OP POTJE POEPquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door neen op 14-07-2009 23:05:17 ]het lijkt niet wat het is
Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef neen het volgende:
Ek Mei heeft het gedaan en toen werd er naar gevraagd, maar nu is het met waarschuwing
Kweekje voor een arts of zo iemand!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potje
Ik ben jaloers. Heb al sinds zondag geen Kaas meer gezien, stom afstudeergedoe. Nu maar slapen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn brood is klaar *kaas op doet*
Owquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Kweekje voor een arts of zo iemand!
Is dat gaande dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Of voor het darmkankerbevolkingsonderzoek?
Ja, ik wil m'n kansen op de arbeidsmarkt vergroten. Het is een opleiding die aansluit op wat ik wil gaan doen. Ik ben er nog niet helemaal uit of het ook echt nódig is om die opleiding te doen (misschien volstaat een stage ook), maar kwaad kan het iig niet. Dus ik moet nog even de voors en tegens goed afwegenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef SiTu het volgende:
[..]
Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte he![]()
nu heb ik wel genoeg complimentjes gehadHet is ook wel een beetje een foto uit een goede hoek denk ik
![]()
O ja, dat schakelprogramma, daar kan ik idd ook nog mee te maken krijgen, dan heb ik wel een probleempje... Ik zal één dezer dagen de studieadviseur even mailen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...
Honger wellichtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, had ik zo'n mooi lijstje vandaag!
Nu nog 3 grote plakken brood met kaas erbij, waarom doe ik dat dan ook? Kut
Dat ze altijd voor de deur staat te wachten als ik thuis kom, iedere ochtend kopjes komt geven, soms zelf op schoot komt zitten en er uberhaupt iets/iemand is om tegen te kletsen (wat terugkletst) als er verder geen mensen thuis zijn ... dat totaal weegt zeker op tegen het 'gedoe'. Dr acties maken me vooral aan het lachen (welk zichzelf respecterend beest gaat op dr rug met dr pootjes omhoog en dr kop ondersteboven liggen?) en het klinkt misschien stom, maar ons gezin is veranderd door een huisdier. Ik snap dat je er niets mee hebt, zo heb ik niets met honden (en kinderen)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...
maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ook
Lustquote:
Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Chicolate het volgende:
Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne?Ik zal mn vriend morgen wel even waarschuwen. En misschien moet iemand Ewelina ook even waarschuwen hiervoor
.
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?
Ik zal mij bezinnen
Een Nobelprijs vanwege grote bollenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken. Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
Nou! Opgelost!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen grote borsten en ik ben niet lesbisch dus je theorie klopt
Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Nobelprijs vanwege grote bollen![]()
[..]
Nou! Opgelost!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:07 schreef Chicolate het volgende:
Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel!Whehe arme mannen die van 'meer dan een hand vol' houden Maar mag ik dan wel mn vriendje houden?
Nou, kijk danquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een kleine C en vind vrouwen best leuk
Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onthullingen op de vroege ochtend.
Dat krijg je van sporten hèquote:
O: 2 knackebröd met 30+ kaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?
Er moet iets bij hoor. Is niet genoegquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 2 knackebröd met 30+ kaas
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden
T: 1 nectarine + restje griekse yoghurt
D: Rest salade van gister (met gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
T: Festini ijsje
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Terug van mijn ouders. Was best leuk, maar m'n moeder zegt dat ik niet nog meer moet afvallen en volgens haar heb ik anorexia enzo, omdat ik niet zoveel eetlust had vanavond (tja ik houd gewoon niet zo van aardappelen en saucijsjes).
Ok, voor en na foto's. De nu-foto's zijn niet heel scherp, want met mobiel gemaakt, maar goed...Wow, wat een verschil zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari!. Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen
.
Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's. Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
En wat een mooie na-foto's!
Verder ben ik nog even aan het bijlezen.Are you pondering what I'm pondering?
Misschien om te testen op candida en dat soort dingen, omdat die homeopaat dat zei?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Dan is er dus iets niet goed
Sterkte dan maar
Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken. Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
Er zit pasta in de salade he!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er moet iets bij hoor. Is niet genoegStukje stokbrood bij je salade ofzo.
Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit pasta in de salade he!
Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.
Hoeveel is het ongeveer denk je?
Verder prachtig lijstje imho.
Mooi zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!
Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Mocht je van de mevrouw 30+ kaas eten?
Geen magere zuivel meer, toch?
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperen. Ik mocht geen optimel meer. Over de kaas schreef ze niks.
Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel gister in de supermarkt:
"we gaan weer normaal eten" en toen huppelde ie weg met een pak halfvolle drinkyoghurt
Ik: "ja"
Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder.
QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
Zo snel kom je geen 1,5 kilo aan hoor, daarvoor moet je toch echt zo'n 10.000 extra kcal in die week bijeten en dat doe je niet zo heel snel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder.
Ik hoop het. Dat het dan bij 1,5 kg blijft in ieder geval, maar dat denk ik dus nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zullen het zien! Oh, zie nu dat ik ook vergeten ben de RPM-les van vanavond in het lijstje te zetten. ff editten.
Que?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.
Ik eet elke dag zes boterhammen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Laureline het volgende:
Wat een goed lijstje XM! Je zal zeker resultaat gaan zien, als je dit volhoudt![]()
En Mini, 6 boterhammen, moussaka, en geen groente?Of ga je enorm intensief sporten?
Jawel... Met RPM verbrand je gemakkelijk een paar honderd kcal. In het kader van spieropbouw is het misschien een goed idee om daarna nog wat eiwitten te eten, ik heb begrepen dat dat voor vetverbranding geen kwaad kan zolang je er niet te veel koolhydraten bij eet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Que?!Dat meen je toch niet hoop ik he
.
Precies, ik eet overdag ook niks anders. Eerst ontbeet ik met Brinta maar dat is me nu te warm, dus heb ik dat vervangen door 2 boterhammen want ik geloof toch wel in goed ontbijten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
7 boterhammen is eigenlijk wel normaalMaar voor mij wel veel want ik eet ook nog crackers/yoghurt etc. Dan hoef je natuurlijk niet ook nog 7 boterhammen.
Ja natuurlijk! En jij wil ook afvallen en je kan niet in een keer heel veel meer eten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmpfz, ik vond het wel welletjes eigenlijk voor vandaag.
Klopt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!
Ik ga uit mezelf al maar 1x per maand, dus dat is een van de weinige dingen waar ik níet iets aan hoef te veranderenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef loveli het volgende:
XM, heeft de mevrouw ook een max opgelegd voor het aantal keren per maand je op de weegschaal mag? If zo, dan heb ik er overheen gelezen.
quote:
Dat klopt inderdaad wat je zegt, een vetcel bestaat voor zo'n 85% (gemiddeld) uit vetzuren, dus de overige 15% bevat andere zaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
Wat een zot receptquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een zot receptEen 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff
En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn
Wel lekker, though
300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een zot receptEen 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff
En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn
Wel lekker, though
Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.
Best vermakelijk dit... http://environment.uk.msn(...)p-documentid=9264728
Hier had ik gewoon overheen gelezen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over.En hoewel ik vrouwen ook niet vies vind val ik toch zeker wel op mannen.
Wat moet je daar nou mee?
Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoor.
Mja, met de hoeveelheden die ik aanhoud ben ik ook echt niet verzadigd als ik maar de helft eet...quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.
Bij die 7000 kcal die ze rekenen voor 1 kg vet is dat vocht / evt. andere stoffen al meegerekend. 1 g vet is nl 9 kcal, dus zou 1 kg vet in theorie 9000 kcal zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
Dank u!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het lijstje van XM voor vandaag een gróte stap voorwaarts.
Haha, en? Hoe beviel dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm nou ik ga eens even mijn boterhammetjes opleuken met tomaat, komkommer en kruiderijen
Goed! Het eet wat lastiger, maar het was lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |