Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel gister in de supermarkt:
"we gaan weer normaal eten" en toen huppelde ie weg met een pak halfvolle drinkyoghurt
Ik: "ja"
Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder.
QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
Zo snel kom je geen 1,5 kilo aan hoor, daarvoor moet je toch echt zo'n 10.000 extra kcal in die week bijeten en dat doe je niet zo heel snel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind mn daglijst vandaag echt bizar veel. Volgens mij ben ik over een week minstens 1,5 kg zwaarder.
Ik hoop het. Dat het dan bij 1,5 kg blijft in ieder geval, maar dat denk ik dus nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lieve XM, zelfs als dat zo was, zou dat dan echt zo erg zijn? Dan maar 1,5 kilo erbij, dan vindt iedereen je nog steeds even lief! Dit eten heeft je lichaam gewoon nodig om weer gezond te worden, en als dat eenmaal zover is kun je best alsnog afvallen als je dat wilt, maar dan zonder alle stress en angst.
Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zullen het zien! Oh, zie nu dat ik ook vergeten ben de RPM-les van vanavond in het lijstje te zetten. ff editten.
Que?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, dat verandert de zaak wel hè! Dan is je lijstje ineens best weinig.
Ik eet elke dag zes boterhammen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Laureline het volgende:
Wat een goed lijstje XM! Je zal zeker resultaat gaan zien, als je dit volhoudt![]()
En Mini, 6 boterhammen, moussaka, en geen groente?Of ga je enorm intensief sporten?
Jawel... Met RPM verbrand je gemakkelijk een paar honderd kcal. In het kader van spieropbouw is het misschien een goed idee om daarna nog wat eiwitten te eten, ik heb begrepen dat dat voor vetverbranding geen kwaad kan zolang je er niet te veel koolhydraten bij eet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Que?!Dat meen je toch niet hoop ik he
.
Precies, ik eet overdag ook niks anders. Eerst ontbeet ik met Brinta maar dat is me nu te warm, dus heb ik dat vervangen door 2 boterhammen want ik geloof toch wel in goed ontbijten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
7 boterhammen is eigenlijk wel normaalMaar voor mij wel veel want ik eet ook nog crackers/yoghurt etc. Dan hoef je natuurlijk niet ook nog 7 boterhammen.
Ja natuurlijk! En jij wil ook afvallen en je kan niet in een keer heel veel meer eten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmpfz, ik vond het wel welletjes eigenlijk voor vandaag.
Klopt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
QFT! Dat jij niet van jezelf houdt (als je aankomt), betekend natuurlijk niet dat Duvel minder van je houdt!Duvel, dit is jouw moment! Kom maar binnen!
Ik ga uit mezelf al maar 1x per maand, dus dat is een van de weinige dingen waar ik níet iets aan hoef te veranderenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef loveli het volgende:
XM, heeft de mevrouw ook een max opgelegd voor het aantal keren per maand je op de weegschaal mag? If zo, dan heb ik er overheen gelezen.
quote:
Dat klopt inderdaad wat je zegt, een vetcel bestaat voor zo'n 85% (gemiddeld) uit vetzuren, dus de overige 15% bevat andere zaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
Wat een zot receptquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een zot receptEen 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff
En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn
Wel lekker, though
300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een zot receptEen 'kliekje' van 300 gram gekookte pasta, pfff
En de enige reden waarom het slank is, is omdat de porties mal klein zijn
Wel lekker, though
Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
300 gram gekookte pasta is inderdaad wel heel weinig voor 4 mensen. 300 gram ongekookt komt meer in de richting.
Best vermakelijk dit... http://environment.uk.msn(...)p-documentid=9264728
Hier had ik gewoon overheen gelezen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over.En hoewel ik vrouwen ook niet vies vind val ik toch zeker wel op mannen.
Wat moet je daar nou mee?
Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Mark en ik eten dit in één keer op, hoor.
Mja, met de hoeveelheden die ik aanhoud ben ik ook echt niet verzadigd als ik maar de helft eet...quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n gerecht waarvan je moeiteloos de helft over kunt laten, het ziet er zo lekker uit. Hier zou dat gewoon op gaan omdat je ervan blijft eten.
Bij die 7000 kcal die ze rekenen voor 1 kg vet is dat vocht / evt. andere stoffen al meegerekend. 1 g vet is nl 9 kcal, dus zou 1 kg vet in theorie 9000 kcal zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me toch altijd af of dat wel klopt... een kilo vet is misschien wel 7000 kcal, maar bij elke gram vet sla je ook een beetje water op dus volgens mij zit je toch al sneller aan een kilo 'gewicht' erbij. Maar goed, als zo'n kilo vooral komt door vocht en natuurlijke schommeling van je lichaam, dan is hij er ook des te sneller weer af.
Ik was gisteren ook een halve kilo kwijt terwijl ik echt niet in 1 dag 3500kcal extra heb gebruikt.
Dank u!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het lijstje van XM voor vandaag een gróte stap voorwaarts.
Haha, en? Hoe beviel dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm nou ik ga eens even mijn boterhammetjes opleuken met tomaat, komkommer en kruiderijen
Goed! Het eet wat lastiger, maar het was lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |