quote:
NIET KLIKKEN BEVAT FOTO VAN POEP IN EEN POTJE, VOOR MEER GOOGLE AFBEELDINGEN OP POTJE POEPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door neen op 14-07-2009 23:05:17 ]het lijkt niet wat het is
Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef neen het volgende:
Ek Mei heeft het gedaan en toen werd er naar gevraagd, maar nu is het met waarschuwing
Kweekje voor een arts of zo iemand!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Zover was ik al. Maar waarom stop je het in een potje
Ik ben jaloers. Heb al sinds zondag geen Kaas meer gezien, stom afstudeergedoe. Nu maar slapen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn brood is klaar *kaas op doet*
Owquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Kweekje voor een arts of zo iemand!
Is dat gaande dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Of voor het darmkankerbevolkingsonderzoek?
Ja, ik wil m'n kansen op de arbeidsmarkt vergroten. Het is een opleiding die aansluit op wat ik wil gaan doen. Ik ben er nog niet helemaal uit of het ook echt nódig is om die opleiding te doen (misschien volstaat een stage ook), maar kwaad kan het iig niet. Dus ik moet nog even de voors en tegens goed afwegenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef SiTu het volgende:
[..]
Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte he![]()
nu heb ik wel genoeg complimentjes gehadHet is ook wel een beetje een foto uit een goede hoek denk ik
![]()
O ja, dat schakelprogramma, daar kan ik idd ook nog mee te maken krijgen, dan heb ik wel een probleempje... Ik zal één dezer dagen de studieadviseur even mailen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...
Honger wellichtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, had ik zo'n mooi lijstje vandaag!
Nu nog 3 grote plakken brood met kaas erbij, waarom doe ik dat dan ook? Kut
Dat ze altijd voor de deur staat te wachten als ik thuis kom, iedere ochtend kopjes komt geven, soms zelf op schoot komt zitten en er uberhaupt iets/iemand is om tegen te kletsen (wat terugkletst) als er verder geen mensen thuis zijn ... dat totaal weegt zeker op tegen het 'gedoe'. Dr acties maken me vooral aan het lachen (welk zichzelf respecterend beest gaat op dr rug met dr pootjes omhoog en dr kop ondersteboven liggen?) en het klinkt misschien stom, maar ons gezin is veranderd door een huisdier. Ik snap dat je er niets mee hebt, zo heb ik niets met honden (en kinderen)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...
maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ook
Lustquote:
Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Chicolate het volgende:
Ohoh, alle vrouwen met grote voorgevel zijn lesbienne?Ik zal mn vriend morgen wel even waarschuwen. En misschien moet iemand Ewelina ook even waarschuwen hiervoor
.
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmmm, jij het ook al niet eens met mijn goeddoordachte theorie?
Ik zal mij bezinnen
Een Nobelprijs vanwege grote bollenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken. Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
Nou! Opgelost!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen grote borsten en ik ben niet lesbisch dus je theorie klopt
Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Nobelprijs vanwege grote bollen![]()
[..]
Nou! Opgelost!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:07 schreef Chicolate het volgende:
Jij bent de eerste die een link kan leggen tussen de geaardheid van vrouwen en het formaat voorgevel!Whehe arme mannen die van 'meer dan een hand vol' houden Maar mag ik dan wel mn vriendje houden?
Nou, kijk danquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een kleine C en vind vrouwen best leuk
Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onthullingen op de vroege ochtend.
Dat krijg je van sporten hèquote:
O: 2 knackebröd met 30+ kaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar jouw lijstje van vandaag, hoe voelt het om op deze manier met je eetlijstjes bezig te zijn en wat uit te breiden?
Er moet iets bij hoor. Is niet genoegquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 2 knackebröd met 30+ kaas
T: 1 banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet, komkommer, tomaat en kruiden
T: 1 nectarine + restje griekse yoghurt
D: Rest salade van gister (met gerookte kip, bleekselderij, wortel, rucola)
T: Festini ijsje
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Terug van mijn ouders. Was best leuk, maar m'n moeder zegt dat ik niet nog meer moet afvallen en volgens haar heb ik anorexia enzo, omdat ik niet zoveel eetlust had vanavond (tja ik houd gewoon niet zo van aardappelen en saucijsjes).
Ok, voor en na foto's. De nu-foto's zijn niet heel scherp, want met mobiel gemaakt, maar goed...Wow, wat een verschil zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari!. Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen
.
Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's. Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
En wat een mooie na-foto's!
Verder ben ik nog even aan het bijlezen.Are you pondering what I'm pondering?
Misschien om te testen op candida en dat soort dingen, omdat die homeopaat dat zei?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Dan is er dus iets niet goed
Sterkte dan maar
Hihi, same here. Nouja, ze zijn wel kleiner geworden maar er is nog genoeg over.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja of je hebt wel gelijk alleen moeten veel vrouwen (inclusief mijzelf) dat nog ontdekken. Afvallen gaat bij mij niet werken, ik heb ze nog nooit zien krimpen Hier kan je een nobelprijs mee winnen joh.
Er zit pasta in de salade he!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er moet iets bij hoor. Is niet genoegStukje stokbrood bij je salade ofzo.
Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit pasta in de salade he!
Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Omdat je het een "rest" noemt lijkt het weinig.
Hoeveel is het ongeveer denk je?
Verder prachtig lijstje imho.
Mooi zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee, het recept was voor 4 en we hebben er gister netjes de helft van opgegeten. Dus gewoon lekker bord vol!
Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Mocht je van de mevrouw 30+ kaas eten?
Geen magere zuivel meer, toch?
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga mn voorraad dure Milner kaas niet zomaar in de vuilnisbak kieperen. Ik mocht geen optimel meer. Over de kaas schreef ze niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |