Hmm ja, i get the point. Maar het was nu wel een bytsje te lang hoor!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Nice Vik!
Ik wilde juist zeggen dat er dus nog hoop is; dat je t**tsgewijs een beetje meekrimptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad: heel erg netjes Vik
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wát heb je gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto van Neen? Waaaar?![]()
En Kwak: to each his/her own!Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
![]()
'Daar'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto van Neen? Waaaar?![]()
En Kwak: to each his/her own!Neemt niet weg dat yours truly even ongegêneerd heeft gesquealed over de katjes van Elisa en Goed-Bij
![]()
Ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef kwakveense het volgende:
ugh. ik heb al geen zin meer in brood bakkenwant dan moet ik afwassen
Onder onze hangmat is nog een soort van klein hangmatje, geen idee waarom (misschien om je boekje op te leggen ofzo) en daar gaat ze vaak op liggen als het warm is. Heel adorablequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Ja, dat viel mij ook al op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe doe je dat?
Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op!![]()
Hoe doe je dat?
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef neen het volgende:
Die poes hier heeft in huis geen waterbakje, die drinkt altijd buitenshuis ergens![]()
En vandaag zei iemand tegen mij dat ik op Gok Wan leekop die foto misschien nog wel maar op die andere fotos van google niet
To squealquote:
Ik vind die dudey whatsisface juist een beetje... feh... viezig?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wat meer bodyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, hij heeft een beetje een softe uitstraling die jij niet hebt volgensmij
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
To squeal
intransitive verb: to make a shrill cry or noise![]()
Dus zo'n soort van "ieeeeeee*klapt handen en hopt op stoel*" zoiets!
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb altijd al een forse voorgevel gehad, sorry
Spiertje * O*quote:O ik heb trouwens last van steken onder m'n rechterborst. Kon vanmiddag amper uit m'n stoel komen. Het voelt net alsof het mijn hart is (tenminste, dat stel ik me zo voor), maar dat zit links, dus...
. Als het aanhoudt toch maar even naar de HA.
uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:01 schreef neen het volgende:
Weet iemand ook hoe je lekkere ijskoffie kan makenmoet je dan gewoon koffie maken en in de koelkast doen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal wel iets lesbisch wezen, want ik heb het ook
Maar ik kijk uit naar de kilo's die o.m. daar verdwijnen
[..]
Spiertje * O*
En als je bang bent voor je hart: even 20 kniebuigingen doen; als je niet omvalt, was het niet je hart
Daar gaat mijn theoriequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
ik heb het ook maar geloof niet dat ik lesbisch ben
Nee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb het ook maar geloof niet dat ik lesbisch ben
Dan zie ik er toch maar vanafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
uhm dat denk ik niet eigenlijk... ik heb wel eens bij de griek een echte ijskoffie gehad en die was wel van echte koffie gemaakt , maat geen idee hoe ze dat deden.
misschien biedt google uitkomst?
Een handje vol is prima, maar het hoeft me niet perse in de weg te hangenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Nee?.
Houdt ElisaB niet van een goeie voorgevel?.
Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?quote:
Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theoriequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef cyclechick het volgende:
Nou ja misschien klopt je theorie maar moet ik nog uit de kast komen?
dan word ik er zo een die allang getrouwd is, het gevoel krijgt iets te missen en dan 'besluit' dat ik op meisjes val
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*beteuterd kijkt naar haar franse balkonnetje*
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik had nogal veel tijd gestoken in de opbouw van mijn theorie![]()
[..]
Je waardeert het degelijke wetenschappelijk onderzoek nietquote:
SPOILERCheck deze video, echt te grappig gewoon, vooral dat stukje over touren, hihihi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vroeger dacht ik nog wel eens na over een borstverkleining, maar nu echt niet hoor. Als ik mooie lingerie aan heb zie ik er echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Achja, wat is groot. Ik ben wel tevreden, ze passen goed bij m'n lichaam
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef SiTu het volgende:
Wow VikJe ziet er totaal anders uit. En dat rokje staat je leuk
Ik had niet meegekregen dat je een nieuwe master ging doen? Welke?
wat grappig, een vriendin van mij wilde die ook doen, en die weet denk ik ook nog niet dat die master ook een januari start heeft...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!.
Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
Tof, hoop je daarmee ook je kansen op de arbeidsmarkt te verhogen of is het puur uit interesse? Ga je dan eventueel verhuizen? In ieder geval succes straks met de selectieprocedure. Houd ons wel op de hoogte hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dát was ik vergeten. Toffe foto van jou! Mooie sprekende ogen!.
Het is nog niet helemaal zeker of ik die master ga doen hoor. Selectieprocedure enzo en ik moet nog kijken of het allemaal wel lukt, maar het gaat om de duale master Tekst & Communicatie aan de UvA. Incl verplichte stage dus.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Ek-Mei het volgende:
bah bah!Poop in a jar! FOTO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |