dat zal best, maar ik voel dat minder. ik krijg echt jeuk van mensen die hun huisdieren als kindjes behandelen. meestal reageer ik dan ook maar niet teveel op posts van die strekkingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, da's de mijne![]()
En ik hou van mijn katKwak, zo'n beest gééft ook liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari!. Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen
.
Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's. Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
Niet meer actief op Fok!
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.
alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
Geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
pff een kat die in je salade niestkattenkots en uitwerpselen in huis, haren
![]()
Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
Amen! Wát een verschil!quote:
psych hoeft niet perse hoor! die drempel is vaak vrij hoog voor mensen. maar stel dat t alsmaar niet lukt, kán er een achterligende reden zijn die je eventueel zo aan zou kunnen pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies Vik, da's best wel een enorm verschilWay to go
(die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is?
) Oh en wel genoeg blijven eten he!
![]()
Neen, want misschien is het wel zondequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Of een malibu cola![]()
Is je haar d'r al af Neentje?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè. Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab
.
Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |