Ohja het was ook erg lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argument
als iemand bijna verzuipt ga je m toch ook niet extra kopje onder duwen
als je ongezonde zooi eet moet je t vooral doen omdat je t heel lekker vindt![]()
Dat is leuk thuiskomen jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast
Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik netHeeft weer van de bloemetjes zitten eten
júist bij veel overgewicht heeft dat zin: geef je vriendin eerst de kans om te leren over gezond eten, wie weet kan ze het dan wél makkelijk volhouden als ze precies weet hoe het allemaal werkt enzo...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
Heb het meteen weggegooid duhquote:
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb het meteen weggegooid duh.
@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen. Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
Hihihihi, da's de mijnequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...
maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Ik weet niet wat er allemaal is. Zoiets als new figure ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...
Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
Haha ik vind ze beiden geweldig, heb hier nu éen hond en 3 poezenbeestjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen. Honden vind ik echt niet leuk
.
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
dat zal best, maar ik voel dat minder. ik krijg echt jeuk van mensen die hun huisdieren als kindjes behandelen. meestal reageer ik dan ook maar niet teveel op posts van die strekkingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi, da's de mijne![]()
En ik hou van mijn katKwak, zo'n beest gééft ook liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari!. Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen
.
Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's. Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
Niet meer actief op Fok!
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.
alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
Geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
pff een kat die in je salade niestkattenkots en uitwerpselen in huis, haren
![]()
Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
Amen! Wát een verschil!quote:
psych hoeft niet perse hoor! die drempel is vaak vrij hoog voor mensen. maar stel dat t alsmaar niet lukt, kán er een achterligende reden zijn die je eventueel zo aan zou kunnen pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies Vik, da's best wel een enorm verschilWay to go
(die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is?
) Oh en wel genoeg blijven eten he!
![]()
Neen, want misschien is het wel zondequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Of een malibu cola![]()
Is je haar d'r al af Neentje?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè. Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab
.
Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet inens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies
Wordt dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies(het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |