abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70976080
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja, ik bedoel: van mij mag je doen wat je wilt... maar de "omdet het toch al een drama lijstje was" is natuurlijk geen argument

als iemand bijna verzuipt ga je m toch ook niet extra kopje onder duwen

als je ongezonde zooi eet moet je t vooral doen omdat je t heel lekker vindt
Ohja het was ook erg lekker! nog een kommetje yoghurt met muesli er bij gegeten en nu zit ik vol
pi_70976122
Hai! Ook hier geen perfect lijstje, maar ach

O: 2 boterhammen appelstroop
T: appel + banaan
L: bruin pistoletje filet americain
T: snelle jelle ontbijtkoek
T: rolletje topdrop
D: 2 kommen tomatensoep
T: kwark ofzo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:08:13 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70976411
Hier ook zooi. Lees: rillettes (vet, 100gr), 45+kaas (half kaasje), croissant, patat, jellybeans, wortelsla, toetjes, koekjes, linzensoep, nectarine, sla, 1 glas calvados. De helft dus pure bagger. Gezond eten op de camping in een mintentje terwijl het regent is moeilijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:18:59 #106
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_70976762
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_70976913
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
En dan heeft de poes ook nog eens alwéér naast de bak gepoept. Ik hoef die kattenbak niet eens meer schoon te maken volgens mij, ze poept er toch iedere dag naast

Oh en de kater heeft op tafel gekotst zie ik net Heeft weer van de bloemetjes zitten eten
Dat is leuk thuiskomen ja .

Ik had vanavond een heerlijke zelfgemaakt tonijnsalade . Er was nog een klein beetje sla over, op het aanrecht gezet (zonder tonijn of dressing) ... betrap ik de kat op het aanrecht en juist op dat moment niest ze in mijn salade .

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:25:32 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70977005
Smakelijk Chico . Extra dressing FTW!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:27:02 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977071
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Een aantal fokkers gaven de tip om mijn vriendin naar een dieetist te sturen. Heeft dat echt veel zin bij rond de 20 kilo overgewicht, en iemand die weinig zelfdiscipline heeft. Ze heeft iemand nodig die streng voor haar is, en ze zal denk ik snel resultaten moeten zien zodat ze het hopelijk vol houd. Is een dieetist dan goed voor haar of is andere hulp misschien beter?
júist bij veel overgewicht heeft dat zin: geef je vriendin eerst de kans om te leren over gezond eten, wie weet kan ze het dan wél makkelijk volhouden als ze precies weet hoe het allemaal werkt enzo...

en ik vroeg vorige keer ook: wat voor andere hulp bedoel je? een kuurmet maaltijdvervangers? dat lijkt me een heel slecht idee...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:27:34 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977088
echt, katten

sorry
pi_70977343
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Smakelijk Chico . Extra dressing FTW!
Heb het meteen weggegooid duh .

@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen . Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:36:33 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977450
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb het meteen weggegooid duh .

@kwak: het is een beetje mn eigen schuld, ik zet steeds dingen open op het aanrecht terwijl ik weet dat de kat daar dan gaan snuffelen . Gelukkig was dit maar een klein restje en niet mn hele maaltijd.
mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...

maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:38:28 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70977529
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen . Honden vind ik echt niet leuk .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70977541
Over het algemeen zijn ze heel lief Alleen nu zijn ze volgens mij chagrijnig dat mijn ouders en zusje weg zijn, want normaal wordt er niet zo naast de bak gepoept

Goed, ik ga even vaatwasser inruimen, afwassen, kattenbak doen en de katten eten geven. And that's all for today, dan plof ik lekker op de bank met een boek. Om 21.00 naar bed

Fijne avond!

Chico je salade ziet er mooi uit!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:42:28 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70977658
Whaha Arme Chico met d'r kattensnot-salade *voedert bij*

WeeBee Neen!

Hier een niet volledig kut lijstje

O: Special K met melk
T: bakje kwark met aardbeispul
L: twee meergranenpistoletjes met biefstukworst
T: Solero fruit-ijsje
T: eierkoek
D: gegrilde kipfilet met een stuk of vier krieltjes (toen had ik geen zin meer ) en twee en een halve maiskolf
T: glaasje fruitsap methinks!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:43:34 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70977700
Oh en ik vergeet zomaar: SiTu! Met d'r mooie gave gezicht! Ik vind dat je zo in een Harry Potter film zou kunnen meespelen (en waarom dat precies in me op kwam weet ik ook even niet! maar die hebben ook altijd van die gave expressieve gezichtjes )
pi_70977792
ik besef ineens waarom ik zo zoet doe vandaag, het is de tijd van de maand duh!

Morgen vergt een strakke planning!

O: activia, yoghurt met all bran, al voor 6 uur
S: 10 km fietsen
T: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer
T: appel
S: 10 km fietsen
T: banaan
S: 20 min hardlopen
D: kipschnitzel, sperziebonen, beetje gekookte aardappels, appelmoes

beetje goed zo?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:47:43 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70977851
klinkt goed!
pi_70978068
quote:
Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...

Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70978112
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mja... ik heb gewoon geen hoge tolerantie voor stomme katten acties. ook neit voor stomme hondenacties trouwens. ik ben geen huisdierenmens. een knuffelige kat vind ik wel lief maar ben allergisch...

maar wat ik hoor van kattenbezitters klinkt mij als voornamelijk veel gedoe (kikkers, in de sloot vallen, aan je eten zitten, in huis kotsen) naast de dagelijkse misére (een vaakntie oppas nodig hebben, duur voer kopen, dierenartsen, kattenbakken schoonmaken, heel vaak stofzuigen) en ehm.... dat weegt voor mij never nooit op tegen het "leuke" van een kat (ik ben nou eenmaal niet iemand die heel gehecht raakt aan een dier...)
Hihihihi, da's de mijne

En ik hou van mijn kat Kwak, zo'n beest gééft ook liefde
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:57:11 #121
83103 yvette1982
pi_70978194
quote:
Ik weet niet wat er allemaal is. Zoiets als new figure ofzo.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:58:16 #122
83103 yvette1982
pi_70978232
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, en dan moet je het zeker zeggen, maar ik krijg een beetje het gevoel bij je posts alsof vooral jij wilt dat je vriendin afvalt. Staat ze er zelf ook achter? Want dan kun je d'r naar 5 diëtistes sturen, maar als ze zelf helemaal niet wil afvallen...

Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd hoor! En in dat geval mijn excuses.
Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:59:16 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70978277
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben 2 katzen en het plezier vind ik wel opwegen . Honden vind ik echt niet leuk .
Haha ik vind ze beiden geweldig, heb hier nu éen hond en 3 poezenbeestjes.
En nog een hamster, 2 cavia's, salamanders in de tuin en een papegaai te leen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:09:26 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70978631
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:58 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ze wil zelf ook graag afvallen. Ze zegt alleen dat het haar niet lukt.
ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.

alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.

maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
pi_70978694
Katten

Lijstje
  • Bak brinta
  • 40 min fietsen
  • In trein: 125gr bakje yoghurt-muesli
  • Over kantoordag verdeeld: 4 roggebrood met pindakaas, 2 boterhammen pindakaas, 1 bakje huzarensalade.
  • 40 min fietsen
  • Avondeten: gebakken aardappels, speklapje & worstje (bbq), enorme lading gekookte koolrabi. Toe: plakje cake met jam.

Ondanks een bezoek aan de supermarkt in de lunchpauze met niet vergrepen aan tussendoor-bommen .

Koolrabi is lekker! Voor het eerst in de moestuin; groot succes. Zijn zo groot als kinderkopjes, en echt vreselijk lekker (in blokjes gesneden, koken). Er was nog een beetje over, dat zit nu in een bakje voor morgen mee naar kantoor.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:11:03 #126
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70978695
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihihi, da's de mijne

En ik hou van mijn kat Kwak, zo'n beest gééft ook liefde
    dat zal best, maar ik voel dat minder. ik krijg echt jeuk van mensen die hun huisdieren als kindjes behandelen. meestal reageer ik dan ook maar niet teveel op posts van die strekking sorry, ik heb daar gewoon níks mee...

sommige mensen hebben niks met kinderen, ik heb niks met huisdieren...
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:13:10 #127
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70978775
    pff een kat die in je salade niest kattenkots en uitwerpselen in huis, haren
    Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
    Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:13:39 #128
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70978803
    oeh, ik ga mn afwas doen en als ik die braaf gedaan heb mag ik foccaccia bakken van mezelf.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:15:22 #129
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70978884
    Terug van mijn ouders. Was best leuk, maar m'n moeder zegt dat ik niet nog meer moet afvallen en volgens haar heb ik anorexia enzo, omdat ik niet zoveel eetlust had vanavond (tja ik houd gewoon niet zo van aardappelen en saucijsjes).

Ok, voor en na foto's. De nu-foto's zijn niet heel scherp, want met mobiel gemaakt, maar goed...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En nog meer goed nieuws: de master die ik nog zou willen gaan doen kent ook een instroommoment in februari! . Alleen is het wel aan de UvA en het schijnt daar nogal een zootje te zijn... (zit Ewelina niet ook op de UvA?). Nou ja, iig wel fijn dat ik, als ik dat echt zou willen, al in feb 2010 kan beginnen ipv in sept 2010. En nu ga ik ff bijlezen .

Edit: grr sorry van de lay-out van de foto's . Even linkjes van de voor-foto's gemaakt.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:16:00 #130
    83103 yvette1982
    pi_70978923
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik zou een dietist aanraden. evt. eentje die ook psycholoog is.

alle andere oplossingen zijn meer voor de korte termijn en kosten bovendien klauwen met geld. het enige wat echt werkt is je levensstijl veranderen, mét hulp, naa rgezonder eten en meer sporten. en ja, dat gaat lanmgzaam, en nee, dat is niet makkelijk. je vriendin kan het alleen als ze het echt wil. en als ze wil dat het allemaal vanzelf gaat kan ik nu alvast voorspellen dat wélke manier ze ook kiest, ze nooit blijvend af zal vallen.

maar goed, je wilt het toch niet aannemen geloof ik. dus ik ga het jehierna ook niet nog een keer vertellen.
    Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
    pi_70978999
    Tja.
    pi_70979090
    Super resultaat Vik!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:21:16 #133
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_70979152
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
    pff een kat die in je salade niest kattenkots en uitwerpselen in huis, haren
    Lief zijn ze zeker, maar op dat moment baal je toch?
    Het is bovendien zo'n sleur op den duur om voor dieren te zorgen. als je de hele dag thuis bent maakt het niet uit, mja..
    Geweldig

De haren storen me niet, voeren vind ik leuk en bij kots vind ik het vooral sneu dat ze een beetje misselijk zijn / waren. En sleur? Ik vind het ge-wel-dig, elk edag weer!
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_70979195
    Elisaaaaaaaaaaa
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:46 #135
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_70979211
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
    Super resultaat Vik!
    Amen! Wát een verschil!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:46 #136
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979212
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ik neem het wel aan, ik zal een dieetist met eventueel psychologie voorstellen en zoeken.
    psych hoeft niet perse hoor! die drempel is vaak vrij hoog voor mensen. maar stel dat t alsmaar niet lukt, kán er een achterligende reden zijn die je eventueel zo aan zou kunnen pakken.

je hebt ook dietistes die allebei zijn.

het lijkt me vooral belangrijk dat je vriendin eens een keer hoort hoe t allemaal precies werkt met eten, en wat ze zou moeten eten enzo, zodat ze niet t gevoel heeft dat ze t neit kan en dat ze steeds opgeeft en faalt.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:22:56 #137
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70979223
    Wowies Vik, da's best wel een enorm verschil Way to go (die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is? ) Oh en wel genoeg blijven eten he!

Yvette: ik denk dat je het vast allemaal goed bedoelt om van alles uit te zoeken voor je vriendin, maar krijg er een beetje een vreemd gevoel bij... Afvallen is een heel lastig iets, ik denk zelf dat het beter is als de persoon in kwestie er zélf achteraan gaat, en zélf dingen gaat uitzoeken, om dé manier te vinden die voor hem/haar werkt. Het is ten slotte ook haar eigen drive die het verschil zal gaan moeten maken
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:24:35 #138
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70979276
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
    Super resultaat Vik!
    Dat dus, je kunt er wel een rose biertje op drinken
    het lijkt niet wat het is
    pi_70979302
    wow Viking : goed bezig ! rrrrespect.

Ik had geen flauw idee hoe de vóor was.

*bonkt weer weg.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:25:27 #140
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979315
    ja super mooi verschil vik!
    pi_70979316
    Vik, wat een enorm verschil En dat zonder heel 'extreem' te doen, toch? Je bent ineens een heel ander meisje om te zien, goed hoor
    pi_70979318
    Of een malibu cola

Is je haar d'r al af Neentje?
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:20 #143
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70979361
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Wowies Vik, da's best wel een enorm verschil Way to go (die tweede foto showed alleen misschien meer dan de bedoeling is? ) Oh en wel genoeg blijven eten he!

Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè . Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab .

Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:20 #144
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979362
    ugh. ik heb al geen zin meer in brood bakken want dan moet ik afwassen
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:33 #145
    236335 neen
    schone schijn
    pi_70979373
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
    Of een malibu cola

Is je haar d'r al af Neentje?
    Neen, want misschien is het wel zonde
    het lijkt niet wat het is
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:26:53 #146
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_70979385
    Hahaha ik laat de foto's ook zien aan een vriendin van mij die ik een tijdje niet heb gezien en ze zegt: ik herken je niet eens op die nieuwe foto, ik schrik echt! .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:27:11 #147
    33954 ElisaB
    pi_70979400
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Goodbye het volgende:
    Elisaaaaaaaaaaa
    Cool toch

dinsdag 14 juli 2009 @ 20:28:25 #148
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_70979444
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Cool toch

[ afbeelding ]
    AAAAAAH wat een leukerd!
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:25 #149
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_70979477
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies (het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:46 #150
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_70979490
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihihi, niet zo'n flatteuze foto hè . Maar dat is niet erg, want ik ben nu helemaal fab .

Thx iedereen. Ik sta er zelf ook enorm van te kijken .
    Nice Vik!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70979523
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Cool toch

[ afbeelding ]
    Zeker

dinsdag 14 juli 2009 @ 20:30:51 #152
    33954 ElisaB
    pi_70979535
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet inens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies

Nee hoor, je hoeft niet. Ik voel met je mee, want wat jij hebt met katten, heb ik met kinderen Ik kan het niet helpen; ik heb er gewoon he-le-maal niets mee
    pi_70979553
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef kwakveense het volgende:
    ja hartstikke leuke kat. maar ik hoef toch aub niet ineens van huisdieren te gaan houden? doe mij maar babies (het is niet iets rationeels of praktisch... ik heb er gewoon niks mee)
    Wordt dat ergens gezegd dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')