quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:26 schreef Keekaboo het volgende:
En Yolanthe gaat samenwonen:
[..]
ook van de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_samenwonen___.html
quote:Dit meldt Evert Santegoeds dinsdagochtend in het radioprogramma Evers Staat Op. Wesley zou aan hem hebben laten weten heel erg gelukkig met Yolanthe te zijn.
geen wonder dat ik hem ook niet kon vinden, dacht namelijk dat die van Centraal beheer wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whehe.
I remember de hilarische Gouden Gids commercial. Kan ´m helaas niet online vinden!
quote:Yolanthe overweegt moeder Jan Smit voor de rechter te slepen!
Dit bericht is geplaatst op 14-07-2009 om 09:30:00
Gerda Smit, de moeder van Jan, beschuldigt Yolanthe keihard van diefstal. Yolanthe overweegt dan ook deze vrouw...
voor de rechter te slepen. Op zeker dat zij deze zaak met twee vingers in haar neus zal winnen wanneer Gerda geen bewijzen heeft voor de aantijgingen die zij doet.
Zoals velen zich terecht afvragen is het al verbazingwekkend dat Jan geen aangifte heeft gedaan van de vermeende ontvreemding van geld en spullen. En hoe wil de moeder het bewijzen?
Heeft zij foto's van de gestolen spullen of is het alleen maar van horen zeggen. Wanneer ze geen bewijs heeft is de actie om te praten met Santegoeds een wel heel domme. Yolanthe zal deze rechtzaak altijd winnen.
En dat Gerda vertelt dat ze zelf spontaan op het idee van dit interview is gekomen, is hetzelfde als dat je een volwassen mens probeert wijs te maken dat Sinterklaas bestaat
quote:Bron:"Moeder Jan Smit heeft Yolanthe nooit gemogen"
Dit bericht is geplaatst op 14-07-2009 om 09:40:00
Vollendamse bronnen weten Primeurjagers te melden dat de actie van Jan Smit's mioeder niet meer is dan een ordinaire....
wraakactie. "Gerda heeft Yolanthe nog nooit gemogen en ziet haar kans blijkbaar schoon om een trap na te geven"". aldus een Volendamse bron. Het zusje van Jan Smit liet een paar dagen geleden in een interview ook al weten dat zij en Yo geen vrienden waren.
Maar dat de moeder van Jan zich uit wraakgevoelens zover laat gaan heeft vele mensen in Vollendam geschokt. "Dat kan niet wat zijn moeder nu doet. In het dorp begrijpt niemand waarom ze zich zo voor het karretje laat spannen. Het lost niets op.
En iedereen hier weet dat ze Yolanthe nooit heeft gemogen en nu waarschijnlijk zwart wil maken omdat het imago van haar zoon flink tanende is. Laat ze maar eens kijken wat haar zoontje Wim Visscher allemaal heeft aangedaan, de ex van Liza.
Die man is kapot van verdriet. Laat ze daar haar zoon eens op aanspreken".
Doet 'ie het vanaf deze Ster pagina?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen wonder dat ik hem ook niet kon vinden, dacht namelijk dat die van Centraal beheer was![]()
![]()
maar was wel een geeldige Annie S lookalike
Er kan eventueel nog iets komen uit de hoek van Wim de stucadoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef Duderella het volgende:
Oh, ze zijn beiden weer gelukkig.![]()
En wij dan?
Ja, idd wie kompiet ons?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef Duderella het volgende:
Oh, ze zijn beiden weer gelukkig.![]()
En wij dan?
hier springt ie constant weer op gereed...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doet 'ie het vanaf deze Ster pagina?
Kan je iig een prtret van Annelies zien
Hier doet 'ie het niet, Linux
K denk t, nou en ze hadden heel dure spullen want ik weet waar ze t kochten, want ik heb ze er zelf gezien, ik werk daar in de buurt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef silence_s het volgende:
Ohw, daarom stript Yo heel hun kiet, zodat Ramona denkt dat ze niet loaded is......
Zoals ik t begrijp is die Liza lang niet zon lekkertje als dat ze eruit ziet, moet een verwend typetje zijn met nare trekjes, maarrrrrr ik ken haar niet persoonlijk ,dus heb t van horen zeggen,wie weet valt t allemaal wel mee.quote:
dus de rest van de overtollige huisraad van Jan staat binnenkort op Marktplaats.nl ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef silence_s het volgende:
Mja, wie weet heeft YLiza wel een heel andere smaak dan Yo en wil ze nieuwe meubels die passen bij de sfeer van het toilet waar Jan haar kompiette
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoals ik t begrijp is die Liza lang niet zon lekkertje als dat ze eruit ziet, moet een verwend typetje zijn met nare trekjes, maarrrrrr ik ken haar niet persoonlijk ,dus heb t van horen zeggen,wie weet valt t allemaal wel mee.
Maar vooralsnog vindt Gerda het geluk van haar zoon het enige wat telt.... dat wordt drama als Liza en Jan uit elkaar gaan, dan zal ze Liza wel tot gold-digger bestempelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoals ik t begrijp is die Liza lang niet zon lekkertje als dat ze eruit ziet, moet een verwend typetje zijn met nare trekjes, maarrrrrr ik ken haar niet persoonlijk ,dus heb t van horen zeggen,wie weet valt t allemaal wel mee.
Ja dat is het domste wat je kunt doen in een scheiding. Je ex in goed vertrouwen het huis leeg laten halenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet nog wel de dag dat Yo der biezen pakte, er twee grote verhuiswagens stonden, ik kon er toen niet langs, heb ik hier ook verteld, maar toen was Jan er niet bij en zij was met haar familie ,Jan had haar zijn vertrouwen gegeven en wilde niet op haar handen kijken. ik vond dat toen a leen beetje stom , want zoiets moet je gewoon samen doen, en zo zie je maar dit komt ervan.
Kon toch dat haar spulletjes waren ..en dat mag zij meenemen vind ik. Nu heeft Yo bij die Gerda alles gedaan wat haar niet bevaltquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet nog wel de dag dat Yo der biezen pakte, er twee grote verhuiswagens stonden, ik kon er toen niet langs, heb ik hier ook verteld, maar toen was Jan er niet bij en zij was met haar familie ,Jan had haar zijn vertrouwen gegeven en wilde niet op haar handen kijken. ik vond dat toen a leen beetje stom , want zoiets moet je gewoon samen doen, en zo zie je maar dit komt ervan.
Heeft Yolanthe niet haar meubels weggedaan toen ze met Jantje ging samenwonen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:51 schreef Anniebab het volgende:
,Jan had haar zijn vertrouwen gegeven en wilde niet op haar handen kijken.
als ik zo al lees dat er zelfs geen flesopener meer aanwezig was .. blijft er nog maar weinig overquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de rest van de overtollige huisraad van Jan staat binnenkort op Marktplaats.nl ?
Bron: Zijonlinequote:YOLANTHE NAAR RECHTER? WESLEY SNEIJDER SMEEKT SBS INTERVIEW MET GERDA SMIT NIET UIT TE ZENDEN
Yolanthe Cabau van Kaasbergen beslist vandaag of zij tegen bjna schoonmoeder Gerda Smit een aaklacht wegens smaad en laster zal indienen nu Gerda Smit, de moeder van Jan, compleet is leeggelopen en beweert dat Yolanthe zich bij de scheiding van Jan Smit heeft gedragen als een ordinaire dievegge.En dat deed zij met toestemming van de zanger! Gerda Smit besloot haar verhaal te doen toen zij las dat Yolanthe, via vriendinnen, probeerde haar straatje schoon te vegen nadat haar relatie met Jan Smit was stukgelopen. Zacht pratend, maar met ogen die vuur spuwde, heeft zij een half uur lang haar ..
› lees meer
Ben ook benieuwd, maar zal, zoals gewoonlijk, wel weer tegenvallenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:08 schreef Urquhart het volgende:
Bier staat koud en bitterballen in huis gehaald voor vanavond kwart over zeven!
Smullen maar!
Grote kans, maar het voorstukje zag er al veelbelovend uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, maar zal, zoals gewoonlijk, wel weer tegenvallen
Ik ga hem steeds leuker vinden, die Wesley Sneijder.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Bron: Zijonline
De rest kan ik niet lezen, daar ga ik niet voor betalen
Ik neem aan dat dat de vrachtauto naar het stort was? Dat soort meubels wil je als jong stel toch niet in huisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:38 schreef snetje het volgende:
ut was in ieder geval een flinke verhuizing![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghehe ja, hij heeft er eigenlijk wat versletenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef Koningin het volgende:
Dus Jan heeft opnieuw een oudere, blonde vrouw??
Ik krijg flashbacks!
[ afbeelding ]
En daar zit de angel. Er was een mediastilte maar de vriendinnen deden even een boekje open. Toch niet zonder de goedkeuring van Yo denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef Eef999 het volgende:
YOLANTHE NAAR RECHTER? WESLEY SNEIJDER SMEEKT SBS INTERVIEW MET GERDA SMIT NIET UIT TE ZENDEN
Yolanthe Cabau van Kaasbergen beslist vandaag of zij tegen bjna schoonmoeder Gerda Smit een aaklacht wegens smaad en laster zal indienen nu Gerda Smit, de moeder van Jan, compleet is leeggelopen en beweert dat Yolanthe zich bij de scheiding van Jan Smit heeft gedragen als een ordinaire dievegge.En dat deed zij met toestemming van de zanger! Gerda Smit besloot haar verhaal te doen toen zij las dat Yolanthe, via vriendinnen, probeerde haar straatje schoon te vegen nadat haar relatie met Jan Smit was stukgelopen. Zacht pratend, maar met ogen die vuur spuwde, heeft zij een half uur lang haar ..
› lees meer
Bron: Zijonline
De rest kan ik niet lezen, daar ga ik niet voor betalen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:38 schreef snetje het volgende:
ut was in ieder geval een flinke verhuizing![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs ik maak nog kansquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef Koningin het volgende:
Dus Jan heeft opnieuw een oudere, blonde vrouw??
Ik krijg flashbacks!
[ afbeelding ]
nou nou nou nou...... niet te veel overdrijven he..... je hebt net toegegeven dat je geen drama zou doen vandaagquote:
Ja want Yo is een golddigger!! Zeg ik al topics lang en ik zeg ook al topics lang dat die kaasbergjes niet zo vermogend zijn en Yo al helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daar zit de angel. Er was een mediastilte maar de vriendinnen deden even een boekje open. Toch niet zonder de goedkeuring van Yo denk ik zo.
Verder had ik al mijn bedenkingen waarom de zussen van Jan geen vriendinnen (meer)waren met Yo, zelfs al voor de breuk. Daar moet dan toch wel iets eerder al zijn voorgevallen.
Ga je met me mee? Testen we het uit in Volendamquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nou nou nou...... niet te veel overdrijven he..... je hebt net toegegeven dat je geen drama zou doen vandaag
Dat woord is nou net wat ik zocht toen ik de meubels zag!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef conleche het volgende:
Nou já! Wat een foeilelijke meubelsDat valt me tegen zeg. Ik was kamp Yo. Maar nu ben ik op slag volstrekt neutraal. Het verdient elkaar!
ja zoiets kwam ook bij mij op, zeker bij dat foeilelijke tafeltje/achtige dingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat woord is nou net wat ik zocht toen ik de meubels zag!
ja hoor. zit toch thuis met n pijnlijk bekkiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je met me mee? Testen we het uit in Volendam
Nee t gaat niet over haar eigen spullen ,maar over erg duur huisraad dat Jan heeft betaald, Gerda vind dat ze dat had moeten overleggen wat ze wel en niet kon meenemen ,nu heeft ze gewoon alles meegenomen ik zei al tot kleinste detail aan toe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kon toch dat haar spulletjes waren ..en dat mag zij meenemen vind ik. Nu heeft Yo bij die Gerda alles gedaan wat haar niet bevalt!
nou 26 vind ik nog knap piep hoor!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe ja, hij heeft er eigenlijk wat versleten
Jan moet haar dankbaar zijn. Hoeft ie die zooi tenminste niet meer mee te slepen als ie bij Liza intrekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee t gaat niet over haar eigen spullen ,maar over erg duur huisraad dat Jan heeft betaald, Gerda vind dat ze dat had moeten overleggen wat ze wel en niet kon meenemen ,nu heeft ze gewoon alles meegenomen ik zei al tot kleinste detail aan toe.
Ik denk eerder andersomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jan moet haar dankbaar zijn. Hoeft ie die zooi tenminste niet meer mee te slepen als ie bij Liza intrekt.
En dat ze voor ze samen gingen wonen haar spullen allemaal weg heeft gedaan doet hierin niet terzake?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee t gaat niet over haar eigen spullen ,maar over erg duur huisraad dat Jan heeft betaald, Gerda vind dat ze dat had moeten overleggen wat ze wel en niet kon meenemen ,nu heeft ze gewoon alles meegenomen ik zei al tot kleinste detail aan toe.
Waar bemoeit Gerda zich mee? Misschien vond Jan het wel goed?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De hype rond Susan Boyle is wat voorbij, dus ma Smit ziet haar kans schoonquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Cacao het volgende:
Wat raar dat die moeder zich er zo mee bemoeit trouwens. Wil ze aandacht ofzo?
Neh, hij wil natuurlijk niet meer op de plek zijn waar die verschrikkelijke tooi van Batsbergen heeft gelegen.quote:
Een moeder vecht toch voor haar kind?Ik vind dat niet zo raar hoor, andersom had Yo der moeder t gedaan,daar ben je moeder voor, die hielp haar toch iook met t strippen van t huis?Zussen en al erbij dusss,nee Gerda zit niet om aandacht verlegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Cacao het volgende:
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Een moeder vecht toch voor haar kind?Ik vind dat niet zo raar hoor, andersom had Yo der moeder t gedaan,daar ben je moeder voor, die hielp haar toch iook met t strippen van t huis?Zussen en al erbij dusss,nee Gerda zit niet om aandacht verlegen.
Dat zal ze verkocht hebben of deels meegenomen?Ik weet t niet, maar ik weet zeker dat Jan daar geen aandeel in had of wou ,dus dat heeft ze zelf geregeld,wat is daar nou mis mee?Hij had haar toch financieel tegoed kunnen komen ,maar die dure spullen meenemen vond ze zeker beter.Als t allemaal waar is ,heeft zij niet juist gehandeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat ze voor ze samen gingen wonen haar spullen allemaal weg heeft gedaan doet hierin niet terzake?
Oy! Zo zijn moeders hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Cacao het volgende:
Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraag!
Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen inquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!
Da's ook de ENIGE manier nog die dan overblijftquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?quote:
Oh wacht......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen in
Laat ze het lekker via de media doen
Nou ik vind dat niet nee, hier is dat in ieder geval wel zo, en is nix mis mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:
[..]
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
That's the spiritquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh wacht....... Ik ben nog niet helemaal bekend met het hele SHO-gebeuren.
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:
[..]
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
Gewoon uitproberenquote:
Maar ze brengt hem (en zichzelf) nu niet echt in het goede daglicht (en daarmee bedoel ik dat zielige gevecht in de media, dat hoeft namelijk echt niet). Tuurlijk komt een moeder op voor haar kind, maar in dit geval zou ik mijn moeder toch opdragen om even wat te dimmen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomt
Welke volwassen man wil dat zijn moeder, door in de media over meubels te janken, zijn ex een trap na geeft?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomt
Mooi! Dan is het wachten tot de moeder van Wim komt vertellen dat haar ex-schoondochter Liza het kind wat ze met Wim heeft bij haar ouders dumpt zodat zij bij Jan kan slapen, en dat terwijl Wim zijn kind ineens veel minder ziet.quote:
Grote meid! Goedzo! Geef jezelf maar over aan de duisternis!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
Wat een burgerlijk filmpje zeg. Maar goed, de meubels zijn dus de 'stijl' van Yolanthe.quote:
quote:
Nou nee dus want anders zou ze dit niet doen zo dom is ze nou ook weer niet.Alles is nieuw gekocht en belachelijk duur ook nog eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat moeder Smit dit met toestemming van Jan en zijn manager naar buiten heeft gebracht?
En ze zijn toch gaan samenwonen in het huis van Yo (dat zij al had gekocht en ingericht) voordat ze samen in het huis van Jan (dat hij liet bouwen) zijn getrokken? Dus dan zou je toch zeggen dat een groot deel van de huisraad van Yo is?
Volgens het youtubefilmpje heeft Yolanthe dit huis zo ongeveer opnieuw ingericht, dat was haar taak wegens "Geen zin, geen smaak, geen interesse en ik vind het allemaal wel best" aan de kant van Jan, ik vermoed zo dat het allemaal wat minder mooi was (of dat vooral z'n moeder het 3 x nix vond) dan hij had gehoopt dat het zou worden en dat hij het ook wel best vond als Yolanthe dat hele spul meenam.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat moeder Smit dit met toestemming van Jan en zijn manager naar buiten heeft gebracht?
En ze zijn toch gaan samenwonen in het huis van Yo (dat zij al had gekocht en ingericht) voordat ze samen in het huis van Jan (dat hij liet bouwen) zijn getrokken? Dus dan zou je toch zeggen dat een groot deel van de huisraad van Yo is?
Nope, Jantje's moeder wilde haar ei kwijt en ze had nog tegen jan gezegd dat ze niet tegen te houden was. JanTJE heeft nog tegen zijn moeder gezegd : Dat durf je toch niet... dus echt sturen heeft hij niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Wat is belachelijk duur als je meer dan genoeg hebt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou nee dus want anders zou ze dit niet doen zo dom is ze nou ook weer niet.Alles is nieuw gekocht en belachelijk duur ook nog eens.
de stijl van Yo mag ze dan ook mee nemen als ze weg gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Cacao het volgende:
[..]
Wat een burgerlijk filmpje zeg. Maar goed, de meubels zijn dus de 'stijl' van Yolanthe.
Ja Anniebab, zo zie je maar, de dingen kunnen zomaar veranderen in het leven en daar is Yolanthe toch echt helemaal vrij in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik vernam nu ook in de krant dat Yo gaat samenwoen in madrid en vorige week had ze nog geeeeeen relatie met hem, ook Jan had nix met Liza, gewoon een nichtje van een vriend,ook al bijna hokkelend.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
Gerda moet haar dankbaar zijn, nu kan ze alsnog de villa van haar zoon zo inrichten als zij wil
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je met me mee? Testen we het uit in Volendam
jij lijkt op Jan wil je zeggen??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bier
Ja t is wat, die Wesley is t helemaal moet je ff aan zijn eerste vrouw vragen, hij is ook zeer trouw ,als een hond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ja Anniebab, zo zie je maar, de dingen kunnen zomaar veranderen in het leven en daar is Yolanthe toch echt helemaal vrij in.
Wesley Sneijder is erg gelukkig met Yolanthe, dat vertelde hij zomaar aan een journalist.![]()
Lief he?
quote:
quote:
Wat wil je daarmee zeggen dat dat de stijl is hier?Dacht t niet, jij hebt wel een heel negatieve kijk op ons trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Cacao het volgende:
[..]
Wat een sjonnie-meubels.
Yolanthe's oude huis stond toen ook op geenstijl. Geen gezicht, van die witte meubels, spiegels, pantervellen enzo. Wat dat betreft kon ze wel lekker aarden in V'dam waarschijnlijk.
Dat vraag ik mij dus af, zou Jan dit echt zo willen? Ik kan me toch niet voorstellen dat hij zit te wachten op dit soort negatieve aandacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Welke volwassen man wil dat zijn moeder, door in de media over meubels te janken, zijn ex een trap na geeft?![]()
Jantje Smit.
Bronquote:'Yolanthe en Wesley gaan samenwonen' van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden gaan samenwonen in Madrid. Wesley zou "erg gelukkig" zijn.
Dit meldt Evert Santegoeds dinsdagochtend in het radioprogramma Evers Staat Op. Wesley zou aan hem hebben laten weten heel erg gelukkig met Yolanthe te zijn.
Yolanthe en haar ex-vriend Jan Smit zouden ondertussen amper nog contact met elkaar hebben. Volgens Jans moeder Gerda zijn de twee uit elkaar gegaan omdat ze allebei een ander hadden. Zij zou ook hebben bevestigd dat Jan opnieuw geluk heeft gevonden bij Liza
Come to the dark side, baby!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Zij is misschien nog van de ouderwetse stempel:Wie t kleine niet eert is t grote niet weert of ben ik nou erg ver uit de richting??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af, zou Jan dit echt zo willen? Ik kan me toch niet voorstellen dat hij zit te wachten op dit soort negatieve aandacht.
En om geld zin Jan ook niet echt verlegen als multi-miljonair.
Ik zou me kapot ergeren als ik zo'n moeder had als Gerda...
Maar toch zijn het niet háár zaken...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij is misschien nog van de ouderwetse stempel:Wie t kleine niet eert is t grote niet weert of ben ik nou erg ver uit de richting??
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bier
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar toch zijn het niet háár zaken...
Misschien behartigd zij wel zaken ,waar Jan geen tijd of te weinig verstand van heeft ,of is jan te makkelijk en wil zij hem erop wijzen hoe t wel behoort te gaan,of wil ze gewoon gerechtigheid?We shall see.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar toch zijn het niet háár zaken...
Dat denk ik ook Yvonne , dan leg je hem zo in een knoop moet je maar rekenen!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouter
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!
Dat gaat niet weg als ze 16+ zijn heur
Al die gatesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.![]()
jaaaaa ik in eerste instantie ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.![]()
Pff ja. Tegen de toorn van een echte moederkloek jegens de Evil Ex-schoondochter kunnen geen 1000 Jaap Buysen iets beginnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!
Dat gaat niet weg als ze 16+ zijn heur
Nou wat chic, je moeder laten schreeuwen dat het niet eerlijk isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
Whahahaha, volgens Kwalbert is Jan heel chique omdat hij zijn mond houdt.
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouter
Wij gelukkig wel he,en ik kan natuurlijk altijd me connecties gebruiken met familieleden en kennissen van.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef yvonne het volgende:
Als ik zo'n schoondochter had en ze had m'n kind zoiets geflikt had ik het ook breeduit gemeten heur
Ben ik vals genoeg voor!
Alleen luistert de telegraaf niet naar ene Yvonne uit Dordt
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
Whahahaha, volgens Kwalbert is Jan heel chique omdat hij zijn mond houdt.
Wilma moet zich schamen Yvonne. Kutwijf.![]()
Nou ik ga al meer me twijfels krijgen over t heilige boontje Yo met de banjo. Yvonne heeft t altijd al gezegd.Had ik maar geluisterd!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!
OE! In Boulevard: The interwebs zeikt Gerda af!
Net goed voor dat smerige moederskindje!
Nou ja, Jan denkt wrs dat mummy dearest het voor hem opneemt en vervolgens heel Volendam zich achter hem schaart. Gevalletje foutje, bedankt. ik lach me kapot om al die gates, heerlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef Leandra het volgende:
Nou wat chic, je moeder laten schreeuwen dat het niet eerlijk is
Joh die Gerda denkt met een grote bek de boel te redden... Yolanthe moet gewoon met haar twee vriendinnen ff een uur bij kwalbert gaan zitten en losgaan op heel de volendamse artiestenwereld!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ga al meer me twijfels krijgen over t heilige boontje Yo met de banjo. Yvonne heeft t altijd al gezegd.Had ik maar geluisterd!!!
Nou achter m schaart.... er zijn er zat die hem graag zien vallen hoor vergis je niet....jaloezie denk ik ,maar goed,ik kan t wel een beetje begrijpen van mams,want als t echt zo is had ik t ook niet gepikt.Klaar uit.Al heb je nog zoveel geld t moet wel eerlijk blijven gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, Jan denkt wrs dat mummy dearest het voor hem opneemt en vervolgens heel Volendam zich achter hem schaart. Gevalletje foutje, bedankt. ik lach me kapot om al die gates, heerlijk.
Anniebab weet wel beter.
Erhm.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Sneijeder een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren... heheh dat zal een klap zijn voor jantje, een voetbaler van het nederlands elftal die gaat vertellen dat voetballiefhebber een mietje isZal ik Yolanthe en Wesley ff tijdelijk managen?
quote:
Sneydert is een loosert, die jeukt aan alle kanten, daar komt Yo ook nog wel achter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Sneijeder een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren... heheh dat zal een klap zijn voor jantje, een voetbaler van het nederlands elftal die gaat vertellen dat voetballiefhebber een mietje isZal ik Yolanthe en Wesley ff tijdelijk managen?
denk dat ie alvast begonnen is aan de 2 kratten bier.... alleen hij vergeet dat Yvonne toch niet langs komtquote:
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!
OE! In Boulevard: The interwebs zeikt Gerda af!
Net goed voor dat smerige moederskindje!
Jaja Bommie, wel op blijven letten hè? Denk om je testosteron en je drankgebruik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Jantje een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren...
gerda is lief en heeft steengoeie humor ,echt, zou een aanwinst op FOK zijn ....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh die Gerda denkt met een grote bek de boel te redden... Yolanthe moet gewoon met haar twee vriendinnen ff een uur bij kwalbert gaan zitten en losgaan op heel de volendamse artiestenwereld!
HEY!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sneydert is een loosert, die jeukt aan alle kanten, daar komt Yo ook nog wel achter.
Maar dan nog lijkt het me geen goed plan als Sneijer op tv zegt dat Sneijder een moederskindje en een mietje is!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja pffffffffff ben helemaal opgefokt
Hij moet minder fucken ,want zijn hele hamstring is verkloot door t gefokkel met Yo,zonder relatie nog wel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers, en SneijderT is wel de enige nederlander die nog goed genoeg is om op het wereldtoneel van Real Madrid te verschijnen... Daarnaast heeft hij zijn scheiding niet proberen te verhullen door zijn moeder als spreekbuis op te laten treden
Wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers,
Elk dorp of stad heeft zo zijn uitzonderingen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers, en SneijderT is wel de enige nederlander die nog goed genoeg is om op het wereldtoneel van Real Madrid te verschijnen... Daarnaast heeft hij zijn scheiding niet proberen te verhullen door zijn moeder als spreekbuis op te laten treden
\quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!
Doe je ook iets nuttigs
Ik ben voor Gerda en Yo is een golddigger en ik heb gelijk
Zo schat, assertiviteitscursusje gedaan?quote:
Jan is een mengelmoes, maar lijkt ffies meer nog op zijn pa en trouwens ook op Gerda der broers.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat keek ze lekker fel uit haar oogjes die moeder
trouwens Jan lijkt wel heel erg op haar zo te zien
Gerda was er al even hoor! Maar die stomme annelies30 heeft haar weggejaagdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!
Doe je ook iets nuttigs
Ik ben voor Gerda en Yo is een golddigger en ik heb gelijk
Toppertje... ze maakt meer kapot dan ze denktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef Anniebab het volgende:
Zag je t ff?Ja ze kan pinnig zijn hoor...maar t is een toppertje ik lach me dood...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef DarkElf het volgende:
ja dat krijg je he dat je zo opelkaar lijkt in zo'n dorp
Jaaaa der kwamen vlammetjes uit...Haha grappig vind ik t omdat ik weet hoe ze echt is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat keek ze lekker fel uit haar oogjes die moeder
trouwens Jan lijkt wel heel erg op haar zo te zien
Tuurlijk dat is de volgende stap van Gerda, die zo lief is volgens Annie maar gewoon een heks is!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het tot deze week zo netjes dat beide moeders zich erbuiten hadden gehouden, gezien de leeftijd van Jan en Yolanthe en de kleine gemeenschap waarin ze wonen was dat misschien niet altijd even makkelijk.
Dat ze moeder van Kasbergen nog regelmatig tegenkomt is ook niet altijd even makkelijk, zou dit een eerste actie zijn waarop de moeder van Yolanthe dan weer moet reageren, en dat die dan vervolgens met pek en veren het dorp uitgejaagd kan worden?
Bel jij Boulevard nou maar ouwe Uterggenoarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo schat, assertiviteitscursusje gedaan?
Nee schat tis geen heks maar ze heeft haar trots en dat vind ik gewoon knap.T is een leuke humorvolle vrouw met een pittig temperament.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is de volgende stap van Gerda, die zo lief is volgens Annie maar gewoon een heks is!
Je gal spuien over de relatievan je kind op tv ipv als volwassen mensen .. dan ben je gewoon een debielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee schat tis geen heks maar ze heeft haar trots en dat vind ik gewoon knap.T is een leuke humorvolle vrouw met een pittig temperament.
Knap van Evert dat hij er niet een euro in probeert te gooienquote:
iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je gal spuien over de relatievan je kind op tv ipv als volwassen mensen .. dan ben je gewoon een debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |