Zij is misschien nog van de ouderwetse stempel:Wie t kleine niet eert is t grote niet weert of ben ik nou erg ver uit de richting??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af, zou Jan dit echt zo willen? Ik kan me toch niet voorstellen dat hij zit te wachten op dit soort negatieve aandacht.
En om geld zin Jan ook niet echt verlegen als multi-miljonair.
Ik zou me kapot ergeren als ik zo'n moeder had als Gerda...
Maar toch zijn het niet háár zaken...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij is misschien nog van de ouderwetse stempel:Wie t kleine niet eert is t grote niet weert of ben ik nou erg ver uit de richting??
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bier
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar toch zijn het niet háár zaken...
Misschien behartigd zij wel zaken ,waar Jan geen tijd of te weinig verstand van heeft ,of is jan te makkelijk en wil zij hem erop wijzen hoe t wel behoort te gaan,of wil ze gewoon gerechtigheid?We shall see.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar toch zijn het niet háár zaken...
Dat denk ik ook Yvonne , dan leg je hem zo in een knoop moet je maar rekenen!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouter
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!
Dat gaat niet weg als ze 16+ zijn heur
Al die gatesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.![]()
jaaaaa ik in eerste instantie ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las hoeeeeeeeeer. Oh wacht......das een ander gate.![]()
Pff ja. Tegen de toorn van een echte moederkloek jegens de Evil Ex-schoondochter kunnen geen 1000 Jaap Buysen iets beginnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is z'n moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeder!
Dat gaat niet weg als ze 16+ zijn heur
Nou wat chic, je moeder laten schreeuwen dat het niet eerlijk isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
Whahahaha, volgens Kwalbert is Jan heel chique omdat hij zijn mond houdt.
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 2 kratten doe jij niks meer tuinkabouter
Wij gelukkig wel he,en ik kan natuurlijk altijd me connecties gebruiken met familieleden en kennissen van.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef yvonne het volgende:
Als ik zo'n schoondochter had en ze had m'n kind zoiets geflikt had ik het ook breeduit gemeten heur
Ben ik vals genoeg voor!
Alleen luistert de telegraaf niet naar ene Yvonne uit Dordt
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
Whahahaha, volgens Kwalbert is Jan heel chique omdat hij zijn mond houdt.
Wilma moet zich schamen Yvonne. Kutwijf.![]()
Nou ik ga al meer me twijfels krijgen over t heilige boontje Yo met de banjo. Yvonne heeft t altijd al gezegd.Had ik maar geluisterd!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!
OE! In Boulevard: The interwebs zeikt Gerda af!
Net goed voor dat smerige moederskindje!
Nou ja, Jan denkt wrs dat mummy dearest het voor hem opneemt en vervolgens heel Volendam zich achter hem schaart. Gevalletje foutje, bedankt. ik lach me kapot om al die gates, heerlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef Leandra het volgende:
Nou wat chic, je moeder laten schreeuwen dat het niet eerlijk is
Joh die Gerda denkt met een grote bek de boel te redden... Yolanthe moet gewoon met haar twee vriendinnen ff een uur bij kwalbert gaan zitten en losgaan op heel de volendamse artiestenwereld!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ga al meer me twijfels krijgen over t heilige boontje Yo met de banjo. Yvonne heeft t altijd al gezegd.Had ik maar geluisterd!!!
Nou achter m schaart.... er zijn er zat die hem graag zien vallen hoor vergis je niet....jaloezie denk ik ,maar goed,ik kan t wel een beetje begrijpen van mams,want als t echt zo is had ik t ook niet gepikt.Klaar uit.Al heb je nog zoveel geld t moet wel eerlijk blijven gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, Jan denkt wrs dat mummy dearest het voor hem opneemt en vervolgens heel Volendam zich achter hem schaart. Gevalletje foutje, bedankt. ik lach me kapot om al die gates, heerlijk.
Anniebab weet wel beter.
Erhm.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Sneijeder een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren... heheh dat zal een klap zijn voor jantje, een voetbaler van het nederlands elftal die gaat vertellen dat voetballiefhebber een mietje isZal ik Yolanthe en Wesley ff tijdelijk managen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |