quote:
Nou nee dus want anders zou ze dit niet doen zo dom is ze nou ook weer niet.Alles is nieuw gekocht en belachelijk duur ook nog eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat moeder Smit dit met toestemming van Jan en zijn manager naar buiten heeft gebracht?
En ze zijn toch gaan samenwonen in het huis van Yo (dat zij al had gekocht en ingericht) voordat ze samen in het huis van Jan (dat hij liet bouwen) zijn getrokken? Dus dan zou je toch zeggen dat een groot deel van de huisraad van Yo is?
Volgens het youtubefilmpje heeft Yolanthe dit huis zo ongeveer opnieuw ingericht, dat was haar taak wegens "Geen zin, geen smaak, geen interesse en ik vind het allemaal wel best" aan de kant van Jan, ik vermoed zo dat het allemaal wat minder mooi was (of dat vooral z'n moeder het 3 x nix vond) dan hij had gehoopt dat het zou worden en dat hij het ook wel best vond als Yolanthe dat hele spul meenam.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat moeder Smit dit met toestemming van Jan en zijn manager naar buiten heeft gebracht?
En ze zijn toch gaan samenwonen in het huis van Yo (dat zij al had gekocht en ingericht) voordat ze samen in het huis van Jan (dat hij liet bouwen) zijn getrokken? Dus dan zou je toch zeggen dat een groot deel van de huisraad van Yo is?
Nope, Jantje's moeder wilde haar ei kwijt en ze had nog tegen jan gezegd dat ze niet tegen te houden was. JanTJE heeft nog tegen zijn moeder gezegd : Dat durf je toch niet... dus echt sturen heeft hij niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:24 schreef Cyan het volgende:
Wat is belachelijk duur als je meer dan genoeg hebt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou nee dus want anders zou ze dit niet doen zo dom is ze nou ook weer niet.Alles is nieuw gekocht en belachelijk duur ook nog eens.
de stijl van Yo mag ze dan ook mee nemen als ze weg gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef Cacao het volgende:
[..]
Wat een burgerlijk filmpje zeg. Maar goed, de meubels zijn dus de 'stijl' van Yolanthe.
Ja Anniebab, zo zie je maar, de dingen kunnen zomaar veranderen in het leven en daar is Yolanthe toch echt helemaal vrij in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik vernam nu ook in de krant dat Yo gaat samenwoen in madrid en vorige week had ze nog geeeeeen relatie met hem, ook Jan had nix met Liza, gewoon een nichtje van een vriend,ook al bijna hokkelend.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
Gerda moet haar dankbaar zijn, nu kan ze alsnog de villa van haar zoon zo inrichten als zij wil
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je met me mee? Testen we het uit in Volendam
jij lijkt op Jan wil je zeggen??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar Snovendam heur, ik doe je ook wel na twee kratten bier
Ja t is wat, die Wesley is t helemaal moet je ff aan zijn eerste vrouw vragen, hij is ook zeer trouw ,als een hond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ja Anniebab, zo zie je maar, de dingen kunnen zomaar veranderen in het leven en daar is Yolanthe toch echt helemaal vrij in.
Wesley Sneijder is erg gelukkig met Yolanthe, dat vertelde hij zomaar aan een journalist.![]()
Lief he?
quote:
quote:
Wat wil je daarmee zeggen dat dat de stijl is hier?Dacht t niet, jij hebt wel een heel negatieve kijk op ons trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Cacao het volgende:
[..]
Wat een sjonnie-meubels.
Yolanthe's oude huis stond toen ook op geenstijl. Geen gezicht, van die witte meubels, spiegels, pantervellen enzo. Wat dat betreft kon ze wel lekker aarden in V'dam waarschijnlijk.
Dat vraag ik mij dus af, zou Jan dit echt zo willen? Ik kan me toch niet voorstellen dat hij zit te wachten op dit soort negatieve aandacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Welke volwassen man wil dat zijn moeder, door in de media over meubels te janken, zijn ex een trap na geeft?![]()
Jantje Smit.
Bronquote:'Yolanthe en Wesley gaan samenwonen' van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden gaan samenwonen in Madrid. Wesley zou "erg gelukkig" zijn.
Dit meldt Evert Santegoeds dinsdagochtend in het radioprogramma Evers Staat Op. Wesley zou aan hem hebben laten weten heel erg gelukkig met Yolanthe te zijn.
Yolanthe en haar ex-vriend Jan Smit zouden ondertussen amper nog contact met elkaar hebben. Volgens Jans moeder Gerda zijn de twee uit elkaar gegaan omdat ze allebei een ander hadden. Zij zou ook hebben bevestigd dat Jan opnieuw geluk heeft gevonden bij Liza
Come to the dark side, baby!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh wacht....... Ik ben nog niet helemaal bekend met het hele SHO-gebeuren.
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |