abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:49:20 #76
58921 Day
You can fly!
pi_70969847
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:46 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Een moeder vecht toch voor haar kind?Ik vind dat niet zo raar hoor, andersom had Yo der moeder t gedaan,daar ben je moeder voor, die hielp haar toch iook met t strippen van t huis?Zussen en al erbij dusss,nee Gerda zit niet om aandacht verlegen.
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_70969876
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

En dat ze voor ze samen gingen wonen haar spullen allemaal weg heeft gedaan doet hierin niet terzake?
Dat zal ze verkocht hebben of deels meegenomen?Ik weet t niet, maar ik weet zeker dat Jan daar geen aandeel in had of wou ,dus dat heeft ze zelf geregeld,wat is daar nou mis mee?Hij had haar toch financieel tegoed kunnen komen ,maar die dure spullen meenemen vond ze zeker beter.Als t allemaal waar is ,heeft zij niet juist gehandeld.
  Admin dinsdag 14 juli 2009 @ 15:50:45 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70969895
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Cacao het volgende:
Wat raar dat die moeder zich er zo mee bemoeit trouwens. Wil ze aandacht ofzo?
Oy! Zo zijn moeders hoor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_70969910
Nou, als mijn moeder zich zo met me zou bemoeien, en mijn verhaal aan SBS Shownieuws (niet echt een kwaliteitsprogramma, ga dan bij Pauw en Witteman zitten;)) zou vertellen, zou ik behoorlijk kwaad zijn. Ga even je eigen fame zoeken, ma. En bemoei je met je eigen leven.

Jantje mag toch wel even zelf bedenken wat naar buiten gebracht wordt en wat niet. En als hij hiervoor gekozen heeft, wat voor triesterd is het dan? Uitvechten via de media .

Misschien was Jan wel blij dat hij van die meubels af was en wil hij gewoon even een zwartleren bank en een glazen salontafel kopen.
pi_70969920
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:

[..]

Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraag!
Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....
  Admin dinsdag 14 juli 2009 @ 15:51:44 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70969931
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:

[..]

Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!
Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen in
Laat ze het lekker via de media doen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 14 juli 2009 @ 15:52:35 #82
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70969974
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....
Da's ook de ENIGE manier nog die dan overblijft . Zijn alle advocaten opgelost tegenwoordig?
pi_70969986
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oy! Zo zijn moeders hoor
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:54:43 #84
58921 Day
You can fly!
pi_70970063
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen in
Laat ze het lekker via de media doen
Oh wacht...... . Ik ben nog niet helemaal bekend met het hele SHO-gebeuren.
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_70970142
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:

[..]

Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
Nou ik vind dat niet nee, hier is dat in ieder geval wel zo, en is nix mis mee.
pi_70970145
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
That's the spirit
pi_70970268
quote:

[..]

Oy! Zo zijn moeders hoor
ook schoonmoeders.
pi_70970388
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef berney het volgende:

[..]

ook schoonmoeders.
Ja voor hun kind ja hahaha
  Admin dinsdag 14 juli 2009 @ 16:07:44 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70970582
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:

[..]

Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomt

pi_70970605
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zelfs ik maak nog kans
Gewoon uitproberen

Bel je um op, zeg je ik ben (ietsjes )ouder, blond en wil je interviewen voor FOK

(wel zelf een stoel meenemen)
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_70970695
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar ze brengt hem (en zichzelf) nu niet echt in het goede daglicht (en daarmee bedoel ik dat zielige gevecht in de media, dat hoeft namelijk echt niet). Tuurlijk komt een moeder op voor haar kind, maar in dit geval zou ik mijn moeder toch opdragen om even wat te dimmen.

Bedankt voor het bemoeien ma!
pi_70970861
Ik vernam nu ook in de krant dat Yo gaat samenwoen in madrid en vorige week had ze nog geeeeeen relatie met hem, ook Jan had nix met Liza, gewoon een nichtje van een vriend,ook al bijna hokkelend.
pi_70970942
Zingt die moeder ook?
pi_70971017
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welke volwassen man wil dat zijn moeder, door in de media over meubels te janken, zijn ex een trap na geeft?

Jantje Smit.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:20:40 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70971080
quote:
[..]
Oy! Zo zijn moeders hoor
Mooi! Dan is het wachten tot de moeder van Wim komt vertellen dat haar ex-schoondochter Liza het kind wat ze met Wim heeft bij haar ouders dumpt zodat zij bij Jan kan slapen, en dat terwijl Wim zijn kind ineens veel minder ziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:21:50 #96
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70971128
Hadden ze het bankstel van Scanman?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:23:28 #98
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70971186
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:

[..]

Grote meid! Goedzo! Geef jezelf maar over aan de duisternis!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70971228
Ik neem voor het gemak even aan dat moeder Smit dit met toestemming van Jan en zijn manager naar buiten heeft gebracht?

En ze zijn toch gaan samenwonen in het huis van Yo (dat zij al had gekocht en ingericht) voordat ze samen in het huis van Jan (dat hij liet bouwen) zijn getrokken? Dus dan zou je toch zeggen dat een groot deel van de huisraad van Yo is?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_70971303
quote:
Wat een burgerlijk filmpje zeg. Maar goed, de meubels zijn dus de 'stijl' van Yolanthe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')