Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Een moeder vecht toch voor haar kind?Ik vind dat niet zo raar hoor, andersom had Yo der moeder t gedaan,daar ben je moeder voor, die hielp haar toch iook met t strippen van t huis?Zussen en al erbij dusss,nee Gerda zit niet om aandacht verlegen.
Dat zal ze verkocht hebben of deels meegenomen?Ik weet t niet, maar ik weet zeker dat Jan daar geen aandeel in had of wou ,dus dat heeft ze zelf geregeld,wat is daar nou mis mee?Hij had haar toch financieel tegoed kunnen komen ,maar die dure spullen meenemen vond ze zeker beter.Als t allemaal waar is ,heeft zij niet juist gehandeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat ze voor ze samen gingen wonen haar spullen allemaal weg heeft gedaan doet hierin niet terzake?
Oy! Zo zijn moeders hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Cacao het volgende:
Wat raar dat die moeder zich er zo mee bemoeit trouwens. Wil ze aandacht ofzo?
Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraag!
Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen inquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vechten had ook gewoon buiten de media gekund, hoor. Kwestie van een advokaat inschakelen of eens bij Yo langsgaan. En daarbij, als je kind oud genoeg is om samen te gaan wonen, moet je je als ouder nergens meer mee bemoeien, tenzij je kind er nadrukkelijk zelf om vraagt!
Da's ook de ENIGE manier nog die dan overblijftquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan hrb je t begin niet gelezen, ze heeft meerder malen contact met Yo gezocht en die reageerde niet, toen heeft ze gezegd dan maar via de pers.....
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?quote:
Oh wacht......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg Day, nu gooi je onze eigen glazen in
Laat ze het lekker via de media doen
Nou ik vind dat niet nee, hier is dat in ieder geval wel zo, en is nix mis mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:
[..]
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
That's the spiritquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh wacht....... Ik ben nog niet helemaal bekend met het hele SHO-gebeuren.
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Cacao het volgende:
[..]
Van 16-jarige kinderen ja. Als ze hun eigen geld kunnen verdienen en zelf een hypotheek afsluiten, is dat ook wel over toch?
Gewoon uitproberenquote:
Maar ze brengt hem (en zichzelf) nu niet echt in het goede daglicht (en daarmee bedoel ik dat zielige gevecht in de media, dat hoeft namelijk echt niet). Tuurlijk komt een moeder op voor haar kind, maar in dit geval zou ik mijn moeder toch opdragen om even wat te dimmen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomt
Welke volwassen man wil dat zijn moeder, door in de media over meubels te janken, zijn ex een trap na geeft?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee het is en blijft je kind waar je voor opkomt
Mooi! Dan is het wachten tot de moeder van Wim komt vertellen dat haar ex-schoondochter Liza het kind wat ze met Wim heeft bij haar ouders dumpt zodat zij bij Jan kan slapen, en dat terwijl Wim zijn kind ineens veel minder ziet.quote:
Grote meid! Goedzo! Geef jezelf maar over aan de duisternis!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh wacht....... Ik ben nog niet helemaal bekend met het hele SHO-gebeuren.
Ik zeg: Gerda, kom er maar in! Gooi het er maar uit, meid! Maak van je hart geen moordkuil
Wat een burgerlijk filmpje zeg. Maar goed, de meubels zijn dus de 'stijl' van Yolanthe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |