Sneydert is een loosert, die jeukt aan alle kanten, daar komt Yo ook nog wel achter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Sneijeder een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren... heheh dat zal een klap zijn voor jantje, een voetbaler van het nederlands elftal die gaat vertellen dat voetballiefhebber een mietje isZal ik Yolanthe en Wesley ff tijdelijk managen?
denk dat ie alvast begonnen is aan de 2 kratten bier.... alleen hij vergeet dat Yvonne toch niet langs komtquote:
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek je dan met gemak nog uit mekaar , rel-laaf!
OE! In Boulevard: The interwebs zeikt Gerda af!
Net goed voor dat smerige moederskindje!
Jaja Bommie, wel op blijven letten hè? Denk om je testosteron en je drankgebruik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef versabommie het volgende:
Trouwens als IK Sneijder was zou ik en public op TV zeggen dat Jantje een moederkindje en een mietje is dat hij dit laat gebeuren...
gerda is lief en heeft steengoeie humor ,echt, zou een aanwinst op FOK zijn ....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh die Gerda denkt met een grote bek de boel te redden... Yolanthe moet gewoon met haar twee vriendinnen ff een uur bij kwalbert gaan zitten en losgaan op heel de volendamse artiestenwereld!
HEY!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sneydert is een loosert, die jeukt aan alle kanten, daar komt Yo ook nog wel achter.
Maar dan nog lijkt het me geen goed plan als Sneijer op tv zegt dat Sneijder een moederskindje en een mietje is!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja pffffffffff ben helemaal opgefokt
Hij moet minder fucken ,want zijn hele hamstring is verkloot door t gefokkel met Yo,zonder relatie nog wel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers, en SneijderT is wel de enige nederlander die nog goed genoeg is om op het wereldtoneel van Real Madrid te verschijnen... Daarnaast heeft hij zijn scheiding niet proberen te verhullen door zijn moeder als spreekbuis op te laten treden
Wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers,
Elk dorp of stad heeft zo zijn uitzonderingen.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!Utregters zijn per definitie geen losers, en SneijderT is wel de enige nederlander die nog goed genoeg is om op het wereldtoneel van Real Madrid te verschijnen... Daarnaast heeft hij zijn scheiding niet proberen te verhullen door zijn moeder als spreekbuis op te laten treden
\quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!
Doe je ook iets nuttigs
Ik ben voor Gerda en Yo is een golddigger en ik heb gelijk
Zo schat, assertiviteitscursusje gedaan?quote:
Jan is een mengelmoes, maar lijkt ffies meer nog op zijn pa en trouwens ook op Gerda der broers.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat keek ze lekker fel uit haar oogjes die moeder
trouwens Jan lijkt wel heel erg op haar zo te zien
Gerda was er al even hoor! Maar die stomme annelies30 heeft haar weggejaagdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg punniktrut, bel ff Boulevard dat Gerda hier welkom is!!
Doe je ook iets nuttigs
Ik ben voor Gerda en Yo is een golddigger en ik heb gelijk
Toppertje... ze maakt meer kapot dan ze denktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef Anniebab het volgende:
Zag je t ff?Ja ze kan pinnig zijn hoor...maar t is een toppertje ik lach me dood...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef DarkElf het volgende:
ja dat krijg je he dat je zo opelkaar lijkt in zo'n dorp
Jaaaa der kwamen vlammetjes uit...Haha grappig vind ik t omdat ik weet hoe ze echt is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat keek ze lekker fel uit haar oogjes die moeder
trouwens Jan lijkt wel heel erg op haar zo te zien
Tuurlijk dat is de volgende stap van Gerda, die zo lief is volgens Annie maar gewoon een heks is!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het tot deze week zo netjes dat beide moeders zich erbuiten hadden gehouden, gezien de leeftijd van Jan en Yolanthe en de kleine gemeenschap waarin ze wonen was dat misschien niet altijd even makkelijk.
Dat ze moeder van Kasbergen nog regelmatig tegenkomt is ook niet altijd even makkelijk, zou dit een eerste actie zijn waarop de moeder van Yolanthe dan weer moet reageren, en dat die dan vervolgens met pek en veren het dorp uitgejaagd kan worden?
Bel jij Boulevard nou maar ouwe Uterggenoarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo schat, assertiviteitscursusje gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |