abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70941105
quote:
Huntelaar reist niet met Real af naar Ierland

Geschreven op maandag, 13 juli om 17:56

Klaas-Jan Huntelaar is maandag niet met de selectie van Real Madrid naar Ierland afgereisd. De Spaanse topclub werkt van 13 tot en met 22 juli een oefenstage af in de contreien van Dublin. In principe zouden alleen de deelnemers aan het recente toernooi om de Confederations Cup ontbreken, maar Huntelaar hoeft zich evenmin te melden.

De afwezigheid van de aanvaller lijkt logischerwijs in te houden dat een transfer op handen is. Real Madrid heeft met VfB Stuttgart reeds overeenstemming bereikt over een transfersom en wacht nog op het jawoord van de Nederlander. Volgens diverse media zou de oud-Ajacied om financiėle redenen niet naar Stuttgart willen gaan.

Huntelaar en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer kregen afgelopen week duidelijkheid van algemeen directeur Jorge Valdano en technisch directeur Miguel Pardeza. Volgens het bestuur is een vertrek van Huntelaar voor alle partijen de beste oplossing, vooral omdat voor Huntelaar volgend jaar het WK op het programma staat.

De Nederlander wil het liefst voor zijn kans in Madrid gaan, maar met de komst van spelers Cristiano Ronaldo, Kakį en Karim Benzema, de terugkeer van Įlvaro Negredo, en de aanstaande rentree van landgenoot Ruud van Nistelrooij is de concurrentie in de voorhoede van los Merengues komend seizoen enorm.
pi_70941157
bundesliga

ik denk dat hij liever in een andere competitie speelt en daarom niet met vfb akkoord gaat
  maandag 13 juli 2009 @ 18:48:51 #3
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70941225
Ik weet wel dat Van Marwijk zeer gecharmeerd is van de Bundesliga. Dus als hij daar goed presteerd is hij zo goed als zeker van een basisplek.
#FreeHat
pi_70941329
Real
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 13 juli 2009 @ 18:52:33 #5
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70941342
Mooiere club?

Huntelaar moet zichzelf allesbehalve te goed voelen voor de Bundesliga. Bij Stuttgart kan hij op de plek van Gomez ook verder gaan met het enige waar hij goed in is : scoren.

In het moderne voetbal is alleen kunnen afwerken helaas voor hem niet genoeg meer.
  maandag 13 juli 2009 @ 19:11:19 #6
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70941933
Als je kan kiezen tussen VFB en Tottenham is de keuze niet zo moeilijk.
pi_70943320
-edit- Was al gepost zag ik
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70943459
2 jaar vlammen bij Stuttgart, daarna weer een vervolgstap naar de absolute top.
  maandag 13 juli 2009 @ 19:57:59 #9
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70943469
Hoe lang wil hij in godsnaam blijven wachten. Hij moet nu gewoon een keer de knoop gaan doorhakken, zodat hij gewoon een jaar lang ergens in de basis kan staan en doelpunten kan gaan maken.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:03:28 #10
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70943664
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe lang wil hij in godsnaam blijven wachten. Hij moet nu gewoon een keer de knoop gaan doorhakken, zodat hij gewoon een jaar lang ergens in de basis kan staan en doelpunten kan gaan maken.
hij wacht gewoon op een mooiere club
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:04:40 #11
144262 thewishmaster
pi_70943695
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

hij wacht gewoon op een mooiere club
Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
pi_70943787
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
Precies, de Europese sub-top is nu zijn niveau. Hij moet eerst nog een personality worden in Europa voordat hij echt rijp is voor de Europese top.
pi_70943984
Let op mijn woorden, als alles begint te lopen, vind Klaas-jan best een mooie club. Echter door de gekte van de aankoopbedragen bij Real is het in Juli afwachten maar straks in augustus gaat alles knallen.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:24:57 #14
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70944408
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.
pi_70945783
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Dit dus, speelt ie waarschijnlijk nog CL ook.
It Never Hurts To Help!
pi_70946845
Volgender de Stuttgarter Zeitung is Klaasjan vanavond op het vliegtuig naar Ierland gestapt om zich bij de selectie aan te sluiten. Hij zal wel eerst een gesprek met een geinteresseerde club hebben gehad, voordat hij mee kon.
Nog even lekker een paar dagen vrijblijvend trainen met de absolute top en daarna een mooi huisje in Stuttgart zoeken.
Het komt vast wel helemaal goed met onze Klaas.

Edit: Er gaat ook chatter dat het vliegtuig niet naar Ierland ging, maar naar Stuttgart, om morgen gepresenteerd te worden.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:36:36 #17
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70949479
Nu is het ineens weer Tottenham? Wtf, waar komt dat dan weer vandaan? Eerst was het naast Stuttgart al Milan, toen Lyon en toen AS Roma, kom op zeg. :/
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 13 juli 2009 @ 23:36:05 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_70951830
Toch zou ben ik er zeker van dat hij de wereldtop wel aan kan, alleen is Real zo'n extreem moeilijke club. Bij Manchester zou hij het echt goed doen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_70952193
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef opinionr het volgende:
Volgender de Stuttgarter Zeitung is Klaasjan vanavond op het vliegtuig naar Ierland gestapt om zich bij de selectie aan te sluiten. Hij zal wel eerst een gesprek met een geinteresseerde club hebben gehad, voordat hij mee kon.
Nog even lekker een paar dagen vrijblijvend trainen met de absolute top en daarna een mooi huisje in Stuttgart zoeken.
Het komt vast wel helemaal goed met onze Klaas.

Edit: Er gaat ook chatter dat het vliegtuig niet naar Ierland ging, maar naar Stuttgart, om morgen gepresenteerd te worden.
Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70953481
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?
Hier

pi_70956228
Spurs willen hem ook hebben. Lijkt me eig ook wel een goede club voor hem.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70956403
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:

[..]

Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.
Blijft ie gewoon een jaar of 5 en schiet hij er tussen de 10 en 15 in, waarvan 5 pingels
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70960830
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 06:55 schreef venomsnake het volgende:
Spurs willen hem ook hebben. Lijkt me eig ook wel een goede club voor hem.
Bron
Speelt ie weer voor de joden
pi_70961388
Nu is ook Arsenal volgens de media in de race:
quote:
Na het losweken van Mancunian Carlos Tévez heeft Manchester City zijn pijlen gericht op een andere aansprekende aanvaller met ervaring in de Premier League. Volgens The Sun hebben
The Citizens er bijna dertig miljoen euro voor over om Emmanuel Adebayor weg te plukken bij Arsenal.

The Gunners, die op het punt staan Marouane Chamakh over te nemen van de Franse kampioen Girondins Bordeaux, zouden de opbrengsten op hun beurt gebruiken om de belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar concreet te maken. En daarmee
VfB Stuttgart en Tottenham Hotspur af te troeven in de strijd om de bij Real Madrid overbodige Nederlandse spits.
Bron: VI
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:52:31 #25
33189 RM-rf
1/998001
pi_70961531
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
het is natuurlijk wel een risico dat hij bij Stuttgart in de voetsporen van een zeer succesvolle en in stuttgart veelscorende spits moet gaan treden, die uit hun eigen jeugd kwam (stuttgart heeft een , zeker voor duitse begrippen goede jeugdopleiding).
Huntelaar zou in stuttgart moeten opvechten tegen het verleden (zowel in de persoon van Gomez als spits en het recente kampioenschap dat mogelijk niet snel herhaald zal kunnen worden).

Als Huntelaar dąt lukt en hij ook de persoonlijkheid zal hebben om Stutgart zelf op sleeptouw te nemen (wat Gomez deels kon doen daar waarbij er een groot verschil is tussen de gomez zoals die bij stuttgart speelde en hoe hij de laatste twee jaar in het nationale team zichzelf presenteerde) kan hij succevol zijn...

Stuttgart is overigens ook een team dat meestal zn spelers duurder doorverkoopt dan ze deze zelf aangekocht hebben (al stamt dat vooral uit een tijd dat ze zelf heel weinig geld hadden en het moesten doen van transferinkomsten, uit vooral zelf opgeleidde spelers ... 20 miljoen uitgeven voor een speler is ook voor hen nieuw en lijkt een behoorlijk risico te betekenen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_70974720
Het schijnt momenteel te stikken van de pers bij het stadion van Stuttgart.
Op diverse Duitse fora is te lezen dat Huntelaar ingevlogen is en nu in het stadion is. Lijkt me duidelijk.

Volgens sportgate.de is Oosterveer (zaakwaarnemer red.) aan het onderhandelen geweest over details van het contract.
Zo zou er een clausule in worden opgenomen met een exit-optie voor europese topclubs.
Als er volgend jaar een bod op hem komt (van bijvoorbeeld Arsenal) dan mag hij vertrekken.
pi_70974999
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef opinionr het volgende:
Het schijnt momenteel te stikken van de pers bij het stadion van Stuttgart.
Op diverse Duitse fora is te lezen dat Huntelaar ingevlogen is en nu in het stadion is. Lijkt me duidelijk.

Volgens sportgate.de is Oosterveer (zaakwaarnemer red.) aan het onderhandelen geweest over details van het contract.
Zo zou er een clausule in worden opgenomen met een exit-optie voor europese topclubs.
Als er volgend jaar een bod op hem komt (van bijvoorbeeld Arsenal) dan mag hij vertrekken.
Verassend contract als dat klopt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70975063
Dan kan hij niet naar Spurs en al zeker niet naar Arsenal lijkt me. Of hij heeft gewoon slechte smaak.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70975066
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verassend contract als dat klopt
Nu al de fik er in dan?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:36:18 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_70975423
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef opinionr het volgende:

het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat dan tegen 'ieder' bod zou zijn..., maar gewoon een begrensde transfersom.
stutgart gaat nevernooitniet 20 miljoen betalen voor een speler die ze voor een prikkie aan een andere club moeten doorverkopen....

anders biedt volgende week opeens Real Madrid weer 5 miljoen voor klaas-jan om hem weeer terug te halen als ze een nieuwe trainer hebben en zou stuttgart dat dan niet eens mogen weigeren?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_70975997
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat dan tegen 'ieder' bod zou zijn..., maar gewoon een begrensde transfersom.
stutgart gaat nevernooitniet 20 miljoen betalen voor een speler die ze voor een prikkie aan een andere club moeten doorverkopen....

anders biedt volgende week opeens Real Madrid weer 5 miljoen voor klaas-jan om hem weeer terug te halen als ze een nieuwe trainer hebben en zou stuttgart dat dan niet eens mogen weigeren?
Stuttgart is gekke Henkie niet en natuurlijk wordt er ook een timeframe ingezet
pi_70994564
Ik hoop dat hij naar Arsenal gaat. Van der Vaart naar HSV en dan nog een mooie club voor Robben... we hebben deze jongens volgende zomer hard nodig.
pi_70995062
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat hij naar Arsenal gaat. Van der Vaart naar HSV en dan nog een mooie club voor Robben... we hebben deze jongens volgende zomer hard nodig.
Arsenal lijkt me een prima club voor onze Klaas Lijkt me ook een prima duo met v Persie.
pi_70995437
Alleen al om die kutacties van Real zou ik lekker in Madrid blijven het komende half jaar.
pi_70995506
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen al om die kutacties van Real zou ik lekker in Madrid blijven het komende half jaar.
Met het oog op het komende WK lijkt me dat geen strak plan
pi_70995555
Als ie vanaf januari voetbalt gaat hij sowieso nog wel mee; en als basisspeler maakt hij voorlopig geen kans onder Van Marwijk.
pi_70995622
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie vanaf januari voetbalt gaat hij sowieso nog wel mee; en als basisspeler maakt hij voorlopig geen kans onder Van Marwijk.
Mede doordat hij geen basisplek heeft in Madrid. Als ie slim is neemt een kleine stap terug, en verkast naar een club als Milan of Arsenal
pi_70995695
Als ie echt voor Oranje wil gaan, moet ie naar Arsenal gaan; dan kan ie laten zien dat hij samen met Van Persie een fantastisch duo kan vormen; maar dan nog denk ik dat onbewust de voorkeur van Van Marwijk bij Van Persie, Sneijder, Robben en Kuijt zal liggen.
pi_70995834
quote:

Real Madrid degradeert Huntelaar tot jeugdspeler

Binnen enkele dagen wordt duidelijk waar Klaas-Jan Huntelaar komend seizoen gaat voetballen. Een vertrek bij Real Madrid is zo goed als zeker. De 25-jarige spits wordt bij De Koninklijke behandeld als een jeugdspeler.

Huntelaar reisde maandag niet mee met de selectie van Real Madrid naar een trainingskamp in Ierland. De verbanning van de centrumspits vormde het slotstuk van een week waarin hem duidelijk werd gemaakt dat hij niet meer welkom is bij de Spaanse topclub.

Op vrijdag, de dag dat Real de voorbereiding op het nieuwe seizoen startte, voerde Huntelaar een gesprek met trainer Manuel Pellegrini en technisch directeur Jorge Valdano. Daarin kreeg de Oranje-international te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe clubleiding voorkomt. Tijdens de daaropvolgende trainingen voegde Real de daad bij het woord. Huntelaar mocht nog wel aan de inleidende oefeningen deelnemen, maar tijdens partijspelen moest hij samen met enkele jeugdspelers toekijken.

De Madrilenen hopen dat de spits zo snel mogelijk ingaat op een aanbieding van VfB Stuttgart. Buiten medeweten van Huntelaar bereikte Real vorige week een akkoord met de Duitse club, die zich bereid toonde een transfersom van achttien miljoen euro te betalen. Als Stuttgart volgende maand de voorronde van de Champions League overleeft, komt daar nog eens twee miljoen bovenop.

'Buitengewone spelers kosten buitengewoon veel geld', reageerde Stuttgart-voorzitter Erwin Staudt in Kicker op de transfersom voor Huntelaar. De Duitse club heeft een ruim transferbudget na de verkoop van Mario Gomez aan Bayern München. De Duitse international leverde 35 miljoen euro op.
Bron: VI

Laat dat een dure les zijn.

[ Bericht 58% gewijzigd door Dvm86 op 15-07-2009 11:56:09 ]
pi_70995964
18 miljoen voor een jeugdspeler is nog best veel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70995969
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Laat dat een dure les zijn.
Gigantische baggerclub. 27 miljoen uitgeven en dan dit flikken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70996043
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie echt voor Oranje wil gaan, moet ie naar Arsenal gaan; dan kan ie laten zien dat hij samen met Van Persie een fantastisch duo kan vormen; maar dan nog denk ik dat onbewust de voorkeur van Van Marwijk bij Van Persie, Sneijder, Robben en Kuijt zal liggen.
Omdat zij wel basis spelers zijn bij hen clubs. Vooral om Kuijt en v Persie die wekenlijks belangrijk zijn voor hun ploegen kan v Marwijk niet meer heen.

Van topaankoop van 27 miljoen naar status van jeugdspeler. IN EEN HALF JAAR!

Zo slecht speelde Huntelaar toch ook weer niet bij Madrid?
pi_70996173
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, maar als je Ronaldo, Kaka, Benzema (en Higuain en Raul) hebt, dan is de keuze makkelijk gemaakt.

Vergeet ook niet dat Huntelaar werd gekocht toen Perez er nog niet was en Schuster wel.
pi_70996221
quote:

[..]

Omdat zij wel basis spelers zijn bij hen clubs. Vooral om Kuijt en v Persie die wekenlijks belangrijk zijn voor hun ploegen kan v Marwijk niet meer heen.
Dat snap ik , maar het is meer een gevoelskwestie bij mij. Al schiet Huntelaar er 20 in dit seizoen, dan nog zal de voorkeur van Van Marwijk bij andere spelers liggen, mochten die niet ondermaats presteren. Dan kan je wel wijzen op statistieken of doelpunten, maar zolang Kuijt of Van Persie niet zorgen dat Nederland door mislukte acties verliest, zal het voor Huntelaar steeds moeilijker zijn om zijn kans te krijgen .

Net als afgelopen seizoen, hij scoorde op een gegeven moment elke keer als wissel oid 5 a 6 wedstrijden achterelkaar dacht ik, maar dan nog kreeg Higuain de voorkeur bijv.

En tsja, dat als een jeugdspeler. Remember Ajax - Perez vorige zomer. Spelers wegpesten. Sneu en triest, vandaar dat ik vind dat hij gewoon moet zeggen, dikke vinger. Jullie betalen met 4 miljoen per jaar, jullie wilden me o zo graag hebben, dan blijf ik ook.
pi_70996247
quote:

[..]

Van topaankoop van 27 miljoen naar status van jeugdspeler. IN EEN HALF JAAR!

Dit is gewoon wegpesten natuurlijk. Maar misschien wel beter voor hemzelf, dan beseft hij in ieder geval dat hij in Madrid niet meer aan de bak komt en dus echt weg moet.

Real zal hem wel in de richting van Stuttgart willen duwen met dit gedoe, om dan van het geld Xabi Alonso te halen.
pi_70996314
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dit is gewoon wegpesten natuurlijk. Maar misschien wel beter voor hemzelf, dan beseft hij in ieder geval dat hij in Madrid niet meer aan de bak komt en dus echt weg moet.

Real zal hem wel in de richting van Stuttgart willen duwen met dit gedoe, om dan van het geld Xabi Alonso te halen.
Dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar het is toch geen stijl hoe Madrid met z'n spelers omgaan? Maarja, KJ was gewaarschuwd (mede door v Nistelrooy) voordat hij besloot naar Madrid te gaan.

Real Madrid
pi_70996441
Huntelaar gaat topscorer van de jeugdcompetitie aller tijden worden.
pi_70996475
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar het is toch geen stijl hoe Madrid met z'n spelers omgaan? Maarja, KJ was gewaarschuwd (mede door v Nistelrooy) voordat hij besloot naar Madrid te gaan.

Real Madrid
Dit is gewoon een hele lullige manier om met mensen om te gaan ja. Het hele idee van een beleid is ze daar volkomen vreemd en de spelers worden er de dupe van. Realistisch gezien had hij met een plaats op de bank wel rekening moeten houden inderdaad, maar hem binnen een halfjaar uit de selectie gooien is wel erg hard.

Het ergste is eigenlijk nog dat spelers er gewoon nog steeds dolgraag naartoe willen.
pi_70996567
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef DemonCleaner het volgende:

Het ergste is eigenlijk nog dat spelers er gewoon nog steeds dolgraag naartoe willen.
Dat snap ik ook totaal niet. Zelfs met een icoon als Raul wordt soms slecht mee omgesprongen. Alleen Casillas ontspringt meestal de kritieken.
pi_70996627
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
pi_70996751
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
pi_70996840
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat snap ik , maar het is meer een gevoelskwestie bij mij. Al schiet Huntelaar er 20 in dit seizoen, dan nog zal de voorkeur van Van Marwijk bij andere spelers liggen, mochten die niet ondermaats presteren. Dan kan je wel wijzen op statistieken of doelpunten, maar zolang Kuijt of Van Persie niet zorgen dat Nederland door mislukte acties verliest, zal het voor Huntelaar steeds moeilijker zijn om zijn kans te krijgen .

Net als afgelopen seizoen, hij scoorde op een gegeven moment elke keer als wissel oid 5 a 6 wedstrijden achterelkaar dacht ik, maar dan nog kreeg Higuain de voorkeur bijv.

En tsja, dat als een jeugdspeler. Remember Ajax - Perez vorige zomer. Spelers wegpesten. Sneu en triest, vandaar dat ik vind dat hij gewoon moet zeggen, dikke vinger. Jullie betalen met 4 miljoen per jaar, jullie wilden me o zo graag hebben, dan blijf ik ook.
Één dezer dagen zal de selectie voor de oefenpot tegen Engeland wel bekend worden.
Ben benieuwd...

v Marwijk heeft klaas trouwens opgeroepen om naar Stuttgart te gaan.
pi_70997118
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:44:23 #54
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70997332
Wat een grafclub is het ook.
><(({°>
pi_70997574
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
kwaliteiten hebben er juist weinig mee te maken... het gaat om het geld..
Over Huntelaar is overeenstemming bereikt welke Real 20 miljoen kan opleveren en dat is zeer goed geld dat ze goed kunnen gebruiken en dat enkel veel minder wordt als huntelar de boel gaat traineren...
(wat hij natuurlijk kan doen door erg hoge persoonlijke eisen bij stuttgart te stellen..)

De druk die ze zetten door de vernederingen en persterijtjes zijn vooral om Huntelaar te dwingen zo snel mogelijk overeenstemming te bereiken met Stuttgart en te vertrekken ...
Real zal het geld dat daarmee gemoeid zijn mogelijk vrijwel al uitgegeven hebben.

Het is verder eerder een teken dat het met de marktwaarde van Huntelaar zelf en het vertrouwen dat andere clubs in zn capaciteiten hebben heel erg goed zit...
anders was er niet zo snel overeenstemming met een andere club gekregen (en dan nog Stuttgart, welke wel een neusje voor goede transfers heeft meestal) voor een behoorlijke transfersom (20 miljoen is een behoorlijke hoop geld voor een speler die 'moet vertrekken' ... )
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:52:22 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_70997577
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke . Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_70997767
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke . Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Mooi verwoord, al zijn Sneijder en Suarez natuurlijk niet de minsten.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:02:38 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70997912
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter. Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.
pi_70998498
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
pi_70998503
Los van hoe,wat en waarom, is erger dat Huntelaar van een droom-transfer
van Ajax naar Madrid nu afdaalt naar een subtopper wat voor iedere speler
volgens mij gewoon een nachtmerrie is. Bedoel de weg omhoog is wat iedereen
nastreeft,een weg terug is gewoon een ramp imo. Laten we hopen dat hij snel een
betere aanbieding krijgt dan tot nu toe.
75 topics = FIN
pi_70998531
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
pi_70998828
Hij is welkom bij Arsenal.
pi_70998833
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef opinionr het volgende:
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
pi_70999022
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
Krijg ik een Ajax seizoenskaart van je als het klopt?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:42:36 #65
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70999117
volgens mij interesseert kjh zich niet zo voor geld

volgens mij is 3,5 mln in deutschland volgens mij wel veel.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:45:15 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999210
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.

Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
pi_70999353
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef twi het volgende:

[..]

Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.

Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
Maar kan de club dat ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:51:11 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999418
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Maar kan de club dat ook?
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
pi_70999457
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer dan welkom
pi_70999574
Real staat erom bekend om zo met hun spelers om te gaan hoor. Toen Beckham, Cassano en Ronaldo niet meer nodig waren werden ze ook zo uit de selectie gezet. Tis dat Beckham uiteindelijk nog een groot aandeel had aan de kampioenschap om te bewijzen de de directie van Real het fout had
pi_70999626
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat geloof ik graag van jouw.

Arsenal en KJH fan
pi_71000076
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag van jouw.

Arsenal en KJH fan
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.

Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
pi_71000234
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef twi het volgende:

[..]

De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
Dat was natuurlijk met een andere trainer en een andere voorzitter.

Maar nu zit de club met een speler die ze niet kunnen/willen gebruiken. Dan zoeken ze een andere club voor hem, onderhandelen ze over hem en zijn bereid hem met enkele miljoenen verlies te verkopen, en dan weigert 'ie zelf. Dat is dwars liggen, of het nou begrijpelijk is of niet.

En het is ook niet verboden voor clubs om spelers niet mee te nemen op trainingskampen en om ze met de jeugd mee te laten trainen. In dat opzicht heeft de speler niet zo gek veel te willen. Zolang ze zijn salaris maar blijven betalen.
pi_71000361
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.

Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
Ben het helemaal met je eens hoor

Ik denk met genoegen terug hoe Wenger Bergkamp weer aan het voetballen heeft gekregen

Duimen dat KJH naar Arsenal gaat. Enige goede en logische keus
pi_71001659
Ik hoop dat de verschillende Duitse websites die ik eerder quotte het niet juist hadden en hij niet vandaag rond is met Stuttgart. Arsnal zou toch een stuk leuker zijn.
Hij is tenslotte beschermheilige van het doel in het Arsenal stadion (eerste doelpunt gemaakt aldaar)
De status heilig heeft hij dus al.
pi_71002160
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter.
Misschien heeft hij het verbruid met die trui die hij bij zijn aankomst in Madrid had aangetrokken.
quote:
Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.
Wat hij wel allemaal niet zou doen. Het is gewoon het type spits waar je niks aan hebt als hij niet scoort, terwijl je wel voor hem aanvallend moet spelen. Dan moet je er natuurlijk meer maken dan 8 in een half seizoen. Gewogen en te licht bevonden.

Hij is juist heel populair, ik meen dat Aziatische meisjes net zo op hem geilen als de Nederlandse kinderen hier en de journalisten. Daarom wordt zijn status opgeklopt, maar heeft hij natuurlijk nog maar heel weinig laten zien. Oranje voetbalt veel lekkerder met Kuyt voorin, een ander type. Huntelaar moet altijd maar in stelling worden gebracht en brengt zelden iemand in stelling, dat is niet zo makkelijk voetballen en als het een keer niet lukt of hij mist heb je niks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71002845
Huntelaar heeft gewoon de pech dat hij een wanhoopsaankoop was van Schuster en Calderón. Dat die twee nog voor Huntelaar goed en wel in Madrid was aangekomen waren vertrokken kan hij niets aan doen. Feit blijft dat hij in het afgelopen half jaar niet bijster sterk heeft gespeeld. Ook bleek - wat eigenlijk te verwachten was - dat hij niet in het systeem van Real Madrid past, waar flankspelers en middenvelders weinig oog hebben voor de eenzame spits voorin. De enige goals die hij dan ook maakte waren rebounds uit mislukte doelpogingen van teamgenoten.

Overigens zegt iedereen wel dat hij 27 miljoen kostte, maar volgens mij kostte hij 'slechts' 20 met zeven miljoen die erbij zouden kunnen komen als bepaalde zaken zouden gebeuren. Aangezien hij geen CL heeft gespeeld, slechts twintig duels en maar acht goals heeft gemaakt lijkt het me sterk dat die volledige 7 miljoen aan Ajax betaald moet worden, of zelfs maar een deel.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71002997
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:27 schreef WeebI het volgende:
Huntelaar heeft gewoon de pech dat hij een wanhoopsaankoop was van Schuster en Calderón. Dat die twee nog voor Huntelaar goed en wel in Madrid was aangekomen waren vertrokken kan hij niets aan doen. Feit blijft dat hij in het afgelopen half jaar niet bijster sterk heeft gespeeld. Ook bleek - wat eigenlijk te verwachten was - dat hij niet in het systeem van Real Madrid past, waar flankspelers en middenvelders weinig oog hebben voor de eenzame spits voorin. De enige goals die hij dan ook maakte waren rebounds uit mislukte doelpogingen van teamgenoten.

Overigens zegt iedereen wel dat hij 27 miljoen kostte, maar volgens mij kostte hij 'slechts' 20 met zeven miljoen die erbij zouden kunnen komen als bepaalde zaken zouden gebeuren. Aangezien hij geen CL heeft gespeeld, slechts twintig duels en maar acht goals heeft gemaakt lijkt het me sterk dat die volledige 7 miljoen aan Ajax betaald moet worden, of zelfs maar een deel.
Het schijnt dus zo te zijn (waarschijnlijk zag Ajax dit aankomen) dat Real toch die 7 miljoen moet overmaken, en wel als Huntelaar de komende periode wordt verkocht.

Linkje: http://ajax.nieuwslog.nl/(...)iljoen_euro.html?www

Er zijn meerdere sites die melding maken van een dergelijke clausule
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fśtbol Club Barcelona
pi_71004339
Vreemd.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_71005302
quote:
Nu hadden we Elia kunnen halen
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:40:07 #82
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71005405
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nu hadden we Elia kunnen halen
Of Berg. Ehh ik bedoel...
pi_71005852
Mmm, Arsenal. Misschien toch nog mee naar het WK dan.

edit

Arsenal hoeft hem niet. Nou onze eerste spits speelt straks dus bij een tweederangse club.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ritmo op 15-07-2009 19:26:07 ]
-
pi_71013167
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Mmm, Arsenal. Misschien toch nog mee naar het WK dan.

edit

Arsenal hoeft hem niet. Nou onze eerste spits speelt straks dus bij een tweederangse club.

Geloof jij alles wat het AD schrijft?
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:50:41 #85
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71013206
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]
Maar nu zit de club met een speler die ze niet kunnen/willen gebruiken. Dan zoeken ze een andere club voor hem, onderhandelen ze over hem en zijn bereid hem met enkele miljoenen verlies te verkopen, en dan weigert 'ie zelf. Dat is dwars liggen, of het nou begrijpelijk is of niet.

En het is ook niet verboden voor clubs om spelers niet mee te nemen op trainingskampen en om ze met de jeugd mee te laten trainen. In dat opzicht heeft de speler niet zo gek veel te willen. Zolang ze zijn salaris maar blijven betalen.
Als ik Huntelaar was zou ik nu helemaal niet meer weggaan. Een of twee seizoen(en) cashen, lekker trainen. En wie weet krijgt hij op die manier zelfs nog een kans.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:53:21 #86
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71013316
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Als ik Huntelaar was zou ik nu helemaal niet meer weggaan. Een of twee seizoen(en) cashen, lekker trainen. En wie weet krijgt hij op die manier zelfs nog een kans.
Anders kan hij in de winterstop ook nog weg. Geen haast lijkt me.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:55:14 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71013382
Hoe dan ook, ik vind 't wel jammer voor hem.
Huilen dan.
pi_71014162
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Als hij niet geregistreerd krijgt ie in elk 100% zeker geen kans. Dan komt er in de winterstop weer een nieuwe kans met bijvoorbeeld een zware blessure, maar die plekken worden bij Real meestal ingevuld door aankopen
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:23:02 #89
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71014257
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als hij niet geregistreerd krijgt ie in elk 100% zeker geen kans. Dan komt er in de winterstop weer een nieuwe kans met bijvoorbeeld een zware blessure, maar die plekken worden bij Real meestal ingevuld door aankopen
Maar dan heeft hij inmiddels 53 keer gescoord in de jeugd, dus dan krijgt hij die kans alsnog.
pi_71014510
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar dan heeft hij inmiddels 53 keer gescoord in de jeugd, dus dan krijgt hij die kans alsnog.
Nee, want hij is te oud voor het B team.

Dat wordt dus of mee trainen met B zonder te mogen spelen in officiele wedstrijden of rondjes lopen op een bijveld

Misschien heeft ie geluk en gaat Drenthe ook niet weg en kunnen ze elkaar de bal toespelen
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:33:32 #91
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71014625
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wordt dus of mee trainen met B zonder te mogen spelen in officiele wedstrijden of rondjes lopen op een bijveld
En dat voor 4 miljoen oiro per jaar. Lijkt me geweldig eerlijk gezegd...
pi_71015388
En dan niet mee naar het WK, heerlijk...
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:10:05 #93
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71015856
Hij heeft ook niets op het WK te zoeken wanneer Kuijt en Van Nistelrooij mee gaan.
pi_71016048
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef The_Verve het volgende:

[..]

En dat voor 4 miljoen oiro per jaar. Lijkt me geweldig eerlijk gezegd...
Dat vond Bogarde ook

Maar inderdaad gaat er dan een spits mee naar het WK die wel kan mee voetballen
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:25:49 #95
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71016475
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat vond Bogarde ook
Bogarde deed hetzelfde inderdaad. En zelfs voor hem was nog belangstelling van Eredivisieclubs. Huntelaar is een stuk jonger dan Bogarde destijds. Jong genoeg om in 2012 en 2014 nog een groot toernooi te spelen.

Ik zou er wel respect voor hebben wanneer Huntelaar blijft waar ie nu is.
pi_71017673
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef The_Verve het volgende:
Hij heeft ook niets op het WK te zoeken wanneer Kuijt en Van Nistelrooij mee gaan.
Ruud gaat niet mee hoor...

Hij heeft er niks aan om te blijven, is nu 5e in de pikorde ofzo
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:40:06 #97
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71019499
Jawel, Ruud gaat wel mee.
pi_71020202
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef The_Verve het volgende:
pi_71021482
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:40 schreef The_Verve het volgende:
Jawel, Ruud gaat wel mee.
Ruud heeft zelf geroepen dat hij er open voor staat.
In een interview met van marwijk geeft hij aan dat hij ruud dat alleen in de media heeft horen zeggen en nog niks van hem zelf vernomen heeft.
Zo zeker is het dus niet.
pi_71021930
Eerst maar eens zien hoe Ruudje terugkomt.
pi_71035285
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst maar eens zien hoe Ruudje terugkomt.
Vast niet beter dan dat hij was, en na 8 jaar is toch wel duidelijk dat je met hem niet ver komt.
pi_71036800
Dadelijk om 18:00 geeft Stuttgart een persconferentie.
pi_71042049
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef opinionr het volgende:
Dadelijk om 18:00 geeft Stuttgart een persconferentie.
Heeft de trein Stuttgart niet weten te halen?
pi_71043519
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heeft de trein Stuttgart niet weten te halen?
pi_71043660
Is dat die trein die maar één keer voorbij komt?
pi_71044185
En is Huntelaar al medisch gekeurd? Zeg het eens Opinionr, onze insider.
pi_71046457
Zeg ik quote ook alleen maar geruchten hoor.
Sorry, dat zal ik er voortaan even bij melden.
pi_71075288
MAandag beslist Huntelaar over Stuttgart.

Ik denk wel dat het een goede keuze is, hij is eigenlijk wel een beetje een Duitse spits.

Das Kaninchen!
pi_71075381
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:07 schreef VoreG het volgende:
MAandag beslist Huntelaar over Stuttgart.

Ik denk wel dat het een goede keuze is, hij is eigenlijk wel een beetje een Duitse spits.

Das Kaninchen!
Ik begin ook steeds meer vertrouwen te krijgen in een overgang naar Stuttgart.
Het risico van een grote club is dat hij weer buiten beeld kan raken na een mindere periode.
Bij stuttgart hoeft hij zich niet te bewijzen. Als alles nu lekker loopt, hij knalt er in europa een paar binnen en wordt topscoorder van de Bundesliga + een succesvol WK, dan zie ik hem volgend jaar wel naar Arsenal of Manchester vertrekken.
pi_71075633
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:12 schreef opinionr het volgende:

[..]

Het risico van een grote club is dat hij weer buiten beeld kan raken na een mindere periode.
Bij stuttgart hoeft hij zich niet te bewijzen. Als alles nu lekker loopt, hij knalt er in europa een paar binnen en wordt topscoorder van de Bundesliga + een succesvol WK, dan zie ik hem volgend jaar wel naar Arsenal of Manchester vertrekken.
Ja net alsof het makkelijk is om topscoorder te worden in de Bundesliga als je bij Stuttgart speelt
pi_71080167
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja net alsof het makkelijk is om topscoorder te worden in de Bundesliga als je bij Stuttgart speelt
De mannen om hem heen zijn natuurlijk niet van Real kwaliteit, maar Huntelaar weet wel altijd op het juiste moment op de juiste plek te staan, dus dat is meer zijn kwaliteit dan dat hij zeer goede vleugels nodig heeft.
Als er maar aanval in de ploeg zit, weet Klaas er vaak wel 1 of meer in te jassen.

Ik vind bovendien dat het minste wat hij moet doen, meevechten om die titel.
Als je zelf vindt dat je Real waardig bent, maar je komt vervolgens nauwelijks meer ergens aan de bak, is dat de enige manier om het ongelijk van de anderen bewijzen.
Als hij in Stuttgart ook faalt is hij gewoon Fail en heeft hij niks in de top te zoeken.
Al heb ik er het volste vertrouwen in dat dat wel gaat lukken
pi_71081193
quote:

[..]

Bij stuttgart hoeft hij zich niet te bewijzen.
Volgens mij moet je je bij elke club bewijzen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:21:21 #113
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71082229
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vast niet beter dan dat hij was, en na 8 jaar is toch wel duidelijk dat je met hem niet ver komt.
Ik snap je theorie, maar hij klopt niet, hij heeft nl. altijd gescoord. Het is wel erg makkelijk als je de schuld van geen prijzen winnen bij hem legt. Je vergeet voor het gemak dat de rest van het team ook mee doet.

Hij heeft zijn taken juist bij elke club perfect uitgevoerd: scoren is het devies, hitsig of niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71083447
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:12 schreef opinionr het volgende:

[..]

De mannen om hem heen zijn natuurlijk niet van Real kwaliteit, maar Huntelaar weet wel altijd op het juiste moment op de juiste plek te staan, dus dat is meer zijn kwaliteit dan dat hij zeer goede vleugels nodig heeft.
Als er maar aanval in de ploeg zit, weet Klaas er vaak wel 1 of meer in te jassen.

Ik vind bovendien dat het minste wat hij moet doen, meevechten om die titel.
Als je zelf vindt dat je Real waardig bent, maar je komt vervolgens nauwelijks meer ergens aan de bak, is dat de enige manier om het ongelijk van de anderen bewijzen.
Als hij in Stuttgart ook faalt is hij gewoon Fail en heeft hij niks in de top te zoeken.
Al heb ik er het volste vertrouwen in dat dat wel gaat lukken
1 op 2 zal hij best lopen, maar om topscoorder te worden heb je wel wat meer nodig

Pingels zal hij bijvoorbeeld al niet nemen en vrije trappen ook niet
pi_71092494
Gomez liep ook 1 op 2 en heeft een mooie transfer versierd. Dat moet voor Huntelaar ook wel te doen zijn.
pi_71099095
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:38 schreef Halcon het volgende:
Gomez liep ook 1 op 2 en heeft een mooie transfer versierd. Dat moet voor Huntelaar ook wel te doen zijn.
Het kan best maar Gomez is natuurlijk jonger, sneller en makkelijker in te passen

Als hij over 2,3 seizoenen een transfer maakt is hij 28-29. Alleen de echte toppers maken op die leeftijd nog een toptransfer
  zondag 19 juli 2009 @ 13:09:02 #117
144262 thewishmaster
pi_71115487
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het kan best maar Gomez is natuurlijk jonger, sneller en makkelijker in te passen

Als hij over 2,3 seizoenen een transfer maakt is hij 28-29. Alleen de echte toppers maken op die leeftijd nog een toptransfer
Huntelaar gaat waarschijnlijk nooit meer naar een echte topclub, want dat niveau heeft hij gewoon niet. Ik denk wel dat het moet lukken om 15-20 goals te maken bij Stuttgart in de Bundesliga, mits ze het spel op hem afstellen.
pi_71115707
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap je theorie, maar hij klopt niet, hij heeft nl. altijd gescoord. Het is wel erg makkelijk als je de schuld van geen prijzen winnen bij hem legt. Je vergeet voor het gemak dat de rest van het team ook mee doet.
Nee hoor, dat onthou ik ook als hij wel scoort. Als hij kansen mist, als hij geen bal afgeeft of aan de tegenstander.
quote:
Hij heeft zijn taken juist bij elke club perfect uitgevoerd: scoren is het devies, hitsig of niet.

²
Het moet natuurlijk wel ergens toe leiden, ook voor de rest van het team dat ook meedoet. Dat deed het niet. Niet bij Oranje, niet bij United en nauwelijks bij Real. Dan zijn de taken of niet goed uitgevoerd, of er is iets mis met de taken.
pi_71116336
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

Vraag maar in Eindhoven of Doetinchem
  zondag 19 juli 2009 @ 13:46:35 #120
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71116670
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

Het moet natuurlijk wel ergens toe leiden, ook voor de rest van het team dat ook meedoet. Dat deed het niet. Niet bij Oranje, niet bij United en nauwelijks bij Real. Dan zijn de taken of niet goed uitgevoerd, of er is iets mis met de taken.
Of met de ploeggenoten. Ik vind het altijd vrij makkelijk om het falen van een team maar op te hangen aan de matig meevoetballende goaltjesdief, de rest kan net zo goed verzaken als het er op aankomt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71117164
quote:

[..]

Adebayor is recentelijk vertrokken naar Manchester City. Volgens mij heeft Arsenal nog maar in Eduardo 1 echte spits in dienst. Ik hoop echt dat KJH naar Arsenal gaat. Volgens mij past de Engelse competitie meer bij hem dan de Bundesliga.
pi_71117428
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:46 schreef Kriegel het volgende:
Of met de ploeggenoten. Ik vind het altijd vrij makkelijk om het falen van een team maar op te hangen aan de matig meevoetballende goaltjesdief, de rest kan net zo goed verzaken als het er op aankomt.
Bij United hielden die rest daar dan pardoes mee op toen Van Nistelrooy eruit getrapt werd. Oranje lijkt ook op die weg.
pi_71117715
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Adebayor is recentelijk vertrokken naar Manchester City. Volgens mij heeft Arsenal nog maar in Eduardo 1 echte spits in dienst. Ik hoop echt dat KJH naar Arsenal gaat. Volgens mij past de Engelse competitie meer bij hem dan de Bundesliga.
Aan de ene kant heeft Arsenal wel een type als Huntelaar nodig. Iemand die de kansen afmaakt en veel scoort. Maar aan de andere kant is Huntelaar gewoon te langzaam voor de Engelse competitie en dan natuurlijk helemaal voor Arsenal. Huntelaar is wat mij betreft wat te statisch.
pi_71118613
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vraag maar in Eindhoven of Doetinchem
Sinds wanneer heeft Van Nistelrooij in Doetinchem gespeeld?
pi_71123161
Ben benieuwd. Verwacht dat ie morgen bij Stuttgart tekent helaas.
-
  zondag 19 juli 2009 @ 17:11:16 #126
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71123300
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Van Nistelrooij in Doetinchem gespeeld?
Huntelaar.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:11:40 #127
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71123313
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd. Verwacht dat ie morgen bij Stuttgart tekent helaas.
Hoezo helaas?
Prima club voor hem imo, komt hij iedere week aan spelen toe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71123412
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo helaas?
Prima club voor hem imo, komt hij iedere week aan spelen toe.
Ik vind het toch onder z'n niveau. Denk dat hij Arsenal misschien wel aankan. Maar het is gewoon zonde dat straks half Oranje bij clubs als Stuttgart, HSV etc. speelt. Straks spelen alleen Kuyt en v. Persie nog in de echte top.

Aan de andere kant: toen we bij alle Europese topclubs hadden wonnen we ook geen EK of WK.
-
  zondag 19 juli 2009 @ 17:17:47 #129
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71123557
Beter dat ze in de Bundesliga spelen dan in de Premier League op de bank zitten. Ik denk dat de Bundesliga precies het juiste niveau is voor Huntelaar. En laten we het niveau in Duitsland niet onderschatten...
pi_71124931
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:11 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Huntelaar.
Lees even terug.
pi_71125135
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lees even terug.
Ik hed het in elk geval niet over Ruud
pi_71125185
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik hed het in elk geval niet over Ruud
Maar Weltschmerz en BansheeBoy wel. En jij quote dat. Lezen.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:02:44 #133
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71125385
Ik snap dat je DAM even onderuit wilde halen maar het is toch duidelijk dat hij op Huntelaar doelt? Wat ook niet heel gek is natuurlijk in een Huntelaar-topic.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:03:25 #134
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71125406
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar Weltschmerz en BansheeBoy wel. En jij quote dat. Lezen.
Dan moet je als moderator er iets van zeggen, want dat is off topic...
pi_71125467
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:02 schreef The_Verve het volgende:
Ik snap dat je DAM even onderuit wilde halen maar het is toch duidelijk dat hij op Huntelaar doelt? Wat ook niet heel gek is natuurlijk in een Huntelaar-topic.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:03 schreef The_Verve het volgende:
Dan moet je als moderator er iets van zeggen, want dat is off topic...
Huntelaar en Van Nistelrooij worden regelmatig hier met elkaar vergeleken, omdat het dezelfde type spitsen zijn. En het waren maar enkele posts .
pi_71126001
vind dat hij onderhand eens een keuze mag maken. Ben benieuwd of morgen weer een smoes komt dat hij nog eens een paar dagen na moet denken. Waarschijnlijk in de hoop dat Arsenal hem gaat benaderen.

In dat geval hoop ik dat HH morgen op een persconferentie gaat vertellen dat Huntelaar niet gekozen heeft voor VfB en dat Vagner Love al dinsdag gaat tekenen na de medische keuring.

Beetje een gambler vind ik dei KJH. Tuurlijk moet hij zijn keuze goed overwegen maar straks is er helemaal niemand meer die hem wil (die hem mag hebben van Real want blijkt dat nog steeds geen één club naast VfB een bod gedaan heeft dat acceptabel is voor Real).
pi_71126436
Arsenal gaat niet rond de 20 miljoen betalen dus dan blijft alleen Stuttgart over
pi_71127243
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal gaat niet rond de 20 miljoen betalen dus dan blijft alleen Stuttgart over
Hoe weet jij nou wat arsenal al dan niet wil betalen?
pi_71127322
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef opinionr het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat arsenal al dan niet wil betalen?
Door de club te volgen
pi_71130788
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Door de club te volgen
Je hebt complete kennis over het aankoopbeleid voor 2009/10?
pi_71130892
Die Engelse clubs zijn sowieso een beetje pauper deze zomer, op ManCity na.
-
pi_71138498
quote:
Tottenham wacht op Huntelaar

LONDEN - Tottenham Hotspur hoopt maandag uitsluitsel te krijgen van Klaas-Jan Huntelaar. De spits van Real Madrid weet dat zijn club rond is met VfB Stuttgart (18 miljoen euro transfer), maar Tottenham heeft voor Huntelaar ook een contract klaar liggen.

De Engelsen probeerden Huntelaar en zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer het hele weekeinde over te halen om voor de Londense club te kiezen.

De international wil echter graag naar een club die Champions League-voetbal kan bieden. Maar Manchester United en Arsenal hebben in Engeland tot teleurstelling van het kamp Huntelaar geen interesse getoond.

Tottenham heeft haast, want als Huntelaar ’nee’ zegt wil het Peter Crouch kopen voor 16 miljoen.
pi_71138542
Tottenham zou een prima club voor hem zijn. Als ie het daar leuk doet dan kan ie er een aantal jaar blijven, als ie een geweldig seizoen speelt kan ie in Engeland weer een stapje hoger.
-
pi_71138574
Het zou wat zijn, naar Stuttgart gaan omdat die als enige CL kunnen bieden, en dan weer in de vCL uitgeschakeld worden..
pi_71138691
Mja zou lullig zijn. Maar hij wil nu gewoon spelen op een zo hoog mogelijk niveau, in de basis.
In de UEFA Cup kan ie zich met een ploeg als Stuttgart ook wel bewijzen.
-
pi_71138786
Klaas Jan zit nu wel in een verdomd lastig parket. De clubs zijn nu gebaat bij een snelle afhandeling nu de voorbereiding voor vrijwel iedereen is begonnen. Men verwacht dan ook snel duidelijkheid.

Als die kutkneuzen bij Real hem nou eerder een vertrek hadden meegedeeld had ie nu in ieder geval nog rustig de tijd kunnen nemen. Bovendien zijn de grote clubs inmiddels wel voorzien van een nieuwe spits of was daar geen noodzaak voor. Dat is de pech die hij nu heeft.
pi_71139036
Net alsof hij niet wist dat hij moest vertrekken
  maandag 20 juli 2009 @ 02:14:28 #148
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71139040
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:30 schreef Radegast het volgende:
Het zou wat zijn, naar Stuttgart gaan omdat die als enige CL kunnen bieden, en dan weer in de vCL uitgeschakeld worden..
Maar je kan je denk ik beter in de PL bewijzen, dan in Duitsland. Toch een stuk grotere competitie (ook qua publiciteit).
pi_71139094
Spitsen die boven hem in de pikorde staan

Milito - Inter
Palacio - Genoa
Crespo - Genoa
Tevez - City
Adebayor - City
Santa Cruz - City
Gomez - Bayern
Berg - HSV
Zlatan - Barca (Bijna zeker)
Eto'o - Inter
Benzema - Real
Owen - MU
Lisandro - Lyon

Genoeg spitsen die een transfer gemaakt hebben alleen wordt Huntelaar steeds over het hoofd gezien

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 20-07-2009 09:16:57 ]
  maandag 20 juli 2009 @ 08:42:14 #150
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71140554
Zlatan naar Bayern?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71140959
Nee, naar Barca. Maar bedankt voor je oplettend oog
pi_71143773
Volgens Nu.nl wil Roma hem wel huren.
Hij moet echter vandaag de knoop doorhakken inzake Stuttgart en Tottenham.
Beter voor hem wordt Roma direct concreet vandaag, zodat ze de zaakjes rond kan krijgen met Real.
Roma is op de korte termijn de beste oplossing van de drie.
Tottenham op de langer termijn.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:26:36 #153
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71145318
Tottenham is op zich wel een mooie club voor hem, maar anderzijds presteert die club al jaren ondermaats, m.u.v. twee jaar onder Jol, en het is de vraag of ze het tij weten te keren.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:32:55 #154
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71145525
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:33 schreef opinionr het volgende:
Beter voor hem wordt Roma direct concreet vandaag, zodat ze de zaakjes rond kan krijgen met Real.
En Stuttgart is de enige club die CL zou kunnen spelen.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:35:10 #155
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71145592
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef WeebI het volgende:

[..]

En Stuttgart is de enige club die CL zou kunnen spelen.
Het is op zich natuurlijk wel 1 van de grotere clubs van Duitsland, maar toch spreekt het niet echt aan, hoewel er toch wekelijks 50.000 man op de tribune zitten.
pi_71146802
Volgens VI heeft Chelsea zich ook gemeld voor Huntelaar. Beetje laat....
  maandag 20 juli 2009 @ 13:13:26 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71146855
Ik zie een spitsenduo Drogba/Huntelaar niet direct voor me moet ik zeggen.
pi_71146907
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef opinionr het volgende:
Volgens VI heeft Chelsea zich ook gemeld voor Huntelaar. Beetje laat....
Volgens mij is de transfermarkt nog weken open dus eigenlijk nog relatief vroeg zelfs.
Wanneer kom je een biertje drinken?
-
  maandag 20 juli 2009 @ 13:15:57 #159
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71146947
ik zou naar tottenham gaan
pi_71148150
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Volgens mij is de transfermarkt nog weken open dus eigenlijk nog relatief vroeg zelfs.
Wanneer kom je een biertje drinken?
Ja, maar die dekselse madrista's willen hem zo snel mogelijk kwijt. (iets met slecht aan/verkoop beleid)
Vanavond biertje doen?
pi_71148265
http://www.goal.com/en/ne(...)r-real-madrids-klaas

Laat dit waar zijn, en hem er komend seizoen samen met van Persie een geweldig seizoen van maken.
pi_71148425
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef opinionr het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)r-real-madrids-klaas

Laat dit waar zijn, en hem er komend seizoen samen met van Persie een geweldig seizoen van maken.
Dat kan wel eens verdomd goed samen gaan. Alleen is Huntelaar wel echt geschikt voor het Engelse voetbal vraag ik me af.

Maar de combinatie opzich kan wel eens heel goed samen gaan. Van Persie die de actie maakt en Huntelaar een steekpass geeft en alleen voor de doelman komt. Dan is het voor Huntelaar een kwestie van koel te blijven. Dan kan hij er zomaar 30 maken in Engeland. Alleen zijn snelheid kan hem wel eens parten spelen in Engeland.

Maar ja, echt combineren gaat het dan niet echt met Huntelaar he. Daar is Huntelaar ongeschikt voor omdat hij dat simpelweg niet goed kan.
pi_71149102
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ja, maar die dekselse madrista's willen hem zo snel mogelijk kwijt. (iets met slecht aan/verkoop beleid)
Vanavond biertje doen?
Hij moet gewoon naar Engeland. Eigenlijk heeft Madrid het recht niet om 30 miljoen voor hem te vragen, ze zetten hem helemaal vast. Ze zouden hem t.e.b. moeten laten vertrekken, want zij dwingen hem om Madrid te verlaten.

Prima. Kun je meteen m'n nieuwe drakenshirt zien.
-
  maandag 20 juli 2009 @ 14:24:41 #164
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71149202
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:
Eigenlijk heeft Madrid het recht niet om 30 miljoen voor hem te vragen, ze zetten hem helemaal vast.
Ze hebben volgens de media een bod van VfB Stuttgart van circa 20.000.000 geaccepteerd en ik neem niet aan dat ze meer vragen aan Arsenal.
pi_71149257
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ze hebben volgens de media een bod van VfB Stuttgart van circa 20.000.000 geaccepteerd en ik neem niet aan dat ze meer vragen aan Arsenal.
Ah, ok. Maar als er maar tot 12 a 15 miljoen geboden werd hadden ze hem ook moeten laten gaan als er over een week nog niets rond is.
-
  maandag 20 juli 2009 @ 14:29:36 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71149365
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, ok. Maar als er maar tot 12 a 15 miljoen geboden werd hadden ze hem ook moeten laten gaan als er over een week nog niets rond is.
De transfermarkt is nog een week of zes open, dus Real heeft nog even om hem te verkopen, maar voor 31 augustus zullen ze hem echt wel laten gaan.
pi_71149687
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij moet gewoon naar Engeland. Eigenlijk heeft Madrid het recht niet om 30 miljoen voor hem te vragen, ze zetten hem helemaal vast. Ze zouden hem t.e.b. moeten laten vertrekken, want zij dwingen hem om Madrid te verlaten.

Prima. Kun je meteen m'n nieuwe drakenshirt zien.
Real hoeft maar 20 mil te hebben en dat heeft Stuttgart ook geboden.
Als Arsenal 5 ton meer op tafel legt hebben ze een zekerheidje.
Vanmorgen bellen, bieden, huntelaar inlichten.
Huntelaar direct naar London vliegen om details door te spreken, akkoord gaan, medisch keuren en inlijven. Hoppaaa

Vet, ben wel benieuwd naar je drakenshirt. Heb je er nog 1 over?
pi_71149747
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:38 schreef opinionr het volgende:

[..]

Real hoeft maar 20 mil te hebben en dat heeft Stuttgart ook geboden.
Als Arsenal 5 ton meer op tafel legt hebben ze een zekerheidje.
Vanmorgen bellen, bieden, huntelaar inlichten.
Huntelaar direct naar London vliegen om details door te spreken, akkoord gaan, medisch keuren en inlijven. Hoppaaa

Vet, ben wel benieuwd naar je drakenshirt. Heb je er nog 1 over?
Kut
quote:
Volgens de krant Stuttgarter Nachrichten heeft VfB Stuttgart de strijd om spits Klaas Jan Huntelaar gewonnen. De 25-jarige doelpuntenmaker zal deze week een vierjarig contract tekenen bij die Schwaben, die het voorbije seizoen op de derde plaats eindigden in de Bundesliga.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:51:59 #169
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71150107
quote:
'Huntelaar akkoord met Stuttgart'
Gepubliceerd op: 20 juli 2009 14:41

Klaas-Jan Huntelaar tekent een vierjarig contract bij VfB Stuttgart, meldt de Duitse krant Stuttgarter Nachrichten.

De 25-jarige spits stond naar verluidt ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en Arsenal, maar heeft volgens het medium voor Stuttgart gekozen. Die club was enkele weken geleden al toteen akkoord met Real Madrid gekomen.

Huntelaars zaakwaarnemer, Arnold Oosterveer, heeft toegegeven aan Deutsche Presseagentur dat Huntelaar vandaag met een beslissing zou komen. Hij ontkent echter een akkoord met Stuttgart.

Met de transfer is een bedrag van achttien miljoen euro gemoeid. Bij Stuttgart wordt Hunter de opvolger van Mario Gomez, die naar Bayern München vertrok.

ELF
http://www.stuttgarter-na(...)r-kommt-zum-vfb.html
pi_71150151
Loser.
-
pi_71150192
wel een beter club om voor te spelen dan... de spurs
  maandag 20 juli 2009 @ 14:57:01 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71150282
Zonde. Niet dat Stuttgart een slechte club is, maar het is ook geen absokute topclub.
pi_71150411
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Zonde. Niet dat Stuttgart een slechte club is, maar het is ook geen absokute topclub.
Europese middenmoot.
-
  maandag 20 juli 2009 @ 15:04:24 #174
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71150501
Stuttgart How low can you go?
pi_71150512
ze spelen iig wel vcl dit seizoen

met de spurs kom je nooit verder dan de ec/el
pi_71150519
jammer, had hem wel bij arsenal willen zien
  maandag 20 juli 2009 @ 15:05:17 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71150530
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
Huntelaar moet eerst maar eens bewijzen dat hij Europese top is, en dat kan hij mooi doen in een grote competitie als de Bundesliga. Als hij daar nu eerst eens één of twee jaar aan de lopende band gaat scoren kan hij altijd nog naar een grote topclub.

Stuttgart lijkt me een prima club voor hem. De grote stap naar Madrid komt gewoon nog te vroeg.
Hij moet nu gewoon wekelijks spelen en goals maken. Hij heeft nog toekomst zat.
pi_71150635
Sukkeltje

Stuttgart
  maandag 20 juli 2009 @ 15:15:40 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71150867
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Huntelaar moet eerst maar eens bewijzen dat hij Europese top is, en dat kan hij mooi doen in een grote competitie als de Bundesliga. Als hij daar nu eerst eens één of twee jaar aan de lopende band gaat scoren kan hij altijd nog naar een grote topclub.

Stuttgart lijkt me een prima club voor hem. De grote stap naar Madrid komt gewoon nog te vroeg.
Hij moet nu gewoon wekelijks spelen en goals maken. Hij heeft nog toekomst zat.
Hij heeft het op zich niet slecht gedaan bij Madrid als je naar de cijfers kijkt, hij heeft alleen de pech dat Real deze zomer ineens honderden miljoenen in de ploeg steekt. Hij is daar het slachtoffer van geworden en moet daarom weg en dat je dan een stap terug doet OK. Maar Stuttgart is gelijk drie stappen terug. Het is een club die meestal bovenin meedoet in de Bundesliga, maar Europees kunnen ze geen potten breken, terwijl dat voor zijn ontwikkeling juist van belang is.
pi_71150989
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij heeft het op zich niet slecht gedaan bij Madrid als je naar de cijfers kijkt, hij heeft alleen de pech dat Real deze zomer ineens honderden miljoenen in de ploeg steekt. Hij is daar het slachtoffer van geworden en moet daarom weg en dat je dan een stap terug doet OK. Maar Stuttgart is gelijk drie stappen terug. Het is een club die meestal bovenin meedoet in de Bundesliga, maar Europees kunnen ze geen potten breken, terwijl dat voor zijn ontwikkeling juist van belang is.
Ik zeg niet dat Huntelaar absolute Europese top is, maar hij scoorde bij Real toen een keer 6 wedstrijden op rij. Daarna 1 keer niet, en direct weer op de bank gezet waarna ie in een invalbeurtje van 20 minuten maar 2 keer moest scoren om het goed te maken.

Stuttgart is idd echt meteen 3 stappen terug.
-
  maandag 20 juli 2009 @ 15:52:05 #181
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71152021
Arsenal had sneller moeten handelen.
pi_71152330
Verstandige keuze van Huntelaar.
Hij zal goed in het Duitse voetbal passen.
Komt te kort voor de echte top maar kan absoluut mee in de wereld subtop.
pi_71152632
is niks voor Arsenal, niet bewegelijk genoeg, ik vind het persoonlijk jammer dat hij niet naar Stuttgard is gegaan, vooral met het oog op het naderende WK.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:17:41 #184
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71152806
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef EvanderSno het volgende:
Verstandige keuze van Huntelaar.
Hij zal goed in het Duitse voetbal passen.
Komt te kort voor de echte top maar kan absoluut mee in de wereld subtop.
Maar ja... Dit is wel een saaie club, dan verdwijn je ineens van het hoofdpodium naar een soort anonimiteit. Persoonlijk dan echt liever naar Tottenham in de PL.
pi_71152835
Met het oog op een naderend EK zie ik het juist als goed.
Bij stuttgart is hij normaal gesproken altijd eerste keuze, veel speeltijd dus en sowieso Europa in.
Zou mooi zijn als hij in de voorronde direct potten kan breken en persoonlijk kan laten zien dat hij de 20 mil absoluut waard is.

Laten we trouwens niet vergeten dat het nog niet officieel is. Waar rook is is vuur, maar Oosterveer heeft het ontkend.
Voor het zelfde geld krijgen we vanavond nog te horen dat hij alsnog naar Roma of Arsenal is gegaan.
Tottenham kan ik me niet voorstellen, want die spelen niet eens Europa League dit jaar.
pi_71152867
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar ja... Dit is wel een saaie club, dan verdwijn je ineens van het hoofdpodium naar een soort anonimiteit. Persoonlijk dan echt liever naar Tottenham in de PL.
Als Stuttgart die playoff voor de CL wint speelt hij direct op het hoogste podium waar hij ooit gespeeld heeft.
Misschien niet bij de meest kanshebbende club, maar hey, met zo'n spits moet een kwartfinale toch wel te halen zijn
pi_71152889
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar hij heeft bij Stuttgart meer kans op het winnen van de titel dan bij Tottenham.
pi_71152959
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:19 schreef opinionr het volgende:

[..]

Als Stuttgart die playoff voor de CL wint speelt hij direct op het hoogste podium waar hij ooit gespeeld heeft.
Misschien niet bij de meest kanshebbende club, maar hey, met zo'n spits moet een kwartfinale toch wel te halen zijn
Nee hoor, 1/8e finale is het hoogste waar hij gespeeld heeft. En dat is hoger dan een groepsfase CL.
pi_71153100
dat gelul dat huntelaar te kort komt voor de top .

hij heeft het in madrid na een slow start gewoon erg goed gedaan hoor...

tis dat hij niet "de naam' heeft maar hij komt zeker niet te kort...
wereldspits.
pi_71153256
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee hoor, 1/8e finale is het hoogste waar hij gespeeld heeft. En dat is hoger dan een groepsfase CL.
1/8e finale van de Uefacup hoger dan de groepsfase CL?
Om in de groepsfase CL te komen moet je het uitvechten met clubs van het niveau Ajax.
Stuttgart is zeker beter dan het Ajax van de afgelopen jaren. (wat hopelijk dit jaar veranderd onder Jol)
pi_71153278
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef koemleit het volgende:
dat gelul dat huntelaar te kort komt voor de top .

hij heeft het in madrid na een slow start gewoon erg goed gedaan hoor...

tis dat hij niet "de naam' heeft maar hij komt zeker niet te kort...
wereldspits.
Amen
pi_71153313
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef opinionr het volgende:
1/8e finale van de Uefacup hoger dan de groepsfase CL?
1/8e finale CL natuurlijk.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:38:41 #193
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71153500
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:33 schreef opinionr het volgende:
Roma is opzich een prima club voor hem, vrijwel elk jaar CL, een vrij aardig team om zich heen in een vrij aardige competitie, hij moet zich in ieder geval kunnen profileren as topspits in de Serie A.
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:39:35 #194
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71153527
Stuttgart, ook al een mooie club. Nog kampioen geweest in de laatste jaren dacht ik.

Goede keus, stapje lager, andere competitie en straks weer een stap omhoog.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:40:06 #195
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71153538
OMG stuttgart Huntie waarom???
  maandag 20 juli 2009 @ 16:42:10 #196
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71153593
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef Peter-Andre het volgende:
OMG stuttgard Huntie waarom???
Omdat

1) Stuttgart een hele mooie club is in dito stad
2) Stuttgart een reėle kans heeft de CL te halen
3) er is geen 3
4) Stuttgart met een echte diepe spits speelt en een vervanger voor Gómez nodig had
5) Er geen andere concrete interesse was
6) Hij naar het WK wil en een basisplaats nodig heeft bij een club waar hij kan scoren.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:44:57 #197
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_71153703
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:04 schreef Kopbal het volgende:
Stuttgart How low can you go?
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
Sukkeltje

Stuttgart
We hebben hier met echte kenners te maken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71153711
Ik snap ook niet wat er zo vreemd aan is. Leuke club voor hem waar hij in ieder geval gewoon veel zal spelen.
AFC Ajax
  maandag 20 juli 2009 @ 16:45:41 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71153722
3 is omdat Stuttgart op zoek is naar iemand met garantie voor doelpunten.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:46:48 #200
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71153752
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:50:21 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71153855
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

Omdat

3) er is geen 3
.
pi_71153865
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef RayMania het volgende:

[..]

1/8e finale CL natuurlijk.
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
pi_71153888
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:

[..]

Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Tegen Inter in 2006.
pi_71153930
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:

[..]

Je zit er 2 keer naast.
Tegen Inter (hij heeft zelfs nog gescoord) en ze schreven Diarra in en niet Faubert.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:52:48 #205
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71153954
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

Omdat

1) Stuttgart een hele mooie club is in dito stad
2) Stuttgart een reėle kans heeft de CL te halen
3) er is geen 3
4) Stuttgart met een echte diepe spits speelt en een vervanger voor Gómez nodig had
5) Er geen andere concrete interesse was
6) Hij naar het WK wil en een basisplaats nodig heeft bij een club waar hij kan scoren.
Je vergeet 7) duitsland
  maandag 20 juli 2009 @ 16:53:11 #206
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71153963
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:53:47 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71153988
Huntelaar komt oorspronkelijk uit de achterhoek toch? Dan moet hij toch enige affiniteit met Duitsland hebben.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:54:27 #208
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71154011
1) Stuttgart
2) Duitsland
3. Duitsland
4) Stuttgart
5) Duitsland
pi_71154018
Heeft pa Huntelaar al gereageerd?
-
  maandag 20 juli 2009 @ 16:56:38 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71154083
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:53 schreef Peter-Andre het volgende:

[..]

Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)

pi_71154149
Verdomd Raymania, je hebt gelijk.
Huntelaar speelde inderdaad de 8e finale tegen Internazionale en scoorde zelfs de 1-0.
Werd uiteindelijk 2-2 waarna ajax uit met 0-1 verloor.
Hij heeft dus twee wedstrijden in de CL gespeeld, maar niet echt de kans gekregen om naam te maken.
In een voorronde kan je 6 wedstrijden spelen en laten zien waar je van gemaakt bent.
1x scoren in een 8e finale kan gelukkig toeval zijn.
pi_71154195
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
1) Stuttgart
2) Duitsland
3. Duitsland
4) Stuttgart
5) Duitsland
Duitsland haten is zooo 1974
  maandag 20 juli 2009 @ 17:00:57 #213
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71154227
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)

In welk land ook alweer? Oja, Duitsland
  maandag 20 juli 2009 @ 17:03:57 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71154347
Duitsland
Schitterende competitie geworden, veel spanning, leuke clubs en elk jaar kan er weer een ander uit een grote groep kampioen worden.

Alleen Bayern is
  maandag 20 juli 2009 @ 17:11:05 #215
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71154571
Verstandige keuze van Huntelaar. Zoals Prosac al zegt, prachtige en zeer sterke competitie.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:13:24 #216
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71154636
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:15:18 #217
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71154688
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef WeebI het volgende:

[..]

En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.
Maar toch is het geen club die je bij Huntelaar verwacht. Objectief gezien zijn ze momenteel denk ik niet veel minder dan clubs als Tottenham en Roma, maar toch zou ik die prefereren. Roma . Stuttgart .
  maandag 20 juli 2009 @ 17:43:17 #218
33189 RM-rf
1/998001
pi_71155437
Stutgart heeft verder een érg goede naam wat betreft het functioneren als 'doorvoer' voor spelers op weg naar de top... danawel uit eigen jeugd, of deels ook huurspelers of goedkoop aangekochte spelers....

Als Huntelaar zn kans daar grijpt, en aantoont een doelgevaarlijkere spits te zijn dan Gomez (wat goed te doen moet zijn, al legde Gomez vorig seizoen in 44 wedstrijden 35 ballen in het net: Huntelaar moet dat kunnen toppen) en bv in de Bundesliga duidelijk zn naam zet, denk ik dat de weg terug naar een europese topploeg zeer makkelijk open ligt...
die kans schat ik bij Stuttgart eerlijk gezegd hoger in dan bij AS Roma of Tottenham.

Het enige risico voor Huntelaar is wel dat _als hij bij Stuttgart gaat falen, hij wel zal eindigen in de spits bij Feyenoord....
pi_71155643
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef RM-rf het volgende:
Stutgart heeft verder een érg goede naam wat betreft het functioneren als 'doorvoer' voor spelers op weg naar de top... danawel uit eigen jeugd, of deels ook huurspelers of goedkoop aangekochte spelers....

Als Huntelaar zn kans daar grijpt, en aantoont een doelgevaarlijkere spits te zijn dan Gomez (wat goed te doen moet zijn, al legde Gomez vorig seizoen in 44 wedstrijden 35 ballen in het net: Huntelaar moet dat kunnen toppen) en bv in de Bundesliga duidelijk zn naam zet, denk ik dat de weg terug naar een europese topploeg zeer makkelijk open ligt...
die kans schat ik bij Stuttgart eerlijk gezegd hoger in dan bij AS Roma of Tottenham.

Het enige risico voor Huntelaar is wel dat _als hij bij Stuttgart gaat falen, hij wel zal eindigen in de spits bij Feyenoord....
no way dat hij Gomez gaat toppen.
pi_71155959
quote:
Onderhandelingen met Huntelaar duren voort
STUTTGART - VfB Stuttgart hoopte maandag op een definitief antwoord van Real-spits Klaas-Jan Huntelaar. Aan het eind van de dag moest de Duitse club echter toegeven dat de gesprekken met de Nederlander nog steeds niet zijn afgerond.

Hoe ver Stuttgart is in de onderhandelingen wilde de clubleiding niet zeggen.
Huntelaar kreeg bij Real Madrid te horen dat hij komend seizoen niet in de plannen voor het eerste elftal voorkomt. De oud-Ajacied staat naar verluidt ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en Arsenal.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:11:50 #221
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71155993
Je zou zeggen dat hij dan toch nog even op Arsenal wil wachten.
pi_71156079
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:17:06 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71156103
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Arsenal heeft Adebayor pas net verkocht en gaat dus nu pas echt werk maken van een nieuwe spits.
pi_71157249
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk gaat Huntelaar echt niet zomaar zitten wachten op Arsenal om wat geruchten in de media.
Als hij al op Arsenal wacht heeft hij waarschijnlijk al contact met ze of van bijvoorbeeld v persie te horen gekregen dat hij een bod kan gaan verwachten.
pi_71157440
Arsenal koopt geen spelers van 20 miljoen
  maandag 20 juli 2009 @ 19:24:01 #226
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71157639
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal koopt geen spelers van 20 miljoen
Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.
pi_71157723
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.
Waar dan?

Als hij slim is niet voor Huntelaar in elk geval
pi_71159023
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar dan?

Als hij slim is niet voor Huntelaar in elk geval
De meeste bezoekers van de Engelse uitgave van Goal.com zijn het niet met je eens.

Who should replace Emmanuel Adebayor at Arsenal?

Marouane Chamakh 4.12%
Edin Dzeko 4.12%
Samuel Eto'o 5.15%
Andre-Pierre Gignac 3.09%
Klaas-Jan Huntelaar 61.34%
Obafemi Martins 12.89%
David Villa 7.22%
Other 2.06%
pi_71166148
goal.com
  maandag 20 juli 2009 @ 23:42:59 #230
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71166173
Bij de reacties daar heb ik doorgaans het idee alsof het allemaal scripted is, heel apart.
pi_71166517
Love naar Stuttgart, Cignac naar Arsenal, Huntelaar naar trainingsveld 2?
pi_71166544
FT Shamrock Rovers 0 - 1 Real Madrid

Zwaar hoor die Rovers.
Benzema 1x.
Klaas had er 3 in gejast.
pi_71166549
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Love naar Stuttgart, Cignac naar Arsenal, Huntelaar naar trainingsveld 2?
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.
pi_71167096
quote:
Pokerspel rond Huntelaar

Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM - VfB Stuttgart hoopt binnen 24 uur Klaas-Jan Huntelaar te presenteren als nieuwe spits.

De Duitse club ging er gisteravond vanuit dat niets de komst van de Oranje-international, die in Zuid-Duitsland de opvolger moet worden van topscorer Mario Gomez, nog kan dwarsbomen.

De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.

Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. VfB Stuttgart is volgens voorzitter Erwin Staudt bereid de speler hetzelfde bedrag aan salaris te betalen als in Madrid. Het jaarinkomen van Huntelaar bij Real, waar hij in januari van dit jaar tekende, zou 3,8 miljoen euro zijn.

Bruto kan hij hetzelfde salaris verdienen in Stuttgart, maar door de hogere belastingen in Duitsland zou de aanvaller netto minder overhouden. Real Madrid kan dat compenseren door het verschil bij te leggen. De speler heeft het recht die eis op tafel te leggen, want de Koninklijke heeft zelf aangegeven dat er voor hem - ondanks een contract tot 2013 - geen plaats meer is in het sterrenteam van coach Manuel Pellegrini.

De hectiek rond Huntelaar werd de afgelopen dagen steeds groter. Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp stelde alles in het werk om de goaltjesdief nog van gedachten te doen veranderen. Redknapp wilde bij Tottenham heel zijn elftal afstemmen op Huntelaar, die best naar de Premier League wil maar liever bij een club onder contract wilde komen die Champions League-voetbal te bieden heeft.

Op alle mogelijke manieren werd de speler gesmeekt om alsnog voor Tottenham te kiezen, maar gisteravond laat leken alle pogingen van de Londense club op niets te zijn uitgedraaid.

VfB Stuttgart-coach Markus Babbel had in het weekeinde voor de zekerheid een optie genomen op Vagner Love van CSKA Moskou. Als Huntelaar zich zou bedenken, zou de Braziliaan de vacature van de immens populaire en naar FC Bayern vertrokken Gomez moeten opvullen.

Gisteravond dacht Babbel dat het toch wel goed zou komen met Huntelaar. In de ogen van de coach kan de 23-voudige international in de Bundesliga een absolute ‘hit’ worden. Bij Ajax maakte hij in de voorgaande jaren 76 doelpunten in 92 competitiewedstrijden.

Aan die enorme productie had Huntelaar afgelopen winter al zijn transfer naar Real Madrid te danken en eigenlijk heeft dat ook meegespeeld voor Stuttgart om nu bijna 20 miljoen voor hem neer te tellen. In Spanje zat Huntelaar in het eerste half jaar hoofdzakelijk op de bank. Hij kende één periode waarin hij kon vlammen. In februari en maart zag hij kans om acht keer te scoren in zes competitieduels.

In de Duitse krant Stuttgarter Zeitung maakte voorzitter Erwin Staudt duidelijk dat doelpuntenmakers als Huntelaar hun geld dubbel en dwars waard zijn. ,,Bijzondere spelers vergen bijzondere investeringen. Bij deze transfer gaat het om een heel groot bedrag. Maar we waren op zoek naar een topspeler en die zien we in Huntelaar.’’
Stuttgart.
pi_71167136
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.

Bespaar me je inside informatie, alsjeblieft.
pi_71167169
Ach ja, Duitsland heeft al vele WK's gewonnen met een elftal met vrijwel alleen spelers uit de Bundesliga. Misschien kan het geen kwaad dat Oranje wat Duitse invloeden krijgt.
-
pi_71167622
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.

Bespaar me je inside informatie, alsjeblieft.
Ga vissen.
Als je een beetje rondkijkt op sportwebsites zie je het zelfde overal staan.
In het bericht van de poster voor jou staat het zelfs met niet zoveel woorden.
quote:
De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.

Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. etc etc.
Wat ik zeg grijp ik niet zomaar uit de lucht hoor. Van onzinnige geruchten wordt niemand beter.
Vind het trouwens wel sterk dat iedereen hier nieuwsberichten die tussen aanhalingstekens staan direct als waar aannemen. de pers is de grootste geruchtenmachine in transferland...
pi_71167835
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:

[..]

Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meer
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:55:22 #239
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71167869
Vraag het voor de zekerheid even aan Cyberia, die is meestal wel goed ingelicht als hij met nieuwtjes komt.
pi_71167925
Klopt. Komt u maar.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:01:35 #241
236335 neen
schone schijn
pi_71167955
Stuttgart
het lijkt niet wat het is
pi_71168566
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meer
pi_71168606
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Klopt. Komt u maar.
Pss, het gerucht gaat dat Overmars morgen bij Ajax gaat tekenen voor 5 jaar.
pi_71169128
Stuttgart ziet in Vįgner Love alternatief voor Huntelaar
20/07/2009 20:20

VfB Stuttgart lijkt er niet meer zo zeker van dat Klaas-Jan Huntelaar de vacature in de spits komt opvullen. Kicker meldt dat de Duitse club een bod van vijftien miljoen euro heeft uitgebracht op Vįgner Love.

De afspraak tussen Huntelaar en Stuttgart was aanvankelijk dat de spits maandag zou laten weten of hij zou ingaan op de Duitse interesse. De 25-jarige aanvaller vroeg echter om meer bedenktijd en daardoor oriėnteert Stuttgart zich op het aantrekken van een alternatief.

De Duitse club zoekt al maanden een opvolger van de aan Bayern München verkochte Mario Gomez. In eerste instantie richtte Stuttgart zich op Demba Ba, maar de Senegalees mag niet vertrekken bij 1899 Hoffenheim. Daarna kwam Huntelaar in beeld.

De Oranje-international hoeft bij Real Madrid nergens meer op te rekenen. De Spaanse club is bereid Huntelaar voor twintig miljoen euro over te doen aan Stuttgart. De transfer was volgens Duitse media een kwestie van tijd, maar tot op heden heeft Huntelaar zijn handtekening nog niet gezet.

Vįgner Love is net als Huntelaar een spits van naam. De 25-jarige aanvaller is bezig aan zijn zesde seizoen bij CSKA Moskou en hij wordt regelmatig opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg. 'Er is een aanbieding voor mij, waar ik graag op zou ingaan', liet Love afgelopen weekeinde optekenen, zonder de naam van de geļnteresseerde club te noemen.

Maar gelukkig is OpionR een baken van licht in deze barre tijden en weet hij al te melden dat Klaas naar Stuttgart gaat
pi_71170712
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Maar gelukkig is OpionR een baken van licht in deze barre tijden en weet hij al te melden dat Klaas naar Stuttgart gaat
Het houdt je wel bezig hé
pi_71171495
Huntelaar wil volgens mij niet echt heel graag naar Duitsland, maar omdat van Marwijk hem daar graag ziet spelen twijfelt hij toch wel erg. Hij wil natuurlijk wel mee naar het WK volgend jaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_71172017

Huntelaar sagt JA zu Stuttgart
Aber er verhandelt noch mit Real über eine Abfindung

http://www.bild.de/BILD/s(...)r-noch-mit-real.html
to the point!
pi_71172142
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]

Huntelaar sagt JA zu Stuttgart
Aber er verhandelt noch mit Real über eine Abfindung

http://www.bild.de/BILD/s(...)r-noch-mit-real.html

Kijk DAM, dit is waar ik me gisteren al op baseerde.
Nu weer lief doen hé.
pi_71172294
Stuttgart is weliswaar wat mnder van nivo dan het voor Huntelaar te hoog gegrepen Madrid, maar voor ee reser vespits van Oranje is de kans iets groter dat hij daar niet mislukt. Ik schat de kans op 50 - 50.
to the point!
pi_71172323
Klasss Jan Supaaastaar.
-
pi_71172372
Klaas Jan Kaninchen alias "tandjes".
to the point!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:31:14 #252
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71172386
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Wat een gevolgtrekkingen weer .
><(({°>
pi_71172754

-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:48:39 #254
33189 RM-rf
1/998001
pi_71172818
Bild noemt Huntelaar als 'Sympatisch' en legt al de nadruk erop dat hij vlakbij de duitse grens opgegroeid is... eveneens de eenvoudige familie van Huntelaar zal het wel goed bij de duitse pers kunnen doen...
iig beter dan bv in Real waar ze niks ophebben met dat 'nuchtere' gedrag....

Zolang Huntelaar maar geen tweede Tomasson word (die van AC MIlan overkwam en uiteindelijk zn basisplaats verloor bij Stuttgart) kan hij zeker een grote naam in duitsland worden, een Makaay in het kwadraat (Makaay had bij Bayern verschrikkelijk veel respect en ook enorm veel goodwill..zelfs als die langere tijd geen goals scoorde en onzichtbaar speelde durfde men nauwelijks aan om hem openlijk aan te vallen)
pi_71172874
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef RM-rf het volgende:
Bild noemt Huntelaar als 'Sympatisch' en legt al de nadruk erop dat hij vlakbij de duitse grens opgegroeid is... eveneens de eenvoudige familie van Huntelaar zal het wel goed bij de duitse pers kunnen doen...
iig beter dan bv in Real waar ze niks ophebben met dat 'nuchtere' gedrag....

Zolang Huntelaar maar geen tweede Tomasson word (die van AC MIlan overkwam en uiteindelijk zn basisplaats verloor bij Stuttgart) kan hij zeker een grote naam in duitsland worden, een Makaay in het kwadraat (Makaay had bij Bayern verschrikkelijk veel respect en ook enorm veel goodwill..zelfs als die langere tijd geen goals scoorde en onzichtbaar speelde durfde men nauwelijks aan om hem openlijk aan te vallen)
Een spits van Stuttgart kan NOOIT de zelfde status bereiken als die van Bayern
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:04:18 #256
33189 RM-rf
1/998001
pi_71173179
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een spits van Stuttgart kan NOOIT de zelfde status bereiken als die van Bayern
o n z i n ...

Klinsman werd ook tot ster en dé duitse spits van zijn periode terwijl hij nog bij Stuttgart speelde en verdiende dar zn transfer naar Inter en hij kwam pas op zn 31e bij bayern terecht ....
Gomez zelf is ook groot geworden door zn spel bij Stuttgart en het is hooguit zn falen in het duitse elftal zelf de laatste twee jaar waarom hij niet nog meer aanzien heeft verdiend....
dat hij bij Stuttgart speelde is zeker geen nadeel geweest (integendeel, Podolski bv heeft juist een zeer moeilijke periode gehad als spits bij de Bayern).

Stuttgart kąn een uitstekende keuze zijn voor een spits die verder wil komen en die de motivatie heeft verder aan zn carriere te werken... dat bewijzen een hoop voorgangers, spelers die Stuttgart als opstapje benut hebben....
mis gaat het enkel als je als Tomasson doet, je motivatie verliest en het bijtlje erbij neergooit.
pi_71173215
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

o n z i n ...

Klinsman werd ook tot ster en dé duitse spits van zijn periode terwijl hij nog bij Stuttgart speelde en verdiende dar zn transfer naar Inter en hij kwam pas op zn 31e bij bayern terecht ....
Gomez zelf is ook groot geworden door zn spel bij Stuttgart en het is hooguit zn falen in het duitse elftal zelf de laatste twee jaar waarom hij niet nog meer aanzien heeft verdiend....
dat hij bij Stuttgart speelde is zeker geen nadeel geweest (integendeel, Podolski bv heeft juist een zeer moeilijke periode gehad als spits bij de Bayern)
Klinsmann is een mof.

Voortaan geen appels met peren vergelijken
pi_71173238
Achterhoekers zijn ook praktisch moffen.
-
pi_71173504
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef Ritmo het volgende:
pi_71173626
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef opinionr het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar Topic #29: Wachtend op een mooiere club

Bureaublad-achtergrond voor op je werk, Huntelaar-fan.
-
pi_71174223
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar Topic #29: Wachtend op een mooiere club

Bureaublad-achtergrond voor op je werk, Huntelaar-fan.
Kan niet, werk in een citrix omgeving
pi_71175872
Arsenal heeft toegegeven dat ze eerst moeten verkopen alvorens ze aan kopen kunnen denken.
Lijkt me voor Klaas nu van belang dat hij snel gaat tekenen in Stuttgart, voordat de vacature opgevuld is.
pi_71175948
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef opinionr het volgende:
Arsenal heeft toegegeven dat ze eerst moeten verkopen alvorens ze aan kopen kunnen denken.
Lijkt me voor Klaas nu van belang dat hij snel gaat tekenen in Stuttgart, voordat de vacature opgevuld is.
Wat een paupers, ze hebben net Adebayor verkocht en nog geen enkele grote aankoop gedaan. Dacht dat een club als Arsenal wel 20 miljoen op kon brengen eigenlijk.
-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:43:05 #264
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71176377
quote:
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:46:47 #265
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71176492
quote:
pi_71177422
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat een paupers, ze hebben net Adebayor verkocht en nog geen enkele grote aankoop gedaan. Dacht dat een club als Arsenal wel 20 miljoen op kon brengen eigenlijk.
Nee , Arsenal overleeft alleen maar door te verkopen en willen ook zeker geen prijzen halen.

Maar als broer konijn meewil als reserve spits naar het WK, dann moetie en niet geblesseerd raken en minimaal een paar wedstrijdjes ergens hebben gespeeld.
to the point!
pi_71178114
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vermalen @ 13 mil.
Adebayor voor 27 mil weg, dus nog 14 mil over.
Klaasjan kost 20.
pi_71178440
Klaas-Jan
Striving to be more than average.
pi_71178465
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef opinionr het volgende:

[..]

Vermalen @ 13 mil.
Adebayor voor 27 mil weg, dus nog 14 mil over.
Klaasjan kost 20.
Vermaelen was al gekocht voordat Adebayor verkocht was.
pi_71179861
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pcesies jij hebt er kijk op !!

[quote]Heracles Almelo ziet af van het contracteren van Dirk Jan Klaas Huntelaar. De 25-jarige achterhoeker voldeed niet aan de wensen van trainer Gertjan Verbeek.
Dirk Jan Klaas Huntelaar trad zaterdag met Heracles Almelo aan tegen Kayserispor (0-0). Tijdens dat duel bleek de achterhoeker van het Spaanse Real Madrid niet de aanvallende middenvelder was die de Tukkers zoeken.[quote]
to the point!
pi_71180958
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het dan ook al de bedoeling om Adebayor te dumpen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:00:56 #272
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71181014
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef opinionr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het dan ook al de bedoeling om Adebayor te dumpen.
Dat lijkt me niet.
pi_71181481
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:15 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Nee , Arsenal overleeft alleen maar door te verkopen en willen ook zeker geen prijzen halen.

Maar als broer konijn meewil als reserve spits naar het WK, dann moetie en niet geblesseerd raken en minimaal een paar wedstrijdjes ergens hebben gespeeld.
Gezien de rest van je opmerkingen in dit topic zullen we dit maar niet serieus nemen
pi_71187007
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Gezien de rest van je opmerkingen in dit topic zullen we dit maar niet serieus nemen
Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?
-
pi_71187068
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?
Ik zie PSV tot nu toe minder uitgeven dan dat Arsenal heeft gedaan.
pi_71187191
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie PSV tot nu toe minder uitgeven dan dat Arsenal heeft gedaan.
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben? Wat is er sowieso aan de hand opeens bij de Engelse topclubs? Alleen Manchester City geeft nog wat uit.
-
pi_71187957
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)
to the point!
pi_71188600
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben?
Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?
pi_71190149
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?
Dat post Ritmo niet. Wel graag beter lezen aub.
to the point!
pi_71194731
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)
Dat is waar natuurlijk, niet eens aan gedacht.
-
pi_71195649
- Post maar in het Real-topic -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 21-07-2009 21:50:22 ]
pi_71207353
quote:
'Huntelaar wil geld zien van Real Madrid'

Klaas-Jan Huntelaar staat op het punt om te vertrekken naar VfB Stuttgart. De Nederlandse spits houdt echter vast aan een heet hangijzer. Huntelaar wil er bij Stuttgart niet op achteruitgaan qua salaris, weet Bild.

Stuttgart is inmiddels akkoord met die eis, maar dat neemt nog niet alle problemen weg. Omdat in Duitsland een ander belastingklimaat heerst, betekent dit dat Huntelaar netto een stuk minder over houdt. De international wil daarom geld zien van Real Madrid.

De spits zou ter compensatie vijf miljoen euro willen ontvangen van zijn huidige werkgever. Mocht Real Madrid niet aan deze eis voldoen, dan kan de transfer op losse schroeven komen te staan, zo meldt de krant.
Trek ze maar lekker leeg, Klaas .
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:47:57 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71207436
Terecht, Real behandelt hem niet fatsoenlijk, dus is het nu zaak ze volledig uit te kleden.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:09:29 #284
33189 RM-rf
1/998001
pi_71209971
slimme zaakwaarnemer heeft hij trouwens... die haalt steeds meer tijd weg en lijkt de kaarten om te draaien, en ze zullen bij Real nu wel een beetje zenuwachtig worden
enerzijds kunnen die moeilijk al te rottig doen om een paar kleine miljoenen,waar ze de andere miljoenen zo makkelijk over de toonbank gooien, en ze hebben dat vertrek van Huntelaar kei- en keihard nodig (ok om de salariskosten te drukken, een vertrek van Huntelaar haalt ook 4 miljoen van de salarisbegroting en dat kan nog wel eens een stuk zwaarder tellen dan de veel 'hogere' transfersommen die echter ook een bepalde boekwaarde representeren)

Huntelaar is nu ook zo slim dat als tussentijds nog een andere gegadigde zich meld, hij probleemloos ook daaree kan flirten zonder al tezeer Stuttgart te schofferen:dan kan Real als 'boeman' aangewezen worden omdat die immers zo 'moeilijk' deden over een heel rechtvaardige verwachting van Huntelaar (die men bij stuttgart ook lijkt te accepteren nu)...

Huntelaar lijkt wat betreft dit soort zaken kennelijk lang niet zo 'bleu' als hij soms een beetje lijkt uit te zien.
Hij lijkt dit spelletje iig al op het niveau van de europese top mee te kunnen spelen
pi_71210235
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef RM-rf het volgende:

Huntelaar lijkt wat betreft dit soort zaken kennelijk lang niet zo 'bleu' als hij soms een beetje lijkt uit te zien.
Hij lijkt dit spelletje iig al op het niveau van de europese top mee te kunnen spelen
Ik neem aan dat zijn zaakwaarnemer hem daarin ook advies geeft.
Ben het met je eens dat Huntelaar een stuk volwassener is op professioneel gebied dan dat hij overkomt.
Hij is een beetje verlegen voor de camera, dat is zijn grootste probleem.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:22:38 #286
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71212285
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Trek ze maar lekker leeg, Klaas .
Zeker terecht. Zoveel heeft hij niet te verliezen.
pi_71215461
Snap echt niet dat mensen dit terecht vinden
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:02:26 #288
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71215750
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap echt niet dat mensen dit terecht vinden
Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakken .
><(({°>
pi_71216051
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakken .
Wat ga ik het mooi vinden als Stuttgart de voorronde door komt, tegen Real loot en Huntelaar even hoogstpersoonlijk wraak kan nemen.
Dat maakt de hele zaak nog een paar mil duurder voor Real.
pi_71231945
quote:
Marca: Huntelaar tekent bij Stuttgart
Klaas-Jan Huntelaar vervolgt zijn carričre toch bij VfB Stuttgart. Volgens de Spaanse krant Marca heeft de spits woensdagavond overeenstemming bereikt met de Duitsers, die reeds akkoord waren met Real Madrid.

Huntelaar tekent in Stuttgart voor vier of vijf seizoenen. De spits kost de Duitse topclub achttien miljoen euro, waar bij bepaalde prestaties van de spits en de club nog eens twee miljoen euro aan toegevoegd kan worden.

Eerder op de woensdag meldden diverse Engelse media nog dat Huntelaar Stuttgart zou hebben laten te willen wachten op een Engelse club. Dat blijkt, mits het doorgaans goed geļnformeerde Marca het bij het rechte eind heeft, dus echter niet te kloppen.

Bij Stuttgart wordt Huntelaar de opvolger van Mario Gomez, die eerder deze zomer voor ruim dertig miljoen euro vertrok naar Bayern München. Ook Vįgner Love was in beeld bij de Duitsers, maar Huntelaar was de absolute nummer één op het lijstje.

De 25-jarige Huntelaar speelt pas sinds januari voor Real Madrid. Ondanks een redelijk moyenne (acht doelpunten in twintig competitieduels) werd de Nederlander op de transferlijst geplaatst. Na de komst van Karim Benzema, Kakį en Cristiano Ronaldo stelde de Koninklijke geen prijs meer op de aanwezigheid van de oud-Ajacied.

Voetbalprimeur
pi_71232862
Gewoon Love halen, zo'n asociale stoorzender moet je nog niet eens willen hebben
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:52:28 #292
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71235272
Ach hou toch je kop man.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71236024
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Kriegel het volgende:
Ach hou toch je kop man.
Waren de argumenten weer eens op?
pi_71236117
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar zijn die van jou dan ?
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon Love halen, zo'n asociale stoorzender moet je nog niet eens willen hebben
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71236136
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waar zijn die van jou dan ?
[..]

Die stonden in de quote die je aanhaalde
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:30:30 #296
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71236665
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weer eens?

En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71236759
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Weer eens?

En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
Joehoeee het is een Ajacied. Elke Ajacied is stom in DAM's ogen.
pi_71236788
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Weer eens?

Lees het artikel zou ik zeggen
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:37:09 #299
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71236833
Goed, en nu? Waaruit blijkt dat hij een asociale stoorzender is?

Oh, en ik wil ook nog even zeggen dat ik echt een schijthekel heb aan de manier waarop je iedere vraag steevast ontwijkt. Wanneer is je volgende trollban?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71236883
Uit dat artikel
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:41:49 #301
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71236954

Laat ook maar, 't is wel goed met je.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: