Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?quote:
Tegen Inter in 2006.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je zit er 2 keer naast.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je vergeet 7) duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat
1) Stuttgart een hele mooie club is in dito stad
2) Stuttgart een reële kans heeft de CL te halen
3) er is geen 3
4) Stuttgart met een echte diepe spits speelt en een vervanger voor Gómez nodig had
5) Er geen andere concrete interesse was
6) Hij naar het WK wil en een basisplaats nodig heeft bij een club waar hij kan scoren.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)quote:
Duitsland haten is zooo 1974quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
1) Stuttgart
2) Duitsland
3. Duitsland
4) Stuttgart
5) Duitsland![]()
In welk land ook alweer? Oja, Duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
Maar toch is het geen club die je bij Huntelaar verwacht. Objectief gezien zijn ze momenteel denk ik niet veel minder dan clubs als Tottenham en Roma, maar toch zou ik die prefereren. Romaquote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.
no way dat hij Gomez gaat toppen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef RM-rf het volgende:
Stutgart heeft verder een érg goede naam wat betreft het functioneren als 'doorvoer' voor spelers op weg naar de top... danawel uit eigen jeugd, of deels ook huurspelers of goedkoop aangekochte spelers....
Als Huntelaar zn kans daar grijpt, en aantoont een doelgevaarlijkere spits te zijn dan Gomez (wat goed te doen moet zijn, al legde Gomez vorig seizoen in 44 wedstrijden 35 ballen in het net: Huntelaar moet dat kunnen toppen) en bv in de Bundesliga duidelijk zn naam zet, denk ik dat de weg terug naar een europese topploeg zeer makkelijk open ligt...
die kans schat ik bij Stuttgart eerlijk gezegd hoger in dan bij AS Roma of Tottenham.
Het enige risico voor Huntelaar is wel dat _als hij bij Stuttgart gaat falen, hij wel zal eindigen in de spits bij Feyenoord....
quote:Onderhandelingen met Huntelaar duren voort
STUTTGART - VfB Stuttgart hoopte maandag op een definitief antwoord van Real-spits Klaas-Jan Huntelaar. Aan het eind van de dag moest de Duitse club echter toegeven dat de gesprekken met de Nederlander nog steeds niet zijn afgerond.
Hoe ver Stuttgart is in de onderhandelingen wilde de clubleiding niet zeggen.
Huntelaar kreeg bij Real Madrid te horen dat hij komend seizoen niet in de plannen voor het eerste elftal voorkomt. De oud-Ajacied staat naar verluidt ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en Arsenal.
Arsenal heeft Adebayor pas net verkocht en gaat dus nu pas echt werk maken van een nieuwe spits.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Waarschijnlijk gaat Huntelaar echt niet zomaar zitten wachten op Arsenal om wat geruchten in de media.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |