Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?quote:
Tegen Inter in 2006.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je zit er 2 keer naast.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je vergeet 7) duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat
1) Stuttgart een hele mooie club is in dito stad
2) Stuttgart een reële kans heeft de CL te halen
3) er is geen 3
4) Stuttgart met een echte diepe spits speelt en een vervanger voor Gómez nodig had
5) Er geen andere concrete interesse was
6) Hij naar het WK wil en een basisplaats nodig heeft bij een club waar hij kan scoren.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)quote:
Duitsland haten is zooo 1974quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
1) Stuttgart
2) Duitsland
3. Duitsland
4) Stuttgart
5) Duitsland![]()
In welk land ook alweer? Oja, Duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
Maar toch is het geen club die je bij Huntelaar verwacht. Objectief gezien zijn ze momenteel denk ik niet veel minder dan clubs als Tottenham en Roma, maar toch zou ik die prefereren. Romaquote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.
no way dat hij Gomez gaat toppen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef RM-rf het volgende:
Stutgart heeft verder een érg goede naam wat betreft het functioneren als 'doorvoer' voor spelers op weg naar de top... danawel uit eigen jeugd, of deels ook huurspelers of goedkoop aangekochte spelers....
Als Huntelaar zn kans daar grijpt, en aantoont een doelgevaarlijkere spits te zijn dan Gomez (wat goed te doen moet zijn, al legde Gomez vorig seizoen in 44 wedstrijden 35 ballen in het net: Huntelaar moet dat kunnen toppen) en bv in de Bundesliga duidelijk zn naam zet, denk ik dat de weg terug naar een europese topploeg zeer makkelijk open ligt...
die kans schat ik bij Stuttgart eerlijk gezegd hoger in dan bij AS Roma of Tottenham.
Het enige risico voor Huntelaar is wel dat _als hij bij Stuttgart gaat falen, hij wel zal eindigen in de spits bij Feyenoord....
quote:Onderhandelingen met Huntelaar duren voort
STUTTGART - VfB Stuttgart hoopte maandag op een definitief antwoord van Real-spits Klaas-Jan Huntelaar. Aan het eind van de dag moest de Duitse club echter toegeven dat de gesprekken met de Nederlander nog steeds niet zijn afgerond.
Hoe ver Stuttgart is in de onderhandelingen wilde de clubleiding niet zeggen.
Huntelaar kreeg bij Real Madrid te horen dat hij komend seizoen niet in de plannen voor het eerste elftal voorkomt. De oud-Ajacied staat naar verluidt ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en Arsenal.
Arsenal heeft Adebayor pas net verkocht en gaat dus nu pas echt werk maken van een nieuwe spits.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Waarschijnlijk gaat Huntelaar echt niet zomaar zitten wachten op Arsenal om wat geruchten in de media.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal koopt geen spelers van 20 miljoen
Waar dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.
De meeste bezoekers van de Engelse uitgave van Goal.com zijn het niet met je eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar dan?
Als hij slim is niet voor Huntelaar in elk geval
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Love naar Stuttgart, Cignac naar Arsenal, Huntelaar naar trainingsveld 2?
Stuttgart.quote:Pokerspel rond Huntelaar
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM - VfB Stuttgart hoopt binnen 24 uur Klaas-Jan Huntelaar te presenteren als nieuwe spits.
De Duitse club ging er gisteravond vanuit dat niets de komst van de Oranje-international, die in Zuid-Duitsland de opvolger moet worden van topscorer Mario Gomez, nog kan dwarsbomen.
De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.
Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. VfB Stuttgart is volgens voorzitter Erwin Staudt bereid de speler hetzelfde bedrag aan salaris te betalen als in Madrid. Het jaarinkomen van Huntelaar bij Real, waar hij in januari van dit jaar tekende, zou 3,8 miljoen euro zijn.
Bruto kan hij hetzelfde salaris verdienen in Stuttgart, maar door de hogere belastingen in Duitsland zou de aanvaller netto minder overhouden. Real Madrid kan dat compenseren door het verschil bij te leggen. De speler heeft het recht die eis op tafel te leggen, want de Koninklijke heeft zelf aangegeven dat er voor hem - ondanks een contract tot 2013 - geen plaats meer is in het sterrenteam van coach Manuel Pellegrini.
De hectiek rond Huntelaar werd de afgelopen dagen steeds groter. Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp stelde alles in het werk om de goaltjesdief nog van gedachten te doen veranderen. Redknapp wilde bij Tottenham heel zijn elftal afstemmen op Huntelaar, die best naar de Premier League wil maar liever bij een club onder contract wilde komen die Champions League-voetbal te bieden heeft.
Op alle mogelijke manieren werd de speler gesmeekt om alsnog voor Tottenham te kiezen, maar gisteravond laat leken alle pogingen van de Londense club op niets te zijn uitgedraaid.
VfB Stuttgart-coach Markus Babbel had in het weekeinde voor de zekerheid een optie genomen op Vagner Love van CSKA Moskou. Als Huntelaar zich zou bedenken, zou de Braziliaan de vacature van de immens populaire en naar FC Bayern vertrokken Gomez moeten opvullen.
Gisteravond dacht Babbel dat het toch wel goed zou komen met Huntelaar. In de ogen van de coach kan de 23-voudige international in de Bundesliga een absolute ‘hit’ worden. Bij Ajax maakte hij in de voorgaande jaren 76 doelpunten in 92 competitiewedstrijden.
Aan die enorme productie had Huntelaar afgelopen winter al zijn transfer naar Real Madrid te danken en eigenlijk heeft dat ook meegespeeld voor Stuttgart om nu bijna 20 miljoen voor hem neer te tellen. In Spanje zat Huntelaar in het eerste half jaar hoofdzakelijk op de bank. Hij kende één periode waarin hij kon vlammen. In februari en maart zag hij kans om acht keer te scoren in zes competitieduels.
In de Duitse krant Stuttgarter Zeitung maakte voorzitter Erwin Staudt duidelijk dat doelpuntenmakers als Huntelaar hun geld dubbel en dwars waard zijn. ,,Bijzondere spelers vergen bijzondere investeringen. Bij deze transfer gaat het om een heel groot bedrag. Maar we waren op zoek naar een topspeler en die zien we in Huntelaar.’’
Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:
[..]
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.
Ga vissen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.
Bespaar me je inside informatie, alsjeblieft.
Wat ik zeg grijp ik niet zomaar uit de lucht hoor. Van onzinnige geruchten wordt niemand beter.quote:De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.
Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. etc etc.
Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:
[..]
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meer
Het houdt je wel bezig héquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar gelukkig is OpionR een baken van licht in deze barre tijden en weet hij al te melden dat Klaas naar Stuttgart gaat
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar sagt JA zu Stuttgart
Aber er verhandelt noch mit Real über eine Abfindung
http://www.bild.de/BILD/s(...)r-noch-mit-real.html
Wat een gevolgtrekkingen weerquote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
Een spits van Stuttgart kan NOOIT de zelfde status bereiken als die van Bayernquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef RM-rf het volgende:
Bild noemt Huntelaar als 'Sympatisch' en legt al de nadruk erop dat hij vlakbij de duitse grens opgegroeid is... eveneens de eenvoudige familie van Huntelaar zal het wel goed bij de duitse pers kunnen doen...
iig beter dan bv in Real waar ze niks ophebben met dat 'nuchtere' gedrag....
Zolang Huntelaar maar geen tweede Tomasson word (die van AC MIlan overkwam en uiteindelijk zn basisplaats verloor bij Stuttgart) kan hij zeker een grote naam in duitsland worden, een Makaay in het kwadraat (Makaay had bij Bayern verschrikkelijk veel respect en ook enorm veel goodwill..zelfs als die langere tijd geen goals scoorde en onzichtbaar speelde durfde men nauwelijks aan om hem openlijk aan te vallen)
o n z i n ...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een spits van Stuttgart kan NOOIT de zelfde status bereiken als die van Bayern
Klinsmann is een mof.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
o n z i n ...
Klinsman werd ook tot ster en dé duitse spits van zijn periode terwijl hij nog bij Stuttgart speelde en verdiende dar zn transfer naar Inter en hij kwam pas op zn 31e bij bayern terecht ....
Gomez zelf is ook groot geworden door zn spel bij Stuttgart en het is hooguit zn falen in het duitse elftal zelf de laatste twee jaar waarom hij niet nog meer aanzien heeft verdiend....
dat hij bij Stuttgart speelde is zeker geen nadeel geweest (integendeel, Podolski bv heeft juist een zeer moeilijke periode gehad als spits bij de Bayern)
Klaas Jan Huntelaar Topic #29: Wachtend op een mooiere clubquote:
Kan niet, werk in een citrix omgevingquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar Topic #29: Wachtend op een mooiere club
Bureaublad-achtergrond voor op je werk, Huntelaar-fan.
Wat een paupers, ze hebben net Adebayor verkocht en nog geen enkele grote aankoop gedaan. Dacht dat een club als Arsenal wel 20 miljoen op kon brengen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef opinionr het volgende:
Arsenal heeft toegegeven dat ze eerst moeten verkopen alvorens ze aan kopen kunnen denken.
Lijkt me voor Klaas nu van belang dat hij snel gaat tekenen in Stuttgart, voordat de vacature opgevuld is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef Ritmo het volgende:
Achterhoekers zijn ook praktisch moffen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef Ritmo het volgende:
Achterhoekers zijn ook praktisch moffen.
Nee , Arsenal overleeft alleen maar door te verkopen en willen ook zeker geen prijzen halen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een paupers, ze hebben net Adebayor verkocht en nog geen enkele grote aankoop gedaan. Dacht dat een club als Arsenal wel 20 miljoen op kon brengen eigenlijk.
Vermalen @ 13 mil.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een paupers, ze hebben net Adebayor verkocht en nog geen enkele grote aankoop gedaan. Dacht dat een club als Arsenal wel 20 miljoen op kon brengen eigenlijk.
Vermaelen was al gekocht voordat Adebayor verkocht was.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef opinionr het volgende:
[..]
Vermalen @ 13 mil.
Adebayor voor 27 mil weg, dus nog 14 mil over.
Klaasjan kost 20.
Pcesies jij hebt er kijk op !!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vermaelen was al gekocht voordat Adebayor verkocht was.
Waarschijnlijk was het dan ook al de bedoeling om Adebayor te dumpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vermaelen was al gekocht voordat Adebayor verkocht was.
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het dan ook al de bedoeling om Adebayor te dumpen.
Gezien de rest van je opmerkingen in dit topic zullen we dit maar niet serieus nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:15 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Nee , Arsenal overleeft alleen maar door te verkopen en willen ook zeker geen prijzen halen.
Maar als broer konijn meewil als reserve spits naar het WK, dann moetie en niet geblesseerd raken en minimaal een paar wedstrijdjes ergens hebben gespeeld.
Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Gezien de rest van je opmerkingen in dit topic zullen we dit maar niet serieus nemen
Ik zie PSV tot nu toe minder uitgeven dan dat Arsenal heeft gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben? Wat is er sowieso aan de hand opeens bij de Engelse topclubs? Alleen Manchester City geeft nog wat uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie PSV tot nu toe minder uitgeven dan dat Arsenal heeft gedaan.
Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?
Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben?
Dat post Ritmo niet. Wel graag beter lezen aub.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?
Dat is waar natuurlijk, niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)
Trek ze maar lekker leeg, Klaasquote:'Huntelaar wil geld zien van Real Madrid'
Klaas-Jan Huntelaar staat op het punt om te vertrekken naar VfB Stuttgart. De Nederlandse spits houdt echter vast aan een heet hangijzer. Huntelaar wil er bij Stuttgart niet op achteruitgaan qua salaris, weet Bild.
Stuttgart is inmiddels akkoord met die eis, maar dat neemt nog niet alle problemen weg. Omdat in Duitsland een ander belastingklimaat heerst, betekent dit dat Huntelaar netto een stuk minder over houdt. De international wil daarom geld zien van Real Madrid.
De spits zou ter compensatie vijf miljoen euro willen ontvangen van zijn huidige werkgever. Mocht Real Madrid niet aan deze eis voldoen, dan kan de transfer op losse schroeven komen te staan, zo meldt de krant.
Ik neem aan dat zijn zaakwaarnemer hem daarin ook advies geeft.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef RM-rf het volgende:
Huntelaar lijkt wat betreft dit soort zaken kennelijk lang niet zo 'bleu' als hij soms een beetje lijkt uit te zien.
Hij lijkt dit spelletje iig al op het niveau van de europese top mee te kunnen spelen
Zeker terecht. Zoveel heeft hij niet te verliezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Trek ze maar lekker leeg, Klaas.
Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap echt niet dat mensen dit terecht vinden
Wat ga ik het mooi vinden als Stuttgart de voorronde door komt, tegen Real loot en Huntelaar even hoogstpersoonlijk wraak kan nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakken.
quote:Marca: Huntelaar tekent bij Stuttgart
Klaas-Jan Huntelaar vervolgt zijn carrière toch bij VfB Stuttgart. Volgens de Spaanse krant Marca heeft de spits woensdagavond overeenstemming bereikt met de Duitsers, die reeds akkoord waren met Real Madrid.
Huntelaar tekent in Stuttgart voor vier of vijf seizoenen. De spits kost de Duitse topclub achttien miljoen euro, waar bij bepaalde prestaties van de spits en de club nog eens twee miljoen euro aan toegevoegd kan worden.
Eerder op de woensdag meldden diverse Engelse media nog dat Huntelaar Stuttgart zou hebben laten te willen wachten op een Engelse club. Dat blijkt, mits het doorgaans goed geïnformeerde Marca het bij het rechte eind heeft, dus echter niet te kloppen.
Bij Stuttgart wordt Huntelaar de opvolger van Mario Gomez, die eerder deze zomer voor ruim dertig miljoen euro vertrok naar Bayern München. Ook Vágner Love was in beeld bij de Duitsers, maar Huntelaar was de absolute nummer één op het lijstje.
De 25-jarige Huntelaar speelt pas sinds januari voor Real Madrid. Ondanks een redelijk moyenne (acht doelpunten in twintig competitieduels) werd de Nederlander op de transferlijst geplaatst. Na de komst van Karim Benzema, Kaká en Cristiano Ronaldo stelde de Koninklijke geen prijs meer op de aanwezigheid van de oud-Ajacied.
Voetbalprimeur
Waren de argumenten weer eens op?quote:
Waar zijn die van jou dan ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waren de argumenten weer eens op?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon Love halen, zo'n asociale stoorzender moet je nog niet eens willen hebben
Die stonden in de quote die je aanhaaldequote:
Weer eens?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waren de argumenten weer eens op?
Joehoeee het is een Ajacied. Elke Ajacied is stom in DAM's ogen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Weer eens?
En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
Lees het artikel zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Weer eens?
En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |