abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71187191
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie PSV tot nu toe minder uitgeven dan dat Arsenal heeft gedaan.
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben? Wat is er sowieso aan de hand opeens bij de Engelse topclubs? Alleen Manchester City geeft nog wat uit.
-
pi_71187957
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Waarom heeft Arsenal blijkbaar minder te besteden op de transfermarkt dan PSV?
Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)
to the point!
pi_71188600
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het vreemd dat Arsenal blijkbaar geen eigen vermogen blijkt te hebben?
Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71190149
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je eigen vermogen aanspreken om een speler te halen die je niet wilt hebben?
Dat post Ritmo niet. Wel graag beter lezen aub.
to the point!
pi_71194731
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Het is nog geen 31 augustus. En ik weet niet in hoeverre dat Emirates Stadium, Londen qua lasten op de begroting drukt. ( Kosten £ 430.000.000 (2006) De eerste goal werd gescoord door Klaas-Jan Huntelaar)
Dat is waar natuurlijk, niet eens aan gedacht.
-
pi_71195649
- Post maar in het Real-topic -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 21-07-2009 21:50:22 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71207353
quote:
'Huntelaar wil geld zien van Real Madrid'

Klaas-Jan Huntelaar staat op het punt om te vertrekken naar VfB Stuttgart. De Nederlandse spits houdt echter vast aan een heet hangijzer. Huntelaar wil er bij Stuttgart niet op achteruitgaan qua salaris, weet Bild.

Stuttgart is inmiddels akkoord met die eis, maar dat neemt nog niet alle problemen weg. Omdat in Duitsland een ander belastingklimaat heerst, betekent dit dat Huntelaar netto een stuk minder over houdt. De international wil daarom geld zien van Real Madrid.

De spits zou ter compensatie vijf miljoen euro willen ontvangen van zijn huidige werkgever. Mocht Real Madrid niet aan deze eis voldoen, dan kan de transfer op losse schroeven komen te staan, zo meldt de krant.
Trek ze maar lekker leeg, Klaas .
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:47:57 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71207436
Terecht, Real behandelt hem niet fatsoenlijk, dus is het nu zaak ze volledig uit te kleden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:09:29 #284
33189 RM-rf
1/998001
pi_71209971
slimme zaakwaarnemer heeft hij trouwens... die haalt steeds meer tijd weg en lijkt de kaarten om te draaien, en ze zullen bij Real nu wel een beetje zenuwachtig worden
enerzijds kunnen die moeilijk al te rottig doen om een paar kleine miljoenen,waar ze de andere miljoenen zo makkelijk over de toonbank gooien, en ze hebben dat vertrek van Huntelaar kei- en keihard nodig (ok om de salariskosten te drukken, een vertrek van Huntelaar haalt ook 4 miljoen van de salarisbegroting en dat kan nog wel eens een stuk zwaarder tellen dan de veel 'hogere' transfersommen die echter ook een bepalde boekwaarde representeren)

Huntelaar is nu ook zo slim dat als tussentijds nog een andere gegadigde zich meld, hij probleemloos ook daaree kan flirten zonder al tezeer Stuttgart te schofferen:dan kan Real als 'boeman' aangewezen worden omdat die immers zo 'moeilijk' deden over een heel rechtvaardige verwachting van Huntelaar (die men bij stuttgart ook lijkt te accepteren nu)...

Huntelaar lijkt wat betreft dit soort zaken kennelijk lang niet zo 'bleu' als hij soms een beetje lijkt uit te zien.
Hij lijkt dit spelletje iig al op het niveau van de europese top mee te kunnen spelen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_71210235
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef RM-rf het volgende:

Huntelaar lijkt wat betreft dit soort zaken kennelijk lang niet zo 'bleu' als hij soms een beetje lijkt uit te zien.
Hij lijkt dit spelletje iig al op het niveau van de europese top mee te kunnen spelen
Ik neem aan dat zijn zaakwaarnemer hem daarin ook advies geeft.
Ben het met je eens dat Huntelaar een stuk volwassener is op professioneel gebied dan dat hij overkomt.
Hij is een beetje verlegen voor de camera, dat is zijn grootste probleem.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:22:38 #286
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71212285
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Trek ze maar lekker leeg, Klaas .
Zeker terecht. Zoveel heeft hij niet te verliezen.
pi_71215461
Snap echt niet dat mensen dit terecht vinden
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:02:26 #288
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71215750
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap echt niet dat mensen dit terecht vinden
Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakken .
><(({°>
pi_71216051
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ach, als een club je met veel bombarie voor meer dan 20 miljoen binnenhaalt en je een half jaar later behandelt als een jeugdspeler en je niet eens meer laat meetrainen, mag je wat mij betreft best die club even terugpakken .
Wat ga ik het mooi vinden als Stuttgart de voorronde door komt, tegen Real loot en Huntelaar even hoogstpersoonlijk wraak kan nemen.
Dat maakt de hele zaak nog een paar mil duurder voor Real.
pi_71231945
quote:
Marca: Huntelaar tekent bij Stuttgart
Klaas-Jan Huntelaar vervolgt zijn carrière toch bij VfB Stuttgart. Volgens de Spaanse krant Marca heeft de spits woensdagavond overeenstemming bereikt met de Duitsers, die reeds akkoord waren met Real Madrid.

Huntelaar tekent in Stuttgart voor vier of vijf seizoenen. De spits kost de Duitse topclub achttien miljoen euro, waar bij bepaalde prestaties van de spits en de club nog eens twee miljoen euro aan toegevoegd kan worden.

Eerder op de woensdag meldden diverse Engelse media nog dat Huntelaar Stuttgart zou hebben laten te willen wachten op een Engelse club. Dat blijkt, mits het doorgaans goed geïnformeerde Marca het bij het rechte eind heeft, dus echter niet te kloppen.

Bij Stuttgart wordt Huntelaar de opvolger van Mario Gomez, die eerder deze zomer voor ruim dertig miljoen euro vertrok naar Bayern München. Ook Vágner Love was in beeld bij de Duitsers, maar Huntelaar was de absolute nummer één op het lijstje.

De 25-jarige Huntelaar speelt pas sinds januari voor Real Madrid. Ondanks een redelijk moyenne (acht doelpunten in twintig competitieduels) werd de Nederlander op de transferlijst geplaatst. Na de komst van Karim Benzema, Kaká en Cristiano Ronaldo stelde de Koninklijke geen prijs meer op de aanwezigheid van de oud-Ajacied.

Voetbalprimeur
pi_71232862
Gewoon Love halen, zo'n asociale stoorzender moet je nog niet eens willen hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:52:28 #292
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71235272
Ach hou toch je kop man.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_71236024
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Kriegel het volgende:
Ach hou toch je kop man.
Waren de argumenten weer eens op?
pi_71236117
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar zijn die van jou dan ?
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon Love halen, zo'n asociale stoorzender moet je nog niet eens willen hebben
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71236136
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waar zijn die van jou dan ?
[..]

Die stonden in de quote die je aanhaalde
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:30:30 #296
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71236665
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weer eens?

En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71236759
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Weer eens?

En nee, ik heb gewoon helemaal geen zin om verdere woorden vuil te moeten maken aan die onzin die je iedere keer uitbralt als het over Huntelaar gaat. "Asociale stoorzender", waar slaat dat op?
Joehoeee het is een Ajacied. Elke Ajacied is stom in DAM's ogen.
pi_71236788
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Weer eens?

Lees het artikel zou ik zeggen
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:37:09 #299
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71236833
Goed, en nu? Waaruit blijkt dat hij een asociale stoorzender is?

Oh, en ik wil ook nog even zeggen dat ik echt een schijthekel heb aan de manier waarop je iedere vraag steevast ontwijkt. Wanneer is je volgende trollban?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_71236883
Uit dat artikel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')