Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?quote:
Tegen Inter in 2006.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je zit er 2 keer naast.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wil je mij vertellen wanneer hij in de CL heeft gespeeld?
Als ik het goed heb kwam Klaasjan in 2005 over naar Ajax.
In 2004 speelde Ajax voor het laatst champions league.
Bij Real is hij niet ingeschreven geweest voor de CL, omdat de voorkeur van Real ging naar Faubert en ze mochten maar 1 speler inschrijven.
Je vergeet 7) duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat
1) Stuttgart een hele mooie club is in dito stad
2) Stuttgart een reële kans heeft de CL te halen
3) er is geen 3
4) Stuttgart met een echte diepe spits speelt en een vervanger voor Gómez nodig had
5) Er geen andere concrete interesse was
6) Hij naar het WK wil en een basisplaats nodig heeft bij een club waar hij kan scoren.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:
Als je Stuttgart niks voor Huntelaar vindt, dat kan je de Spurs en AS Roma ook geen goede keuzes vinden.
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)quote:
Duitsland haten is zooo 1974quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
1) Stuttgart
2) Duitsland
3. Duitsland
4) Stuttgart
5) Duitsland![]()
In welk land ook alweer? Oja, Duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is wel waar. Van de 3 genoemde clubs is Stuttgart nog het meest recentelijk kampioen geweest. (2007)
![]()
Maar toch is het geen club die je bij Huntelaar verwacht. Objectief gezien zijn ze momenteel denk ik niet veel minder dan clubs als Tottenham en Roma, maar toch zou ik die prefereren. Romaquote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
En afgelopen seizoen was Stuttgart van de genoemde clubs als enige tot de laatste speelronde kampioenskandidaat.
no way dat hij Gomez gaat toppen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef RM-rf het volgende:
Stutgart heeft verder een érg goede naam wat betreft het functioneren als 'doorvoer' voor spelers op weg naar de top... danawel uit eigen jeugd, of deels ook huurspelers of goedkoop aangekochte spelers....
Als Huntelaar zn kans daar grijpt, en aantoont een doelgevaarlijkere spits te zijn dan Gomez (wat goed te doen moet zijn, al legde Gomez vorig seizoen in 44 wedstrijden 35 ballen in het net: Huntelaar moet dat kunnen toppen) en bv in de Bundesliga duidelijk zn naam zet, denk ik dat de weg terug naar een europese topploeg zeer makkelijk open ligt...
die kans schat ik bij Stuttgart eerlijk gezegd hoger in dan bij AS Roma of Tottenham.
Het enige risico voor Huntelaar is wel dat _als hij bij Stuttgart gaat falen, hij wel zal eindigen in de spits bij Feyenoord....
quote:Onderhandelingen met Huntelaar duren voort
STUTTGART - VfB Stuttgart hoopte maandag op een definitief antwoord van Real-spits Klaas-Jan Huntelaar. Aan het eind van de dag moest de Duitse club echter toegeven dat de gesprekken met de Nederlander nog steeds niet zijn afgerond.
Hoe ver Stuttgart is in de onderhandelingen wilde de clubleiding niet zeggen.
Huntelaar kreeg bij Real Madrid te horen dat hij komend seizoen niet in de plannen voor het eerste elftal voorkomt. De oud-Ajacied staat naar verluidt ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en Arsenal.
Arsenal heeft Adebayor pas net verkocht en gaat dus nu pas echt werk maken van een nieuwe spits.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Waarschijnlijk gaat Huntelaar echt niet zomaar zitten wachten op Arsenal om wat geruchten in de media.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan kan hij lang wachten denk ik, als Arsenal interesse in hem had gehad hadden ze dat best wel even mogen tonen.
Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal koopt geen spelers van 20 miljoen
Waar dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wenger aangegeven heeft dat die regel in sommige gevallen opzij gezet moet worden.
De meeste bezoekers van de Engelse uitgave van Goal.com zijn het niet met je eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar dan?
Als hij slim is niet voor Huntelaar in elk geval
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Love naar Stuttgart, Cignac naar Arsenal, Huntelaar naar trainingsveld 2?
Stuttgart.quote:Pokerspel rond Huntelaar
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM - VfB Stuttgart hoopt binnen 24 uur Klaas-Jan Huntelaar te presenteren als nieuwe spits.
De Duitse club ging er gisteravond vanuit dat niets de komst van de Oranje-international, die in Zuid-Duitsland de opvolger moet worden van topscorer Mario Gomez, nog kan dwarsbomen.
De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.
Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. VfB Stuttgart is volgens voorzitter Erwin Staudt bereid de speler hetzelfde bedrag aan salaris te betalen als in Madrid. Het jaarinkomen van Huntelaar bij Real, waar hij in januari van dit jaar tekende, zou 3,8 miljoen euro zijn.
Bruto kan hij hetzelfde salaris verdienen in Stuttgart, maar door de hogere belastingen in Duitsland zou de aanvaller netto minder overhouden. Real Madrid kan dat compenseren door het verschil bij te leggen. De speler heeft het recht die eis op tafel te leggen, want de Koninklijke heeft zelf aangegeven dat er voor hem - ondanks een contract tot 2013 - geen plaats meer is in het sterrenteam van coach Manuel Pellegrini.
De hectiek rond Huntelaar werd de afgelopen dagen steeds groter. Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp stelde alles in het werk om de goaltjesdief nog van gedachten te doen veranderen. Redknapp wilde bij Tottenham heel zijn elftal afstemmen op Huntelaar, die best naar de Premier League wil maar liever bij een club onder contract wilde komen die Champions League-voetbal te bieden heeft.
Op alle mogelijke manieren werd de speler gesmeekt om alsnog voor Tottenham te kiezen, maar gisteravond laat leken alle pogingen van de Londense club op niets te zijn uitgedraaid.
VfB Stuttgart-coach Markus Babbel had in het weekeinde voor de zekerheid een optie genomen op Vagner Love van CSKA Moskou. Als Huntelaar zich zou bedenken, zou de Braziliaan de vacature van de immens populaire en naar FC Bayern vertrokken Gomez moeten opvullen.
Gisteravond dacht Babbel dat het toch wel goed zou komen met Huntelaar. In de ogen van de coach kan de 23-voudige international in de Bundesliga een absolute ‘hit’ worden. Bij Ajax maakte hij in de voorgaande jaren 76 doelpunten in 92 competitiewedstrijden.
Aan die enorme productie had Huntelaar afgelopen winter al zijn transfer naar Real Madrid te danken en eigenlijk heeft dat ook meegespeeld voor Stuttgart om nu bijna 20 miljoen voor hem neer te tellen. In Spanje zat Huntelaar in het eerste half jaar hoofdzakelijk op de bank. Hij kende één periode waarin hij kon vlammen. In februari en maart zag hij kans om acht keer te scoren in zes competitieduels.
In de Duitse krant Stuttgarter Zeitung maakte voorzitter Erwin Staudt duidelijk dat doelpuntenmakers als Huntelaar hun geld dubbel en dwars waard zijn. ,,Bijzondere spelers vergen bijzondere investeringen. Bij deze transfer gaat het om een heel groot bedrag. Maar we waren op zoek naar een topspeler en die zien we in Huntelaar.’’
Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:
[..]
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.
Ga vissen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ja. En vorige week donderdag zou Huntelaar op het station in Stuttgart aankomen en diezelfde dag nog medisch gekeurd worden.
Bespaar me je inside informatie, alsjeblieft.
Wat ik zeg grijp ik niet zomaar uit de lucht hoor. Van onzinnige geruchten wordt niemand beter.quote:De club heeft al meer dan een week geleden een akoord bereikt met Huntelaars werkgever Real Madrid en had ook al voldaan aan het complete pakket van eisen dat de speler zelf had neergelegd. Volgens de Duitsers moet de voormalige Ajacied in Spanje alleen zelf nog wat uitonderhandelen met directeur Jorge Valdano.
Het gaat daarbij om een vertrekpremie, die het verschil in netto salaris zou goedmaken. etc etc.
Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef opinionr het volgende:
[..]
KJ is al akkoord met stuttgart. Ze moeten nog wat details afwerken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ga denk 1000 euro erop zetten want jij weet duidelijk meer
Het houdt je wel bezig héquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar gelukkig is OpionR een baken van licht in deze barre tijden en weet hij al te melden dat Klaas naar Stuttgart gaat
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar sagt JA zu Stuttgart
Aber er verhandelt noch mit Real über eine Abfindung
http://www.bild.de/BILD/s(...)r-noch-mit-real.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |