Huntelaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Van Nistelrooij in Doetinchem gespeeld?
Hoezo helaas?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:08 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd. Verwacht dat ie morgen bij Stuttgart tekent helaas.
Ik vind het toch onder z'n niveau. Denk dat hij Arsenal misschien wel aankan. Maar het is gewoon zonde dat straks half Oranje bij clubs als Stuttgart, HSV etc. speelt.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo helaas?
Prima club voor hem imo, komt hij iedere week aan spelen toe.
Lees even terug.quote:
Ik hed het in elk geval niet over Ruudquote:
Maar Weltschmerz en BansheeBoy wel. En jij quote dat. Lezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik hed het in elk geval niet over Ruud
Dan moet je als moderator er iets van zeggen, want dat is off topic...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar Weltschmerz en BansheeBoy wel. En jij quote dat. Lezen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:02 schreef The_Verve het volgende:
Ik snap dat je DAM even onderuit wilde halen maar het is toch duidelijk dat hij op Huntelaar doelt? Wat ook niet heel gek is natuurlijk in een Huntelaar-topic.
Huntelaar en Van Nistelrooij worden regelmatig hier met elkaar vergeleken, omdat het dezelfde type spitsen zijn. En het waren maar enkele postsquote:Op zondag 19 juli 2009 18:03 schreef The_Verve het volgende:
Dan moet je als moderator er iets van zeggen, want dat is off topic...
Hoe weet jij nou wat arsenal al dan niet wil betalen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arsenal gaat niet rond de 20 miljoen betalen dus dan blijft alleen Stuttgart over
Door de club te volgenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef opinionr het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat arsenal al dan niet wil betalen?
quote:Tottenham wacht op Huntelaar
LONDEN - Tottenham Hotspur hoopt maandag uitsluitsel te krijgen van Klaas-Jan Huntelaar. De spits van Real Madrid weet dat zijn club rond is met VfB Stuttgart (18 miljoen euro transfer), maar Tottenham heeft voor Huntelaar ook een contract klaar liggen.
De Engelsen probeerden Huntelaar en zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer het hele weekeinde over te halen om voor de Londense club te kiezen.
De international wil echter graag naar een club die Champions League-voetbal kan bieden. Maar Manchester United en Arsenal hebben in Engeland tot teleurstelling van het kamp Huntelaar geen interesse getoond.
Tottenham heeft haast, want als Huntelaar ’nee’ zegt wil het Peter Crouch kopen voor 16 miljoen.
Maar je kan je denk ik beter in de PL bewijzen, dan in Duitsland. Toch een stuk grotere competitie (ook qua publiciteit).quote:Op maandag 20 juli 2009 01:30 schreef Radegast het volgende:
Het zou wat zijn, naar Stuttgart gaan omdat die als enige CL kunnen bieden, en dan weer in de vCL uitgeschakeld worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |