Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
Één dezer dagen zal de selectie voor de oefenpot tegen Engeland wel bekend worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is meer een gevoelskwestie bij mij. Al schiet Huntelaar er 20 in dit seizoen, dan nog zal de voorkeur van Van Marwijk bij andere spelers liggen, mochten die niet ondermaats presteren. Dan kan je wel wijzen op statistieken of doelpunten, maar zolang Kuijt of Van Persie niet zorgen dat Nederland door mislukte acties verliest, zal het voor Huntelaar steeds moeilijker zijn om zijn kans te krijgen
.
Net als afgelopen seizoen, hij scoorde op een gegeven moment elke keer als wissel oid 5 a 6 wedstrijden achterelkaar dacht ik, maar dan nog kreeg Higuain de voorkeur bijv.
En tsja, dat als een jeugdspeler. Remember Ajax - Perez vorige zomer. Spelers wegpesten. Sneu en triest, vandaar dat ik vind dat hij gewoon moet zeggen, dikke vinger. Jullie betalen met 4 miljoen per jaar, jullie wilden me o zo graag hebben, dan blijf ik ook.
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
kwaliteiten hebben er juist weinig mee te maken... het gaat om het geld..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakkequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
Mooi verwoord, al zijn Sneijder en Suarez natuurlijk niet de minsten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke. Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter. Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
met zo'n bron moeten we het wel geloven jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef opinionr het volgende:
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
Krijg ik een Ajax seizoenskaart van je als het klopt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
Maar kan de club dat ook?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.
Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.quote:
Dat geloof ik graag van jouw.quote:
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag van jouw.
Arsenal en KJH fan
Dat was natuurlijk met een andere trainer en een andere voorzitter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
Ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.
Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |