abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70996751
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70996840
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat snap ik , maar het is meer een gevoelskwestie bij mij. Al schiet Huntelaar er 20 in dit seizoen, dan nog zal de voorkeur van Van Marwijk bij andere spelers liggen, mochten die niet ondermaats presteren. Dan kan je wel wijzen op statistieken of doelpunten, maar zolang Kuijt of Van Persie niet zorgen dat Nederland door mislukte acties verliest, zal het voor Huntelaar steeds moeilijker zijn om zijn kans te krijgen .

Net als afgelopen seizoen, hij scoorde op een gegeven moment elke keer als wissel oid 5 a 6 wedstrijden achterelkaar dacht ik, maar dan nog kreeg Higuain de voorkeur bijv.

En tsja, dat als een jeugdspeler. Remember Ajax - Perez vorige zomer. Spelers wegpesten. Sneu en triest, vandaar dat ik vind dat hij gewoon moet zeggen, dikke vinger. Jullie betalen met 4 miljoen per jaar, jullie wilden me o zo graag hebben, dan blijf ik ook.
Één dezer dagen zal de selectie voor de oefenpot tegen Engeland wel bekend worden.
Ben benieuwd...

v Marwijk heeft klaas trouwens opgeroepen om naar Stuttgart te gaan.
pi_70997118
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:44:23 #54
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70997332
Wat een grafclub is het ook.
><(({°>
pi_70997574
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
kwaliteiten hebben er juist weinig mee te maken... het gaat om het geld..
Over Huntelaar is overeenstemming bereikt welke Real 20 miljoen kan opleveren en dat is zeer goed geld dat ze goed kunnen gebruiken en dat enkel veel minder wordt als huntelar de boel gaat traineren...
(wat hij natuurlijk kan doen door erg hoge persoonlijke eisen bij stuttgart te stellen..)

De druk die ze zetten door de vernederingen en persterijtjes zijn vooral om Huntelaar te dwingen zo snel mogelijk overeenstemming te bereiken met Stuttgart en te vertrekken ...
Real zal het geld dat daarmee gemoeid zijn mogelijk vrijwel al uitgegeven hebben.

Het is verder eerder een teken dat het met de marktwaarde van Huntelaar zelf en het vertrouwen dat andere clubs in zn capaciteiten hebben heel erg goed zit...
anders was er niet zo snel overeenstemming met een andere club gekregen (en dan nog Stuttgart, welke wel een neusje voor goede transfers heeft meestal) voor een behoorlijke transfersom (20 miljoen is een behoorlijke hoop geld voor een speler die 'moet vertrekken' ... )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:52:22 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_70997577
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke . Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_70997767
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke . Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Mooi verwoord, al zijn Sneijder en Suarez natuurlijk niet de minsten.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:02:38 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70997912
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter. Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.
pi_70998498
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
pi_70998503
Los van hoe,wat en waarom, is erger dat Huntelaar van een droom-transfer
van Ajax naar Madrid nu afdaalt naar een subtopper wat voor iedere speler
volgens mij gewoon een nachtmerrie is. Bedoel de weg omhoog is wat iedereen
nastreeft,een weg terug is gewoon een ramp imo. Laten we hopen dat hij snel een
betere aanbieding krijgt dan tot nu toe.
75 topics = FIN
pi_70998531
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
pi_70998828
Hij is welkom bij Arsenal.
pi_70998833
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef opinionr het volgende:
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
pi_70999022
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
Krijg ik een Ajax seizoenskaart van je als het klopt?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:42:36 #65
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70999117
volgens mij interesseert kjh zich niet zo voor geld

volgens mij is 3,5 mln in deutschland volgens mij wel veel.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:45:15 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999210
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.

Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
pi_70999353
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef twi het volgende:

[..]

Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.

Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
Maar kan de club dat ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:51:11 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999418
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Maar kan de club dat ook?
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
pi_70999457
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer dan welkom
pi_70999574
Real staat erom bekend om zo met hun spelers om te gaan hoor. Toen Beckham, Cassano en Ronaldo niet meer nodig waren werden ze ook zo uit de selectie gezet. Tis dat Beckham uiteindelijk nog een groot aandeel had aan de kampioenschap om te bewijzen de de directie van Real het fout had
pi_70999626
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat geloof ik graag van jouw.

Arsenal en KJH fan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71000076
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag van jouw.

Arsenal en KJH fan
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.

Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
pi_71000234
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef twi het volgende:

[..]

De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
Dat was natuurlijk met een andere trainer en een andere voorzitter.

Maar nu zit de club met een speler die ze niet kunnen/willen gebruiken. Dan zoeken ze een andere club voor hem, onderhandelen ze over hem en zijn bereid hem met enkele miljoenen verlies te verkopen, en dan weigert 'ie zelf. Dat is dwars liggen, of het nou begrijpelijk is of niet.

En het is ook niet verboden voor clubs om spelers niet mee te nemen op trainingskampen en om ze met de jeugd mee te laten trainen. In dat opzicht heeft de speler niet zo gek veel te willen. Zolang ze zijn salaris maar blijven betalen.
pi_71000361
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.

Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
Ben het helemaal met je eens hoor

Ik denk met genoegen terug hoe Wenger Bergkamp weer aan het voetballen heeft gekregen

Duimen dat KJH naar Arsenal gaat. Enige goede en logische keus
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71001659
Ik hoop dat de verschillende Duitse websites die ik eerder quotte het niet juist hadden en hij niet vandaag rond is met Stuttgart. Arsnal zou toch een stuk leuker zijn.
Hij is tenslotte beschermheilige van het doel in het Arsenal stadion (eerste doelpunt gemaakt aldaar)
De status heilig heeft hij dus al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')