quote:Huntelaar reist niet met Real af naar Ierland
Geschreven op maandag, 13 juli om 17:56
Klaas-Jan Huntelaar is maandag niet met de selectie van Real Madrid naar Ierland afgereisd. De Spaanse topclub werkt van 13 tot en met 22 juli een oefenstage af in de contreien van Dublin. In principe zouden alleen de deelnemers aan het recente toernooi om de Confederations Cup ontbreken, maar Huntelaar hoeft zich evenmin te melden.
De afwezigheid van de aanvaller lijkt logischerwijs in te houden dat een transfer op handen is. Real Madrid heeft met VfB Stuttgart reeds overeenstemming bereikt over een transfersom en wacht nog op het jawoord van de Nederlander. Volgens diverse media zou de oud-Ajacied om financiėle redenen niet naar Stuttgart willen gaan.
Huntelaar en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer kregen afgelopen week duidelijkheid van algemeen directeur Jorge Valdano en technisch directeur Miguel Pardeza. Volgens het bestuur is een vertrek van Huntelaar voor alle partijen de beste oplossing, vooral omdat voor Huntelaar volgend jaar het WK op het programma staat.
De Nederlander wil het liefst voor zijn kans in Madrid gaan, maar met de komst van spelers Cristiano Ronaldo, Kakį en Karim Benzema, de terugkeer van Įlvaro Negredo, en de aanstaande rentree van landgenoot Ruud van Nistelrooij is de concurrentie in de voorhoede van los Merengues komend seizoen enorm.
hij wacht gewoon op een mooiere clubquote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe lang wil hij in godsnaam blijven wachten. Hij moet nu gewoon een keer de knoop gaan doorhakken, zodat hij gewoon een jaar lang ergens in de basis kan staan en doelpunten kan gaan maken.
Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hij wacht gewoon op een mooiere club
Precies, de Europese sub-top is nu zijn niveau. Hij moet eerst nog een personality worden in Europa voordat hij echt rijp is voor de Europese top.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
Dit dus, speelt ie waarschijnlijk nog CL ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
2 jaar vlammen bij Stuttgart, daarna weer een vervolgstap naar de absolute top.
Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef opinionr het volgende:
Volgender de Stuttgarter Zeitung is Klaasjan vanavond op het vliegtuig naar Ierland gestapt om zich bij de selectie aan te sluiten. Hij zal wel eerst een gesprek met een geinteresseerde club hebben gehad, voordat hij mee kon.
Nog even lekker een paar dagen vrijblijvend trainen met de absolute top en daarna een mooi huisje in Stuttgart zoeken.
Het komt vast wel helemaal goed met onze Klaas.
Edit: Er gaat ook chatter dat het vliegtuig niet naar Ierland ging, maar naar Stuttgart, om morgen gepresenteerd te worden.
Hierquote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?
Blijft ie gewoon een jaar of 5 en schiet hij er tussen de 10 en 15 in, waarvan 5 pingelsquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.
Speelt ie weer voor de jodenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:55 schreef venomsnake het volgende:
Spurs willen hem ook hebben. Lijkt me eig ook wel een goede club voor hem.
Bron
Bron: VIquote:Na het losweken van Mancunian Carlos Tévez heeft Manchester City zijn pijlen gericht op een andere aansprekende aanvaller met ervaring in de Premier League. Volgens The Sun hebben
The Citizens er bijna dertig miljoen euro voor over om Emmanuel Adebayor weg te plukken bij Arsenal.
The Gunners, die op het punt staan Marouane Chamakh over te nemen van de Franse kampioen Girondins Bordeaux, zouden de opbrengsten op hun beurt gebruiken om de belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar concreet te maken. En daarmee
VfB Stuttgart en Tottenham Hotspur af te troeven in de strijd om de bij Real Madrid overbodige Nederlandse spits.
het is natuurlijk wel een risico dat hij bij Stuttgart in de voetsporen van een zeer succesvolle en in stuttgart veelscorende spits moet gaan treden, die uit hun eigen jeugd kwam (stuttgart heeft een , zeker voor duitse begrippen goede jeugdopleiding).quote:Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
2 jaar vlammen bij Stuttgart, daarna weer een vervolgstap naar de absolute top.
Verassend contract als dat kloptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef opinionr het volgende:
Het schijnt momenteel te stikken van de pers bij het stadion van Stuttgart.
Op diverse Duitse fora is te lezen dat Huntelaar ingevlogen is en nu in het stadion is. Lijkt me duidelijk.
Volgens sportgate.de is Oosterveer (zaakwaarnemer red.) aan het onderhandelen geweest over details van het contract.
Zo zou er een clausule in worden opgenomen met een exit-optie voor europese topclubs.
Als er volgend jaar een bod op hem komt (van bijvoorbeeld Arsenal) dan mag hij vertrekken.
Nu al de fik er in dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verassend contract als dat klopt
het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat dan tegen 'ieder' bod zou zijn..., maar gewoon een begrensde transfersom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef opinionr het volgende:
Zo zou er een clausule in worden opgenomen met een exit-optie voor europese topclubs.
Als er volgend jaar een bod op hem komt (van bijvoorbeeld Arsenal) dan mag hij vertrekken.
Stuttgart is gekke Henkie niet en natuurlijk wordt er ook een timeframe ingezetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat dan tegen 'ieder' bod zou zijn..., maar gewoon een begrensde transfersom.
stutgart gaat nevernooitniet 20 miljoen betalen voor een speler die ze voor een prikkie aan een andere club moeten doorverkopen....
anders biedt volgende week opeens Real Madrid weer 5 miljoen voor klaas-jan om hem weeer terug te halen als ze een nieuwe trainer hebben en zou stuttgart dat dan niet eens mogen weigeren?
Arsenal lijkt me een prima club voor onze Klaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat hij naar Arsenal gaat. Van der Vaart naar HSV en dan nog een mooie club voor Robben... we hebben deze jongens volgende zomer hard nodig.
Met het oog op het komende WK lijkt me dat geen strak planquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen al om die kutacties van Real zou ik lekker in Madrid blijven het komende half jaar.
Mede doordat hij geen basisplek heeft in Madrid. Als ie slim is neemt een kleine stap terug, en verkast naar een club als Milan of Arsenalquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie vanaf januari voetbalt gaat hij sowieso nog wel mee; en als basisspeler maakt hij voorlopig geen kans onder Van Marwijk.
Bron: VIquote:
Real Madrid degradeert Huntelaar tot jeugdspeler
Binnen enkele dagen wordt duidelijk waar Klaas-Jan Huntelaar komend seizoen gaat voetballen. Een vertrek bij Real Madrid is zo goed als zeker. De 25-jarige spits wordt bij De Koninklijke behandeld als een jeugdspeler.
Huntelaar reisde maandag niet mee met de selectie van Real Madrid naar een trainingskamp in Ierland. De verbanning van de centrumspits vormde het slotstuk van een week waarin hem duidelijk werd gemaakt dat hij niet meer welkom is bij de Spaanse topclub.
Op vrijdag, de dag dat Real de voorbereiding op het nieuwe seizoen startte, voerde Huntelaar een gesprek met trainer Manuel Pellegrini en technisch directeur Jorge Valdano. Daarin kreeg de Oranje-international te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe clubleiding voorkomt. Tijdens de daaropvolgende trainingen voegde Real de daad bij het woord. Huntelaar mocht nog wel aan de inleidende oefeningen deelnemen, maar tijdens partijspelen moest hij samen met enkele jeugdspelers toekijken.
De Madrilenen hopen dat de spits zo snel mogelijk ingaat op een aanbieding van VfB Stuttgart. Buiten medeweten van Huntelaar bereikte Real vorige week een akkoord met de Duitse club, die zich bereid toonde een transfersom van achttien miljoen euro te betalen. Als Stuttgart volgende maand de voorronde van de Champions League overleeft, komt daar nog eens twee miljoen bovenop.
'Buitengewone spelers kosten buitengewoon veel geld', reageerde Stuttgart-voorzitter Erwin Staudt in Kicker op de transfersom voor Huntelaar. De Duitse club heeft een ruim transferbudget na de verkoop van Mario Gomez aan Bayern München. De Duitse international leverde 35 miljoen euro op.
Gigantische baggerclub. 27 miljoen uitgeven en dan dit flikken.quote:
Omdat zij wel basis spelers zijn bij hen clubs. Vooral om Kuijt en v Persie die wekenlijks belangrijk zijn voor hun ploegen kan v Marwijk niet meer heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie echt voor Oranje wil gaan, moet ie naar Arsenal gaan; dan kan ie laten zien dat hij samen met Van Persie een fantastisch duo kan vormen; maar dan nog denk ik dat onbewust de voorkeur van Van Marwijk bij Van Persie, Sneijder, Robben en Kuijt zal liggen.
Nee, maar als je Ronaldo, Kaka, Benzema (en Higuain en Raul) hebt, dan is de keuze makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
Zo slecht speelde Huntelaar toch ook weer niet bij Madrid?
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat zij wel basis spelers zijn bij hen clubs. Vooral om Kuijt en v Persie die wekenlijks belangrijk zijn voor hun ploegen kan v Marwijk niet meer heen.
Dit is gewoon wegpesten natuurlijk. Maar misschien wel beter voor hemzelf, dan beseft hij in ieder geval dat hij in Madrid niet meer aan de bak komt en dus echt weg moet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat zij wel basis spelers zijn bij hen clubs. Vooral om Kuijt en v Persie die wekenlijks belangrijk zijn voor hun ploegen kan v Marwijk niet meer heen.
Van topaankoop van 27 miljoen naar status van jeugdspeler.IN EEN HALF JAAR!
Zo slecht speelde Huntelaar toch ook weer niet bij Madrid?
Dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar het is toch geen stijl hoe Madrid met z'n spelers omgaan? Maarja, KJ was gewaarschuwd (mede door v Nistelrooy) voordat hij besloot naar Madrid te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dit is gewoon wegpesten natuurlijk. Maar misschien wel beter voor hemzelf, dan beseft hij in ieder geval dat hij in Madrid niet meer aan de bak komt en dus echt weg moet.
Real zal hem wel in de richting van Stuttgart willen duwen met dit gedoe, om dan van het geld Xabi Alonso te halen.
Dit is gewoon een hele lullige manier om met mensen om te gaan ja. Het hele idee van een beleid is ze daar volkomen vreemd en de spelers worden er de dupe van. Realistisch gezien had hij met een plaats op de bank wel rekening moeten houden inderdaad, maar hem binnen een halfjaar uit de selectie gooien is wel erg hard.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar het is toch geen stijl hoe Madrid met z'n spelers omgaan? Maarja, KJ was gewaarschuwd (mede door v Nistelrooy) voordat hij besloot naar Madrid te gaan.
Real Madrid
Dat snap ik ook totaal niet. Zelfs met een icoon als Raul wordt soms slecht mee omgesprongen. Alleen Casillas ontspringt meestal de kritieken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef DemonCleaner het volgende:
Het ergste is eigenlijk nog dat spelers er gewoon nog steeds dolgraag naartoe willen.
Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
Één dezer dagen zal de selectie voor de oefenpot tegen Engeland wel bekend worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is meer een gevoelskwestie bij mij. Al schiet Huntelaar er 20 in dit seizoen, dan nog zal de voorkeur van Van Marwijk bij andere spelers liggen, mochten die niet ondermaats presteren. Dan kan je wel wijzen op statistieken of doelpunten, maar zolang Kuijt of Van Persie niet zorgen dat Nederland door mislukte acties verliest, zal het voor Huntelaar steeds moeilijker zijn om zijn kans te krijgen
.
Net als afgelopen seizoen, hij scoorde op een gegeven moment elke keer als wissel oid 5 a 6 wedstrijden achterelkaar dacht ik, maar dan nog kreeg Higuain de voorkeur bijv.
En tsja, dat als een jeugdspeler. Remember Ajax - Perez vorige zomer. Spelers wegpesten. Sneu en triest, vandaar dat ik vind dat hij gewoon moet zeggen, dikke vinger. Jullie betalen met 4 miljoen per jaar, jullie wilden me o zo graag hebben, dan blijf ik ook.
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Omdat ze ook Benzema, Van Nistelrooy, Raul, Higuain en Negredo (al zou die wel weer bij de aankoop van een andere speler betrokken kunnen worden) hebben als spitsen, en op Huntelaar is flink wat geld geboden. Met de persoon Huntelaar heeft het denk ik niks te maken.
kwaliteiten hebben er juist weinig mee te maken... het gaat om het geld..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakkequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze op kwalitatief gebied Huntelaar passeren. Maar ik bedoel dat er voor de mens Huntelaar toch wel een betere oplossing gevonden kan worden.
Mooi verwoord, al zijn Sneijder en Suarez natuurlijk niet de minsten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet het niet zo goed, kwalitatief is Huntelaar ook geen zwakke. Alleen hij heeft wel spelers naast zich nodig die hem die voorzetten geven, zelf creeerd hij vrij weinig. Bij real was de aanvoer prima voor hem. Moet je eens kijken wat er naast en achter hem zou lopen in het komende seizoen. Bij Ajax scoorde hij er al op los met Rosales, Ogararu, Silva, Sneijder of Suarez naast hem.
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter. Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:52 schreef Red_85 het volgende:
Dat Huntelaar nu weg moet heeft volgens mij alleen maar te maken dat hij geen echte grote ster is, niet de persoonlijkheid die perez in het team wil hebben. Hij wil geen nuchtere boeren die altijd maar blijven door gaan, hij wil egotjes hebben met te veel sterallures. So be it...
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef lighted het volgende:
Wat ik ook niet begrijp WAAROM bij Huntelaar dit soort streken flikken? Als bij dat mannetje Drenthe dit nou wordt geflikt, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen..
met zo'n bron moeten we het wel geloven jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef opinionr het volgende:
Vanmiddag of morgen medische keuring, morgen presentatie @ Stuttgart.
Gaat 3,5 mil verdienen.
Krijg ik een Ajax seizoenskaart van je als het klopt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
met zo'n bron moeten we het wel geloven ja
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Drenthe werkte mee aan een eventuele transfer naar Fiorentina, het is dat de clubs er niet uit kwamen. Huntelaar gaat dwars liggen terwijl Real en Stuttgart al een overeenstemming bereikt hebben.
Maar kan de club dat ook?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dwars liggen? Flikker toch op man. Huntelaar is voor 25 miljoen naar Madrid te komen om het op dit niveau te maken. Dan kan ik me voorstellen dat je er een stokje voor steekt als de club je dan naar Stuttgart wil stoppen. Als hij naar Stuttgart had gewild, had 'ie dat wel vanuit Ajax gedaan.
Real moet gewoon geduld hebben totdat er een club is waar Huntelaar wel graag wil spelen. Die clubs zijn er best wel. Spurs en dus Arsenal worden gespeculeerd. Tot die tijd is Real moreel verplicht om op een normale manier met hun spelers om te gaan. Dat doen ze dus niet, en dat zegt gewoon heel veel over Real.
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.quote:
Dat geloof ik graag van jouw.quote:
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag van jouw.
Arsenal en KJH fan
Dat was natuurlijk met een andere trainer en een andere voorzitter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
De club heeft in dit geval niet zo gek veel te willen. Hadden ze hem maar een contract van 6 maanden in plaats van vier en een half jaar moeten geven.
Ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Arsenal is hij gewoon in goede handen. In handen van schoolmeester Wenger. De enige trainer op de wereld onder wie hij een betere spits kan worden, daar ben ik absoluut van overtuigd.
Bovendien schort het de laatste jaren toch wel aan een echte afmaker. Als hij zijn draai weer weet te vinden is er bijna geen betere afmaker.
Misschien heeft hij het verbruid met die trui die hij bij zijn aankomst in Madrid had aangetrokken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me als een paal boven water staan. Huntelaar verkoopt niet, heeft geen aansprekende verschijning of een bijzonder karakter.
Wat hij wel allemaal niet zou doen. Het is gewoon het type spits waar je niks aan hebt als hij niet scoort, terwijl je wel voor hem aanvallend moet spelen. Dan moet je er natuurlijk meer maken dan 8 in een half seizoen. Gewogen en te licht bevonden.quote:Kwalitatief is hij, voor waar hij voor gekocht wordt, gewoon goed genoeg voor Madrid. Waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema gezien de overige aanvallend ingestelde spelers. Huntelaar zou er zo 25 a 30 in schoppen in de Serie A met die spelers voor 'm. Maarja, Aziaatjes die lopen niet zo warm voor Huntelaar, dus moet 'ie wijken.
Het schijnt dus zo te zijn (waarschijnlijk zag Ajax dit aankomen) dat Real toch die 7 miljoen moet overmaken, en wel als Huntelaar de komende periode wordt verkocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:27 schreef WeebI het volgende:
Huntelaar heeft gewoon de pech dat hij een wanhoopsaankoop was van Schuster en Calderón. Dat die twee nog voor Huntelaar goed en wel in Madrid was aangekomen waren vertrokken kan hij niets aan doen. Feit blijft dat hij in het afgelopen half jaar niet bijster sterk heeft gespeeld. Ook bleek - wat eigenlijk te verwachten was - dat hij niet in het systeem van Real Madrid past, waar flankspelers en middenvelders weinig oog hebben voor de eenzame spits voorin. De enige goals die hij dan ook maakte waren rebounds uit mislukte doelpogingen van teamgenoten.
Overigens zegt iedereen wel dat hij 27 miljoen kostte, maar volgens mij kostte hij 'slechts' 20 met zeven miljoen die erbij zouden kunnen komen als bepaalde zaken zouden gebeuren. Aangezien hij geen CL heeft gespeeld, slechts twintig duels en maar acht goals heeft gemaakt lijkt het me sterk dat die volledige 7 miljoen aan Ajax betaald moet worden, of zelfs maar een deel.
Nu hadden we Elia kunnen halenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)aat_Ajax_koud__.html
http://www.sportweek.nl/v(...)extra_voor_Huntelaar
Ajax heeft het goed voor elkaar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Mmm, Arsenal. Misschien toch nog mee naar het WK dan.
edit
Arsenal hoeft hem niet.Nou onze eerste spits speelt straks dus bij een tweederangse club.
Als ik Huntelaar was zou ik nu helemaal niet meer weggaan. Een of twee seizoen(en) cashen, lekker trainen. En wie weet krijgt hij op die manier zelfs nog een kans.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maar nu zit de club met een speler die ze niet kunnen/willen gebruiken. Dan zoeken ze een andere club voor hem, onderhandelen ze over hem en zijn bereid hem met enkele miljoenen verlies te verkopen, en dan weigert 'ie zelf. Dat is dwars liggen, of het nou begrijpelijk is of niet.
En het is ook niet verboden voor clubs om spelers niet mee te nemen op trainingskampen en om ze met de jeugd mee te laten trainen. In dat opzicht heeft de speler niet zo gek veel te willen. Zolang ze zijn salaris maar blijven betalen.
Anders kan hij in de winterstop ook nog weg. Geen haast lijkt me.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als ik Huntelaar was zou ik nu helemaal niet meer weggaan. Een of twee seizoen(en) cashen, lekker trainen. En wie weet krijgt hij op die manier zelfs nog een kans.
Als hij niet geregistreerd krijgt ie in elk 100% zeker geen kans. Dan komt er in de winterstop weer een nieuwe kans met bijvoorbeeld een zware blessure, maar die plekken worden bij Real meestal ingevuld door aankopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als ik Huntelaar was zou ik nu helemaal niet meer weggaan. Een of twee seizoen(en) cashen, lekker trainen. En wie weet krijgt hij op die manier zelfs nog een kans.
Maar dan heeft hij inmiddels 53 keer gescoord in de jeugd, dus dan krijgt hij die kans alsnog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij niet geregistreerd krijgt ie in elk 100% zeker geen kans. Dan komt er in de winterstop weer een nieuwe kans met bijvoorbeeld een zware blessure, maar die plekken worden bij Real meestal ingevuld door aankopen
Nee, want hij is te oud voor het B team.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij inmiddels 53 keer gescoord in de jeugd, dus dan krijgt hij die kans alsnog.
En dat voor 4 miljoen oiro per jaar. Lijkt me geweldig eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wordt dus of mee trainen met B zonder te mogen spelen in officiele wedstrijden of rondjes lopen op een bijveld
Dat vond Bogarde ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En dat voor 4 miljoen oiro per jaar. Lijkt me geweldig eerlijk gezegd...
Bogarde deed hetzelfde inderdaad. En zelfs voor hem was nog belangstelling van Eredivisieclubs. Huntelaar is een stuk jonger dan Bogarde destijds. Jong genoeg om in 2012 en 2014 nog een groot toernooi te spelen.quote:
Ruud gaat niet mee hoor...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef The_Verve het volgende:
Hij heeft ook niets op het WK te zoeken wanneer Kuijt en Van Nistelrooij mee gaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef The_Verve het volgende:
Hij heeft ook niets op het WK te zoeken wanneer Kuijt en Van Nistelrooij mee gaan.
Ruud heeft zelf geroepen dat hij er open voor staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |