En als ik een V70 zou kunnen rijden, zou ik een 159 kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Audi krijgt voor mij een te verkeerd imago
Je mag nog geen beiden.quote:
Vorige model was mooierquote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een vette, niet te dure auto. Renault Megane coupé
Als ik 18 ben "even" sparen voor:quote:
Mooi.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik 18 ben "even" sparen voor:
[ afbeelding ]
Motorrijden lijkt me sowieso vetter dan autorijden.
Wiesoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe lang zal het duren voordat Isdatzo hier heeft gepost?
Daar heb je gelijk in. Maar je gaat ook geen boodschappen doen met je motor.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatstquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:
De Insignia auto van het jaar... Komop zeg, wij mogen dan wel Opel rijden. Maar kvind t niet bepaald een geweldige auto
Motor is wel handig voor filesquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Maar dat is voor het racenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Motor is wel handig voor files.
http://www.kawasaki.nl/product.asp?Id=340E4B4EEE0&Sub=5, als die accessoires al zoveel kosten wat zal die motor dan wel niet kosten
.
Juist. Het vorige model Vectra is veel geslaagder naar mijn mening.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatst
Black Eyed Peas - I Gotta Feelingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef Renesite het volgende:
Wat is dat ene muzieknummer
Met:
'just do it... just do it...Tonight is the feeling oooohooooooh' of zo
En dát is vetquote:
Ywquote:
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist. Het vorige model Vectra is veel geslaagder naar mijn mening.
Welk type mens is dat dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdt_!
Dus je kijkt eerst naar mensen die het rijden voordat je een auto kooptquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdt_!
Ik wel. Ik koop geen demio want oude mensen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je kijkt eerst naar mensen die het rijden voordat je een auto koopt?
Oeh, dat is wel vetquote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Paps en mams willen ook weer motorrijden
Ducati
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.quote:
Honderd procent NL of jannes cdquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.
Geen polo want tokkiequote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel. Ik koop geen demio want oude mensen.
Geen corsa want altijd vooraan in een file rijden.
Misschien is het vakantiequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.
Geen golf want Petje.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen polo want tokkie
geen ferrari want rijke mensen
etc..
Hmmquote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Rik
3 Gigi D'Agostino – You Spin Me Round 35
Zet is rond 2.42 op pauzequote:
Vind het eerder een Golf of John Deere rijderquote:
Wat wil je nou weer bereiken -SG-... als je alleen hierom komtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja + dat veel mensen uit PUB een ban hebben.
Nee. Daar rijdt die popstars kansloze inquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wow, is dat de nieuwe Lamborghini of zo?
Poe poe, 3.. wat veel.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja + dat veel mensen uit PUB een ban hebben.
Ik plaats alleen een opmerking? Als jou dat niet aangaat reageer er dan gewoon niet op. Het was nog verre van een troll.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je nou weer bereiken -SG-... als je alleen hierom komt! Praat gewoon mee man
!
En dan staan ze op marktplaats:quote:
UNIEK, ENIGE IN NEDERLAND!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan staan ze op marktplaats:
SUPERMOOIE VECTRA, DIK UITGEBOUWD!
_______________!!!
Jij weet waar ik het over hebquote:
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederlandquote:
Daarom iedereen aan de SUV, volgas over de drempelquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederland
Maar kwalitatief slechter dan een oude Volvoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant. Kwalitatief beter dan een oude alfa
Ja en dan vol gas met je kop tegen het dak aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom iedereen aan de SUV, volgas over de drempel
Die aflevering bij wegmisbruikers gezien, waarbij die polo naar het bureau moet omdat ie te laag is? Bij de uitgang ligt een drempel, blijft zijn uitlaat hangen, bellen ze hem op om dat ding op te halenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederland
Hoe graag ik ook zou zeggen dat het niet zo is, het is toch zo. Motorisch hebben volvo's ook problemen, net als de Alfa. Maar die heeft ook alle andere problemen als niet werkende schakelaars en een kapotte tweede versnellingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar kwalitatief slechter dan een oude Volvo
Uhuhquote:
Ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar dat wil je wel zeggen.
[..]
Oto's!
Oh, wanneer?quote:
3 dagen terug.quote:
Oké, ook gezellig.quote:
Ach elke auto heeft zo zijn problemen. Motorisch is het meestal een kwestie van goed onderhouden en op tijd dingen vervangen, dan kom je met een Alfa motorisch ook verquote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen dat het niet zo is, het is toch zo. Motorisch hebben volvo's ook problemen, net als de Alfa. Maar die heeft ook alle andere problemen als niet werkende schakelaars en een kapotte tweede versnelling
Met de internet Lieke ja.quote:
Ik moet er echt op gaan letten met wie ik allemaal trouw. Maar tja, sinds ze GHB hebben is het lastig te onthouden.quote:
Real Life is eng.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met de internet Lieke ja.
Ik met de rl Lieke.
Pics!quote:
Even zo`n blackboekje gaan bijhouden.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet er echt op gaan letten met wie ik allemaal trouw. Maar tja, sinds ze GHB hebben is het lastig te onthouden.
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuur eens pics op van het ondergoed wat je nu draagt. Met jij erin natuurlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.
Nee, sorry.quote:
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rar is beter.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.
En zeker ook warmlopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach elke auto heeft zo zijn problemen. Motorisch is het meestal een kwestie van goed onderhouden en op tijd dingen vervangen, dan kom je met een Alfa motorisch ook ver
Waar zie je me voor aan? Iemand die steunkousen en een oma onderbroek nodig heeft?quote:
Terecht toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Iemand die steunkousen en een oma onderbroek nodig heeft?
Niet zo moeilijk doen jij.quote:
Nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 14:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Iemand die steunkousen en een oma onderbroek nodig heeft?
mstr in het kwadraat.quote:
SJJJJJJT!quote:
Oké, gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
[..]
mstr in het kwadraat.
Oh. Hoedatzo? En ik mag vast wel mee toch?quote:
Als jij die pics zou krijgen zou je ze dan braaf wegklikken?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
[..]
mstr in het kwadraat.
Waaaaaaa!quote:
Ik wou er heel graag naartoe, maar was al uitverkocht.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh. Hoedatzo? En ik mag vast wel mee toch?
nee, geen modquote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef moonmovies het volgende:
Ik hoorde dat een of andere mod last van overgewicht had?
Ik zou nooit naar die pics vragenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jij die pics zou krijgen zou je ze dan braaf wegklikken?
Je moet het altijd verpesten.quote:
Oh, dan een of andere user met crewrechten ofzo?quote:
Ik hou niet van trouwen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Renesite het volgende:
Juicyhill getrouwdEerst zien dan bijwonen dan van een ander horen dan geluidsopnames van het moment supreme en dan geloven.
Ik ben jaloers. Maar ontzettend tof!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou er heel graag naartoe, maar was al uitverkocht.
Nu een kaartje gekregen via het label![]()
En foto`s maken
Ik heb dat gerucht ook gehoordquote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, dan een of andere user met crewrechten ofzo?
Hoezo de vraag niet beantwoorden?quote:
Ben je blind dan Rik. Wist ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:02 schreef Jotcha het volgende:
Even mijn lenzen indoen 14.gif
Jwaits, dat heeft iemand met mijn gewicht nou eenmaal nodig.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef Desunoto het volgende:
Wat lees ik nou, Lieke in een oma onderbroek?
Is dát de reden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou niet van trouwen.
Als ik vreemd ga is het weer zo`n werk met scheiden.
Nee maar als ik er niet naar vraag kan ik ze ook niet zien.quote:
Je bent aangekomen?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Jwaits, dat heeft iemand met mijn gewicht nou eenmaal nodig.
Woei! Maar krijg je dan ook nog salaris erbij of is je salaris zeg maar het ticket?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wou er heel graag naartoe, maar was al uitverkocht.
Nu een kaartje gekregen via het label![]()
En foto`s maken
Salaris is het ticket inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Woei! Maar krijg je dan ook nog salaris erbij of is je salaris zeg maar het ticket?
Alsof jij dat elke avond niet doet.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
Welja. Laten we allemaal even fantaseren over een kledingstuk van een meisje. In-druk-wek-kend.
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.quote:
Kijk aan. Plus je hebt dan ook een betere plaats zonder ervoor te betalen. Tof.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Salaris is het ticket inderdaad
Het is niet dat ik echt in dienst ben ofzo.
Maar als ik ergens graag naartoe wil kàn het wel
misschien moeten we met z'n allen naar de H&M en dan met stijve piemeltjes naar de kinderstringetjesslipjes en zo kijken. Whieeeequote:Op maandag 13 juli 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
Welja. Laten we allemaal even fantaseren over een kledingstuk van een meisje. In-druk-wek-kend.
Dat is wel ernstig hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.
In je commode?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, gister feest gehad hè. Werd vanmorgen wakker en kon m'n bed niet meer uitkomen, ik zat namelijk vast.
Ook dat dus. Laatst dus helemaal vooraan gestaan in Ahoyquote:Op maandag 13 juli 2009 15:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Kijk aan. Plus je hebt dan ook een betere plaats zonder ervoor te betalen. Tof.
Tja, niet iedereen heeft een snelle stofwisseling.quote:
In m'n wiegje.quote:
Maar die van jou staat stil.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een snelle stofwisseling.
M'n stofwisseling heeft besloten net zo lui te worden als ik op dit moment ben.quote:
Ahaaaa. Dus Lieke heeft geen energie , is zwart van de afvalstoffen en is sinds de geboorte niet gegroeid. Thanks for the image!quote:
Ja, maar wie?quote:
Stil sinds gisteren dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ahaaaa. Dus Lieke heeft geen energie , is zwart van de afvalstoffen en is sinds de geboorte niet gegroeid. Thanks for the image!
En is dan ook nog zo dat je naar de gigs gaat die je zelf leuk vindt. Niet dat je naar K2 moet ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook dat dus. Laatst dus helemaal vooraan gestaan in Ahoy
Ik moest huilen toen dat beeld op m'n netvlies kwam te staan. Leuk, dingen gelijk voor je zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ahaaaa. Dus Lieke heeft geen energie , is zwart van de afvalstoffen en is sinds de geboorte niet gegroeid. Thanks for the image!
Wie zegt dat 'ie K2 niet leuk vindt?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
En is dan ook nog zo dat je naar de gigs gaat die je zelf leuk vindt. Niet dat je naar K2 moet ofzo.
S-o-r-r-y.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen dat beeld op m'n netvlies kwam te staan. Leuk, dingen gelijk voor je zien.
Ach, vaak zitten er namen tussen die me niet echt aanspreken, maar nieuwe muziek ontdekken is ook leukquote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
En is dan ook nog zo dat je naar de gigs gaat die je zelf leuk vindt. Niet dat je naar K2 moet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeker ja. Maar het is dus wel bij een bepaald label gewoon?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, vaak zitten er namen tussen die me niet echt aanspreken, maar nieuwe muziek ontdekken is ook leuk
Ikquote:
Pedopassen voor die leeftijd zijn moeilijk aan te komen inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat 'ie niet met hupst met kids van below ten.
Verschillende, vaak voor Sony BMG en Universal Musicquote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar het is dus wel bij een bepaald label gewoon?
quote:
Not trueequote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
-1,5.
Maar als ik m'n lenzen in heb kan ik beter zien dan jij met goede ogen kan.
Alleen kusjes van jou danquote:
Als jij er gelukkig van wordt , moet je het vooral doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
-1,5.
Maar als ik m'n lenzen in heb kan ik beter zien dan jij met goede ogen kan.
Niet van Karin of Kristel? Succesquote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen kusjes van jou dan
PS: ik ga ff verder werken
Ik kom net terug uit IJsland, ik kan dat toch niet wetenquote:
hihi. Oké. Klinkt als een toffe job.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verschillende, vaak voor Sony BMG en Universal Music
Daarvoor wordt je inderdaad onderbetaald!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen kusjes van jou dan
PS: ik ga ff verder werken
Dat is het ook jahquote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
hihi. Oké. Klinkt als een toffe job.
Doe een gokje.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit IJsland, ik kan dat toch niet weten
Je hebt een klein zusje?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat doe je me aan. Ik heb het al jaren moeten aanhoren.
Aight me too menquote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Mozy het volgende:
Wie heeft hier slechte ogen?
Ik heb super ogen!
Het emo idee zit goed in jullie bloedbanen. Cool.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
Mijn zusje luisterde ook K3 vroeger.
En Tokio Hotel. Misschien die nog steeds. Maar ik hoor het nooit meer uit haar kamer komen.!
En ze hebben alle cd's en kennen alle danspasjes?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Mozy het volgende:
Ik heb super ogen!
Vroeger ja. inmiddels bereiken ze de puberteit. Nóg erger.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
En ze hebben alle cd's en kennen alle danspasjes?
Ik heb tot nu toe geen bril of lenzen nodig.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Mozy het volgende:
Ik heb super ogen!
Het zit je wel diep he.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het emo idee zit goed in jullie bloedbanen. Cool.
Ik zal waarschijnlijk nooit een bril krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen bril of lenzen nodig.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen bril of lenzen nodig.
Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
Mijn zusje luisterde ook K3 vroeger.
En Tokio Hotel. Misschien die nog steeds. Maar ik hoor het nooit meer uit haar kamer komen.!
Wat ontzettend schattig! Dat ze die pasjes kenden dan. Een puberende tweeling lijkt me minder tof.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vroeger ja. inmiddels bereiken ze de puberteit. Nóg erger.
Ik ben ook van de starmakers generationquote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.
You could be so happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik krijg toch het idee dat je zelf een Bill kapsel zou willen maar dat het je niet staat en je daarom nu alles wat anders is afzeikt.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid. Immer en alleen!
Die luister je nog steeds!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger Kinderen voor Kinderen en Sita.
You could be so happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tandenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nooit een bril krijgen.
Ook geen beugel.
Wie de fuck is Bill? Die ene die het met zijn secretaresse heeft gedaan?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik krijg toch het idee dat je zelf een Bill kapsel zou willen maar dat het je niet staat en je daarom nu alles wat anders is afzeikt.
Ik maar 8 maanden een blokjesbeugel. Dat was voldoende.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tanden
Ja, die Bill.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie de fuck is Bill? Die ene die het met zijn secretaresse heeft gedaan?
[ afbeelding ]
hihi. Jep. Maar ook wel leuk hoor. Allebei zenuwachtig voor de eerste keer naar het middelbaar enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig! Dat ze die pasjes kenden dan. Een puberende tweeling lijkt me minder tof.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook geen bril of lenzen nodig, want ik zie prima met -1,75Maar dat komt omdat het maar aan een oog is en de andere is goed..
Eerst had ik er wel een lens voor, maar dat was irritant
en qua zicht maakte het ook niet verschil tenzij je mijn rechteroog afplakt.
Hallo iedereen trouwens.
Alleen in de auto, als Lucas de muziek mag uitzoeken. Ben weer over m'n KvKperiode heen.quote:
Ik heb perfecte tanden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb van groep 7 to de 1ste zowel een buitenboord beugel als een blokjesbeugel gehad, maar nu heb ik wel mooie tanden
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Alleen in de auto, als Lucas de muziek mag uitzoeken. Ben weer over m'n KvKperiode heen.
Hoi schat.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook geen bril of lenzen nodig, want ik zie prima met -1,75Maar dat komt omdat het maar aan een oog is en de andere is goed..
Eerst had ik er wel een lens voor, maar dat was irritant
en qua zicht maakte het ook niet verschil tenzij je mijn rechteroog afplakt.
Hallo iedereen trouwens.
Aahw, en dan zijn ze nu zeker ook allemaal nieuwe schoolspullen aan het inslaan enzo? Maar is het een eeneiige tweeling?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
hihi. Jep. Maar ook wel leuk hoor. Allebei zenuwachtig voor de eerste keer naar het middelbaar enzo.
Neequote:
57 minuten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe lang zal het duren voordat Isdatzo hier heeft gepost?
M'n eerste orthodontist zei dat 'ie 6 tanden moest trekken. M'n 2de ortho zei dat als ik een half jaar lang continu een buitenboord droeg, hij geen tanden hoefde te trekken. Ben blij dat het inderdaad niet nodig is geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maar 8 maanden een blokjesbeugel. Dat was voldoende.
Godzijdankquote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee
En ik heb niet lang gewerkt, aangezien ik alleen maar in de ochtend ga werken, dus to half 1.
Lekker geslapen?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
57 minuten.
Stond moonmovies in de TT dus ik moest ff checken jwz.
Ja inderdaad. ' Jor kijk mijn agenda eens!!!' en dat een paar keer per dag. Maar nee twee-eiig. Dus ik kan ze goed uit elkaar houden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Aahw, en dan zijn ze nu zeker ook allemaal nieuwe schoolspullen aan het inslaan enzo? Maar is het een eeneiige tweeling?
Wees blij, je bent een van de enige die dat geluk heeft volgens mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb perfecte tanden.
Alles is goed, de grootte van mijn tanden. de positie.
Aaah, wat lief!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja inderdaad. ' Jor kijk mijn agenda eens!!!' en dat een paar keer per dag. Maar nee twee-eiig. Dus ik kan ze goed uit elkaar houden.
Is dat zoquote:Op maandag 13 juli 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik later groot ben zou ik zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Oh wacht.
Whehe. Ja herkenbaar hè. Maar nee ze lijken niet echt op elkaar. Wel een beetje qua uiterlijk. Maar qua karakter niet echt.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:32 schreef xalo het volgende:
[..]
Aaah, wat lief!. En al hun vriendinnetjes schrijven er vast verhaaltjes in. Oh god, die periode weet ik nog wel
. Maar hebben ze 'n beetje dezelfde stijl of zijn ze echt heel verschillend?
Jezus.quote:
Neuh hoor, I couldn't care less.. eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jezus.
"Ik ga hier geen discussie starten.."
Nu wil iedereen dus toch weten wat je te zeggen hebt, sukkel.
Hup, zeg het.
Oh, dat scheelt denk ik wel. Behalve als ze elkaar daardoor de haren uitrukken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Ja herkenbaar hè. Maar nee ze lijken niet echt op elkaar. Wel een beetje qua uiterlijk. Maar qua karakter niet echt.
Oke.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh hoor, I couldn't care less.. eigenlijk.
Precies 14.gifquote:Op maandag 13 juli 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh hoor, I couldn't care less.. eigenlijk.
'Raap je kleingeld eens op'.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga het toch subtiel brengen. Ik zie (en hoor) liever Italiaanse motoren.
Jij mag wel geld aan mij geven.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Raap je kleingeld eens op'.
En geef maar geld.
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt denk ik wel. Behalve als ze elkaar daardoor de haren uitrukken.
Pffft.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga het toch subtiel brengen. Ik zie (en hoor) liever Italiaanse motoren.
En het was nog wel zo subtielquote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Raap je kleingeld eens op'.
En geef maar geld.
Geef geen geld aan hippiesquote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij mag wel geld aan mij geven.
Jouw motor accepteer ik ook.
Ik ben naar de kapper geweest! Dikzak.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef geen geld aan hippies. Laat staan motoren.
Je mag er wel een nieuwe achterband op leggen, ben ondertussen door de slijtnokjes heen aan 't rijden.
Succes! En doeg meneer "Jor" met een puberende tweeling als zusjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.
Oh noes , kom er toch wel achter dat ik ze lief vind.![]()
Maar nu dan ga ik even een stukje rijlessen. Doeg juffie.
Huh?quote:
Die motor in jouw FoBo is dat die van jouwquote:Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef geen geld aan hippies. Laat staan motoren.
Je mag er wel een nieuwe achterband op leggen, ben ondertussen door de slijtnokjes heen aan 't rijden.
Magnesium heet dat.quote:
Rijles is voor den gevaren op de weg! WHEHEHEH!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.
Oh noes , kom er toch wel achter dat ik ze lief vind.![]()
Maar nu dan ga ik even een stukje rijlessen. Doeg juffie.
Ocharmequote:
Paps is op zoek naar een monsterquote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme.
Vorige week een stuk over dijkjes geragd met een duc 1198, wat een geile machine is dat![]()
.
Magoed, die kerel heeft geld teveel. In 3 jaar heeft hij gehad: een gsxr 1000 2007, ktm rc8, gsx-r 1000 2007, gsx-r 2008, duc 1098, duc 1198.
Hippie ben je van binnenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest! Dikzak.
De volgende keer dat ik langs kom steel ik je motor!
Zoals ik het zeg.quote:
Ja dat witte spul is ook heul verdacht.quote:
Jij bluft!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hippie ben je van binnen. Ofzo.
En bluf.
Motor kopen, opknappen, inruilen/verkopen, nieuwe motor?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme.
Vorige week een stuk over dijkjes geragd met een duc 1198, wat een geile machine is dat![]()
.
Magoed, die kerel heeft geld teveel. In 3 jaar heeft hij gehad: een gsxr 1000 2007, ktm rc8, gsx-r 1000 2007, gsx-r 2008, duc 1098, duc 1198.
Jezus, dat wordt dus een tijd geen Youri van Gelder tijdens wedstrijden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg.
[..]
Ja dat witte spul is ook heul verdacht.
Ik heb jou niet eens op msnquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bluft!
Jij noemt mij altijd hippie op MSN maar in het echt ben je heel aardig enzo
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippiequote:Bij jullie thuis zijn ze anders ook best wel hippie!
600quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op msn. Thank god
.
[..]
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippie.
Sponsor mij.
Je moeder is lid van LLINK!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op msn. Thank god
.
[..]
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippie.
Sponsor mij.
Denk dat je goed moet zoeken wil je een duc 1098 vinden die je op kan knappenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Motor kopen, opknappen, inruilen/verkopen, nieuwe motor?
M'n broer doet dat wel eens. Heeft ook wel eens 1000 euro winst gehad op een motor. En hij heeft er ook alweer een stuk of 10 gehad volgens mij.
Vorige week trouwens is z'n laatste gestolen.![]()
![]()
Hij maakt zo'n grapje nog.. ik zet hem in de achtertuin en als ie weg is dan krijg ik van de verzekering toch een ander en genoeg geld voor een leukere.En de volgende dag belt ie op.. "ja, hij is weg.."
!
Ik heb niet zoveel verstand van welke nieuw en oud zijn en zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat je goed moet zoeken wil je een duc 1098 vinden die je op kan knappen. Neuh, allemaal nieuw, dealer-nieuw, gekocht.
Had ie die gsx-r, verkocht hij hem en kocht een RC8.. 3 maanden later vond hij 't niks meer en kocht precies zo'n zelfde gsx-r terug maar dan in een net wat andere kleurstelling.
Ja, help Isdatzo de zomer door. Binnen 200km nieuwe achterband, binnen 1500km nieuwe ketting + tandwielset. Feel my painquote:
En dat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat..Ze worden steeds slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:
Waarom dat bandwagon aansluitrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |