Zet is rond 2.42 op pauzequote:
Vind het eerder een Golf of John Deere rijderquote:
Wat wil je nou weer bereiken -SG-... als je alleen hierom komtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja + dat veel mensen uit PUB een ban hebben.
Nee. Daar rijdt die popstars kansloze inquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wow, is dat de nieuwe Lamborghini of zo?
Poe poe, 3.. wat veel.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja + dat veel mensen uit PUB een ban hebben.
Ik plaats alleen een opmerking? Als jou dat niet aangaat reageer er dan gewoon niet op. Het was nog verre van een troll.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je nou weer bereiken -SG-... als je alleen hierom komt! Praat gewoon mee man
!
En dan staan ze op marktplaats:quote:
UNIEK, ENIGE IN NEDERLAND!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan staan ze op marktplaats:
SUPERMOOIE VECTRA, DIK UITGEBOUWD!
_______________!!!
Jij weet waar ik het over hebquote:
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederlandquote:
Daarom iedereen aan de SUV, volgas over de drempelquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederland
Maar kwalitatief slechter dan een oude Volvoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant. Kwalitatief beter dan een oude alfa
Ja en dan vol gas met je kop tegen het dak aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom iedereen aan de SUV, volgas over de drempel
Die aflevering bij wegmisbruikers gezien, waarbij die polo naar het bureau moet omdat ie te laag is? Bij de uitgang ligt een drempel, blijft zijn uitlaat hangen, bellen ze hem op om dat ding op te halenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drempels zijn daarentegen weer niet uniek in Nederland
Hoe graag ik ook zou zeggen dat het niet zo is, het is toch zo. Motorisch hebben volvo's ook problemen, net als de Alfa. Maar die heeft ook alle andere problemen als niet werkende schakelaars en een kapotte tweede versnellingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar kwalitatief slechter dan een oude Volvo
Uhuhquote:
Ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar dat wil je wel zeggen.
[..]
Oto's!
Oh, wanneer?quote:
3 dagen terug.quote:
Oké, ook gezellig.quote:
Ach elke auto heeft zo zijn problemen. Motorisch is het meestal een kwestie van goed onderhouden en op tijd dingen vervangen, dan kom je met een Alfa motorisch ook verquote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen dat het niet zo is, het is toch zo. Motorisch hebben volvo's ook problemen, net als de Alfa. Maar die heeft ook alle andere problemen als niet werkende schakelaars en een kapotte tweede versnelling
Met de internet Lieke ja.quote:
Ik moet er echt op gaan letten met wie ik allemaal trouw. Maar tja, sinds ze GHB hebben is het lastig te onthouden.quote:
Real Life is eng.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met de internet Lieke ja.
Ik met de rl Lieke.
Pics!quote:
Even zo`n blackboekje gaan bijhouden.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet er echt op gaan letten met wie ik allemaal trouw. Maar tja, sinds ze GHB hebben is het lastig te onthouden.
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stuur eens pics op van het ondergoed wat je nu draagt. Met jij erin natuurlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.
Nee, sorry.quote:
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rar is beter.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja. Ik zou ook een xalo.zip kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |