En als ik een V70 zou kunnen rijden, zou ik een 159 kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Audi krijgt voor mij een te verkeerd imago
Je mag nog geen beiden.quote:
Vorige model was mooierquote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een vette, niet te dure auto. Renault Megane coupé
Als ik 18 ben "even" sparen voor:quote:
Mooi.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik 18 ben "even" sparen voor:
[ afbeelding ]
Motorrijden lijkt me sowieso vetter dan autorijden.
Wiesoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe lang zal het duren voordat Isdatzo hier heeft gepost?
Daar heb je gelijk in. Maar je gaat ook geen boodschappen doen met je motor.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatstquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:
De Insignia auto van het jaar... Komop zeg, wij mogen dan wel Opel rijden. Maar kvind t niet bepaald een geweldige auto
Motor is wel handig voor filesquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Maar dat is voor het racenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Motor is wel handig voor files.
http://www.kawasaki.nl/product.asp?Id=340E4B4EEE0&Sub=5, als die accessoires al zoveel kosten wat zal die motor dan wel niet kosten
.
Juist. Het vorige model Vectra is veel geslaagder naar mijn mening.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatst
Black Eyed Peas - I Gotta Feelingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef Renesite het volgende:
Wat is dat ene muzieknummer
Met:
'just do it... just do it...Tonight is the feeling oooohooooooh' of zo
En dát is vetquote:
Ywquote:
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist. Het vorige model Vectra is veel geslaagder naar mijn mening.
Welk type mens is dat dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdt_!
Dus je kijkt eerst naar mensen die het rijden voordat je een auto kooptquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kijk, de vectra ziet er niet verkeerd uit enzo. Maar het type mensen wat vectra rijdt_!
Ik wel. Ik koop geen demio want oude mensen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus je kijkt eerst naar mensen die het rijden voordat je een auto koopt?
Oeh, dat is wel vetquote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Paps en mams willen ook weer motorrijden
Ducati
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.quote:
Honderd procent NL of jannes cdquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.
Geen polo want tokkiequote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel. Ik koop geen demio want oude mensen.
Geen corsa want altijd vooraan in een file rijden.
Misschien is het vakantiequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kansloze type wat alles aan te smeren valt/niet weet wat hij wil. Hoewel het model steeds vaker in handen valt van kampertokkies die het gaaf vinden om traanplaat matjes erin te leggen, flink te verlagen en een hoop kutstickers erop doen.
Geen golf want Petje.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen polo want tokkie
geen ferrari want rijke mensen
etc..
Hmmquote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Rik
3 Gigi D'Agostino – You Spin Me Round 35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |