En als ik een V70 zou kunnen rijden, zou ik een 159 kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Audi krijgt voor mij een te verkeerd imago
Je mag nog geen beiden.quote:
Vorige model was mooierquote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een vette, niet te dure auto. Renault Megane coupé
Als ik 18 ben "even" sparen voor:quote:
Mooi.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik 18 ben "even" sparen voor:
[ afbeelding ]
Motorrijden lijkt me sowieso vetter dan autorijden.
Wiesoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe lang zal het duren voordat Isdatzo hier heeft gepost?
Daar heb je gelijk in. Maar je gaat ook geen boodschappen doen met je motor.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatstquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:
De Insignia auto van het jaar... Komop zeg, wij mogen dan wel Opel rijden. Maar kvind t niet bepaald een geweldige auto
Motor is wel handig voor filesquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een motor is niet praktisch, en dat gaat toch echt wel voor status.
Maar dat is voor het racenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Motor is wel handig voor files.
http://www.kawasaki.nl/product.asp?Id=340E4B4EEE0&Sub=5, als die accessoires al zoveel kosten wat zal die motor dan wel niet kosten
.
Juist. Het vorige model Vectra is veel geslaagder naar mijn mening.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die lijn aan de zijkant. Totaal misplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |