Had je die 340 nou?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat is de autosloop toch een geweldige plek
Nee, dat kan ik jammer genoeg niet opbrengenquote:
Volvo's 740, 850 en zelfs al V70quote:Op maandag 13 juli 2009 14:11 schreef Mr.DD het volgende:
Al die zielige fiat panda's en zwarte suzuki swifts
Wij hadden een witte met verschillende blauwe streepjesquote:Op maandag 13 juli 2009 14:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik jammer genoeg niet opbrengen. Er stond er daar echt nog één in zeer goede staat, maarja
Witte 340 is wel stoerquote:Op maandag 13 juli 2009 14:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij hadden een witte met verschillende blauwe streepjes
Het ding heeft ons trouwens wel een aantal keren laten staan
Auto Rima zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben we een megagrote volvo sloperij
Ik vind het echt jammer dat ik gewoon nog geen auto kan betalenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies
Staan ook enorme stapels halve volvo's gewoon een complete voor of achterkant
Ik ben al begonnen met sparenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik gewoon nog geen auto kan betalen
Kopen is het punt niet bij mij, maar om naast mijn studie ook nog eens maandelijks een bedrag neer te leggen. Maarja na mijn studie kan ik wel wat leuks kopenquote:
Mja, het grootste deel van het geld wat ik heb gaat ook naar het rijdend houden enzo, slechts een klein deel gaat voor de aankoop zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kopen is het punt niet bij mij, maar om naast mijn studie ook nog eens maandelijks een bedrag neer te leggen. Maarja na mijn studie kan ik wel wat leuks kopen.. Dan koop ik waarschijnlijk ook geen oude bak meer
Ach, over 4 jaar kan ik wel een V70 rijden ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, het grootste deel van het geld wat ik heb gaat ook naar het rijdend houden enzo, slechts een klein deel gaat voor de aankoop zijn
Btw, Audi is ook weer goed op weg. Eindelijk weer een 5 cilinderquote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, over 4 jaar kan ik wel een V70 rijden ofzo
Audi krijgt voor mij een te verkeerd imagoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Btw, Audi is ook weer goed op weg. Eindelijk weer een 5 cilinder
TTRS.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Audi krijgt voor mij een te verkeerd imago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |