Oh mijn god het regent ik ga maar met de fiets niet op de brommer want dan word ik nog natterquote:Op maandag 13 juli 2009 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ga je lekker hard, word je nog natter.
Wel als je het je boxershort in voelt stromen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh mijn god het regent ik ga maar met de fiets niet op de brommer want dan word ik nog natter
mensen die zeiken omdat ze nat worden door de regen
Mensen met veel te wijde broekenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel als je het je boxershort in voelt stromen.
Gel in je haarquote:
Binnen kun je ook nat worden hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 13:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag binnen zitten
Mensen die hun ramen open doen als het regent en vervolgens gaan zeiken dat ze nat wordenquote:
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die hun ramen open doen als het regent en vervolgens gaan zeiken dat ze nat worden
Mensen die mensen quoten omdat ze zelf geen mening hebbenquote:
Onorgineelquote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die mensen quoten omdat ze zelf geen mening hebben
Mensen die zichzelf quoten en erbij zeggen mensen die mensen quoten omdat ze zelf geen mening hebbenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die mensen quoten omdat ze zelf geen mening hebben
Desunotoquote:Op maandag 13 juli 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf quoten en erbij zeggen mensen die mensen quoten omdat ze zelf geen mening hebbenom te zeggen dat mensen die mensen quoten zelf geen mening hebben
Hilary Duffquote:Op maandag 13 juli 2009 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Jullie hebben allemaal ongelijk.
Ik ben tof.
Dan had ik toch gelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Jullie hebben allemaal ongelijk.
Ik ben tof.
Zij is ook tof jah.quote:
Die serie met haar erin was grappigquote:
Lizzie McGuirequote:Op maandag 13 juli 2009 13:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die serie met haar erin was grappig
Hoe heette 'ie ook alweer?
Ze is cute in die serie.quote:
Ik had vroeger een Colorquote:
Welnee. Vroeger zo een oude grote.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Color
en nu een ds lite, maar gebruik em nooit
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Vroeger zo een oude grote.
[ afbeelding ]
Deze.
Wat zo tof vroeger was, met een kabeltje tegen vrienden pokemon duels houden.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Vroeger zo een oude grote.
[ afbeelding ]
Deze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |